Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жаман қасиеттері жаз
Әдебиеттік оқу. 2 сынып.
Сабақтың тақырыбы: Арыстан мен Тышқан (ертегісі).
Сабақтың мақсаты:
1. Оқушыларға ертегідегі негізгі ойды ұғындыру, мазмұндай білуге үйрету.
2. Оқушының ойлау қабілетін дамытып , сөздік қорын молайту.
3. Оқушыларды достыққа тәрбиелей отырып жақсы және жаман қасиеттерді айыра
білуге үйрету.
Сабақ түрі: Аралас сабақ.
Сабақ әдісі: Сұрақ – жауап , әңгімелесу.
Сабақ көрнекілігі: Интерактивтік тақта , арыстан мен Тышқан суреті , аңдар.
Пәнаралық байланыс: Өзін - өзі тану , дүниетану , ән – музыка.
Сабақ барысы:
I.Ұйымдастыру кезеңі:
-Балалар , барлығымыз бүгінгі сабаққа дайынбыз ба?
-Олай , болса орнымыздан тұрып , тақтадағы балармен бірге біз де өзімізді
сабаққа даярлап алайық!
1-слайд:
Қуанамын менде ,
Қуанасың сенде
Қуанайық достарым
Арайлап атқан күнге.
Міне , балалар! Енді бір – біріңе жылы шыраймен жымиып ғана сәттілік
тілеңдер!Енді сабағымызды бастайық! Балалар мен сендердің білімдеріңді
беру арқылы бағалаймын. Кім белсенді қатысса сол көп жұлдызша
жинайды.
II.Үй жұмысы: Өткенді пысықтау.
-Балалар өткен сабақта қандай өлеңмен таныстыңдар?
2-слайд: Әдептілік әліппесі. (тақтада көрінеді).
Үй жұмысына қалай даярланғандарыңды , өткен сабақты қаншалықты ,
игергендеріңді тексерейін!
3-слайд: I Қызығушылығын ояту.
Мына сұрақтарға жауап бересіңдер.
1.Әдептілік деген не?
2.Сәлемдесудің , қоштасудың қандай түрі бар?
3.Ұнаған шумақтарыңды жатқа айтып беріңдер?(жарайсыңдар, әр балаға жұлдызша
беріп отырамын)
III. Жаңа сабақ.
II.Ой қозғау (Дәптерлерін ашқызып ай күнін жаздыру. Қазанның жиырма
сегізі).Өздерің білетін 2 – 3 аңның атын дәптерлеріңе жазындар.
(Ретпен оқытып шығамын).
4 -10 слайд
Әр аң суреті шығады. (түлкі , аю , қасқыр , арыстан , жолбарыс , тышқан).
-Балалар , бүгін біз осы аңдардың арасынан «Арыстан мен Тышқан» туралы
ертегімен танысамыз.
11-слайд: Сабағымыздың мақсаты:
-Мәтінді түсіне оқып , мазмұндау.
-Арыстан мен Тышқанға мінездеме беру.
-Жақсы қасиеттер мен жаман қасиеттерді айыра білу.
12 -слайд: Оқулықпен жұмыс, 55 бет.
(Арыстан мен Тышқан мәтінін өзім оқып беремін. 2 оқушыға бөліп жалғастыра
оқытамын).
13-слайд: Балалар , мына сұрақтарға жауап іздейік.
1.Мәтін не туралы екен?
2.Арыстан Тышқанның сөзіне неге күлді?
3.Тышқан Арыстанға қалай көмектесті?
4.Сендерге ертегі кейіпкерлерінің қайсысының ісі ұнады?
14-слайд: III Ой толғаныс.
15 -слайд: (Әр қатарға 1 тапсырмадан беріп , бағалау).
1 – қатар: Арыстан мен Тышқанға мінездеме бере отырып , венн диаграммасын
толтыру.
2- қатар: Жақсы қасиеттерді жаз.
3 -қатар: Жаман қасиеттері жаз. (Әр топтан бір бала қорғайды)
19 -слайд: Сергіту сәті.
20-слайд: «Дос болайық бәріміз!»
Әрқашан дос , біргеміз.
Ажырамас іргеміз
Ілгері жүріңдер
Достық жырын біліңдер,
Ту ғып ұстап бірлікті
Еңбекті сүйіңдер.
Қ / сы:
Дос болайық бәріміз
Жарасып тұр әніміз
Тыныштықты сақтаймыз , сақтаймыз ,
Атсын күліп таңымыз.
21- Слайд IV Қорытынды
-Бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма?
-Кімге несімен ұнады? Кім қысқаша мазмұндайды?
V.Бағалау. жұлдызша санайды өздері.
VI.Үй тапсырма: Мазмұндап келу.
Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі
Ақмола облыстық білім департаменті
Атбасар аудандық білім бөлімі
Сергеевка орта мектебі
Тақырыбы: Арыстан мен Тышқан (ертегі)
/ аудандық «Жыл мұғалімі-2011» сайысында өткізілген ашық сабақ /
Өткізген: Магзум Майра
2011 жыл
Сабақтың тақырыбы: Арыстан мен Тышқан (ертегісі).
Сабақтың мақсаты:
1. Оқушыларға ертегідегі негізгі ойды ұғындыру, мазмұндай білуге үйрету.
2. Оқушының ойлау қабілетін дамытып , сөздік қорын молайту.
3. Оқушыларды достыққа тәрбиелей отырып жақсы және жаман қасиеттерді айыра
білуге үйрету.
Сабақ түрі: Аралас сабақ.
Сабақ әдісі: Сұрақ – жауап , әңгімелесу.
Сабақ көрнекілігі: Интерактивтік тақта , арыстан мен Тышқан суреті , аңдар.
Пәнаралық байланыс: Өзін - өзі тану , дүниетану , ән – музыка.
Сабақ барысы:
I.Ұйымдастыру кезеңі:
-Балалар , барлығымыз бүгінгі сабаққа дайынбыз ба?
-Олай , болса орнымыздан тұрып , тақтадағы балармен бірге біз де өзімізді
сабаққа даярлап алайық!
1-слайд:
Қуанамын менде ,
Қуанасың сенде
Қуанайық достарым
Арайлап атқан күнге.
Міне , балалар! Енді бір – біріңе жылы шыраймен жымиып ғана сәттілік
тілеңдер!Енді сабағымызды бастайық! Балалар мен сендердің білімдеріңді
беру арқылы бағалаймын. Кім белсенді қатысса сол көп жұлдызша
жинайды.
II.Үй жұмысы: Өткенді пысықтау.
-Балалар өткен сабақта қандай өлеңмен таныстыңдар?
2-слайд: Әдептілік әліппесі. (тақтада көрінеді).
Үй жұмысына қалай даярланғандарыңды , өткен сабақты қаншалықты ,
игергендеріңді тексерейін!
3-слайд: I Қызығушылығын ояту.
Мына сұрақтарға жауап бересіңдер.
1.Әдептілік деген не?
2.Сәлемдесудің , қоштасудың қандай түрі бар?
3.Ұнаған шумақтарыңды жатқа айтып беріңдер?(жарайсыңдар, әр балаға жұлдызша
беріп отырамын)
III. Жаңа сабақ.
II.Ой қозғау (Дәптерлерін ашқызып ай күнін жаздыру. Қазанның жиырма
сегізі).Өздерің білетін 2 – 3 аңның атын дәптерлеріңе жазындар.
(Ретпен оқытып шығамын).
4 -10 слайд
Әр аң суреті шығады. (түлкі , аю , қасқыр , арыстан , жолбарыс , тышқан).
-Балалар , бүгін біз осы аңдардың арасынан «Арыстан мен Тышқан» туралы
ертегімен танысамыз.
11-слайд: Сабағымыздың мақсаты:
-Мәтінді түсіне оқып , мазмұндау.
-Арыстан мен Тышқанға мінездеме беру.
-Жақсы қасиеттер мен жаман қасиеттерді айыра білу.
12 -слайд: Оқулықпен жұмыс, 55 бет.
(Арыстан мен Тышқан мәтінін өзім оқып беремін. 2 оқушыға бөліп жалғастыра
оқытамын).
13-слайд: Балалар , мына сұрақтарға жауап іздейік.
1.Мәтін не туралы екен?
2.Арыстан Тышқанның сөзіне неге күлді?
3.Тышқан Арыстанға қалай көмектесті?
4.Сендерге ертегі кейіпкерлерінің қайсысының ісі ұнады?
14-слайд: III Ой толғаныс.
15 -слайд: (Әр қатарға 1 тапсырмадан беріп , бағалау).
1 – қатар: Арыстан мен Тышқанға мінездеме бере отырып , венн диаграммасын
толтыру.
2- қатар: Жақсы қасиеттерді жаз.
3 -қатар: Жаман қасиеттері жаз. (Әр топтан бір бала қорғайды)
19 -слайд: Сергіту сәті.
20-слайд: «Дос болайық бәріміз!»
Әрқашан дос , біргеміз.
Ажырамас іргеміз
Ілгері жүріңдер
Достық жырын біліңдер,
Ту ғып ұстап бірлікті
Еңбекті сүйіңдер.
Қ / сы:
Дос болайық бәріміз
Жарасып тұр әніміз
Тыныштықты сақтаймыз , сақтаймыз ,
Атсын күліп таңымыз.
21- Слайд IV Қорытынды
-Бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма?
-Кімге несімен ұнады? Кім қысқаша мазмұндайды?
V.Бағалау. жұлдызша санайды өздері.
VI.Үй тапсырма: Мазмұндап келу.
Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі
Ақмола облыстық білім департаменті
Атбасар аудандық білім бөлімі
Сергеевка орта мектебі
Тақырыбы: Арыстан мен Тышқан (ертегі)
/ аудандық «Жыл мұғалімі-2011» сайысында өткізілген ашық сабақ /
Өткізген: Магзум Майра
2011 жыл
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz