Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Топқа деңгейлік тапсырмалар
Ана тілі
Тақырыбы: «Мен соғысты жек көрем»
Мақсаты: Өлеңнің мазмұнын меңгерте отырып бейбітшілік пен зұлымдықтың
арасындағы байланысты түсіндіру.
Дамытушылығы: Оқушылардың ауызекі сөйлеу дағдысын қалыптастыру мақсатында
өз сөзімен әңгімелеу, мәнерлеп оқу, ойлау қабілетін дамыту.
Тәрбиелігі: Өз халқын, отанын, туған жерін сүюге, үлкенді сыйлауға,
адамгершілікке тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Бүктеме, сызба, сурет, мақал-мәтел, сөздік жұмыс, «Алтын
қақпа» ойыны.
Типі: Жаңа білімді меңгеру.
Әдісі: Түсіндіру, сұрақ-жауап.
Қолданылатын технология: Сын тұрғысынан ойлау.
Сабақтың жүрісі
I. Ұйымдастыру кезең:
II. Үй тапсырмасын тексеру:
1. «Алтын кақпа» ойыны.
I – тур
Жалпылай сұрақ: Үйге қандай тапсырма берілді:
Жауап: Нұрдәулет Ақыштың «Компьютер жанындағы жанжал» әңгімесінен үзінді
айту.
«Тас қақпа»: Әңгіме неге «Компьютер жанындағы жанжал» деп аталады?
«Күміс қақпа»: Сен Айдынның орнында болсаң не істер едің?
«Алтын қақпа": Сен Ләззаттың орнында болсаң не істер едің?
«Алтын сандық»: Айдынға мінездеме бер.
II – тур
Жалпылай сұрақ: Осы әңгімеде сендерге кім ұнады?
«Тас қақпа»: Меруерт деген кім?
«Күміс қақпа» :Өзің компьютерде қандай ойын ойнайсың?
«Алтын қақпа»: Мәтіннен «интернет» туралы не ұқтың?
«Алтын сандық» :Компьютердің құрылысын айт.
ІІІ. Вени диаграммасы бойынша компьютердің зияны мен пайдасын ажырату.
|Пайдасы |Ортақ қасиеті |Зиянды |
|Көп нәрсе білеміз, |ХХІ ғасырға қажетті |Денсаулыққа зиян. Көзге |
|өмірге қажетті уақыт |техникалық құрал. |әсер етеді. |
|үнемдейді. |Пайдаланатын уақыт | |
| |шектеусіз. | |
IV. Ой шақыру:
Қазір қай мезгіл?
Көктемде неше ай бар?
Көктем айларын айтыңдаршы?
Қазір қай ай?
Сәуірден кейін қандай ай болады?
Мамыр айында қандай мерекелер бар?
1 мамыр - Халықар достығының бірлік күні
7 мамыр - Қазақстан әскери-қару күштерінің күні
9. мамыр – Жеңіс күні
Не себептен Жеңіс күні атанды?
Сендер соғыс туралы не білесіңдер?
Соғыстың әкелген зардаптары туралы не білесіңдер?
Соғысты адам баласы жақсы көруі мүмкін бе?
Деректер сыр шертеді
Сызба бойынша жұмыс
V. Жаңа тақырып бойынша жұмыс
1. Балалар біз бүгін Қайрат Жұмағалиевтің «Мен соғысты жек көрем» өлеңімен
танысамыз.
2. Автор туралы деректер.
VI. Оқулық бойынша жұмыс
Мұғалімнің мәнерлеп оқуы .
3-4 оқушыны оқыту.
VII. Түртіп алу стратегиясы:
Дәптермен жұмыс.
VIII. Ой шақыру
а) Жер шары балаларының тілегі не?
ә) Өлеңде қалай айтылған?
б) Себебі неде деп ойлайсың?
в) Осы өлеңнің «Туған өлкем - тұнған шежіре» бөлімімен қандай қатысы бар?
г) Табиғат байлықтарын игеру, адамның игілігіне жарату жөнінде өлеңде не
айтылған ?
IX. Қазақ батырлары туралы айту
X.Батырлар туралы мақал-мәтел айту
XI.Ой толғаныс. Топпен жұмыс.
Әр топ өздерінің ұранын айтады.
XІI. Ой қозғау
I- топ: Соғыс туралы тақырыпка төрт шумақ өлең жазады.
II- топ: Соғыс туралы тақырыпқа сурет салады.
III - топ: Патриоттық әндер айтады.ен.
Орындалған тапсырма талқыланады.
Не үйрендім бағанын толтырылады
|Не білемін? |Не білгім келеді? |Не үйрендім? |
ХІІІ. Үйге тапсырма.
Өлеңді мәнерлеп оку.
Бейбітшілік, достық тақырыбына әңгіме немесе өлең кұрастырып келу.
XIV. Бағалау
XV.Бүгінгі сабақ ұнады ма?
Мұнайшы кенті,
№ 7 орта мектеп,
Қ. Исембаева
Тақырыбы: Су. Судың қасиеті.
Мақсаты:
Түрлі тәжірибелер нәтижесінде судың басты қасиеттері және оның
шаруашылық маңызымен таныстыру мақсатындағы сабақта су туралы ғылыми
түсінік берілді.
Көрнекті құралдар: карта, ребус, тәжірибеге керекті құрал-жабдықтар,
ән.
Әдіс-тәсілдері: баяндау, сұрақ-жауап, әңгімелеу, суреттеу.
Барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі:
а) Қонақтармен амандасу
ә) Бір-біріне тілек айту
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
ІII. Жаңа сабақ.
Әуеден жаңбыр жаумаса,
Далада егін болмаса,
Кемелер жүзіп суларда,
Арықтар суға толмаса,
Үйімізде шай қайнап,
Тіршілік суға тоймаса,
Күніміз не болар еді?
-Өлеңнен қайда қорытынды шығаруға болады?
-Сусыз тіршілік жоқ
2. Тәжірибелер:
Су түссіз: стаканға су мен сүт қою, ішіндегі қасық суда көрінеді,
өйткені су түссіз, мөлдір. Суда тұрақты пішін жоқ. Иіссіз.
-Су неге ағады? (параққа су құйып көрсетіледі) өйткені сұйық.
-Парақта не қалады?
-Ылғал.
-Параққа жұққан су қайда кетті?
-Бу болып ұшып кетті.
-Бу қайда кетті?
-Бу ауамен араласты.
-Мұз қалай пайда болады?
-Өзен-көлдегі судың қатуынан.
-Мұз қандай?
-Қатты.
- Яғни, су қатты күйде де болады екен. Сонымен балалар, судың 3 күйі
болады: сұйық, бу, қатты. Осыны дәптерге жазып алайық.
ІІІ. Топтастыру стратегиясы. Судың қасиеттерін топтастыру.
Сергіту сәтінде «Тазалықтық досы» әні айтылады.
Енді судың пайдасы туралы не айтуға болады?
Оқушылар жауабы (тамақ, жуыну, кір жуу, үй тазалау, т.б.).
- Яғни, сусыз ешқандай шаруа бетпейді.
- Біз суды өзен, көлдерден іше аламыз ба?
- Жоқ. Неге?
- Өйткені оның құрамында улы заттар, химикаттар бар.
- Олар суда қайдан келеді деп ойлайсындар?
- Завод, фабриканың қалдықтарынан.
- Мынау не балалар?
- Тұз.
- Бұл қайдан шығады?
- Арал көлінен. Адамдардың табиғатқа немқұрайды қарауының салдарынан
Арал енді өзімізге зиян келтіріп отыр. Көл түбінде жатқан тұз ауаға ұшуда.
Бұл адамға да, өсімдіктерге де, жануарларға да зиян.
- Каспий теңізінен не алынады?
- Мұнай, уылдырық.
- Аралдың кейпін кимеу үшін не істеу керек деп ойлайсындар?
- Суды тиімді пайдалану керек. Ластамау, таза ұстау, қорғау қажет.
- Суды таза ұстау үшін өзің қандай үлес қосып жатырсық?
- Краннан ағып тұрған суды жауып кетемін, суға қоқыс тастамаймын, т.б.
- Қазақ халқы су тазалығын сақтауға көп көңіл бөлген. Оны су туралы
мақал-мәтелдерден, тыйым сөздерден көруге болады. Су туралы қандай мақал-
мәтелдер, тыйым сөздер білесіндер?
- «Сулы жер нулы жер», «Өзен жағалағанның өзегі талмас», «Таудың көркі-
бұлақ», «Судың да сұрауы бар».
Бекіту.
Топпен жұмыс:
топ әңгіме жазады,
топ сурет салады,
топ жазады.
... ... жу,
... ... су.
Әр қатардың жұмыстарын тексеру. Оқушылар салған суреттерін түсіндіріп,
әңгіме, өлендерін оқиды.
Жарнама көрссту.
Шаршағанынды басатын,
Сарайынды ашатын.
Су болмайды қашанда,
«Қайнаған судан» асатын
Үй тапсырмасын тексеру.
Жұмбақ:
Бар ма, жоқ па,
Оны анық білмейсін
Ол жоқ жерде
Өмір сүріп жүрмейсің.
(Ауа)
Өткен сабақтан ауа туралы білетіндері еске түсіріліп, Венн диаграммасымен
жұмыс істелді.
Бағалау.
Үйге тапсырма.
Мұнайшы кенті,
№ 7 орта мектеп,
Қ. Исембаева
Ана тілі
Тақырыбы : Төрт түлік
Мақсаты:
1. Сабақтың өмірмен байланыстыра отырып өлеңнің мазмұнын ашып,
мәнерлеп оқу, өлеңнің мазмұнын ашып, мәнерлеп оку, жатқа айту және
оқушылардың танымдылық қабілетін жетілдіру.
Окушылардың шығармашылықпен жұмыс істеуіне ықпал ету , ойлау қабілетін
жетілдіру, тілін дамыту.
Төрт түлекті күте білуге, еңбекқорлыққа, іскерлікке , әдет - ғұрыпты
қастерлеуге тәрбиелеу.
Әдісі: сұрақ - жауап, әңгіме әдісі;
Түрі: «Сын тұрғысынан ойлауды дамыту» стреьегиясы
Көрнекігі: «Төрт түлік » - туралы бүктеме , суреттер. Мақал – мәтелдер мен
тірек сызбалар, Венн диаграммасы.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезең. Психологиялық дайындық.
1. Оқушыларды сабаққа дайындау.
Сыныпты топқа бөлу .
- топ Түйелер тобы
- топ Жылқылар тобы
- топ Сиырлар тобы
- топ Қой ешкілер тобы
II Ой шақыру. Үй тапсырмасын тексеру «Бәйге ойыны»
1. Оң жақтағы 20: Ана баласын калай жұбатады?
2. Ортадағы 60: Анасы баласына тілегін қай жолда айтады ?
Сол жақтағы 40: Ана баласын жақсы көрген сезімін қандай сөзбен жеткізеді ?
Сол жақтағы 20: Ана баласының кім болуын армандайды?
5. Оң жақтағы 50: Ана баласының қандай бала болуын армандайды?
Ортадағы 70: Сен анаңа қандай құрмет көрсете аласың?
Сол жақтағы 40: Сен өскенде кім боласың?
Оң жақтағы 60: Өзіңе ұнаған шумағын жатқа айт.
9. Ортадағы 30: Өлең неліктен «Бесік жыры» атанды ?
III. Жаңа сабақ . Ой ашар.
1. сұрақ - жауап
Сізді анаңыз қандай сөз айтып еркелетеді ?
Айналайын
Ботам
Қозым
Құлыным
Бота, қозы, құлын ненің төлдері?
Төрт түліктің.
2. Тірек сызбасымен жұмыс.
Ешкі Лақ
Құлын Жылқы Төрт түлік Түйе Бота
Бұзау Сиыр Қой Қозы
Мағынаны тану
1. Түсінік
Ертегі
Мақал-мәтел Өлең
Ауыз әдебиеті
төрт түлік туралы
Жұмбақ Жыр
Тыйым сөздер
Біз бүгін «Төрт түлік» туралы жырларды оқып танысамыз. Өлеңді оку.
Мағынасын ашу .
IV. Ой қозғау Сөздік жұмыс (Дәптерге жазып алу )
Оқыра - малдың оқырануы
Жамыраған - өрістен келіп қозысымен табысуы
Мөңкіген - сиырдың секіре шабуы
Аңыраған - қозысын сағынып маңырауы
Жөңкіген - секірген
Қалақтай - жауырынның күрек белге ұқсауы
Қақтаған - жапалау
Бұлақтай - аққан судай
Жасқаған – мүйізімен сүзіп қорқытуы
V. Сазгер стратегиясы Сергіту сәті «Төлдер туралы жыр» - әнін орындау
VI. Топпен жұмыс
I - ші топ «Менің қозым , лағым . бұзауым» - тақырыбына әңгіме жазу .
II - ші топ «Төрт түлікті сипаттап сурет салу»
- ші топ «Төрт түліктің аталарын атап», қалай шақыруын айтып беру .
- ші топ «Төрт түлік» - өлеңін оқу
VII. Сазгер стратегиясы «Малдың дыбыс шығаруы»
I - ші топ Түйе болып боздайды
II - ші топ Жылқы кісінейді
- ші топ Сиыр мөңірейді
- ші топ Қой, ешкі болып маңырайды
VIII. Ой толғау «Төрт жол» өлең
Сабақты бекіту І.Венн диаграммасы
Түйе Жылқы
Боталайды еті құлындайды
Шұбат сүті қымыз
Жантоқ көлік сему, сұлу
Еркек шөбі
«Төрт түлік » туралы мақал-мәтел айту.
«Төрт түлік » туралы тыйым сөздер айту
Сөзжұмбақ шешу.
1. Ж Ы Л Қ Ы 1. Қамыс құлақ тостаған т ұяқ
2. Қ О Й мінсең қанат сүті дәрі еті тамак.
3. С И Ы Р
4. Е Ш К I 2. Кішкене ғана бойы бар
5. Т Ү Й Е Айналдырып киген тоны бар.
3. Екі айнасы бар,
екі найзасы бар .
4. Басында таяғы бар,
Төрт аяғы бар
Екі құлағы бар
Иегінде сақалы бар .
Екінде екі тауы бар.
Кезікте бір жөндер.
Үйге тапсырма
1.
|не білдім? |не білгім келеді? |
Кестеге төрт түлік мал туралы не білетініңізді не білгіңіз келетініңізді
толтырып келің.
Әр топ өз топ атына байланысты өлеңді жаттап келеді .
XI. Білімдерін бағалау.
Мұнайшы кенті,
№ 7 орта мектеп,
Қ. Исембаева
Тақырыбы: Табиғи материалдан қоян жасау
Мақсаты:
Табиғи заттардан әр түрлі бейне, бұйымдар жасауға болатыннын үйрету. Көз
мезгіліндегі өзгерістер қоян туралы түсінік беру.
Оқушылардың табиғатқа ұқсату қабілеттерін байқау, ойлау, есте сақтау
қабілеттерін дамыту, шығармашылыққа баулу.
Жұмыс орындарын таза ұстауға, табиғи заттарды өнемдеуге, әдемілеп таза
жапсыруға, икемділікке, ептілікке машықтандыру.
Көрнекілігі: Жапырақ суреті, теледидар, қоян бейнесі.
Пәнаралық байланыс: Математика, қоршаған дүние, әліппе.
Құрал жабдықтар: Жапырақтар, қатты сары картон, желім.
Сабақ барысы: I. Ұйымдастыру бөлімі: сабаққа дайындау.
ІІ. Негізгі бөлім:
Жаңа сабақ:
Кіріспе:
Оқушылар қазір қай мезгіл?
- Күз
- Күзде қандай өзгерістер болады?
- Күн салқындайды, адамдар жылы киім киеді. Егін, жеміс-жидектер піседі,
жапырақтар сарғайып жерге түседі т.б.
- Дұрыс. Жақсы біз өткен сабақтан, білеміз, табиғат нешеге бөлінеді?
- 2-ге тірі табиғат, өлі табиғат.
- Тірі табиғатты атайықшы.
- Адам, жан-жануар, өсімдік. (Олар өседі, өнеді, тіршілік етеді)
- Өлі табиғатқа нелер жатады?
- Тас, тау, парта, тақта, бор т.б.
- Яғни бізді қоршаған заттар және адам қолымен жасалынатын заттар жатады
екен.
- Балалар біз күз туралы, табиғат туралы жақсы біледі екенбіз. Күзде
адамдар қызу еңбек етеді. Жаз бойы баптап өсірген жеміс-жидектері өсіп
өнеді, күзде оларды жинайды, пайдаға асырады. Яғни қысқа дайындалады,
еңбектенеді.
- Ал біздің еңбегіміз не?
- Оқу, оқу, білім алу.
- Олай болса еңбек туралы мақал-мәтел айтайық.
- Еңбек етсең ерінбей,
Тояды қарның тіленбей.
Еңбек бәрін жегізбек.
Еңбек түбі- береке.
Еңбектің наны тәтті.
- Енді Олай болса теледидарға назар аударайық. Мультфильф көру.
Не көрдік? Не туралы?
Балалар мультфильмдегі кейіпкерлерді атайық.
- Қоян, қасқыр.
Бас кейіпкер.
Қоян.
Осы қоян туралы не білеміз?
Қоянның түсі ақ, қоңыр, сұрғүлт, көзі бадырақ, қорқақ, сүйкімді. Сәбіз
жейді, тез жүгіреді, құлағы қалқиған т.б. Олай болса біз бүгін осы қоянның
көжегін жапырақтан бейнелейміз.
Біз жаңа айттық жанырақ тірі табиғат. Негізгі түсі жасыл, күзде
сарғаяды . Ағаштар әр түрлі болады, соған сай жапырақтың да неше бір түрі
болады. (суретін көрсету).
Өткен сабақта табиғи материал жапырақты қалай кептіру жайлы өтіп,
үйренгенбіз. Бүтін сол жапырақтардан көжек жасаймыз.
Топтық жұмыс. Ал І-ші топ оқушылары сіздер ойланып, көздеріңе елестете
отырып, өздерің қалаған заттың бейнесін жасайсыңыздар.
ІІ-ІІІ топ көжек жасау.
Көжектің бөліктерін атайық:
- Басы, денесі, құлағы, қолы, аяғы, құйрығы. 8 жапырақ аламыз.
(Санату). Көжектің 2 құлағы, 2 қолы, 2 аяғы тепе-тең симметриялы.
- Жұмысты бастамас бұрын қауіпсіздік ережесін еске түсіру. (Бір
бет бөлек қағаз аламыз да, артық желімді соған жағамыз, сүртеміз).
Сарамандық жұмыс: (бірге көжек бейнесін жасау).
Фон таңдау.
Неше жапырақ керектігін анықтау.
Фон бетіне салып орналастырамыз, көжекке ұқсай ма? Жапырақтың орнын
белгілеп аламыз.
Әр бөлшекті өз орнына желімдейміз.
Аппликацияны таза қағазбен жабамыз.
Тегістейміз.
Кепкенше бастырып қоямыз.
(І-ші топтың жұмысын тексеру).
Сергіту сәті: Ұзын құлақ сұр қоян.
Өте жақсы орындадық.
Көрме ұйымдастыру.
Шығармашылық тапсырма.
жүреді жарық керек
өседі
ауа керек қоян жапырақ өседі
көбейеді
сәбіз жейді тірі табиғат ауа керек
тірі табиғат құрайды
|Көлеңке |Табиғи материал |
|Таза ауа бөлінеді |Ағашта өседі |
|Малға азық |Тірі табиғат |
Қорыту: - Табиғаттың басты талабы не?
Балдар өткен тақырыбы бойынша сөйлейді.
- Күз бейнесін есімізде қалай сақтаймыз? (Сарғайған жапырақтар).
Мұнайшы кенті,
№ 7 орта мектеп,
Қ. Исембаева
2-сынып
Тақырыбы: ЗАТ ЕСІМ
|«Көпір» |1. Ұйымдастыру кезеңі |
|тапсырмасы |Бос орынға тиісіті сөздерді тауып жазу |
|бойынша |1.Зат есім: кітап, дәрігер, сатушы |
| | |
| |2.Сан есім: бес, екі, алты |
| | |
| |3.Сын есім: сары, көк |
| | |
| |4.Етістік: оқыды, ұшты, жазды |
|«Білу» |2. Кезең / топтық жұмыс |
|тапсырмасы |Жаңа тақырыпты өз бетімен меңгеру тапсырмалары |
|Кім? Не? |Бос орынға қажетті сөздерді қойып мысал келтір |
|сұрақтары |1. Суреттегі үй жануарларының атын жаз; |
|қат-ған |жылқы, сиыр, түйе, қой, |
|тапсырма болу |ешкі, ит |
|керек | |
| |2. Суреттегі үй жанураларының аттарын қатыстырып сөйлем |
| |құрастырып жаз; |
| |Не? |
| |Түйе боздады; Ит үрді. |
| | |
| |3. Берілген сөздерге сұрақ қой және сөйлем құрап жаз; |
| |Кім? Кім? Кімдер? Кімдер? |
| |Ата Мұғалім Аталар Мұғалімдер |
| | |
| |Мұғалім сабақ түсіндірді. |
| | |
| |Ереже: Заттың атын білдіретін, сөздерді зат есім дейміз. |
| |Зат есімдерге Кім? Кімдер? Не? Нелер? деген сұрақтар |
| |қойылады. |
|«Түсіну» |1. Бос орынға қажетті сөздерді қой. |
|теориясы |а) Туыстық атаулар: әке, ана, ата, әже, аға, апа, сіңлі, іні;|
|Неге? Себебі? |ә) Құстар: бүркіт, аққу, торғай, тауық, қаз, үйрек; |
|Неліктен? | |
|сұрақтарына |2. Оңынан оқысаңда сол сөз, солынан оқысан да сол сөз |
|қат-ған |ҚАЗАҚ, АҒА, ІНІ |
|тапсырма болу | |
|керек | |
|«Талдау» | Не? Кім? |
|тапсырмасы | |
| | |
| |түйе құрылысшы |
| |сиыр зат мұғалім |
| |қой есім ақын |
| |құс жазушы |
| |үй оқушы, сатушы |
|Жинақтау |Сөз жұмбақты шеше |
|теориясы | |
| | |
| |1 4 |
| | |
| |2 |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |3 |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |5 |
| |6 |
| |7 |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |туынды |
| |негізгі жекеше |
| | |
| | |
| |ЗАТ ЕСІМ |
| | |
| | |
| |жалпы көпше |
| |жылқы |
|Практикасы |Оқулық жұмыс: |
|«Қолдану» |Әр қатардағы сөздерді жинақтап бір сөзбен қалай атауға |
|қарапайым |болатынын айту. |
|тапсырма |Сөздерде сұрак қой |
|берілуі керек |Мұғалім, ата, әже, жылқы, түйе, сиыр, қой |
| |Түйе, сиыр, жылық, қой - төрт түлік мал |
| |Ата, әже, аға, апа, іні, сіңілі - туыстық атау |
| |Бүркіт, ақку, торғай – құстар |
|Практиканы |Сен қалай ойлайсың? |
|бағалау | |
| |
| |II бағалау кезеңі (жеке жұмыс) |
|Теорнясы |Деңгейлік тапсырмаларды орындап балл жинаңдар. |
|«Білу» |1 - деңгей. |
|Кім? Не? |1) Сөздердің қай сөз табына жататын қалай білдің? |
|Кімдер? |Сөздерге сұрақ қою арқылы анықтаймыз. |
|Нелер? |2) Кім? Не? Деген сұрақтарға жауап беретін сөздерді тап. |
| |3) Зат есімдерге қандай сұрақ қойылады? |
|Теориясы |2 - деңгей (5 балл + 4 балл = 9 балл) |
|«Түсіну» |1 Зат есім Неліктен? Кім? Не? Деген сұрақтарға жауап береді? |
|Неге? Себебі? |Себебі |
|Неліктен? |А) Тек адам аты, тегі, туыстық атаулар, мамандық иелерікім? |
|сұрақтары |деген сұрақтарға жауап береді. |
|қат-ған |Ә) Қалған заттың атын білдіретін сөздер Не? сұрағына жауап |
|тапсырмалар |береді. |
|болуы керек. | |
|Теориясы |Жекеше Көпше |
|«Талдау» |Не? Нелер? |
| | |
| |Зат есім |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|Теориясы |Берілген зат есімдерді қатыстырып сөйлем жаз. |
|«Қолдану» |Ата, мұғалім, аға, іні, дәрігер |
|өзгертілген |Сөз құрамына талда |
|жағд-ы тапс-р | |
|болу керек. | |
|Практикасы |3 - деңгей (9 балл + 3 балл = 12 балл) |
|«Баға беру» | |
|Сен қалай | |
|ойлайсың Сұр-на| |
|қатыстырылған | |
|тапсырмалар | |
|болу керек. | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |2) Төменде берілген сөйлемдердің құрылымы қалай жасалған |
| |Көрікті өлкеме қарашы |
| |Тізілген орман, тау каласы |
| |Алтай мен Атырау арасы |
| |Қазақтың кең-байтақ даласы |
| |Менің ойымша: Бас әріппен жазылған жердің аты-жалқы есім. |
| |Орман, тау, қала деген сөздер жалпы есім. |
| |Адамдардың аты, тегі |
| |Жер-су, жануарларға қойылған аттар бас әріппен бастап жазылады. |
Мұнайшы кенті,
№ 7 орта мектеп,
Қ. Исембаева
Тақырыбы: Ө. Тұрманжанов
«Нан қиқымын шашпаңдар»
Мақсаты:
1. Нан құдіреті, қасиеті туралы кеңінен мағлұмат беру.
Тану, талдау, іздену, қолдану арқылы ғылыми жұмысқа қызығушылығын арттыру,
шығармашылық дағдыларын дамыту, қалыптастыру.
Нанды қастерлей білуге тәрбиелеу, тілін дамыту.
Көрнекілігі: тірек сызбалары
Түрі: жарыс сабақ
Әдісі: Блум жүйесі
Пән аралық байланыс: қазақ тілі, математика, қоршаған дүние.
Сабақ барысы:
I. Ұйымдастыру бөлімі.
II. Үй тапсырмасын тексеру.
|Танып білу кезеңі |
Еңбек неге жеткізді?
Ертегі не туралы?
Адам бидайға қандай қамқорлық жасады?
Адам дәнді қалай іске жаратты?
Нан қалай келеді?
III. Кіріспе.
Ас атасы - нан. Нан ең қарапайым ас. Нансыз өмір жоқ. Нан еңбек арқылы
келеді. Халқымыз нанды ерекше қадірлейді. Өмірдің арқауы нанды қастерлеу-
халқымыздың игі дәстүрі.
Абай Құнанбаев:
Түбінде баянды еңбек егін салған
Жасынан оқу оқып, білім.
Би болған, болыс болған өнер емес,
Еңбектің бұдан өзге бәрі жалған. Оқып, білім алсаң, еңбек етсең, наныңды
табасың екен.
А. Құнанбаев Кім? (ақын, данышпан, т.б.)
Биыл 160 жылдық мерейтойы болады.
Абай жас ұрпақты білімге, өнерге, еңбек етуге шақырған болса, бүгін біз
нанды қастерлеуге шақырған ақын даусы естілетін «Нан қиқымын шашпаңдар»
өлеңімен танысамыз.
IV. Жаңа сабақ
Өлеңді мәнерлеп оқып, мазмұнын түсіндіру.
Сұрақтарға жауап беру.
а) Нан қандай ас?
ә) «Өмірдің алтын арқауы- бар қасиет нанда бар» дегенді қалай түсінесің?
Қолдану кезеңі
Сыныпты II топқа бөліп жарыс ұйымдастыру
Мәнерлеп оқудан.
Нан туралы өлең, еңбек туралы мақал - мәтел.
V. Сергіту сәті. Ойын ұйымдастыру.
VІ. Бекіту.
Топқа деңгейлік тапсырмалар.
I деңгей : Оқулықтағы 3 тапсырманы ортындау.
II деңгей: Терме диктант (бір буынды сөздерді теріп жазу)
III деңгей: Математикалық ойын.
6.7.6.5.4. 8.7.10.9.7.
Нанды баспа.
9. 8.2.8.
Ас атасы нан
|Ой дамыту кезеңі |
I деңгей . Ұйқас табу.
... ... байлық
... ... алдық
... ... құстарға
... ... қалдық
II деңгей. «Нан асыл дәм». Ребус құрастыру.
III деңгей. Күз - еңбек - нан. Сөйлем құрастыру.
I топ. Схема құру, қорғау.
II топ. Нанға байланысты тыйым, нақыл сөздер айту.
VІІ. Қорытынды.
VІІІ. Бағалау.
IX. Үйге тапсырма.
«Күз – береке» тақырыбына мәтін құрап, жазып келу.
Өлеңді мәнерлеп оқу.
Мұнайшы кенті,
№ 7 орта мектеп,
Қ. Исембаева
-----------------------
ЗАТ ЕСІМ
Ағаш
Кітап
Дәптер
Ағаш
Кітап
Дәптер
1. «з» дыбыс аяқты құс атауы?
2. Ас атасы не?
3. Ағаш үй жабдығы?
4. Ағаш үй жабдығы?
5. Батырдың аты?
6. Ұлттық киім түрі?
7. Қар алтынды ата?
бидай
тұқым
Ағаштар
Кітаптар
Дәптерлер
Зат есім
жеке
жалқы
жалпы
көпше
негізгі
туынды
қойма
ұн
Наубай хана
нан
Біріктіру кезеңі
Нан қасиеті
Жапырақ
Тақырыбы: «Мен соғысты жек көрем»
Мақсаты: Өлеңнің мазмұнын меңгерте отырып бейбітшілік пен зұлымдықтың
арасындағы байланысты түсіндіру.
Дамытушылығы: Оқушылардың ауызекі сөйлеу дағдысын қалыптастыру мақсатында
өз сөзімен әңгімелеу, мәнерлеп оқу, ойлау қабілетін дамыту.
Тәрбиелігі: Өз халқын, отанын, туған жерін сүюге, үлкенді сыйлауға,
адамгершілікке тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Бүктеме, сызба, сурет, мақал-мәтел, сөздік жұмыс, «Алтын
қақпа» ойыны.
Типі: Жаңа білімді меңгеру.
Әдісі: Түсіндіру, сұрақ-жауап.
Қолданылатын технология: Сын тұрғысынан ойлау.
Сабақтың жүрісі
I. Ұйымдастыру кезең:
II. Үй тапсырмасын тексеру:
1. «Алтын кақпа» ойыны.
I – тур
Жалпылай сұрақ: Үйге қандай тапсырма берілді:
Жауап: Нұрдәулет Ақыштың «Компьютер жанындағы жанжал» әңгімесінен үзінді
айту.
«Тас қақпа»: Әңгіме неге «Компьютер жанындағы жанжал» деп аталады?
«Күміс қақпа»: Сен Айдынның орнында болсаң не істер едің?
«Алтын қақпа": Сен Ләззаттың орнында болсаң не істер едің?
«Алтын сандық»: Айдынға мінездеме бер.
II – тур
Жалпылай сұрақ: Осы әңгімеде сендерге кім ұнады?
«Тас қақпа»: Меруерт деген кім?
«Күміс қақпа» :Өзің компьютерде қандай ойын ойнайсың?
«Алтын қақпа»: Мәтіннен «интернет» туралы не ұқтың?
«Алтын сандық» :Компьютердің құрылысын айт.
ІІІ. Вени диаграммасы бойынша компьютердің зияны мен пайдасын ажырату.
|Пайдасы |Ортақ қасиеті |Зиянды |
|Көп нәрсе білеміз, |ХХІ ғасырға қажетті |Денсаулыққа зиян. Көзге |
|өмірге қажетті уақыт |техникалық құрал. |әсер етеді. |
|үнемдейді. |Пайдаланатын уақыт | |
| |шектеусіз. | |
IV. Ой шақыру:
Қазір қай мезгіл?
Көктемде неше ай бар?
Көктем айларын айтыңдаршы?
Қазір қай ай?
Сәуірден кейін қандай ай болады?
Мамыр айында қандай мерекелер бар?
1 мамыр - Халықар достығының бірлік күні
7 мамыр - Қазақстан әскери-қару күштерінің күні
9. мамыр – Жеңіс күні
Не себептен Жеңіс күні атанды?
Сендер соғыс туралы не білесіңдер?
Соғыстың әкелген зардаптары туралы не білесіңдер?
Соғысты адам баласы жақсы көруі мүмкін бе?
Деректер сыр шертеді
Сызба бойынша жұмыс
V. Жаңа тақырып бойынша жұмыс
1. Балалар біз бүгін Қайрат Жұмағалиевтің «Мен соғысты жек көрем» өлеңімен
танысамыз.
2. Автор туралы деректер.
VI. Оқулық бойынша жұмыс
Мұғалімнің мәнерлеп оқуы .
3-4 оқушыны оқыту.
VII. Түртіп алу стратегиясы:
Дәптермен жұмыс.
VIII. Ой шақыру
а) Жер шары балаларының тілегі не?
ә) Өлеңде қалай айтылған?
б) Себебі неде деп ойлайсың?
в) Осы өлеңнің «Туған өлкем - тұнған шежіре» бөлімімен қандай қатысы бар?
г) Табиғат байлықтарын игеру, адамның игілігіне жарату жөнінде өлеңде не
айтылған ?
IX. Қазақ батырлары туралы айту
X.Батырлар туралы мақал-мәтел айту
XI.Ой толғаныс. Топпен жұмыс.
Әр топ өздерінің ұранын айтады.
XІI. Ой қозғау
I- топ: Соғыс туралы тақырыпка төрт шумақ өлең жазады.
II- топ: Соғыс туралы тақырыпқа сурет салады.
III - топ: Патриоттық әндер айтады.ен.
Орындалған тапсырма талқыланады.
Не үйрендім бағанын толтырылады
|Не білемін? |Не білгім келеді? |Не үйрендім? |
ХІІІ. Үйге тапсырма.
Өлеңді мәнерлеп оку.
Бейбітшілік, достық тақырыбына әңгіме немесе өлең кұрастырып келу.
XIV. Бағалау
XV.Бүгінгі сабақ ұнады ма?
Мұнайшы кенті,
№ 7 орта мектеп,
Қ. Исембаева
Тақырыбы: Су. Судың қасиеті.
Мақсаты:
Түрлі тәжірибелер нәтижесінде судың басты қасиеттері және оның
шаруашылық маңызымен таныстыру мақсатындағы сабақта су туралы ғылыми
түсінік берілді.
Көрнекті құралдар: карта, ребус, тәжірибеге керекті құрал-жабдықтар,
ән.
Әдіс-тәсілдері: баяндау, сұрақ-жауап, әңгімелеу, суреттеу.
Барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі:
а) Қонақтармен амандасу
ә) Бір-біріне тілек айту
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
ІII. Жаңа сабақ.
Әуеден жаңбыр жаумаса,
Далада егін болмаса,
Кемелер жүзіп суларда,
Арықтар суға толмаса,
Үйімізде шай қайнап,
Тіршілік суға тоймаса,
Күніміз не болар еді?
-Өлеңнен қайда қорытынды шығаруға болады?
-Сусыз тіршілік жоқ
2. Тәжірибелер:
Су түссіз: стаканға су мен сүт қою, ішіндегі қасық суда көрінеді,
өйткені су түссіз, мөлдір. Суда тұрақты пішін жоқ. Иіссіз.
-Су неге ағады? (параққа су құйып көрсетіледі) өйткені сұйық.
-Парақта не қалады?
-Ылғал.
-Параққа жұққан су қайда кетті?
-Бу болып ұшып кетті.
-Бу қайда кетті?
-Бу ауамен араласты.
-Мұз қалай пайда болады?
-Өзен-көлдегі судың қатуынан.
-Мұз қандай?
-Қатты.
- Яғни, су қатты күйде де болады екен. Сонымен балалар, судың 3 күйі
болады: сұйық, бу, қатты. Осыны дәптерге жазып алайық.
ІІІ. Топтастыру стратегиясы. Судың қасиеттерін топтастыру.
Сергіту сәтінде «Тазалықтық досы» әні айтылады.
Енді судың пайдасы туралы не айтуға болады?
Оқушылар жауабы (тамақ, жуыну, кір жуу, үй тазалау, т.б.).
- Яғни, сусыз ешқандай шаруа бетпейді.
- Біз суды өзен, көлдерден іше аламыз ба?
- Жоқ. Неге?
- Өйткені оның құрамында улы заттар, химикаттар бар.
- Олар суда қайдан келеді деп ойлайсындар?
- Завод, фабриканың қалдықтарынан.
- Мынау не балалар?
- Тұз.
- Бұл қайдан шығады?
- Арал көлінен. Адамдардың табиғатқа немқұрайды қарауының салдарынан
Арал енді өзімізге зиян келтіріп отыр. Көл түбінде жатқан тұз ауаға ұшуда.
Бұл адамға да, өсімдіктерге де, жануарларға да зиян.
- Каспий теңізінен не алынады?
- Мұнай, уылдырық.
- Аралдың кейпін кимеу үшін не істеу керек деп ойлайсындар?
- Суды тиімді пайдалану керек. Ластамау, таза ұстау, қорғау қажет.
- Суды таза ұстау үшін өзің қандай үлес қосып жатырсық?
- Краннан ағып тұрған суды жауып кетемін, суға қоқыс тастамаймын, т.б.
- Қазақ халқы су тазалығын сақтауға көп көңіл бөлген. Оны су туралы
мақал-мәтелдерден, тыйым сөздерден көруге болады. Су туралы қандай мақал-
мәтелдер, тыйым сөздер білесіндер?
- «Сулы жер нулы жер», «Өзен жағалағанның өзегі талмас», «Таудың көркі-
бұлақ», «Судың да сұрауы бар».
Бекіту.
Топпен жұмыс:
топ әңгіме жазады,
топ сурет салады,
топ жазады.
... ... жу,
... ... су.
Әр қатардың жұмыстарын тексеру. Оқушылар салған суреттерін түсіндіріп,
әңгіме, өлендерін оқиды.
Жарнама көрссту.
Шаршағанынды басатын,
Сарайынды ашатын.
Су болмайды қашанда,
«Қайнаған судан» асатын
Үй тапсырмасын тексеру.
Жұмбақ:
Бар ма, жоқ па,
Оны анық білмейсін
Ол жоқ жерде
Өмір сүріп жүрмейсің.
(Ауа)
Өткен сабақтан ауа туралы білетіндері еске түсіріліп, Венн диаграммасымен
жұмыс істелді.
Бағалау.
Үйге тапсырма.
Мұнайшы кенті,
№ 7 орта мектеп,
Қ. Исембаева
Ана тілі
Тақырыбы : Төрт түлік
Мақсаты:
1. Сабақтың өмірмен байланыстыра отырып өлеңнің мазмұнын ашып,
мәнерлеп оқу, өлеңнің мазмұнын ашып, мәнерлеп оку, жатқа айту және
оқушылардың танымдылық қабілетін жетілдіру.
Окушылардың шығармашылықпен жұмыс істеуіне ықпал ету , ойлау қабілетін
жетілдіру, тілін дамыту.
Төрт түлекті күте білуге, еңбекқорлыққа, іскерлікке , әдет - ғұрыпты
қастерлеуге тәрбиелеу.
Әдісі: сұрақ - жауап, әңгіме әдісі;
Түрі: «Сын тұрғысынан ойлауды дамыту» стреьегиясы
Көрнекігі: «Төрт түлік » - туралы бүктеме , суреттер. Мақал – мәтелдер мен
тірек сызбалар, Венн диаграммасы.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезең. Психологиялық дайындық.
1. Оқушыларды сабаққа дайындау.
Сыныпты топқа бөлу .
- топ Түйелер тобы
- топ Жылқылар тобы
- топ Сиырлар тобы
- топ Қой ешкілер тобы
II Ой шақыру. Үй тапсырмасын тексеру «Бәйге ойыны»
1. Оң жақтағы 20: Ана баласын калай жұбатады?
2. Ортадағы 60: Анасы баласына тілегін қай жолда айтады ?
Сол жақтағы 40: Ана баласын жақсы көрген сезімін қандай сөзбен жеткізеді ?
Сол жақтағы 20: Ана баласының кім болуын армандайды?
5. Оң жақтағы 50: Ана баласының қандай бала болуын армандайды?
Ортадағы 70: Сен анаңа қандай құрмет көрсете аласың?
Сол жақтағы 40: Сен өскенде кім боласың?
Оң жақтағы 60: Өзіңе ұнаған шумағын жатқа айт.
9. Ортадағы 30: Өлең неліктен «Бесік жыры» атанды ?
III. Жаңа сабақ . Ой ашар.
1. сұрақ - жауап
Сізді анаңыз қандай сөз айтып еркелетеді ?
Айналайын
Ботам
Қозым
Құлыным
Бота, қозы, құлын ненің төлдері?
Төрт түліктің.
2. Тірек сызбасымен жұмыс.
Ешкі Лақ
Құлын Жылқы Төрт түлік Түйе Бота
Бұзау Сиыр Қой Қозы
Мағынаны тану
1. Түсінік
Ертегі
Мақал-мәтел Өлең
Ауыз әдебиеті
төрт түлік туралы
Жұмбақ Жыр
Тыйым сөздер
Біз бүгін «Төрт түлік» туралы жырларды оқып танысамыз. Өлеңді оку.
Мағынасын ашу .
IV. Ой қозғау Сөздік жұмыс (Дәптерге жазып алу )
Оқыра - малдың оқырануы
Жамыраған - өрістен келіп қозысымен табысуы
Мөңкіген - сиырдың секіре шабуы
Аңыраған - қозысын сағынып маңырауы
Жөңкіген - секірген
Қалақтай - жауырынның күрек белге ұқсауы
Қақтаған - жапалау
Бұлақтай - аққан судай
Жасқаған – мүйізімен сүзіп қорқытуы
V. Сазгер стратегиясы Сергіту сәті «Төлдер туралы жыр» - әнін орындау
VI. Топпен жұмыс
I - ші топ «Менің қозым , лағым . бұзауым» - тақырыбына әңгіме жазу .
II - ші топ «Төрт түлікті сипаттап сурет салу»
- ші топ «Төрт түліктің аталарын атап», қалай шақыруын айтып беру .
- ші топ «Төрт түлік» - өлеңін оқу
VII. Сазгер стратегиясы «Малдың дыбыс шығаруы»
I - ші топ Түйе болып боздайды
II - ші топ Жылқы кісінейді
- ші топ Сиыр мөңірейді
- ші топ Қой, ешкі болып маңырайды
VIII. Ой толғау «Төрт жол» өлең
Сабақты бекіту І.Венн диаграммасы
Түйе Жылқы
Боталайды еті құлындайды
Шұбат сүті қымыз
Жантоқ көлік сему, сұлу
Еркек шөбі
«Төрт түлік » туралы мақал-мәтел айту.
«Төрт түлік » туралы тыйым сөздер айту
Сөзжұмбақ шешу.
1. Ж Ы Л Қ Ы 1. Қамыс құлақ тостаған т ұяқ
2. Қ О Й мінсең қанат сүті дәрі еті тамак.
3. С И Ы Р
4. Е Ш К I 2. Кішкене ғана бойы бар
5. Т Ү Й Е Айналдырып киген тоны бар.
3. Екі айнасы бар,
екі найзасы бар .
4. Басында таяғы бар,
Төрт аяғы бар
Екі құлағы бар
Иегінде сақалы бар .
Екінде екі тауы бар.
Кезікте бір жөндер.
Үйге тапсырма
1.
|не білдім? |не білгім келеді? |
Кестеге төрт түлік мал туралы не білетініңізді не білгіңіз келетініңізді
толтырып келің.
Әр топ өз топ атына байланысты өлеңді жаттап келеді .
XI. Білімдерін бағалау.
Мұнайшы кенті,
№ 7 орта мектеп,
Қ. Исембаева
Тақырыбы: Табиғи материалдан қоян жасау
Мақсаты:
Табиғи заттардан әр түрлі бейне, бұйымдар жасауға болатыннын үйрету. Көз
мезгіліндегі өзгерістер қоян туралы түсінік беру.
Оқушылардың табиғатқа ұқсату қабілеттерін байқау, ойлау, есте сақтау
қабілеттерін дамыту, шығармашылыққа баулу.
Жұмыс орындарын таза ұстауға, табиғи заттарды өнемдеуге, әдемілеп таза
жапсыруға, икемділікке, ептілікке машықтандыру.
Көрнекілігі: Жапырақ суреті, теледидар, қоян бейнесі.
Пәнаралық байланыс: Математика, қоршаған дүние, әліппе.
Құрал жабдықтар: Жапырақтар, қатты сары картон, желім.
Сабақ барысы: I. Ұйымдастыру бөлімі: сабаққа дайындау.
ІІ. Негізгі бөлім:
Жаңа сабақ:
Кіріспе:
Оқушылар қазір қай мезгіл?
- Күз
- Күзде қандай өзгерістер болады?
- Күн салқындайды, адамдар жылы киім киеді. Егін, жеміс-жидектер піседі,
жапырақтар сарғайып жерге түседі т.б.
- Дұрыс. Жақсы біз өткен сабақтан, білеміз, табиғат нешеге бөлінеді?
- 2-ге тірі табиғат, өлі табиғат.
- Тірі табиғатты атайықшы.
- Адам, жан-жануар, өсімдік. (Олар өседі, өнеді, тіршілік етеді)
- Өлі табиғатқа нелер жатады?
- Тас, тау, парта, тақта, бор т.б.
- Яғни бізді қоршаған заттар және адам қолымен жасалынатын заттар жатады
екен.
- Балалар біз күз туралы, табиғат туралы жақсы біледі екенбіз. Күзде
адамдар қызу еңбек етеді. Жаз бойы баптап өсірген жеміс-жидектері өсіп
өнеді, күзде оларды жинайды, пайдаға асырады. Яғни қысқа дайындалады,
еңбектенеді.
- Ал біздің еңбегіміз не?
- Оқу, оқу, білім алу.
- Олай болса еңбек туралы мақал-мәтел айтайық.
- Еңбек етсең ерінбей,
Тояды қарның тіленбей.
Еңбек бәрін жегізбек.
Еңбек түбі- береке.
Еңбектің наны тәтті.
- Енді Олай болса теледидарға назар аударайық. Мультфильф көру.
Не көрдік? Не туралы?
Балалар мультфильмдегі кейіпкерлерді атайық.
- Қоян, қасқыр.
Бас кейіпкер.
Қоян.
Осы қоян туралы не білеміз?
Қоянның түсі ақ, қоңыр, сұрғүлт, көзі бадырақ, қорқақ, сүйкімді. Сәбіз
жейді, тез жүгіреді, құлағы қалқиған т.б. Олай болса біз бүгін осы қоянның
көжегін жапырақтан бейнелейміз.
Біз жаңа айттық жанырақ тірі табиғат. Негізгі түсі жасыл, күзде
сарғаяды . Ағаштар әр түрлі болады, соған сай жапырақтың да неше бір түрі
болады. (суретін көрсету).
Өткен сабақта табиғи материал жапырақты қалай кептіру жайлы өтіп,
үйренгенбіз. Бүтін сол жапырақтардан көжек жасаймыз.
Топтық жұмыс. Ал І-ші топ оқушылары сіздер ойланып, көздеріңе елестете
отырып, өздерің қалаған заттың бейнесін жасайсыңыздар.
ІІ-ІІІ топ көжек жасау.
Көжектің бөліктерін атайық:
- Басы, денесі, құлағы, қолы, аяғы, құйрығы. 8 жапырақ аламыз.
(Санату). Көжектің 2 құлағы, 2 қолы, 2 аяғы тепе-тең симметриялы.
- Жұмысты бастамас бұрын қауіпсіздік ережесін еске түсіру. (Бір
бет бөлек қағаз аламыз да, артық желімді соған жағамыз, сүртеміз).
Сарамандық жұмыс: (бірге көжек бейнесін жасау).
Фон таңдау.
Неше жапырақ керектігін анықтау.
Фон бетіне салып орналастырамыз, көжекке ұқсай ма? Жапырақтың орнын
белгілеп аламыз.
Әр бөлшекті өз орнына желімдейміз.
Аппликацияны таза қағазбен жабамыз.
Тегістейміз.
Кепкенше бастырып қоямыз.
(І-ші топтың жұмысын тексеру).
Сергіту сәті: Ұзын құлақ сұр қоян.
Өте жақсы орындадық.
Көрме ұйымдастыру.
Шығармашылық тапсырма.
жүреді жарық керек
өседі
ауа керек қоян жапырақ өседі
көбейеді
сәбіз жейді тірі табиғат ауа керек
тірі табиғат құрайды
|Көлеңке |Табиғи материал |
|Таза ауа бөлінеді |Ағашта өседі |
|Малға азық |Тірі табиғат |
Қорыту: - Табиғаттың басты талабы не?
Балдар өткен тақырыбы бойынша сөйлейді.
- Күз бейнесін есімізде қалай сақтаймыз? (Сарғайған жапырақтар).
Мұнайшы кенті,
№ 7 орта мектеп,
Қ. Исембаева
2-сынып
Тақырыбы: ЗАТ ЕСІМ
|«Көпір» |1. Ұйымдастыру кезеңі |
|тапсырмасы |Бос орынға тиісіті сөздерді тауып жазу |
|бойынша |1.Зат есім: кітап, дәрігер, сатушы |
| | |
| |2.Сан есім: бес, екі, алты |
| | |
| |3.Сын есім: сары, көк |
| | |
| |4.Етістік: оқыды, ұшты, жазды |
|«Білу» |2. Кезең / топтық жұмыс |
|тапсырмасы |Жаңа тақырыпты өз бетімен меңгеру тапсырмалары |
|Кім? Не? |Бос орынға қажетті сөздерді қойып мысал келтір |
|сұрақтары |1. Суреттегі үй жануарларының атын жаз; |
|қат-ған |жылқы, сиыр, түйе, қой, |
|тапсырма болу |ешкі, ит |
|керек | |
| |2. Суреттегі үй жанураларының аттарын қатыстырып сөйлем |
| |құрастырып жаз; |
| |Не? |
| |Түйе боздады; Ит үрді. |
| | |
| |3. Берілген сөздерге сұрақ қой және сөйлем құрап жаз; |
| |Кім? Кім? Кімдер? Кімдер? |
| |Ата Мұғалім Аталар Мұғалімдер |
| | |
| |Мұғалім сабақ түсіндірді. |
| | |
| |Ереже: Заттың атын білдіретін, сөздерді зат есім дейміз. |
| |Зат есімдерге Кім? Кімдер? Не? Нелер? деген сұрақтар |
| |қойылады. |
|«Түсіну» |1. Бос орынға қажетті сөздерді қой. |
|теориясы |а) Туыстық атаулар: әке, ана, ата, әже, аға, апа, сіңлі, іні;|
|Неге? Себебі? |ә) Құстар: бүркіт, аққу, торғай, тауық, қаз, үйрек; |
|Неліктен? | |
|сұрақтарына |2. Оңынан оқысаңда сол сөз, солынан оқысан да сол сөз |
|қат-ған |ҚАЗАҚ, АҒА, ІНІ |
|тапсырма болу | |
|керек | |
|«Талдау» | Не? Кім? |
|тапсырмасы | |
| | |
| |түйе құрылысшы |
| |сиыр зат мұғалім |
| |қой есім ақын |
| |құс жазушы |
| |үй оқушы, сатушы |
|Жинақтау |Сөз жұмбақты шеше |
|теориясы | |
| | |
| |1 4 |
| | |
| |2 |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |3 |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |5 |
| |6 |
| |7 |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |туынды |
| |негізгі жекеше |
| | |
| | |
| |ЗАТ ЕСІМ |
| | |
| | |
| |жалпы көпше |
| |жылқы |
|Практикасы |Оқулық жұмыс: |
|«Қолдану» |Әр қатардағы сөздерді жинақтап бір сөзбен қалай атауға |
|қарапайым |болатынын айту. |
|тапсырма |Сөздерде сұрак қой |
|берілуі керек |Мұғалім, ата, әже, жылқы, түйе, сиыр, қой |
| |Түйе, сиыр, жылық, қой - төрт түлік мал |
| |Ата, әже, аға, апа, іні, сіңілі - туыстық атау |
| |Бүркіт, ақку, торғай – құстар |
|Практиканы |Сен қалай ойлайсың? |
|бағалау | |
| |
| |II бағалау кезеңі (жеке жұмыс) |
|Теорнясы |Деңгейлік тапсырмаларды орындап балл жинаңдар. |
|«Білу» |1 - деңгей. |
|Кім? Не? |1) Сөздердің қай сөз табына жататын қалай білдің? |
|Кімдер? |Сөздерге сұрақ қою арқылы анықтаймыз. |
|Нелер? |2) Кім? Не? Деген сұрақтарға жауап беретін сөздерді тап. |
| |3) Зат есімдерге қандай сұрақ қойылады? |
|Теориясы |2 - деңгей (5 балл + 4 балл = 9 балл) |
|«Түсіну» |1 Зат есім Неліктен? Кім? Не? Деген сұрақтарға жауап береді? |
|Неге? Себебі? |Себебі |
|Неліктен? |А) Тек адам аты, тегі, туыстық атаулар, мамандық иелерікім? |
|сұрақтары |деген сұрақтарға жауап береді. |
|қат-ған |Ә) Қалған заттың атын білдіретін сөздер Не? сұрағына жауап |
|тапсырмалар |береді. |
|болуы керек. | |
|Теориясы |Жекеше Көпше |
|«Талдау» |Не? Нелер? |
| | |
| |Зат есім |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|Теориясы |Берілген зат есімдерді қатыстырып сөйлем жаз. |
|«Қолдану» |Ата, мұғалім, аға, іні, дәрігер |
|өзгертілген |Сөз құрамына талда |
|жағд-ы тапс-р | |
|болу керек. | |
|Практикасы |3 - деңгей (9 балл + 3 балл = 12 балл) |
|«Баға беру» | |
|Сен қалай | |
|ойлайсың Сұр-на| |
|қатыстырылған | |
|тапсырмалар | |
|болу керек. | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |2) Төменде берілген сөйлемдердің құрылымы қалай жасалған |
| |Көрікті өлкеме қарашы |
| |Тізілген орман, тау каласы |
| |Алтай мен Атырау арасы |
| |Қазақтың кең-байтақ даласы |
| |Менің ойымша: Бас әріппен жазылған жердің аты-жалқы есім. |
| |Орман, тау, қала деген сөздер жалпы есім. |
| |Адамдардың аты, тегі |
| |Жер-су, жануарларға қойылған аттар бас әріппен бастап жазылады. |
Мұнайшы кенті,
№ 7 орта мектеп,
Қ. Исембаева
Тақырыбы: Ө. Тұрманжанов
«Нан қиқымын шашпаңдар»
Мақсаты:
1. Нан құдіреті, қасиеті туралы кеңінен мағлұмат беру.
Тану, талдау, іздену, қолдану арқылы ғылыми жұмысқа қызығушылығын арттыру,
шығармашылық дағдыларын дамыту, қалыптастыру.
Нанды қастерлей білуге тәрбиелеу, тілін дамыту.
Көрнекілігі: тірек сызбалары
Түрі: жарыс сабақ
Әдісі: Блум жүйесі
Пән аралық байланыс: қазақ тілі, математика, қоршаған дүние.
Сабақ барысы:
I. Ұйымдастыру бөлімі.
II. Үй тапсырмасын тексеру.
|Танып білу кезеңі |
Еңбек неге жеткізді?
Ертегі не туралы?
Адам бидайға қандай қамқорлық жасады?
Адам дәнді қалай іске жаратты?
Нан қалай келеді?
III. Кіріспе.
Ас атасы - нан. Нан ең қарапайым ас. Нансыз өмір жоқ. Нан еңбек арқылы
келеді. Халқымыз нанды ерекше қадірлейді. Өмірдің арқауы нанды қастерлеу-
халқымыздың игі дәстүрі.
Абай Құнанбаев:
Түбінде баянды еңбек егін салған
Жасынан оқу оқып, білім.
Би болған, болыс болған өнер емес,
Еңбектің бұдан өзге бәрі жалған. Оқып, білім алсаң, еңбек етсең, наныңды
табасың екен.
А. Құнанбаев Кім? (ақын, данышпан, т.б.)
Биыл 160 жылдық мерейтойы болады.
Абай жас ұрпақты білімге, өнерге, еңбек етуге шақырған болса, бүгін біз
нанды қастерлеуге шақырған ақын даусы естілетін «Нан қиқымын шашпаңдар»
өлеңімен танысамыз.
IV. Жаңа сабақ
Өлеңді мәнерлеп оқып, мазмұнын түсіндіру.
Сұрақтарға жауап беру.
а) Нан қандай ас?
ә) «Өмірдің алтын арқауы- бар қасиет нанда бар» дегенді қалай түсінесің?
Қолдану кезеңі
Сыныпты II топқа бөліп жарыс ұйымдастыру
Мәнерлеп оқудан.
Нан туралы өлең, еңбек туралы мақал - мәтел.
V. Сергіту сәті. Ойын ұйымдастыру.
VІ. Бекіту.
Топқа деңгейлік тапсырмалар.
I деңгей : Оқулықтағы 3 тапсырманы ортындау.
II деңгей: Терме диктант (бір буынды сөздерді теріп жазу)
III деңгей: Математикалық ойын.
6.7.6.5.4. 8.7.10.9.7.
Нанды баспа.
9. 8.2.8.
Ас атасы нан
|Ой дамыту кезеңі |
I деңгей . Ұйқас табу.
... ... байлық
... ... алдық
... ... құстарға
... ... қалдық
II деңгей. «Нан асыл дәм». Ребус құрастыру.
III деңгей. Күз - еңбек - нан. Сөйлем құрастыру.
I топ. Схема құру, қорғау.
II топ. Нанға байланысты тыйым, нақыл сөздер айту.
VІІ. Қорытынды.
VІІІ. Бағалау.
IX. Үйге тапсырма.
«Күз – береке» тақырыбына мәтін құрап, жазып келу.
Өлеңді мәнерлеп оқу.
Мұнайшы кенті,
№ 7 орта мектеп,
Қ. Исембаева
-----------------------
ЗАТ ЕСІМ
Ағаш
Кітап
Дәптер
Ағаш
Кітап
Дәптер
1. «з» дыбыс аяқты құс атауы?
2. Ас атасы не?
3. Ағаш үй жабдығы?
4. Ағаш үй жабдығы?
5. Батырдың аты?
6. Ұлттық киім түрі?
7. Қар алтынды ата?
бидай
тұқым
Ағаштар
Кітаптар
Дәптерлер
Зат есім
жеке
жалқы
жалпы
көпше
негізгі
туынды
қойма
ұн
Наубай хана
нан
Біріктіру кезеңі
Нан қасиеті
Жапырақ
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz