Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Интерактивтік тақта. Жүректен - жүрекке
Пән мұғалімі: Иманғожина Назгүл Тұрсынғазықызы,
бірінші санатты тарих пәні мұғалімі, «Т. Аманов атындағы №16 жалпы орта
білім беретін мектеп» ММ, Семей қаласы
Ашық сабақ
Тақырыбы: «Отбасы мүшелерінің құқықтары мен міндеттері»
(Құқық негіздері . 10 класс)
|Өтетін |10 А класы |Басты мақсат: |
|класс: | | |
|Сабақ |Білім, білік, дағдыны |Отбасы құқығы бойынша ерлі-зайыптылардың, |
|типі: |қалыптастыру |ата-аналардың, балалардың құқықтары мен |
| | |міндеттері туралы мағлұматтарын кеңейту |
|Сабақ |Жаңа тақырыпты меңгерту | |
|түрі: | | |
|р/с |Әдіс-тәсілдер: «құрастырылған |Білімдік |Тәрбиелік |Дамытушылық |
| |ұғым», «мәтінмен жұмыс жасау», |мақсат: |мақсат: |мақсат: |
| |«ситуациялар талдау», «ішіне / | | | |
| |сыртына»,»жүректен-жүрекке» | | | |
| |Ұйымдастыру + оқушыларды |ерлі-зайыптыла| Заңды |Интерактивтік |
| |түгендеу + топтарға бөлу |рдың, |құрметтеуге|тақтамен жұмыс |
| |(1,2,3,4 санау арқылы) |ата-аналардың,|үйрету, |істеу, заңдық |
| |(2-3 минут) |балалардың |әрбір |құжаттармен |
| | |құқықтары мен |адамның |жұмыс жасау, |
| | |міндеттері |жасаған |оқулықпен, |
| | |(ерлі-зайыптыл|іс-әрекеті |хрестоматиямен |
| | |ардың тең |үшін өз |жұмыс жасау, |
| | |құқықтары мен |отбасы мен |салыстырмалы |
| | |тең |жұбайы, |анализ жасау |
| | |міндетттері, |балалары |қабілеттерін |
| | |мүлікттік |алдында |дамытуға жағдай |
| | |қатынастар, |жауаптылығы|жасалады |
| | |ортақ мүлік, |н | |
| | |жеке мүлік, |түсіндіру, | |
| | |неке шарты, |саналылыққа| |
| | |бала |, | |
| | |құқықтарын |байыптылыққ| |
| | |қорғау, |а, | |
| | |ата-ана болу |әлеуметік | |
| | |құқығынан |әділеттілік| |
| | |айырылу, |ке | |
| | |қамқоршылық |тәрбиелеу | |
| | |пен | | |
| | |қорғаушылық | | |
| | |тағайындау) | | |
| | |мағлұмат беру | | |
| |Қызығушылық ояту. «Тойбастар» | | | |
| |Тапсырма №1. Ұсынылған | | | |
| |заттарды біріктіретін бір ұғымды| | | |
| |анықтау (табақтарға салынған | | | |
| |әрбір топқа жекелеген заттар | | | |
| |жиынтығы, интерактивтік тақта) | | | |
| |(2-3 минут). | | | |
| |Көрермендер бағасы | | | |
| |А) Сабақ тақырыбы мен мақсатын | | | |
| |хабарлау (1-2 минут) | | | |
| |Ә) сабақ жоспарын оқушылардың | | | |
| |дәптеріне жазғызу (2-3 минут) | | | |
| |Тапсырма №2. Мәтінмен жұмыс | | | |
| |жасау .Оқулықтағы § 29 бойынша | | | |
| |әрбір топ өзіне арналған | | | |
| |мәтінмен танысады. (5-6 | | | |
| |минут) | | | |
| | Тапсырма №3. Топпен жұмыс |Дидактикалық материалдар: |
| |істеу. «Ситуация талдау» | |
| |(интерактивтік тақтада берілген | |
| |№ 1, №2, №3 ситуациялар бойынша | |
| |талдау жасау) | |
| |(8-9 минут) Көрермендер | |
| |бағасы | |
| | |Тойбастарға арналған заттар (қағаз, мөр, |
| | |паспорт, кружка, сағат, помада, шприц, |
| | |қолшатыр, қалам, қағаз, |
| | |ойыншық,күнтізбе,қайшы, асыл бұйым, |
| | |кіоттер, картина) |
| | |Интерактивтік тақта |
| | |Слайд материалдары |
| | |Хрестоматия |
| | |Электрондық сағат |
| | |Жүректер |
| | |Күй «Сарыарқа» |
| | |Ән «Мұзарт» тобы «Анама сәлем» |
| | Тапсырма № 4 . «»Ішіне / | |
| |сыртына» = «Үй құрастыру» | |
| |(интерактивтік тақта мен жұмыс | |
| |жасау, топтастыру, түсіндіру). | |
| |(5-6 минут) . | |
| |Көрермендер бағасы | |
| |Бекіту. «Жүректен-жүрекке». | |
| |«Мен өз отбасымды қалай жақсы | |
| |көремін?» жазу /қорғау | |
| |(оқушылар топтарға таратылған | |
| |жүректерге өз отбасыларын қалай | |
| |жақсы көретіндігі туралы жазуы | |
| |арқылы тақырып бойынша | |
| |эмоционалдық бекіту жұреді) | |
| |(4-5 минут) | |
| |Үй тапсырмасын беру: Өмірден | |
| |мысал ретінде 2 ситуацияны | |
| |құрастыру, жан-жақты талдау | |
| |жасау (1 минут) | |
| |Бағалау (1-2 минут). | |
| |Көрермендердің берген бағалары | |
| |бойынша ең үздік топты анықтау. | |
бірінші санатты тарих пәні мұғалімі, «Т. Аманов атындағы №16 жалпы орта
білім беретін мектеп» ММ, Семей қаласы
Ашық сабақ
Тақырыбы: «Отбасы мүшелерінің құқықтары мен міндеттері»
(Құқық негіздері . 10 класс)
|Өтетін |10 А класы |Басты мақсат: |
|класс: | | |
|Сабақ |Білім, білік, дағдыны |Отбасы құқығы бойынша ерлі-зайыптылардың, |
|типі: |қалыптастыру |ата-аналардың, балалардың құқықтары мен |
| | |міндеттері туралы мағлұматтарын кеңейту |
|Сабақ |Жаңа тақырыпты меңгерту | |
|түрі: | | |
|р/с |Әдіс-тәсілдер: «құрастырылған |Білімдік |Тәрбиелік |Дамытушылық |
| |ұғым», «мәтінмен жұмыс жасау», |мақсат: |мақсат: |мақсат: |
| |«ситуациялар талдау», «ішіне / | | | |
| |сыртына»,»жүректен-жүрекке» | | | |
| |Ұйымдастыру + оқушыларды |ерлі-зайыптыла| Заңды |Интерактивтік |
| |түгендеу + топтарға бөлу |рдың, |құрметтеуге|тақтамен жұмыс |
| |(1,2,3,4 санау арқылы) |ата-аналардың,|үйрету, |істеу, заңдық |
| |(2-3 минут) |балалардың |әрбір |құжаттармен |
| | |құқықтары мен |адамның |жұмыс жасау, |
| | |міндеттері |жасаған |оқулықпен, |
| | |(ерлі-зайыптыл|іс-әрекеті |хрестоматиямен |
| | |ардың тең |үшін өз |жұмыс жасау, |
| | |құқықтары мен |отбасы мен |салыстырмалы |
| | |тең |жұбайы, |анализ жасау |
| | |міндетттері, |балалары |қабілеттерін |
| | |мүлікттік |алдында |дамытуға жағдай |
| | |қатынастар, |жауаптылығы|жасалады |
| | |ортақ мүлік, |н | |
| | |жеке мүлік, |түсіндіру, | |
| | |неке шарты, |саналылыққа| |
| | |бала |, | |
| | |құқықтарын |байыптылыққ| |
| | |қорғау, |а, | |
| | |ата-ана болу |әлеуметік | |
| | |құқығынан |әділеттілік| |
| | |айырылу, |ке | |
| | |қамқоршылық |тәрбиелеу | |
| | |пен | | |
| | |қорғаушылық | | |
| | |тағайындау) | | |
| | |мағлұмат беру | | |
| |Қызығушылық ояту. «Тойбастар» | | | |
| |Тапсырма №1. Ұсынылған | | | |
| |заттарды біріктіретін бір ұғымды| | | |
| |анықтау (табақтарға салынған | | | |
| |әрбір топқа жекелеген заттар | | | |
| |жиынтығы, интерактивтік тақта) | | | |
| |(2-3 минут). | | | |
| |Көрермендер бағасы | | | |
| |А) Сабақ тақырыбы мен мақсатын | | | |
| |хабарлау (1-2 минут) | | | |
| |Ә) сабақ жоспарын оқушылардың | | | |
| |дәптеріне жазғызу (2-3 минут) | | | |
| |Тапсырма №2. Мәтінмен жұмыс | | | |
| |жасау .Оқулықтағы § 29 бойынша | | | |
| |әрбір топ өзіне арналған | | | |
| |мәтінмен танысады. (5-6 | | | |
| |минут) | | | |
| | Тапсырма №3. Топпен жұмыс |Дидактикалық материалдар: |
| |істеу. «Ситуация талдау» | |
| |(интерактивтік тақтада берілген | |
| |№ 1, №2, №3 ситуациялар бойынша | |
| |талдау жасау) | |
| |(8-9 минут) Көрермендер | |
| |бағасы | |
| | |Тойбастарға арналған заттар (қағаз, мөр, |
| | |паспорт, кружка, сағат, помада, шприц, |
| | |қолшатыр, қалам, қағаз, |
| | |ойыншық,күнтізбе,қайшы, асыл бұйым, |
| | |кіоттер, картина) |
| | |Интерактивтік тақта |
| | |Слайд материалдары |
| | |Хрестоматия |
| | |Электрондық сағат |
| | |Жүректер |
| | |Күй «Сарыарқа» |
| | |Ән «Мұзарт» тобы «Анама сәлем» |
| | Тапсырма № 4 . «»Ішіне / | |
| |сыртына» = «Үй құрастыру» | |
| |(интерактивтік тақта мен жұмыс | |
| |жасау, топтастыру, түсіндіру). | |
| |(5-6 минут) . | |
| |Көрермендер бағасы | |
| |Бекіту. «Жүректен-жүрекке». | |
| |«Мен өз отбасымды қалай жақсы | |
| |көремін?» жазу /қорғау | |
| |(оқушылар топтарға таратылған | |
| |жүректерге өз отбасыларын қалай | |
| |жақсы көретіндігі туралы жазуы | |
| |арқылы тақырып бойынша | |
| |эмоционалдық бекіту жұреді) | |
| |(4-5 минут) | |
| |Үй тапсырмасын беру: Өмірден | |
| |мысал ретінде 2 ситуацияны | |
| |құрастыру, жан-жақты талдау | |
| |жасау (1 минут) | |
| |Бағалау (1-2 минут). | |
| |Көрермендердің берген бағалары | |
| |бойынша ең үздік топты анықтау. | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz