Файл қосу

Географиялық орны

Пән: Әртүрлі
Дүниежүзінің экономикалық және әлеуметтік географиясы
11 класс (қоғамдық-гуманитарлық бағыт) 34с.
|№ |Сабақтың тақырыбы |Сағат |Өтілу |Сарамандық |Көрнекіліктер |
|сағат | |саны |мерзімі|жұмыстар | |
|Қазіргі дүние және орнықты дамудың|3 | | | |
|географиялық негіздері | | | | |
|1 |Жаһандану жағдайындағы |1 | | | |
| |қазіргі дүние. Қазіргі | | | | |
| |дүниедегі интеграциялық | | | | |
| |үрдістер және олардың | | | | |
| |географиясы. | | | | |
|2 |Аймақтық география және |1 | |С/ж №1 Қазіргі| |
| |қазіргі дүние. С/ж №1 | | |дүниедегі | |
| |«Қазіргі дүниедегі | | |интеграциялық | |
| |интеграциялық үрдістер» | | |үрдістер және | |
| | | | |олардың | |
| | | | |географиясы» | |
| | | | |тақырыбында | |
| | | | |реферат | |
| | | | |дайындау | |
|3 |Қазіргі географиялық |1 | | | |
| |зерттеу әдістері | | | | |
|Елдердің алуан түрлілігі және |1 | | | |
|қазіргі дүниенің бейнесі | | | | |
|1(4) |Д/Ж елдерінің тарихи-мәдени|1 | | | |
| |және | | | | |
| |әлеуметтік-экономикалық | | | | |
| |даму деңгейлері бойнша | | | | |
| |саралануы. | | | | |
|Қазіргі дүниедегі өтпелі |10 | | | |
|экономикалы елдер | | | | |
|1(5) |Өтпелі экономикалы елдердің|1 | | | |
| |қазіргі даму ерекшеліктері | | | | |
| |мен проблемалары | | | | |
|2(6-7)|Ресей Федерациясы |2 | | | |
|3(8) |Украина Республикасы |1 | | | |
|4(9) |Беларусь және Молдова |1 | | | |
| |республикалары | | | | |
|5(10) |Кавказ елдері |1 | | | |
|6(11) |Орта Азия Елдері |1 | | | |
|7(12) |Шығыс Еуропа және Балтық |1 | | | |
| |елдері | | | | |
|8(13) |Шығыс Азия елдері |1 | |С/ж №2 | |
| |Сарамандық жұмыс №2 | | | | |
|9(14) Елдердің халықаралық |1 | | | |
|экономикалық байланыстары. | | | | |
|Қазақстан мен байланыстары | | | | |
|Экономикасы жоғары дамыған елдер. |12 | | | |
|1(15) |Экономикасы жоғары дамыған |1 | | | |
| |елдердің ұқсастықтары мен | | | | |
| |айрмашылықтары | | | | |
|2(16) |АҚШ |2 | | | |
|3(17) |Жапония |1 | | |«География |
| | | | | |және табиғат» |
| | | | | |журналы №1 |
| | | | | |2011 53-бет |
| | | | | |жарыс сабақ |
|4(18) |Канада |1 | | | |
|5(19) |Ұлыбритания |1 | | | |
|6(20) |Франция |1 | | | |
|7(21) |Германия |1 | | | |
|8(22) |Италия |1 | | | |
|9(23) |Солтүстік, Орта және |1 | | |«География |
| |Оңтүстік Еуропаның орта | | | |және табиғат» |
| |және кіші елдері | | | |журналы №1 |
| | | | | |2012 48-бет |
| | | | | |баспасөз-конфе|
| | | | | |ренция сабағы |
|10(24)|Көшпелі капитализм елдері |1 | | | |
|11(25)|Елдердің халықаралық |1 | | | |
| |экономикалық байланыстары. | | | | |
| |Қазақстан мен байланыстары.| | | | |
|26 |Сарамандық жұмыс №2 | | |Сарамандық | |
| | | | |жұмыс №2 | |
| | | | |Австралия | |
| | | | |немесе, АҚШ | |
| | | | |пен Жапонияға | |
| | | | |сиппатама | |
| | | | |беру. | |
|Дамушы елдер |8 | | | |
|1(27) |Дүниежүзілік экономикадағы |1 | | | |
| |дамушы елдер, сиппаты | | | | |
| |белгілері, даму | | | | |
| |тенденциялары | | | | |
|Азия мен Мұхиттық аралдардағы |3 | | | |
|дамушы елдер | | | | |
|1(28) |Жалпы ұқсастықтары мен |1 | | | |
| |аймақтық ерекшеліктері. | | | | |
| |Географиялық орны.Саяси | | | | |
| |картасы.Халқы, табиғат, | | | | |
| |ресурстары. | | | | |
|2(29) |Әлеуметтік экономикалық |1 | | | |
| |дамуы. Шаруашылығының даму | | | | |
| |деңгейі. | | | | |
|3(30) |Мұнай өндіруші елдер. |1 | |Сарамандық | |
| |Азиядағы экономикалық | | |жұмыс№3 | |
| |кеңістік ұғымы.ХЭБ. | | |Жаңа | |
| |Қазақстанмен қарым | | |индустриялы | |
| |қатынасы. | | |елдерге | |
| |Сарамандық жұмыс№3 | | |салыстырмалы | |
| | | | |сипаттама. | |
|Африкадағы дамушы елдер |2 | | | |
|1(31) |Географиялық орны, аумағы, |1 | | | |
| |шекаралары. Саяси картасы. | | | | |
| |Халқы. Табиғат жағдайлары | | | | |
| |мен ресурстары. | | | | |
|2(32) |Шаруашылығы. Экологиялық |1 | |Сарамандық | |
| |проблемалары. ХЭБ. | | |жұмыс №4 | |
| |Сарамандық жұмыс №4 | | |«Африка | |
| | | | |елдерінің | |
| | | | |экономикасының| |
| | | | |дамуына табиғи| |
| | | | |ресурстарының | |
| | | | |мүмкіндігі» | |
| | | | |тақырыбында | |
| | | | |реферат жазу. | |
|Латын Америкасындағы дамушы елдер.|2 | | | |
|1(33) |Географиялық орны. Жалпы |1 | | | |
| |сиппатама. Аумағы. Саяси | | | | |
| |картасы. Табиғат жағдайлары| | | | |
| |мен ресурстары. Халқы. | | | | |
|2(34) |Шаруашылығы. Дүниежүзілік | | |Сарамандық | |
| |шаруашылықтағы орны. | | |жұмыс №5 | |
| |Экологиялық пробелмалары. | | |Латын | |
| |Сыртқы экономикалық | | |Америкасының | |
| |байланыстары. | | |негізгі 3 | |
| |Сарамандық жұмыс №5 | | |субрегион- | |
| | | | |дарының | |
| | | | |айырмашылық-та| |
| | | | |рын түсіндіру.| |



Ұқсас жұмыстар
Жергілікті жердің табиғат зоналары, экологиялық проблемалары
Африканың физикалық-географиялық орны, материк жағалауын шайып жатқан мұхиттар мен теңіздер, африканың зерттелуі. 7 - сынып
Оңтүстік американың зерттелуі. 7 сынып
"жаратылыстану ғылымы және Қазақстан" факультатив курсының бағдарламасы. 11 сынып
Еуразияның географиялық орны
Африка материгі. 7-сынып
География ғылымының негізгі ерекшеліктері
Аустралияның географиялық орны
Қазақстанның алғашқы астанасы
Топ саяхатшылар
Пәндер