Сабақтың тақырыбы Кірме сөздер

Сабақтың тақырыбы: Тұрақты тіркестер

Сабақтың мақсаты:

1. Тұрақты тіркестердің жасалу жолын, олардың мағыналарын түсіндіру

2 . Оқушылардың ауызекі сөйлеу тілін дамыту, пән бойынша алған білімдерін жүйелі түрде қолдана білуге дағдыландыру

3. Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын ояту, әдеби тілде көркем сөйлеуге тәрбиелеу.

Сабақтың түрі : Аралас сабақ

Сабақтың әдісі : Сұрақ - жауап, түсіндіру, әңгімелеу

Сабақтың көрнекілігі :Тірек сызба, интерактивті тақта

Сабақтың барысы:

І Ұйымдастыру кезеңі

Cабақтың айдары - Іздеген жетер мұратқа

Сабағымыз 8 бөлімнен тұрады

  1. Қайталау -оқу анасы .
  2. Жаңа сабақ құпиясы.
  3. Кітап досың ақылшың.
  4. Ой толғау.
  5. Тапқыр болсаң, тауып көр
  6. Сен -маған, мен -саған .
  7. Келісіп пішкен тон, келте болмас.
  8. Сауатты болу -мақсатым
  9. Қоржындағы сарқыт

10. Жүйріктен жүйрік озар, шабысқанда

ІІ Үй тапсырмасын пысықтау

1. Қайталау -оқу анасы

ІІІ Жаңа сабақ

2. Жаңа сабақ құпиясы

Сөзжұмбақ шешу

Тірек сызба арқылы сабақты түсіндіру

3. Кітап досың, ақылшың

Ішіне ; сыртына кітапта берілген сөздердің ішінен тұрақты тіркестерді бір бөлек, еркін тіркестерді бір бөлек көшіріп жазу

Ішіне Сыртына

Еркін тіркес Тұрақты тіркес

ІV Сабақты меңгерту

4. Ой толғау.

Ішіне тұрақты тіркестерді қатыстырып шағын эссе жазу

Р-оқушы

А- досы

Ф- хат

Т- кешірім сұрау

. 5. Тапқыр болсаң, тауып көр.

Тұрақты тіркестерде қандай қате жіберілген тап

Жерден алты қоян тапқандай -

Ешкі аузынан шөп алмас-

Екі аяғын екі етікке тығу-

Жаңа жараның аузын ашу-

Жегені жүрегінен шықты-

6. Сен -маған, мен -саған .

Екі оқушы кезектесіп антоним, синоним болатын тұрақты тіркестерді айтады.

Синонимдер

1. Ит арқасы қиянда

Ит өлген жерде

2. Ай десе аузы, күн десе көзі бар

Үріп ауызға салғандай

Антонимдер

1. Су жүрек

Жүрек жұтқан

2. Төбесі көкке жету

Су сепкендей басылу

3. Ит өлген жерде

Мұрнының ұшында

7. Келісіп пішкен тон, келте болмас.

І топ Ребус

ІІ топ Адасқан әріптер

V Сабақты қорыту

8. Сауатты болу -мақсатым

Мұғалім тұрақты тіркестерді айтады, оқушылар дәптерге оның беретін мағыналарын жазады.

Біреудің ала жібін аттамау, қой аузынан шөп алмас, көзді ашып-жұмғанша, аузына құм құйылды, зәресі кетті, ит өлген жер, он саусағынан өнер тамған, сөзіне құлақ аспау, санын соғып қалу.

VІ Үйге тапсырма

9. Қоржындағы сарқыт

Фразиологизмдер сөздігінен 10 тұрақты сөз тіркесін жазып келу

VІІ Бағалау

10. Жүйріктен жүйрік озар, шабысқанда

Сабақтың тақырыбы: Кәсіби сөздер

Сабақтың мақсаты:

1 Кәсіби сөздерді, олардың мағыналарын түсіндіру

2 . Оқушылардың ауызекі сөйлеу тілін дамыту, пән бойынша алған білімдерін жүйелі түрде қолдана білуге дағдыландыру

3 . Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын ояту, әдеби тілде көркем сөйлеуге тәрбиелеу.

Сабақтың түрі : Аралас сабақ

Сабақтың әдісі : Сұрақ - жауап, түсіндіру, әңгімелеу

Сабақтың көрнекілігі :Тірек сызба, интерактивті тақта

Сабақтың барысы:

І Ұйымдастыру кезеңі

ІІ Үй тапсырмасын пысықтау

1. Қайталау -оқу анасы

ІІІ Жаңа сабақ

2. Жаңа сабақ құпиясы

Мына сөздер қай мамандық иелеріне қатысты

Кәсіби сөздер
Мамандық иелері
Кәсіби сөздер: Сот, жаза, үкім, айыпкер, тергеу
Мамандық иелері:
Кәсіби сөздер: Дәрі, науқас, емхана, дәрігер
Мамандық иелері:
Кәсіби сөздер: Сабақ, тоқсан, баға, оқулық
Мамандық иелері:
Кәсіби сөздер: Томаға, тұзақ, қанжыға
Мамандық иелері:

3. Кітап досың, ақылшың

ІV Сабақты меңгерту

Берілген кәсіби сөздердің мағынасын сөздіктен тауып жаз

4. Тапқыр болсаң, тауып көр.

Белгілі кәсіпке байланысты сөздерді кім көп айтады?

5. Сен -маған, мен -саған .

Екі оқушы әр түрлі кәсіп иелері туралы мақал айтып жарысады

6. Келісіп пішкен тон, келте болмас.

Сөзжұмбақты дұрыс шешсеңдер, ұсталық кәсіпке байланысты сөз шығады

V Сабақты қорыту

7. Ой толғау

Кім болам? Тақырыбына ойтолғау жаз

VІ Үйге тапсырма

. 8Қоржындағы сарқыт

Ата-аналарыңның кәсібіне байланысты сөздер жазып келу

VІІ Бағалау

9. Жүйріктен жүйрік озар, шабысқанда

Сабақтың тақырыбы: Диалект сөздер

Сабақтың мақсаты:

1 Диалект сөздерді, олардың мағыналарын түсіндіру

2 . Оқушылардың ауызекі сөйлеу тілін дамыту, пән бойынша алған білімдерін жүйелі түрде қолдана білуге дағдыландыру

3 . Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын ояту, әдеби тілде көркем сөйлеуге тәрбиелеу.

Сабақтың түрі : Аралас сабақ

Сабақтың әдісі : Сұрақ - жауап, түсіндіру, әңгімелеу

Сабақтың көрнекілігі: Тірек сызба, интерактивті тақта

Сабақтың барысы :

І Ұйымдастыру кезеңі

ІІ Үй тапсырмасын пысықтау

1. Қайталау -оқу анасы

ІІІ Жаңа сабақ

2. Жаңа сабақ құпиясы

Сіріңке, кеуірт, шақпақ сөздерінің мағынасын ашу арқылы жаңа сабақты түсіндіру

3. Кітап досың, ақылшың

Берілген әдеби сөздердің диалектілік қолданыстағы түрін жаз

ІV Сабақты меңгерту

4. Тапқыр болсаң, тауып көр.

Бедре, бақыр, шекер, сым, дөкей, қалақ, сібірткі, леген, кірлен, әпше, оттық, азан, дәке сөздерінің мағынасын тап

5. Сен -маған, мен -саған .

Бір оқушы диалект сөздерді қатыстырып сөйлем айтады, екіншісі сөйлемдегі диалект сөзді табады

6. Келісіп пішкен тон, келте болмас.

Берілген сөздерден әр топ өзіне керегін жазып алады

Сым, сіріңке, малақай, құлақшын, бақыр, шылапшын, күрте, пиалай,

Телпек,

І топ Киім -кешек

ІІ топ Бұйымдар

V Сабақты қорыту

7. Ой толғау

Біздің кейіпкеріміз Қазақстанның барлық жеріне саяхат жасап, диалект сөздерді үйреніп келді. Кейіпкердің әңгімесін жаз.

8. Сауатты болу -мақсатым

Сіріңке, шалбар, шелек, әпке, қияр, леген, таңертең, қабырға сөздерінің

Диалект түрлерін жазады

VІ Үйге тапсырма

9. Қоржындағы сарқыт

Диалект сөздер жазып келу

VІІ Бағалау

10. Жүйріктен жүйрік озар, шабысқанда

Сабақтың тақырыбы: Термин сөздер

Сабақтың мақсаты:

1 Термин сөздерді, олардың мағыналарын түсіндіру

2. Оқушылардың ауызекі сөйлеу тілін дамыту, пән бойынша алған білімдерін жүйелі түрде қолдана білуге дағдыландыру

3. Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын ояту, әдеби тілде көркем сөйлеуге тәрбиелеу.

Сабақтың түрі : Аралас сабақ

Сабақтың әдісі : Сұрақ - жауап, түсіндіру, әңгімелеу

Сабақтың көрнекілігі :Тірек сызба, интерактивті тақта

Сабақтың барысы:

І Ұйымдастыру кезеңі

ІІ Үй тапсырмасын пысықтау

1. Қайталау -оқу анасы

ІІІ Жаңа сабақ

2. Жаңа сабақ құпиясы

антоним география

теңдеу қазақ тілі

бокс математика

құрлық спорт

Сөздерді сәйкестендіру арқылы жаңа сабақ түсіндіру

ІV Сабақты меңгерту

3. Кітап досың, ақылшың

Мәтіннен термин сөздерді тауып жаз.

4. Тапқыр болсаң, тауып көр.

Бір әріптен тұратын қазақ тілінің терминдерін жаз

5. Келісіп пішкен тон, келте болмас.

Әр ғылымға тән термин сөздерді ата

Қазақ тілі
Қазақ тілі: Математика
:
Қазақ тілі: География
:
Қазақ тілі: Биология
:

V Сабақты қорыту

6. Ой толғау

Өзіңе ұнайтын сабақ туралы

толғау жаз

VІ Үйге тапсырма

7Қоржындағы сарқыт

Оқулықтарыңның ішінен әр ғылымның термин сөздерін жазып келу

VІІ Бағалау

8. Жүйріктен жүйрік озар, шабысқанда

Сабақтың тақырыбы: Жаңа сөздер

Сабақтың мақсаты :

1 Жаңа сөздерді, олардың мағыналарын түсіндіру

2. Оқушылардың ауызекі сөйлеу тілін дамыту, пән бойынша алған білімдерін жүйелі түрде қолдана білуге дағдыландыру

3. Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын ояту, әдеби тілде көркем сөйлеуге тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Аралас сабақ

Сабақтың әдісі : Сұрақ - жауап, түсіндіру, әңгімелеу

Сабақтың көрнекілігі :Тірек сызба, интерактивті тақта

Сабақтың барысы :

І Ұйымдастыру кезеңі

ІІ Үй тапсырмасын пысықтау

1. Қайталау -оқу анасы

ІІІ Жаңа сабақ

Ата заң, әнұран, елтаңба, рәміз сөздері Қазақстан тәуелсіздік алғаннан кейін қолданысқа енген сөздер осы сияқты заман талабына сай пайда болған сөздер жаңа сөздер деп аталады

ІV Сабақты меңгерту

2. Тапқыр болсаң, тауып көр

Қазақ тілін жаңа үйреніп жүрген Дымбілместің білмейтін сөздерін айтып бер

Мен . . . ұшқанын көрдім. Ол маған қатты ұнады. Мен өскенде . . . болуды армандаймын

3. Кітап досың, ақылшың

Оқулықта берілген жаңа сөздерді әр топқа бөліп жаз

Техника
Егемендік
Ғарыш
Экономика
Ғалым
Техника:
Егемендік:
Ғарыш:
Экономика:
Ғалым:
Техника:
Егемендік:
Ғарыш:
Экономика:
Ғалым:

V Сабақты қорыту

4. Ой толғау

Жаңа сөздерді қолданып фантастикалық әңгіме жаз

VІ Үйге тапсырма

5. Қоржындағы сарқыт

Қазақ тілінің мемлекеттік тіл мәртебесін алғаннан кейінгі жаңа сөздерді жазып келу

VІІ Бағалау

6. Жүйріктен жүйрік озар, шабысқанда

Сабақтың тақырыбы Кірме сөздер

Сабақтың мақсаты:

1 Кірме сөздерді, олардың мағыналарын түсіндіру

2. Оқушылардың ауызекі сөйлеу тілін дамыту, пән бойынша алған білімдерін жүйелі түрде қолдана білуге дағдыландыру

3. Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын ояту, әдеби тілде көркем сөйлеуге тәрбиелеу.

Сабақтың түрі : Аралас сабақ

Сабақтың әдісі : Сұрақ - жауап, түсіндіру, әңгімелеу

Сабақтың көрнекілігі :Тірек сызба, интерактивті тақта

Сабақтың барысы:

І Ұйымдастыру кезеңі

ІІ Үй тапсырмасын пысықтау

1. Қайталау -оқу анасы

ІІІ Жаңа сабақ

Қазақ тіліне басқа тілдерден енген сөздер кірме сөздер деп аталады.

2. Кітап досың, ақылшың

Қазақ тіліне енген кірме сөздерді теріп жаз

а) араб тілінен

Қан сонарда бүркітші шығады аңға,

Тастан түлкі табылар аңдығанға.

Жақсы ат пен тату жолдас -бір ғанибет,

Ыңғайлы, ықшам киім аңшы адамға.

б) парсы тілінен

Тіл буынсыз, бой таза гүл,

Ақылы артық, ары зор.

Ол перизат, ойла, өзің біл

Не болады болса қор.

ІV Сабақты меңгерту

3. Тапқыр болсаң, тауып көр.

Қазіргі кезде төмендегі кірме сөздердің қайсысының баламасы бар

Тауып жаз.

Үлгі:Самолет- ұшақ, . . .

Фонтан, вертолет, помидор, аптека, гимн, права. т. б.

4. Кім көп біледі?

Кірме сөздерді мағынасына қарай топтап жаз

Тұрмыс қажетіне қатысты сөздер
Әкімшілік басқару ісіне байланысты сөз

Ғылым мен мәдениетке

байланысты сөздер

Тұрмыс қажетіне қатысты сөздер:
Әкімшілік басқару ісіне байланысты сөз:
Ғылым мен мәдениеткебайланысты сөздер:

5. Келісіп пішкен тон, келте болмас.

Кірме сөздердің қазақ тіліндегі синонимдерін тауып көріңдер

V Сабақты қорыту

Қазақ тіліндегі мына кірме

сөздерді аударып көр

Журнал,

автобус,

газет,

картошка,

компьтер

6. Сауатты болу -мақсатым

VІ Үйге тапсырма

7. Қоржындағы сарқыт

Ата -апаларыңнан көнерген сөздерді біліп алыңдар

VІІ Бағалау

8. Жүйріктен жүйрік озар, шабысқанда

Сабақтың тақырыбы Көнерген сөздер

Сабақтың мақсаты:

1. Көнерген сөздерді, олардың мағыналарын түсіндіру

2. Оқушылардың ауызекі сөйлеу тілін дамыту, пән бойынша алған білімдерін жүйелі түрде қолдана білуге дағдыландыру

3 . Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын ояту, әдеби тілде көркем сөйлеуге тәрбиелеу.

Сабақтың түрі : Аралас сабақ

Сабақтың әдісі : Сұрақ - жауап, түсіндіру, әңгімелеу

Сабақтың көрнекілігі :Тірек сызба, интерактивті тақта

Сабақтың барысы:

І Ұйымдастыру кезеңі

ІІ Үй тапсырмасын пысықтау

1. Қайталау -оқу анасы

ІІІ Жаңа сабақ

2. Жаңа сабақ құпиясы

Қазіргі кезде тұрмыста қолданылмайтын заттардың атаулары көнерген сөздер болады

3. Кітап досың, ақылшың

Берілген мәтіннен көнерген сөздерді теріп жаз

ІV Сабақты меңгерту

4. Тапқыр болсаң, тауып көр.

Бұрын көнерген сөздер қатарында болып қазір қолдалылып жүрген сөздерді атаңдар

5. Кім көп біледі?

Көнерген сөздерді ұғым атауына топтап жаз

әкімшілік, әлеуметтік
әкімшілік, әлеуметтік: әскери қару -жарақтар
:
әкімшілік, әлеуметтік: Ыдыс-аяқ, үй мүліктері
:

6. Келісіп пішкен тон, келте болмас.

Халқымыздың салт -дәстүр әдеп -ғұрыптарының қайсысы көнергенін қайсысы тұрмысымызда қазір де қолданылатынын айтып, мағыналарына түсінік беріңдер

V Сабақты қорыту

7. Ой толғау

«Ер қаруы-бес қару» деген мақалды

қалай түсінесің? Ол қандай қарулар?

8. Сауатты болу -мақсатым

Шанаш- ешкі терісінен жасаған

ас құйатын ыдыс

Қорамсақ- садақтың жебесін салып,

белге байлайтын жеке-жеке ұясы бар Шанаш

Сәукеле

оқ салғыш Қорамсақ

Сәукеле - әйелдердің асыл тастармен

безендіріп жасалған ерте кездегі бас киімі

VІ Үйге тапсырма

9. Қоржындағы сарқыт

Ата -апаларыңнан көнерген сөздерді біліп алыңдар

VІІ Бағалау

10. Жүйріктен жүйрік озар, шабысқанда

Сабақтың тақырыбы Көп мағыналы сөздер

Сабақтың мақсаты:

1. Көп мағыналы сөздерді, олардың мағыналарын, омонимдерден айырмашылығын түсіндіру

2. Оқушылардың ауызекі сөйлеу тілін дамыту, пән бойынша алған білімдерін жүйелі түрде қолдана білуге дағдыландыру

3 . Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын ояту, әдеби тілде көркем сөйлеуге тәрбиелеу.

Сабақтың түрі : Аралас сабақ

Сабақтың әдісі : Сұрақ - жауап, түсіндіру, әңгімелеу

Сабақтың көрнекілігі :Тірек сызба, интерактивті тақта

Сабақтың барысы:

І Ұйымдастыру кезеңі

ІІ Үй тапсырмасын пысықтау

1. Қайталау -оқу анасы

ІІІ Жаңа сабақ

2. Жаңа сабақ құпиясы

Мына сөздердің мағынасына назар аудар

Тарақтың тісі, адамның тісі Көйлектің жағасы, көлдің жағасы

3. Кітап досың, ақылшың

Көп мағыналы сөздерді теріп жаз.

1. Қанат құстардың ұшып, қонатын дене мүшесі. Алты қанат ақ орданы тігуге кірісті.

2. Көзім ауырып дәрігерге көрініп жүрмін. Иненің көзіне жіп өткізе алмадым.

3. Сөздің басын арыдан бастады. Адамның басы- Алланың добы.

ІV Сабақты меңгерту

4. Тапқыр болсаң, тауып көр.

Көп мағыналы сөздердің ішінен алғашқы мағынасын тап

А) Сөздің басы, жолдың басы, адамның басы, таудың басы, жұмыстың басы

Б) Кітаптың беті, адамның беті, судың беті, жер беті

В) сағат тілі, кітап тілі, орыс тілі, техника тілі, адам тілі

5. Кім көп біледі?

Көп мағыналы сөздердің қатарын жалғастыр

1
Адамның аяғы, . . .
1: 2
Адамның аяғы, . . .: Домбыраның құлағы, . . .
1: 3
Адамның аяғы, . . .: Жараның ауызы, . . .
1: 4
Адамның аяғы, . . .: Пышақтың жүзі, . . .

6. Келісіп пішкен тон, келте болмас.

Вен диаграммасы

V Сабақты қорыту

7. Ой толғау

Көп мағыналы сөздердің тілдегі рөлі қандай деп ойлайсың?

Өз пікіріңді жаз.

8. Сауатты болу -мақсатым

Құрамында көп мағыналы сөздері бар мақал - мәтелдерді жазу

Кісінің кілті- аспанда. Көңіл көзін сөз ашар. Қыз өмірдің-гүлі. т. б.

VІ Үйге тапсырма

9. Қоржындағы сарқыт

Көп мағыналы сөздерді тауып жазып келу.

VІІ Бағалау

10. Жүйріктен жүйрік озар, шабысқанда

Сабақтың тақырыбы Омоним сөздер

Сабақтың мақсаты:

1. Омоним сөздерді, олардың мағыналарын түсіндіру

2. Оқушылардың ауызекі сөйлеу тілін дамыту, пән бойынша алған білімдерін жүйелі түрде қолдана білуге дағдыландыру

3 . Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын ояту, әдеби тілде көркем сөйлеуге тәрбиелеу.

Сабақтың түрі : Аралас сабақ

Сабақтың әдісі : Сұрақ - жауап, түсіндіру, әңгімелеу

Сабақтың көрнекілігі :Тірек сызба, интерактивті тақта

Сабақтың барысы:

І Ұйымдастыру кезеңі

ІІ Үй тапсырмасын пысықтау

1. Қайталау -оқу анасы

ІІІ Жаңа сабақ

2. Жаңа сабақ құпиясы

Мына сөздердің мағынасына назар аудар

Бөле -зат есім туыстық атау

Бөле - етістік бесікке жатқыз деген мағына береді

3. Кітап досың, ақылшың

Төмендегі берілген сөйлемдердің омонимдік мағынасын бір сөйлем арқылы жеткізіп көріңдер

Үлгі: Ұлы жүз жерінен келген жүз баланың жүздері жайнап, суда жүзіп жүр.

Айт, бөле, той, қой, алма

ІV Сабақты меңгерту

4. Тапқыр болсаң, тауып көр.

Шешуі омоним болатын жұмбақты шеш.

1. Түспін көзі жеткенге

Өсемін қар кеткенде. (көк)

2. Бірде етік тігемін

Бірде есімдік боламын. (біз)

5. Кім көп біледі?

Мына омоним сөздермен сөйлем құра.

Біреуі етістік, біреуі зат есімнен болсын.

Қой, сана, той, күл, бақ.

Зат есім
Етістік
Зат есім: Үлгі: қой өрістен келді.
Етістік: Сен мына сөзіңді қой.
Зат есім:
Етістік:

6. Келісіп пішкен тон, келте болмас.

Адамның кейбір дене мүшелерінің атауы көп мағыналы сөз де кейбірі омонимдік мағына береді. Ойлан, тап.

Омоним сөздер Көп мағыналы сөздер

V Сабақты қорыту

7. Ой толғау

Мына ұйқасқа өлең құра

. . . қой,

. . . қой.

. . .

. . . сой.

VІ Үйге тапсырма

8. Қоржындағы сарқыт

VІІ Бағалау

9. Жүйріктен жүйрік озар, шабысқанда

Сабақтың тақырыбы : Синоним сөздер

Сабақтың мақсаты:

1. Синоним сөздерді, олардың мағыналарын түсіндіру

2. Оқушылардың ауызекі сөйлеу тілін дамыту, пән бойынша алған білімдерін жүйелі түрде қолдана білуге дағдыландыру

3 . Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын ояту, әдеби тілде көркем сөйлеуге тәрбиелеу.

Сабақтың түрі : Аралас сабақ

Сабақтың әдісі : Сұрақ - жауап, түсіндіру, әңгімелеу

Сабақтың көрнекілігі :Тірек сызба, интерактивті тақта

Сабақтың барысы:

І Ұйымдастыру кезеңі

ІІ Үй тапсырмасын пысықтау

1. Қайталау -оқу анасы

ІІІ Жаңа сабақ

Мағынасы бір, жазылуы бөлек сөздерді синоним дейміз .

Сұлу, көркем, әдемі, сымбатты -синонимдік қатар

3. Кітап досың, ақылшың

Мәтіннен синонимдерді теріп жаз.

ІV Сабақты меңгерту

4. Тапқыр болсаң, тауып көр.

Синонимдерін жаз

5. Келісіп пішкен тон, келте болмас.

Синонимдік қатарға кірмейтін сөзді алып таста

V Сабақты қорыту

6. Ой толғау

Синонимдерді пайдаланып, «Батыр -ел тірегі» деген тақырыпқа

мәтін жаз.

VІ Үйге тапсырма

7. Қоржындағы сарқыт

VІІ Бағалау

8. Жүйріктен жүйрік озар, шабысқанда

Сабақтың тақырыбы :Антоним сөздер

Сабақтың мақсаты:

1. Антоним сөздерді, олардың мағыналарын түсіндіру

2. Оқушылардың ауызекі сөйлеу тілін дамыту, пән бойынша алған білімдерін жүйелі түрде қолдана білуге дағдыландыру

3 . Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын ояту, әдеби тілде көркем сөйлеуге тәрбиелеу.

Сабақтың түрі : Аралас сабақ

Сабақтың әдісі : Сұрақ - жауап, түсіндіру, әңгімелеу

Сабақтың көрнекілігі :Тірек сызба, интерактивті тақта

Сабақтың барысы:

І Ұйымдастыру кезеңі

ІІ Үй тапсырмасын пысықтау

1. Қайталау -оқу анасы

ІІІ Жаңа сабақ

Мағыналары қарама -қарсы сөздерді антонимдер дейміз

3. Кітап досың, ақылшың

Мәтіннен антонимдерді теріп жаз.

ІV Сабақты меңгерту

4. Тапқыр болсаң, тауып көр.

Мына мақал-мәтелдерге қажетті антонимдерді жаз

5. Кім көп біледі? * аш * әдемі * жаңа

Нүктелерді қос * тоқ

* мырза

* сараң * көріксіз *ескі

6. Келісіп пішкен тон, келте болмас.

Синонимдік қатарға кірмейтін сөзді алып таста

V Сабақты қорыту

7. Ой толғау

Жақсы деген немене, жаман деген немене деген тақырыпқа ой толға

VІ Үйге тапсырма

8. Қоржындағы сарқыт

VІІ Бағалау

9. Жүйріктен жүйрік озар, шабысқанда

Сабақтың тақырыбы : Біріккен сөздер

Сабақтың мақсаты:

1. Біріккен сөздерді, олардың жасалу жолдарын түсіндіру

2. Оқушылардың ауызекі сөйлеу тілін дамыту, пән бойынша алған білімдерін жүйелі түрде қолдана білуге дағдыландыру

3 . Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын ояту, әдеби тілде көркем сөйлеуге тәрбиелеу.

Сабақтың түрі : Аралас сабақ

Сабақтың әдісі : Сұрақ - жауап, түсіндіру, әңгімелеу

Сабақтың көрнекілігі :Тірек сызба, интерактивті тақта

Сабақтың барысы:

І Ұйымдастыру кезеңі

ІІ Үй тапсырмасын пысықтау

1. Қайталау -оқу анасы

ІІІ Жаңа сабақ

Екі немесе одан да көп сөздер бірігіп, тұтас бір ұғымды білдіретін сөздерді біріккен сөздер дейміз . Мысалы:Алатау, қыстыгүні, биыл. Біріккен сөздер әр уақытта бірігіп жазылады.

3. Кітап досың, ақылшың

Мына сөздерден біріккен сөздер жаса.

Жез, қорған, талды, тау, көк, ала, өніс, ақ, су, төбе, теке, қазған, қозы, тас, құйрық, көз, қазық, қала, бота, темір.

ІV Сабақты меңгерту

4. Тапқыр болсаң, тауып көр.

Мына кіріккен сөздердің бастапқы түбірлерін ажырат.

5. Кім көп біледі?

Жер-су аттары
Жезқазған . . .
Жер-су аттары: Кісі аттары
Жезқазған . . .: Ботагөз . . .
Жер-су аттары: Дене мүшелері
Жезқазған . . .: Асқазан . . .
Жер-су аттары: Мезгілге қатысты атау
Жезқазған . . .: Биыл . . .

6. Келісіп пішкен тон, келте болмас.

Үсті тас,

Асты тас,

Екі тастың арасы

Төрт аяқпен жалғыз бас.

Ребусты шешсеңіз біріккен ай аты шығады.

40 ″ К үй 2'

V Сабақты қорыту

7. Ой толғау

Жуалы ауданы туралы шағын эссе жаз

VІ Үйге тапсырма

8. Қоржындағы сарқыт

VІІ Бағалау

9. Жүйріктен жүйрік озар, шабысқанда

Сабақтың тақырыбы : Қос сөздер

Сабақтың мақсаты:

1 . Қос сөздерді, олардың жасалу жолдарын түсіндіру

2. Оқушылардың ауызекі сөйлеу тілін дамыту, пән бойынша алған білімдерін жүйелі түрде қолдана білуге дағдыландыру


Ұқсас жұмыстар
Орыс тілінен енген сөздер
Кірме сөздер. көнерген сөздер. жаңа сөздер
Кірме сөздер
Көнерген сөз
Кірме сөздерге мысалдар келтір
Екі сөзді
Ә.тәжібаев «портреттер», «монологтер»
Тұрақты сөз тіркесі. Қазақстан -тәуелсіз мемлекет
Тіл құнарлы ырғақты дамыған қарапайым сөйлеу тілі жергілікті сөйлеу тілі әдеби тіл
Лексикадан өткенді қайталау туралы ақпарат
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz