Сабақ жоспары :: Мектеп алды білім беру, бастауыш сыныптар
Файл қосу
Мұғалім. Қ.Ыдырысов
Сабақтың тақырыбы: Мұғалім. Қ.Ыдырысов.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Күз мезгілінің ерекшеліктері туралы білімдерін нығайту;
сипаттай білуге, теңеу сөздерді дұрыс қолдана білуге
үйрету.
Дамытушылық: Сөйлеу тілдерін жетілдіру, есте сақтау, ойлау
қабілеттерінің дамуына ықпал ету.
Тәрбиелік: Еңбексүйгіштікке, табиғатты сүюге, өзіндік пікірін білдіруге
баулу.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап, талдау-жинақтау, әңгімелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Күз мезгіліне байланысты суреттер.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды түгендеп, жақсы көңіл күй қалыптастыру үшін мадақтаулар айту.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау, тексеру.
Т.Жароковтың «Күз» өлеңін мәнерлеп оқыту.
ІІІ. Жаңа сабақ.
1. Қызығушылығын ояту.
«Жемістер жинау» дидактикалық ойыны
- Балалар, қазір қай мезгіл?
- Күз.
- Дұрыс. Күзде адамдар не істейді?
- Қысқа дайындалады. (жұмыс түрлерін атайды)
- Біз де анамызға тосап қайнату үшін жемістер жинап берейік.
- Жеміс жинаудың тағы бір ерекшелігі: осы жемістерде көрсетілген сандар
бойынша тиісті әрпін таңдап алсақ бүгінгі сабағымыздың тақырыбы
шығады.
[pic](3-м) [pic](4-ұ) [pic] (6-ғ) [pic](2-а) [pic](1-л) [pic] (3-і) [pic]
(5-м)
Алма, алмұрт, қарлыған, банан, лимон, өрік, жүзім.
- Қандай сөз шықты балалар?
- Мұғалім.
- Мұғалімдер мерекесін қай кезде тойлаймыз?
- Күзде тойлаймыз.
- Бүгін біз сендермен Қ.Ыдырысовтың «Мұғалім» өлеңімен танысамыз.
2. Оқулықпен жұмыс.
• Өлеңді мәнерлеп оқып беру
• Шумақ бойынша өлеңнің мазмұнын түсіндіру
• Өлеңді оқушыларға оқыту
3. Сұрақтар мен тапсырмалар.
• Шәкірттің ұстазына деген ризашылық сезімі қалай сипатталған?
• Өмірдің талабы дегенді қалай түсінесің?
• Шәкірт бала өз келешегі туралы не ойлайды?
4. Теориялық мәлімет беру.
[pic]
IҮ.Сабақты бекіту.
5 жолды өлең жазу.
Зат есім (1 сөз) мұғалім.
Сын есім (2 сөз) ақылшы, дана.
Етістік (3 сөз) үйретеді, оқытады, түсіндіреді.
Сезімді білдіретін сөйлем (4 сөз) Мұғалім мектептің өшпес жүрегі.
Синоним (1 сөз) ұстаз.
V.Үйге тапсырма беру.
Өлеңді жаттап келу.
Мұғалім туралы эссе жазып келу.
VІ.Сабақты қорытындылау.
- Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер, не білдіңдер, не түйдіңдер?
ҮІІ. Бағалау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz