Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ағылшын тілін дамыту
КЕЛІСЕМІН
БЕКІТЕМІН
Әдістемелік кабинеттің
Мектеп директоры
меңгерушісі
________________
_______________
Қ.С. Байғалиев
Д.Қ. Өмірбаев
Мектеп компонентінің
Ағылшын тілін дамыту
Бойынша сабақ тақырыптары
Сыныбы: 2
Мұғалімі: Искакова Макпал Болатқызы
Мерзімі: аптасына 1 рет
2011-2012 оқу жылы
Жазба хат
«Ағылшын тілін дамыту» атты бастауыш сыныптарына арналған мектеп
компоненті осы 2011-2012 оқу жылынан бастап, мектепте 2 сыныпты қамтып
отыр. Бұл компонентті алу себебі, ең біріншіден, оқушыларға өзге тілді
тану, екіншіден, жоғарғы буынға көшкенде өзге тілді меңгеру оңайға түседі.
Ағылшын тілін дамыту сабағының барлық тақырыптары қазіргі кездегі
ең өзекті коммуникативті-когнитивті ( танымдық) тәсілдерге негізделген.
Әр жоспардың мақсаты: Оқушылардың тілін дамыта отырып, басқа
елдің салт-дәстүрін, мәдениетін, сонымен қатар олардың әдет-ғұрыптарын
тереңдете оқыту.
Жалпы, 2 сыныпқа тілге үйрену жеңілірек болу үшін, І және ІІ
тоқсан бойы оқушылармен ауызша жұмыс жүргізіледі. Аптасына 1 рет
болғандықтан, жылына – 34 сағат бөлінген.
Пайдаланған әдебиеттер:
Мұғалім үшін:
• «Менің алғашқы жүз сөздігім» кітабі
• Верещагина Г. English II оқу кітабі.
• Happy English оқулық.
• Happy English. Reading
Оқушы үшін:
• «Менің алғашқы жүз сөздігім» кітабі
|№ |Theme |Hour |Date |
|I - term |
|1 |English around us! |1 |2 September |
|2 |My family |1 |9 |
|3 |My wear |1 |16 |
|4 |Kitchen |1 |23 |
|5 |Toys |1 |30 |
|6 |My granny |1 |7 October |
|7 |Season. Active Vocabulary |1 |14 |
|8 |Transport |1 |21 |
|9 |My body |1 |28 |
|10 |Dictation |1 |4 November |
| |10 hours |
|II - term |
|11 |What is your name? |1 |14 |
|12 |What is his/her name? |1 |18 |
|13 |What is your/ his/her name? |1 |25 |
|14 |Where are you from? |1 |2 December |
|15 |How are you? |1 |9 |
|16 |Numbers 1-10, 10-20 |1 |23 |
|17 |Dictation |1 |30 |
| |7 hours |
|III - term |
|18 |How old are you? |1 |13 January |
|19 |What is he/she? |1 |20 |
|20 |I have got a … |1 |27 |
|21 |English alphabet |1 |3 February |
|22 |I want to be a … |1 |10 |
|23 |Food |1 |17 |
|24 |Countable and uncountable nouns |1 |24 |
|25 |Reading |1 |2 March |
|26 |Active Vocabulary |1 |9 |
|27 |Test yourself |1 |16 |
| |10 hours |
|IV - term |
|28 |I can … |1 |6 April |
|29 |Let’s to play a … |1 |13 |
|30 |My friend |1 |20 |
|31 |My school |1 |27 |
|32 |Reading |1 |4 May |
|33 |Summer holiday |1 |11 |
|34 |Dictation |1 |18 |
| |7 hours |
КЕЛІСЕМІН
БЕКІТЕМІН
Әдістемелік кабинеттің
Мектеп директоры
меңгерушісі
________________
_______________
Қ.С. Байғалиев
Д.Қ. Өмірбаев
Мектеп компонентінің
Ағылшын тілін дамыту
Бойынша сабақ тақырыптары
Сыныбы: 3
Мұғалімі: Искакова Макпал Болатқызы
Мерзімі: аптасына 1 рет
2011-2012 оқу жылы
Жазба хат
Бұл компонентті бастауыш сыныптан оқыту себебі, ең біріншіден,
оқушыларға өзге тілді тану, екіншіден, жоғарғы буынға көшкенде өзге тілді
меңгеру оңайға түседі.
Ағылшын тілін дамыту сабағының барлық тақырыптары қазіргі кездегі
ең өзекті коммуникативті-когнитивті ( танымдық) тәсілдерге негізделген.
Әр жоспардың мақсаты: Оқушылардың тілін дамыта отырып, басқа
елдің салт-дәстүрін, мәдениетін, сонымен қатар олардың әдет-ғұрыптарын
тереңдете оқыту.
Жалпы, 3 сыныпқа тілге үйрену жеңілірек болу үшін, І және ІІ
тоқсан бойы оқушылармен ауызша жұмыс жүргізіледі. Аптасына 1 рет
болғандықтан, жылына – 34 сағат бөлінген.
Пайдаланған әдебиеттер:
Мұғалім үшін:
• «Менің алғашқы жүз сөздігім» кітабі
• Верещагина Г. English II оқу кітабі.
• Happy English оқулық.
• Happy English. Reading
Оқушы үшін:
• «Менің алғашқы жүз сөздігім» кітабі
• Верещагина Г. English II оқу кітабі.
|№ |Theme |Hour |Date |
|I - term |
|1 |What is your name? |1 |2 September |
|2 |What is his/her name? |1 |9 |
|3 |What is your/ his/her name/surname? |1 |16 |
|4 |Lesson 4 Where are you from? |1 |23 |
|5 |Lesson 5 Where is he/she from? |1 |30 |
|6 |Lesson 6 Where is he/she from? |1 |7 October |
|7 |Lesson 7 How are you? |1 |14 |
|8 |Lesson 8 Recycle |1 |21 |
|9 |Active Vocabulary |1 |28 |
|10 |Test yourself |1 |4 November |
| |10 hours |
|II - term |
|11 |Lesson 10 Family |1 |14 |
|12 |Lesson 11 Have you got a granny? |1 |18 |
|13 |Lesson 12 I have got a sister |1 |25 |
|14 |Lesson 13 I have got an aunt |1 |2 December |
|15 |Lesson 14 I have got a daughter |1 |9 |
|16 |Lesson 15,16 Have you got a family? |1 |23 |
|17 |Lesson 17,18 Review |1 |30 |
| |7 hours |
|III - term |
|18 |English alphabet |1 |13 January |
|19 |Lesson 19 What do you want to be? |1 |20 |
|20 |Lesson 20 I want to be a … |1 |27 |
|21 |Reading pp 42-43 ex 8 |1 |3 February |
|22 |Lesson 21 Who is he/she? |1 |10 |
|23 |“I am a pupil” poem |1 |17 |
|24 |Lesson 22 I can not to be a … |1 |24 |
|25 |Lesson 23 pp 48-49 Reading ex5 pp 46-47 |1 |2 March |
|26 |Lesson 24 Recycle |1 |9 |
|27 |Lesson 25 Dictation |1 |16 |
| |10 hours |
|IV - term |
|28 | Lesson 26 Let’s to play a … |1 |6 April |
|29 |Lesson 27 Animals |1 |13 |
|30 |Lesson 28,29 Number 1-10 |1 |20 |
|31 |Lesson 30 I like/dislike to play a … |1 |27 |
|32 |Lesson 31,32 I’d like to play with … |1 |4 May |
|33 |Lesson 33 Recycle |1 |11 |
|34 |Lesson 34 Dictation. Test |1 |18 |
| |7 hours |
КЕЛІСЕМІН
БЕКІТЕМІН
Әдістемелік кабинеттің
Мектеп директоры
меңгерушісі
________________
_______________
Қ.С. Байғалиев
Д.Қ. Өмірбаев
Мектеп компонентінің
Ағылшын тілін дамыту
Бойынша сабақ тақырыптары
Сыныбы: 4
Мұғалімі: Искакова Макпал Болатқызы
Мерзімі: аптасына 1 рет
2011-2012 оқу жыл
Жазба хат
Бұл компонентті бастауыш сыныптан оқыту себебі, ең біріншіден,
оқушыларға өзге тілді тану, екіншіден, жоғарғы буынға көшкенде өзге тілді
меңгеру оңайға түседі.
Ағылшын тілін дамыту сабағының барлық тақырыптары қазіргі кездегі
ең өзекті коммуникативті-когнитивті ( танымдық) тәсілдерге негізделген.
Әр жоспардың мақсаты: Оқушылардың тілін дамыта отырып, басқа
елдің салт-дәстүрін, мәдениетін, сонымен қатар олардың әдет-ғұрыптарын
тереңдете оқыту.
Жалпы, 4 сынып алдынғы жылдан бастап ағылшын тілін меңгеруде,
бірақ осы жылдан бастап олар жаңа кітаппен жұмыс істеуде. Аптасына 1 рет
болғандықтан, жылына – 34 сағат бөлінген.
Пайдаланған әдебиеттер:
Мұғалім үшін:
• Верещагина Г. English II оқу кітабі.
• Happy English оқулық.
• Happy English. Reading
• English grammar
Оқушы үшін:
• Верещагина Г. English II оқу кітабі.
|№ |Theme |Hour |Date |
|I - term |
|1 |What is your name? |1 |2 September |
|2 |What is his/her name? |1 |8 |
|3 |What is your/ his/her name/surname? |1 |15 |
|4 |Lesson 4 Where are you from? |1 |22 |
|5 |Lesson 5 Where is he/she from? |1 |29 |
|6 |Lesson 6 Where is he/she from? |1 |6 October |
|7 |Lesson 7 How are you? |1 |13 |
|8 |Lesson 8 Recycle |1 |20 |
|9 |Active Vocabulary |1 |27 |
|10 |Test yourself |1 |3 November |
| |10 hours |
|II - term |
|11 |Lesson 10 Family |1 |17 |
|12 |Lesson 11 Have you got a granny? |1 |24 |
|13 |Lesson 12 I have got a sister |1 |1 December |
|14 |Lesson 13 I have got an aunt |1 |8 |
|15 |Lesson 14 I have got a daughter |1 |15 |
|16 |Lesson 15,16 Have you got a family? |1 |22 |
|17 |Lesson 17,18 Review |1 |29 |
| |7 hours |
|III - term |
|18 |English alphabet |1 |12 January |
|19 |Lesson 19 What do you want to be? |1 |19 |
|20 |Lesson 20 I want to be a … |1 |26 |
|21 |Reading pp 42-43 ex 8 |1 |2 February |
|22 |Lesson 21 Who is he/she? |1 |9 |
|23 |“I am a pupil” poem |1 |16 |
|24 |Lesson 22 I can not to be a … |1 |23 |
|25 |Lesson 23 pp 48-49 Reading ex5 pp 46-47 |1 |1 March |
|26 |Lesson 24 Recycle |1 |7 |
|27 |Lesson 25 Dictation |1 |15 |
| |10 hours |
|IV - term |
|28 | Lesson 26 Let’s to play a … |1 |5 April |
|29 |Lesson 27 Animals |1 |12 |
|30 |Lesson 28,29 Number 1-10 |1 |19 |
|31 |Lesson 30 I like/dislike to play a … |1 |26 |
|32 |Lesson 31,32 I’d like to play with … |1 |3 May |
|33 |Lesson 33 Recycle |1 |10 |
|34 |Lesson 34 Dictation. Test |1 |17 |
| |7 hours |
БЕКІТЕМІН
Әдістемелік кабинеттің
Мектеп директоры
меңгерушісі
________________
_______________
Қ.С. Байғалиев
Д.Қ. Өмірбаев
Мектеп компонентінің
Ағылшын тілін дамыту
Бойынша сабақ тақырыптары
Сыныбы: 2
Мұғалімі: Искакова Макпал Болатқызы
Мерзімі: аптасына 1 рет
2011-2012 оқу жылы
Жазба хат
«Ағылшын тілін дамыту» атты бастауыш сыныптарына арналған мектеп
компоненті осы 2011-2012 оқу жылынан бастап, мектепте 2 сыныпты қамтып
отыр. Бұл компонентті алу себебі, ең біріншіден, оқушыларға өзге тілді
тану, екіншіден, жоғарғы буынға көшкенде өзге тілді меңгеру оңайға түседі.
Ағылшын тілін дамыту сабағының барлық тақырыптары қазіргі кездегі
ең өзекті коммуникативті-когнитивті ( танымдық) тәсілдерге негізделген.
Әр жоспардың мақсаты: Оқушылардың тілін дамыта отырып, басқа
елдің салт-дәстүрін, мәдениетін, сонымен қатар олардың әдет-ғұрыптарын
тереңдете оқыту.
Жалпы, 2 сыныпқа тілге үйрену жеңілірек болу үшін, І және ІІ
тоқсан бойы оқушылармен ауызша жұмыс жүргізіледі. Аптасына 1 рет
болғандықтан, жылына – 34 сағат бөлінген.
Пайдаланған әдебиеттер:
Мұғалім үшін:
• «Менің алғашқы жүз сөздігім» кітабі
• Верещагина Г. English II оқу кітабі.
• Happy English оқулық.
• Happy English. Reading
Оқушы үшін:
• «Менің алғашқы жүз сөздігім» кітабі
|№ |Theme |Hour |Date |
|I - term |
|1 |English around us! |1 |2 September |
|2 |My family |1 |9 |
|3 |My wear |1 |16 |
|4 |Kitchen |1 |23 |
|5 |Toys |1 |30 |
|6 |My granny |1 |7 October |
|7 |Season. Active Vocabulary |1 |14 |
|8 |Transport |1 |21 |
|9 |My body |1 |28 |
|10 |Dictation |1 |4 November |
| |10 hours |
|II - term |
|11 |What is your name? |1 |14 |
|12 |What is his/her name? |1 |18 |
|13 |What is your/ his/her name? |1 |25 |
|14 |Where are you from? |1 |2 December |
|15 |How are you? |1 |9 |
|16 |Numbers 1-10, 10-20 |1 |23 |
|17 |Dictation |1 |30 |
| |7 hours |
|III - term |
|18 |How old are you? |1 |13 January |
|19 |What is he/she? |1 |20 |
|20 |I have got a … |1 |27 |
|21 |English alphabet |1 |3 February |
|22 |I want to be a … |1 |10 |
|23 |Food |1 |17 |
|24 |Countable and uncountable nouns |1 |24 |
|25 |Reading |1 |2 March |
|26 |Active Vocabulary |1 |9 |
|27 |Test yourself |1 |16 |
| |10 hours |
|IV - term |
|28 |I can … |1 |6 April |
|29 |Let’s to play a … |1 |13 |
|30 |My friend |1 |20 |
|31 |My school |1 |27 |
|32 |Reading |1 |4 May |
|33 |Summer holiday |1 |11 |
|34 |Dictation |1 |18 |
| |7 hours |
КЕЛІСЕМІН
БЕКІТЕМІН
Әдістемелік кабинеттің
Мектеп директоры
меңгерушісі
________________
_______________
Қ.С. Байғалиев
Д.Қ. Өмірбаев
Мектеп компонентінің
Ағылшын тілін дамыту
Бойынша сабақ тақырыптары
Сыныбы: 3
Мұғалімі: Искакова Макпал Болатқызы
Мерзімі: аптасына 1 рет
2011-2012 оқу жылы
Жазба хат
Бұл компонентті бастауыш сыныптан оқыту себебі, ең біріншіден,
оқушыларға өзге тілді тану, екіншіден, жоғарғы буынға көшкенде өзге тілді
меңгеру оңайға түседі.
Ағылшын тілін дамыту сабағының барлық тақырыптары қазіргі кездегі
ең өзекті коммуникативті-когнитивті ( танымдық) тәсілдерге негізделген.
Әр жоспардың мақсаты: Оқушылардың тілін дамыта отырып, басқа
елдің салт-дәстүрін, мәдениетін, сонымен қатар олардың әдет-ғұрыптарын
тереңдете оқыту.
Жалпы, 3 сыныпқа тілге үйрену жеңілірек болу үшін, І және ІІ
тоқсан бойы оқушылармен ауызша жұмыс жүргізіледі. Аптасына 1 рет
болғандықтан, жылына – 34 сағат бөлінген.
Пайдаланған әдебиеттер:
Мұғалім үшін:
• «Менің алғашқы жүз сөздігім» кітабі
• Верещагина Г. English II оқу кітабі.
• Happy English оқулық.
• Happy English. Reading
Оқушы үшін:
• «Менің алғашқы жүз сөздігім» кітабі
• Верещагина Г. English II оқу кітабі.
|№ |Theme |Hour |Date |
|I - term |
|1 |What is your name? |1 |2 September |
|2 |What is his/her name? |1 |9 |
|3 |What is your/ his/her name/surname? |1 |16 |
|4 |Lesson 4 Where are you from? |1 |23 |
|5 |Lesson 5 Where is he/she from? |1 |30 |
|6 |Lesson 6 Where is he/she from? |1 |7 October |
|7 |Lesson 7 How are you? |1 |14 |
|8 |Lesson 8 Recycle |1 |21 |
|9 |Active Vocabulary |1 |28 |
|10 |Test yourself |1 |4 November |
| |10 hours |
|II - term |
|11 |Lesson 10 Family |1 |14 |
|12 |Lesson 11 Have you got a granny? |1 |18 |
|13 |Lesson 12 I have got a sister |1 |25 |
|14 |Lesson 13 I have got an aunt |1 |2 December |
|15 |Lesson 14 I have got a daughter |1 |9 |
|16 |Lesson 15,16 Have you got a family? |1 |23 |
|17 |Lesson 17,18 Review |1 |30 |
| |7 hours |
|III - term |
|18 |English alphabet |1 |13 January |
|19 |Lesson 19 What do you want to be? |1 |20 |
|20 |Lesson 20 I want to be a … |1 |27 |
|21 |Reading pp 42-43 ex 8 |1 |3 February |
|22 |Lesson 21 Who is he/she? |1 |10 |
|23 |“I am a pupil” poem |1 |17 |
|24 |Lesson 22 I can not to be a … |1 |24 |
|25 |Lesson 23 pp 48-49 Reading ex5 pp 46-47 |1 |2 March |
|26 |Lesson 24 Recycle |1 |9 |
|27 |Lesson 25 Dictation |1 |16 |
| |10 hours |
|IV - term |
|28 | Lesson 26 Let’s to play a … |1 |6 April |
|29 |Lesson 27 Animals |1 |13 |
|30 |Lesson 28,29 Number 1-10 |1 |20 |
|31 |Lesson 30 I like/dislike to play a … |1 |27 |
|32 |Lesson 31,32 I’d like to play with … |1 |4 May |
|33 |Lesson 33 Recycle |1 |11 |
|34 |Lesson 34 Dictation. Test |1 |18 |
| |7 hours |
КЕЛІСЕМІН
БЕКІТЕМІН
Әдістемелік кабинеттің
Мектеп директоры
меңгерушісі
________________
_______________
Қ.С. Байғалиев
Д.Қ. Өмірбаев
Мектеп компонентінің
Ағылшын тілін дамыту
Бойынша сабақ тақырыптары
Сыныбы: 4
Мұғалімі: Искакова Макпал Болатқызы
Мерзімі: аптасына 1 рет
2011-2012 оқу жыл
Жазба хат
Бұл компонентті бастауыш сыныптан оқыту себебі, ең біріншіден,
оқушыларға өзге тілді тану, екіншіден, жоғарғы буынға көшкенде өзге тілді
меңгеру оңайға түседі.
Ағылшын тілін дамыту сабағының барлық тақырыптары қазіргі кездегі
ең өзекті коммуникативті-когнитивті ( танымдық) тәсілдерге негізделген.
Әр жоспардың мақсаты: Оқушылардың тілін дамыта отырып, басқа
елдің салт-дәстүрін, мәдениетін, сонымен қатар олардың әдет-ғұрыптарын
тереңдете оқыту.
Жалпы, 4 сынып алдынғы жылдан бастап ағылшын тілін меңгеруде,
бірақ осы жылдан бастап олар жаңа кітаппен жұмыс істеуде. Аптасына 1 рет
болғандықтан, жылына – 34 сағат бөлінген.
Пайдаланған әдебиеттер:
Мұғалім үшін:
• Верещагина Г. English II оқу кітабі.
• Happy English оқулық.
• Happy English. Reading
• English grammar
Оқушы үшін:
• Верещагина Г. English II оқу кітабі.
|№ |Theme |Hour |Date |
|I - term |
|1 |What is your name? |1 |2 September |
|2 |What is his/her name? |1 |8 |
|3 |What is your/ his/her name/surname? |1 |15 |
|4 |Lesson 4 Where are you from? |1 |22 |
|5 |Lesson 5 Where is he/she from? |1 |29 |
|6 |Lesson 6 Where is he/she from? |1 |6 October |
|7 |Lesson 7 How are you? |1 |13 |
|8 |Lesson 8 Recycle |1 |20 |
|9 |Active Vocabulary |1 |27 |
|10 |Test yourself |1 |3 November |
| |10 hours |
|II - term |
|11 |Lesson 10 Family |1 |17 |
|12 |Lesson 11 Have you got a granny? |1 |24 |
|13 |Lesson 12 I have got a sister |1 |1 December |
|14 |Lesson 13 I have got an aunt |1 |8 |
|15 |Lesson 14 I have got a daughter |1 |15 |
|16 |Lesson 15,16 Have you got a family? |1 |22 |
|17 |Lesson 17,18 Review |1 |29 |
| |7 hours |
|III - term |
|18 |English alphabet |1 |12 January |
|19 |Lesson 19 What do you want to be? |1 |19 |
|20 |Lesson 20 I want to be a … |1 |26 |
|21 |Reading pp 42-43 ex 8 |1 |2 February |
|22 |Lesson 21 Who is he/she? |1 |9 |
|23 |“I am a pupil” poem |1 |16 |
|24 |Lesson 22 I can not to be a … |1 |23 |
|25 |Lesson 23 pp 48-49 Reading ex5 pp 46-47 |1 |1 March |
|26 |Lesson 24 Recycle |1 |7 |
|27 |Lesson 25 Dictation |1 |15 |
| |10 hours |
|IV - term |
|28 | Lesson 26 Let’s to play a … |1 |5 April |
|29 |Lesson 27 Animals |1 |12 |
|30 |Lesson 28,29 Number 1-10 |1 |19 |
|31 |Lesson 30 I like/dislike to play a … |1 |26 |
|32 |Lesson 31,32 I’d like to play with … |1 |3 May |
|33 |Lesson 33 Recycle |1 |10 |
|34 |Lesson 34 Dictation. Test |1 |17 |
| |7 hours |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz