Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сабағыңды оқышы

Бакалавриат мектебі

Тақырыбы: «Достардың күн тәртібі»

Қазақ тілі пәнінің мұғалімі: Тойғұлиева Р.М.

Сыныбы: 4 «б» орыс сыныбы

Алматы – 2010

Сабақтың тақырыбы: «Достардың күн тәртібі»

Сабақтың мақсаты:

1. Білімділігі – балалардың бос уақытын үнемді пайдалануға білімін
шыңдаймыз.

2. Дамытушылық – оқушының ой-өрісін, есте сақтау қабілетін дамыту,
сөздік қорын байыту, байланыстырып сөйлеуге дағдыландыру т.б.

3. Тәрбиелік – оқушыны досын сыйлауға, қамқор болуға,
сүйіспеншілікпен қарауға,сабырлыққа, мәдениеттілікке тәрбиелеу

Сабақтың түрі: интерактивті сабақ

Сабақтың пәнаралық байланысы: Орыс тілі, дүниетану

Сабаққа қажет көрнекі құралдар: Интерактивті тақта, презентация,
деңгейлеп бағалау таңбашалары т.б.

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі

Сәлеметсіздер ме, балалар? Қазір қай сабақ? Қазақ тілі сабағы.
Қолдарымызды ұстап, шеңбер жасап, мына өлең жолдарымен сабағымызды
бастайық:

Айдай арайлап,

Күндей күлімдеп,

Жұлдыздай жарқырап

Сабақты енді бастаймыз.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. Үйге қандай тапсырма берілді?

- 4 тапсырманы жатқа айту. (5 мин.)

- «Уақыт» модулі бойынша өткен сабақтарды тиянақтай отырып
достарыңның білімін өздерің тексеріңдер. Мысалы: Бір жылда неше
ай бар? т.б.

- Бір жылда 12 ай бар.

- Бүгін қай күн, балалар?

- Күн ретін дәптерлеріңе жазайық.

- Енді демалып алайық.

Сергіту жаттығуы:

Қоян, қоян тұршы,

Бетіңді жушы

Айнаға қарашы.

Шашыңды тарашы

Киіміңді киші

Мектебіңе қарай жүрші

Орныңа отыршы

Сабағыңды оқышы!

ІІІ.Жаңа білім беру

- Балалар, осы қоян бүгін бізге жалғыз өзі келмепті өзінің досын
алып келіпті. Қане қоянның досымен танысайық.

- Бүгін сабақта осы екі достың күн тәртібімен таныс боламыз. Қане
мұқият суретке қарайық. Қонжық пен қоян не істеді? (Оқушылар
слайдтағы суреттерге қарап жауап берді, оқыды)

Мұғалім 3 деңгейдің белгісін кестеге қояды. (бағалайды)

- 2 деңгей тапсырмасы сурет бойынща әңгіме құрау.

– 3 тапсырмада реттік сан есімдердің жұрнақтарын еске түсіре отырып
дәптерлерімізге сан есімге – ыншы, - інші, -ншы, -нші жұрнақтарын
жалғай отырып жазайық.

Мұғалім 2 деңгейдің белгісін кестеге қояды. (бағалайды)

- Оқушылар тақтадағы керекті сөздерді пайдалана отырып, Қоян мен
ая сияқты сендер де достарыңмен өткізетін күн тәртіптеріңнің
ретін айтыңдар.

- Жұмбақты оқы, шешуін тап.

Жұмбақ.

Тық – тық ұрып,

Шегесін қадап,

Мезгілді саған,

Айтады санап.

(сағат)

- Ал балалар «Кім жылдам?» ойынын ойнап жіберейік. Тақтадағы
берілген уақыттың бірін таңдап 1 сөз тіркесі немесе 1 сөйлем
құрастырыңдар.

Мұғалім 1 деңгейдің белгісін кестеге қояды. (бағалайды)

- Енді арамыздан көшбасшыны таңдайық. Тақтадағы кестеге бағаларды
жазайын. (Құттықтадық)

Қорытынды:

- Ал, балалар қоян мен аюды неге достар деп айтады?

- Өйткені олар бірге ойнайды, бірге сабаққа барады тату жүреді
т.б.

Бізде аю мен қоян сияқты достарымызбен бірге уақытымызды қызықты
өткізейік, қамқор болайық.

Балалар, біздің мемлекетімізде көп ұлттар тұрады олар бір- бірімен
тату дос. Осы достығымыз жалғаса берсін деп сабағымызды аяқтаймыз.

Үй тапсырмасы:

75 бет, 4 тапсырманы жаттау

Сау болыңдар!

Ұқсас жұмыстар
Мақта қыз бен мысық ойын
Мүсіндеу
Технологиялық картасы
Таныстыру жас мамандарға
Қарды көрсетші
Велосипедті көрсетші
Көрсетші баланы
Баланы көрсетші
Тәтті бауырсақ
Жарайсың балам
Пәндер