Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Көбелектер гүлге қалай
Алматы облысы
Қаратал ауданы
№97 балабақша
Ашық сабақ
І- сәбилер тобы
Тәрбиеші: Наренбаева М.Ж.
Үштөбе қаласы.
2012 жыл.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Таным»,« «Қарым қатынас», Шығармашылық»
Тақырыбы: «Бақшаға серуен»
Бөлімдері: «Сенсорика»,« «Тіл дамыту» , «Сурет» «Экология»
Мақсаты:
Білімділік: Балалардың таным түсініктерін қалыптастыра отырып,логикалық
ойлау қабілетін дамыту, белсенділігін арттыру.
Дамытушылық: Жыл көлемінде алған білім-біліктерін дамыту. Балалардың сөздік
қорын байыту, тәрбиешіні тыңдай отырып өздігінен байланыстыра
жауап беруге жетелеу.Балалардың саусақ моторикасын дамыту
Тәрбиелік: Балаларды топта жұмыс жасай отырып,салыстыру,дәлелдей білу
түсініктерін ойын арқылы ойлай білуге тәрбиелеу. Балаларды адам мен
табиғат арасындағы қарым-қатынас арқылы еңбексүйгіштікке,
татулыққа, бірлікке тәрбиелеу.
Қостілділік компоненті: цветы- гүлдер, ойыншықтар – игрушки, көбелек-
бабочка.
|Іс-әрекет |Тәрбиеші әрекеті |Балалардың іс-әрекеті |
|кезеңдері | | |
|Мотивациялық |Ұйымдастыру кезеңі |Балалар қуыршақпен |
|қозғаушылық |Музыка әуені. |ортаға кіреді ортаға |
| |Тәрбиеші: -Балалар кәне |шеңбер болып тұрады. |
| |қонақтармен амандасайық. | |
| |Сендердің қолдарыңда не. |-Ойыншық |
| |Қолдарыңда неше ойыншықтан бар| |
| | |– біреу. |
| |Кәне сендер қонақтарға | |
| |қолдарыңдағы ойыншықтар туралы|Өлеңді балалар |
| |өлең айтып берейікші. |қимылдармен көрсетіп |
| |Біздерде бар қуыршақ |орындайды |
| |Бұзау, қозы , құлыншақ |1 Ойыншықтарды қолдарына|
| |Ойыншықтар тыңдайды |алып айтады |
| |Ақыл айтсақ бұйырсақ. |2. Ойыншықтармен билейді|
| | | |
| |Қуыршақтар уйықтайды, |3. Отырғызып ақыл |
| |Айтқаныңнан шықпайды. |айтады. |
| |Ал, қозы мен құлыншақ | |
| |Ұйықта десең ұқпайды. | |
| | | |
| |Тыңдамайды ұрысса | |
| |Осылары дұрыс па? | |
| |Тентектігін қоймаса, | |
| |Тұрғызамын бұрышқа! | |
|Ұйымдастыру шылық|--Ой балар енді қараңдаршы | |
|ізденіс |енді ойыншықтарымызды жинап | |
| |едік неше ойыншық болды? |Балалар – Көп. |
| |Балалар ойыншықтар енді дем | |
| |ала тұрсын мына жанымыздағы | |
| |бақшаға қараңдаршы төбелеріңе| |
| |көбелектер ұшып жүр . |көбелектер |
| |Олар бірақ көңілсіз неге деп | |
| |сұрасам , мына бақшада өсіп |Балалардың жауабы Жоқ |
| |тұрған гүлдерді бұзық балалар |егеміз, оған су құямыз |
| |жұлып тастапты. Ол дұрыспа, | |
| |сендерде жұласыңдар ма |Алдын ала дайындалған |
| | |гүлдердің ортасына |
| |. |түстеріне қарай қақпақты|
| |Олай болса балалар мына жұлып |бұрап кигізіп бақшаға |
| |тастаған гүлдерді дұрыстап |барып отырғызады. |
| |қайта отырғызайық. | |
| |Қандай тамаша бағымыз жайнап | |
| |кетті | |
| | |Ауа шығару |
| |Сергіту жаттығуы | |
| |1.Олай болса кәне көбелектерге| |
| |қарай аузымызбен ауа үрлейікші|Секіру. |
| |не болады екен | |
| | | |
| |2. Ал кәне көбелектерді ұстап |Ұшу |
| |алайықшы | |
| | | |
| |3. Ал біздің көбелектер қалай |Тыныс алып дем алып |
| |ұшады |отыру. |
| |Көбелектер сияқты ұшу | |
| | | |
| |4. Көбелектер гүлге қалай |Балалар тсттеріне қарай |
| |қонады |көбелектерді апарып |
| | |отырғызады. |
| |2.Ал мына көбелектер гүлдерге | |
| |қонғысы келіп отыр екен | |
| |әрқайсың көбелектерді алып |- Сары, көк . жасыл, |
| |түстеріне қарай қондырыңдар. |қызыл |
| | | |
| |Қараңдаршы біздің бақшамызда | |
| |қандай гүлдер бар екен? |Сурет салу. |
| | |Штамппен сурет салу |
| |Балалар сендер табиғаттқа | |
| |қанша қамқорлық жасап | |
| |жатқандарыңды баған а бері | |
| |сендердің ойыншықтарың бақылап| |
| |отыр. Кәне біз оларға да | |
| |қандай ақылды бала екенімізді | |
| |көрсеттік енді қандай өнерлі | |
| |бала екенімізді көрсетіп | |
| |гүлдеген ағаштың суретін | |
| |салайықшы . | |
|Рефлексивті-түзет|Мінекей балалар біз бүгін көп | |
|ушілік |жұмыс жасадық, сендер өздерің | |
| |қандай балалар екендеріңді | |
| |көрсете алдыңдар. Сабақты |Жаауап береді. |
| |қорыту. |Балалар қонақтарға |
| |Ойыншықтарыңда риза болып |рахмет айтып, |
| |отыр. Сендерге мына отырған |ойыншықтарын алады. |
| |қонақтар сыйлық алып келіпті. | |
| |Рахмет сау болыңдар | |
Күтілетін нәтижие:
Білу керек: Табиғаттқа қамқорлық жасау керектігін.
Игеру керек: Түстерді ажырата білуді, өлеңді қосылып айтуды.
Меңгеру керек: Сурет салудың жаңа техникаларын.
Қаратал ауданы
№97 балабақша
Ашық сабақ
І- сәбилер тобы
Тәрбиеші: Наренбаева М.Ж.
Үштөбе қаласы.
2012 жыл.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Таным»,« «Қарым қатынас», Шығармашылық»
Тақырыбы: «Бақшаға серуен»
Бөлімдері: «Сенсорика»,« «Тіл дамыту» , «Сурет» «Экология»
Мақсаты:
Білімділік: Балалардың таным түсініктерін қалыптастыра отырып,логикалық
ойлау қабілетін дамыту, белсенділігін арттыру.
Дамытушылық: Жыл көлемінде алған білім-біліктерін дамыту. Балалардың сөздік
қорын байыту, тәрбиешіні тыңдай отырып өздігінен байланыстыра
жауап беруге жетелеу.Балалардың саусақ моторикасын дамыту
Тәрбиелік: Балаларды топта жұмыс жасай отырып,салыстыру,дәлелдей білу
түсініктерін ойын арқылы ойлай білуге тәрбиелеу. Балаларды адам мен
табиғат арасындағы қарым-қатынас арқылы еңбексүйгіштікке,
татулыққа, бірлікке тәрбиелеу.
Қостілділік компоненті: цветы- гүлдер, ойыншықтар – игрушки, көбелек-
бабочка.
|Іс-әрекет |Тәрбиеші әрекеті |Балалардың іс-әрекеті |
|кезеңдері | | |
|Мотивациялық |Ұйымдастыру кезеңі |Балалар қуыршақпен |
|қозғаушылық |Музыка әуені. |ортаға кіреді ортаға |
| |Тәрбиеші: -Балалар кәне |шеңбер болып тұрады. |
| |қонақтармен амандасайық. | |
| |Сендердің қолдарыңда не. |-Ойыншық |
| |Қолдарыңда неше ойыншықтан бар| |
| | |– біреу. |
| |Кәне сендер қонақтарға | |
| |қолдарыңдағы ойыншықтар туралы|Өлеңді балалар |
| |өлең айтып берейікші. |қимылдармен көрсетіп |
| |Біздерде бар қуыршақ |орындайды |
| |Бұзау, қозы , құлыншақ |1 Ойыншықтарды қолдарына|
| |Ойыншықтар тыңдайды |алып айтады |
| |Ақыл айтсақ бұйырсақ. |2. Ойыншықтармен билейді|
| | | |
| |Қуыршақтар уйықтайды, |3. Отырғызып ақыл |
| |Айтқаныңнан шықпайды. |айтады. |
| |Ал, қозы мен құлыншақ | |
| |Ұйықта десең ұқпайды. | |
| | | |
| |Тыңдамайды ұрысса | |
| |Осылары дұрыс па? | |
| |Тентектігін қоймаса, | |
| |Тұрғызамын бұрышқа! | |
|Ұйымдастыру шылық|--Ой балар енді қараңдаршы | |
|ізденіс |енді ойыншықтарымызды жинап | |
| |едік неше ойыншық болды? |Балалар – Көп. |
| |Балалар ойыншықтар енді дем | |
| |ала тұрсын мына жанымыздағы | |
| |бақшаға қараңдаршы төбелеріңе| |
| |көбелектер ұшып жүр . |көбелектер |
| |Олар бірақ көңілсіз неге деп | |
| |сұрасам , мына бақшада өсіп |Балалардың жауабы Жоқ |
| |тұрған гүлдерді бұзық балалар |егеміз, оған су құямыз |
| |жұлып тастапты. Ол дұрыспа, | |
| |сендерде жұласыңдар ма |Алдын ала дайындалған |
| | |гүлдердің ортасына |
| |. |түстеріне қарай қақпақты|
| |Олай болса балалар мына жұлып |бұрап кигізіп бақшаға |
| |тастаған гүлдерді дұрыстап |барып отырғызады. |
| |қайта отырғызайық. | |
| |Қандай тамаша бағымыз жайнап | |
| |кетті | |
| | |Ауа шығару |
| |Сергіту жаттығуы | |
| |1.Олай болса кәне көбелектерге| |
| |қарай аузымызбен ауа үрлейікші|Секіру. |
| |не болады екен | |
| | | |
| |2. Ал кәне көбелектерді ұстап |Ұшу |
| |алайықшы | |
| | | |
| |3. Ал біздің көбелектер қалай |Тыныс алып дем алып |
| |ұшады |отыру. |
| |Көбелектер сияқты ұшу | |
| | | |
| |4. Көбелектер гүлге қалай |Балалар тсттеріне қарай |
| |қонады |көбелектерді апарып |
| | |отырғызады. |
| |2.Ал мына көбелектер гүлдерге | |
| |қонғысы келіп отыр екен | |
| |әрқайсың көбелектерді алып |- Сары, көк . жасыл, |
| |түстеріне қарай қондырыңдар. |қызыл |
| | | |
| |Қараңдаршы біздің бақшамызда | |
| |қандай гүлдер бар екен? |Сурет салу. |
| | |Штамппен сурет салу |
| |Балалар сендер табиғаттқа | |
| |қанша қамқорлық жасап | |
| |жатқандарыңды баған а бері | |
| |сендердің ойыншықтарың бақылап| |
| |отыр. Кәне біз оларға да | |
| |қандай ақылды бала екенімізді | |
| |көрсеттік енді қандай өнерлі | |
| |бала екенімізді көрсетіп | |
| |гүлдеген ағаштың суретін | |
| |салайықшы . | |
|Рефлексивті-түзет|Мінекей балалар біз бүгін көп | |
|ушілік |жұмыс жасадық, сендер өздерің | |
| |қандай балалар екендеріңді | |
| |көрсете алдыңдар. Сабақты |Жаауап береді. |
| |қорыту. |Балалар қонақтарға |
| |Ойыншықтарыңда риза болып |рахмет айтып, |
| |отыр. Сендерге мына отырған |ойыншықтарын алады. |
| |қонақтар сыйлық алып келіпті. | |
| |Рахмет сау болыңдар | |
Күтілетін нәтижие:
Білу керек: Табиғаттқа қамқорлық жасау керектігін.
Игеру керек: Түстерді ажырата білуді, өлеңді қосылып айтуды.
Меңгеру керек: Сурет салудың жаңа техникаларын.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz