Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Пікір талас сұрақтары

М.Әуезов атындағы №20 жалпы білім беру орта мектебі

Ашық сабақ

Тақырыбы: «Өмір талабына сай қажеттілікті немесе
арманмен өмір сүруді таңдайсыз ба
»

Өткізген: қаржы пәні 7 сынып

Бекназарова Р.А

Ақтау 2012
Сабақтың тақырыбы: : «Өмір талабына сай қажеттілікті
немесе арманмен өмір сүруді таңдайсыз ба »
Мақсаты : Оқушылардың қазіргі таңда экономикаға көз қарасы

Білімділік: Оқушылардың экономика пәнінен алған білімдерін
одан ары шыңдау;

Тәрбиелілігі: Өз жеке пікірі бар ашық ойлы азамат етіп тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Ой қозғау сабақ
Сабақтың көрнекілігі: Суреттер салынған слайдтар, интертақта.

Қайталау сұрақтары:

5 кезеңнен тұрады:

I. Таныстыру
Сынып II топқа бөлінеді. Әр топ капитаны өздерінің топ мүшелерімен
таныстырады.

II. Сөзжұмбақпен жұмыс
Интертақтадағы алдын ала дайындалған кестеге дұрыс жауаптарын
тауып жазу керек. (Дұрыс жауабын тапса интертақтада алдын ала
дайындалған батырма бойынша қол шапалақтау дыбысы, ал егер жауап
дұрыс емес болса барабан дыбысы шығады).
Сұрақтары:
1. Елге әкелуге және елден шығаруға болатын белгілі бір тауарлар санына
шек қою?
2. Еңбегі үшін ақшалай сыйлық?
3. Өз аумағы бар дербес үкіметімен басқарылатын ұйым?
4. Тауарлар мен қызмет көрсетулерді өндіру кезінде жұмсалатындардың бәрі?
5.Адамдардың өз қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін ресурстарды қалай
бөлетінін зерттейтін ғылым?
6 Қаражат жоқтығынан кәсіпорынның қызметті жалғастыра алмауы?
7 Қоғам дамуындағы қалалар ролінің арту процесі (қалаға шоғырлану)?

III. Мақал мәтелдер
1 топ капитаны (карточка бойынша) 2 топқа әрбір мақалдың бастапқы жолын
айтады, 2 топ сол мақалдың келесі жолын жалғастырады. Дұрыс тапса +5 ұпай
қосылады әр топқа.

Оқу инемен ...

Білегі күшті бірді жығар,
.......

Білгенің бір тоғыз,
.......
Асыл тастан шғар,
.......
Оқу – білім азығы,
.......
Ердің атын .......

Еңбек қылмай ер оңбас,
.......

Кәсіп түбі .......

Мал баққандікі,
.......
Күшіне сенбе,
.......
Бірлік болмай,
.......

Аузың айтқанды .......

Түйір нан – .......

Шебер қол .......

IV. Пікірталас
Әр топтан кез келген оқушы осы қойылған сұраққа байланысты өз пікірін
айтады.
Пікір талас сұрақтары?
Меншік тақырыбынан

1. Ақшасы көп адамды бай адам деуге бола ма?
2. Қалтасында көк тиыны жоқ адамды кедей деуге бола ма?

V. Қорытынды
Пікірсайыстың қорытынды кезеңі. Әр топ басшысы өз тақырыбын қорытындылайды

Қазіргі кезде өз жемісін беріп үлгерген әдіс-тәсілдердің бірі - пікір талас
сабағы. Бұл оқушылардың өз ойын еркін жеткізуге бағытталғандықтан
оқушыларды пікірталас мәдениетіне баулу, жаңа білім алуға мотивация туғызу.
Оқушылардың оқуының мәні, сөз әдебі, ерекшелігі , олардың өз көзқарастарын
дәйектеп, тұжырымдап айта алу біліктіліктерін жетілдіру. Я ақшасы көп
адамды бай деуге болмайды, себебі ол рухани кедей болуы мүмкін. Сол сияқты
ақшасы жоқ адамды кедей деуге болмайды, себебі ол қоғамға қандай да бір
пайда әкелуі мүмкін.

Пайдаланылған әдебиеттер тізімі:
1. Қазақ мақал мәтелдері «Ана тілі» ЖШС Алматы.2001ж.
2. Қолданбалы экономика . Тапсырмалар жинағы Алматы. 1998ж

Ұқсас жұмыстар
Оқушылар бүгінгі тақырыбымыз қазақ халқының өнері, музыкалық аспаптар
«білгірлер тапқырлар» атты білім сайысы. 10-11 сынып
Досыңды мақтағанын, өзіңді жақтағанын
Жасөспірімдердің қылмысы - қоғамдық дерт
Әділқазылар алқасы бағаларын беріңіздер
Ана тілі туралы сөз өлеңі
Белсенді оқыту технологиялары
Тұрақтандырушы сұрыптау. Гендердің дрейфі. Популяциялық толқындар. Оқшаулану
Сабақтың мақсаты. Сабақтың түрі
Дау - жанжал себептерін синаттау
Пәндер