Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабағыңды оқышы
Бакалавриат мектебі
Тақырыбы: «Достардың күн тәртібі»
Қазақ тілі пәнінің мұғалімі: Тойғұлиева Р.М.
Сыныбы: 4 «б» орыс сыныбы
Алматы – 2010
Сабақтың тақырыбы: «Достардың күн тәртібі»
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділігі – балалардың бос уақытын үнемді пайдалануға білімін
шыңдаймыз.
2. Дамытушылық – оқушының ой-өрісін, есте сақтау қабілетін дамыту,
сөздік қорын байыту, байланыстырып сөйлеуге дағдыландыру т.б.
3. Тәрбиелік – оқушыны досын сыйлауға, қамқор болуға,
сүйіспеншілікпен қарауға,сабырлыққа, мәдениеттілікке тәрбиелеу
Сабақтың түрі: интерактивті сабақ
Сабақтың пәнаралық байланысы: Орыс тілі, дүниетану
Сабаққа қажет көрнекі құралдар: Интерактивті тақта, презентация,
деңгейлеп бағалау таңбашалары т.б.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Сәлеметсіздер ме, балалар? Қазір қай сабақ? Қазақ тілі сабағы.
Қолдарымызды ұстап, шеңбер жасап, мына өлең жолдарымен сабағымызды
бастайық:
Айдай арайлап,
Күндей күлімдеп,
Жұлдыздай жарқырап
Сабақты енді бастаймыз.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. Үйге қандай тапсырма берілді?
- 4 тапсырманы жатқа айту. (5 мин.)
- «Уақыт» модулі бойынша өткен сабақтарды тиянақтай отырып
достарыңның білімін өздерің тексеріңдер. Мысалы: Бір жылда неше
ай бар? т.б.
- Бір жылда 12 ай бар.
- Бүгін қай күн, балалар?
- Күн ретін дәптерлеріңе жазайық.
- Енді демалып алайық.
Сергіту жаттығуы:
Қоян, қоян тұршы,
Бетіңді жушы
Айнаға қарашы.
Шашыңды тарашы
Киіміңді киші
Мектебіңе қарай жүрші
Орныңа отыршы
Сабағыңды оқышы!
ІІІ.Жаңа білім беру
- Балалар, осы қоян бүгін бізге жалғыз өзі келмепті өзінің досын
алып келіпті. Қане қоянның досымен танысайық.
- Бүгін сабақта осы екі достың күн тәртібімен таныс боламыз. Қане
мұқият суретке қарайық. Қонжық пен қоян не істеді? (Оқушылар
слайдтағы суреттерге қарап жауап берді, оқыды)
Мұғалім 3 деңгейдің белгісін кестеге қояды. (бағалайды)
- 2 деңгей тапсырмасы сурет бойынща әңгіме құрау.
– 3 тапсырмада реттік сан есімдердің жұрнақтарын еске түсіре отырып
дәптерлерімізге сан есімге – ыншы, - інші, -ншы, -нші жұрнақтарын
жалғай отырып жазайық.
Мұғалім 2 деңгейдің белгісін кестеге қояды. (бағалайды)
- Оқушылар тақтадағы керекті сөздерді пайдалана отырып, Қоян мен
ая сияқты сендер де достарыңмен өткізетін күн тәртіптеріңнің
ретін айтыңдар.
- Жұмбақты оқы, шешуін тап.
Жұмбақ.
Тық – тық ұрып,
Шегесін қадап,
Мезгілді саған,
Айтады санап.
(сағат)
- Ал балалар «Кім жылдам?» ойынын ойнап жіберейік. Тақтадағы
берілген уақыттың бірін таңдап 1 сөз тіркесі немесе 1 сөйлем
құрастырыңдар.
Мұғалім 1 деңгейдің белгісін кестеге қояды. (бағалайды)
- Енді арамыздан көшбасшыны таңдайық. Тақтадағы кестеге бағаларды
жазайын. (Құттықтадық)
Қорытынды:
- Ал, балалар қоян мен аюды неге достар деп айтады?
- Өйткені олар бірге ойнайды, бірге сабаққа барады тату жүреді
т.б.
Бізде аю мен қоян сияқты достарымызбен бірге уақытымызды қызықты
өткізейік, қамқор болайық.
Балалар, біздің мемлекетімізде көп ұлттар тұрады олар бір- бірімен
тату дос. Осы достығымыз жалғаса берсін деп сабағымызды аяқтаймыз.
Үй тапсырмасы:
75 бет, 4 тапсырманы жаттау
Сау болыңдар!
Тақырыбы: «Достардың күн тәртібі»
Қазақ тілі пәнінің мұғалімі: Тойғұлиева Р.М.
Сыныбы: 4 «б» орыс сыныбы
Алматы – 2010
Сабақтың тақырыбы: «Достардың күн тәртібі»
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділігі – балалардың бос уақытын үнемді пайдалануға білімін
шыңдаймыз.
2. Дамытушылық – оқушының ой-өрісін, есте сақтау қабілетін дамыту,
сөздік қорын байыту, байланыстырып сөйлеуге дағдыландыру т.б.
3. Тәрбиелік – оқушыны досын сыйлауға, қамқор болуға,
сүйіспеншілікпен қарауға,сабырлыққа, мәдениеттілікке тәрбиелеу
Сабақтың түрі: интерактивті сабақ
Сабақтың пәнаралық байланысы: Орыс тілі, дүниетану
Сабаққа қажет көрнекі құралдар: Интерактивті тақта, презентация,
деңгейлеп бағалау таңбашалары т.б.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Сәлеметсіздер ме, балалар? Қазір қай сабақ? Қазақ тілі сабағы.
Қолдарымызды ұстап, шеңбер жасап, мына өлең жолдарымен сабағымызды
бастайық:
Айдай арайлап,
Күндей күлімдеп,
Жұлдыздай жарқырап
Сабақты енді бастаймыз.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. Үйге қандай тапсырма берілді?
- 4 тапсырманы жатқа айту. (5 мин.)
- «Уақыт» модулі бойынша өткен сабақтарды тиянақтай отырып
достарыңның білімін өздерің тексеріңдер. Мысалы: Бір жылда неше
ай бар? т.б.
- Бір жылда 12 ай бар.
- Бүгін қай күн, балалар?
- Күн ретін дәптерлеріңе жазайық.
- Енді демалып алайық.
Сергіту жаттығуы:
Қоян, қоян тұршы,
Бетіңді жушы
Айнаға қарашы.
Шашыңды тарашы
Киіміңді киші
Мектебіңе қарай жүрші
Орныңа отыршы
Сабағыңды оқышы!
ІІІ.Жаңа білім беру
- Балалар, осы қоян бүгін бізге жалғыз өзі келмепті өзінің досын
алып келіпті. Қане қоянның досымен танысайық.
- Бүгін сабақта осы екі достың күн тәртібімен таныс боламыз. Қане
мұқият суретке қарайық. Қонжық пен қоян не істеді? (Оқушылар
слайдтағы суреттерге қарап жауап берді, оқыды)
Мұғалім 3 деңгейдің белгісін кестеге қояды. (бағалайды)
- 2 деңгей тапсырмасы сурет бойынща әңгіме құрау.
– 3 тапсырмада реттік сан есімдердің жұрнақтарын еске түсіре отырып
дәптерлерімізге сан есімге – ыншы, - інші, -ншы, -нші жұрнақтарын
жалғай отырып жазайық.
Мұғалім 2 деңгейдің белгісін кестеге қояды. (бағалайды)
- Оқушылар тақтадағы керекті сөздерді пайдалана отырып, Қоян мен
ая сияқты сендер де достарыңмен өткізетін күн тәртіптеріңнің
ретін айтыңдар.
- Жұмбақты оқы, шешуін тап.
Жұмбақ.
Тық – тық ұрып,
Шегесін қадап,
Мезгілді саған,
Айтады санап.
(сағат)
- Ал балалар «Кім жылдам?» ойынын ойнап жіберейік. Тақтадағы
берілген уақыттың бірін таңдап 1 сөз тіркесі немесе 1 сөйлем
құрастырыңдар.
Мұғалім 1 деңгейдің белгісін кестеге қояды. (бағалайды)
- Енді арамыздан көшбасшыны таңдайық. Тақтадағы кестеге бағаларды
жазайын. (Құттықтадық)
Қорытынды:
- Ал, балалар қоян мен аюды неге достар деп айтады?
- Өйткені олар бірге ойнайды, бірге сабаққа барады тату жүреді
т.б.
Бізде аю мен қоян сияқты достарымызбен бірге уақытымызды қызықты
өткізейік, қамқор болайық.
Балалар, біздің мемлекетімізде көп ұлттар тұрады олар бір- бірімен
тату дос. Осы достығымыз жалғаса берсін деп сабағымызды аяқтаймыз.
Үй тапсырмасы:
75 бет, 4 тапсырманы жаттау
Сау болыңдар!
Ұқсас жұмыстар
Мақта қыз бен мысық ойын |
Мүсіндеу |
Технологиялық картасы |
Таныстыру жас мамандарға |
Қарды көрсетші |
Велосипедті көрсетші |
Көрсетші баланы |
Баланы көрсетші |
Тәтті бауырсақ |
Жарайсың балам |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz