Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Елтаңба дөңгелек
Тақырыбы: Қосындының айырманың мәнін табу
Мақсаты:
а)Қосу азайтудың компоненттерін меңгерту
ә) Есептеу және есте сақтау,іздену қабілетін арттыру.
б)Елін жерін сүюге,шапшаңдыққа ,алғырлыққа баулу.
Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, дүниетану.
Түрі: ойын сабақ.
Әдісі: есептер шығару,жүмбақ шешу.
Көрнекілігі: суреттер сөзжұмбақтар .
Барысы: Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық дайындық.
«Отан» өлеңі
Жаңа сабақ.
Қосындының айырманың мәнін табу.
Ал,кәнекей, балалар,
Бері таман қарайық.
Есептерді қиналмай,
Лезде шешіп тастайық.
Сөзжұмбақ шешу.
Математикалық сандар сыры.
Бірлік 1
Бекінген
2
Күш 3
Төрткөл 4
Әбестік
5
Қалтырау 6
Жетіген
7
Қонақ 10
Келу 50
Жүзім
100
Қосудың компоненттері
Қосылғыш
. таңбасы +
Қосылғыш
Қосындының мәні
Азайтудың компоненттері
Азайғыш
. таңбасы –
Азайтқыш
Айырманың мәні
Мәндері тең арқылы шығады =
1мысал
8+4 =12 12-4 =8 4+8=12
9+4=13 13-4=9 4+9=13
2мысал
Теңдеу шешу
4+х = 12 ішпеген 11-х= 4шылым х-4= 7шекпеген
4+х = 12жасайды 12-х = 4жылдарх-4 = 8 көптеген
ЕлбасыН.Назарбаевтың Қазақстан-2030Жолдауының І тармағында салауатты өмір
салты бағытында жас жеткіншекті ХХ1 ғасыр азаматтарын,нашақорлық,темекі мен
ішімдіктен сақтау.
Спортпен шұғылдануға,дені сау,тәні таза,ақыл есі дұрыс азамат пен
азаматшалар болып ,өсу үшін спортпен шұғылдану керек екені айтылады.
Сергіту сәті.
Ен даласын егін жапқан,
Бар баласы бақыт
тапқан.
Менің елім, туған жерім,
Күн сәулелі Қазақстан.
4есеп.Дүниетану.
Сурет пен сұлбаның анықтамасын сұрау.
Ту тіктөртбұрышты.
Қазақстан Республикасының Мемлекеттік туының авторы, оның белгілері туралы
айту.
Ту туралы тақпақтар
Жүк машина -9 үлкен тіктөртбұрыш
Жеңіл машина -4 кішкентай тіктөртбұрыш пен бейнеленді
Екі есепті салыстыр
Ш: (9+4)-3=10 Ш: 9+4=13
Ж: 10 машина Ж:13 машина
5 есеп. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік елтаңбасының авторы, оның
белгілері туралы айту
Елтаңба туралы тақпақ
Елтаңба дөңгелек
Екі есепті салыстыр
Ш: (10+12)-2=20 Ш: 12-2=10
Ж: 20 шар Ж: 10 шар
Тәуелсіздікке 22 оқушы 1 шардан аспанға ұшырды
Елтаңба дөңгелек
6 мысал
11-4=7 теңдігін пайдаланып, қандай екі таңбалы сандардан 4 азайтуға болады.
Сол екі таңбалы санды жаз. 21,31,41,51,61,71,81,91
Сабақты пысықтап, бекіту
1. «Кім шапшаң» ойыны
Математикалық жұмбақ
1) Аулада 5 үйрек, қорада 3 үйрек,
1 үйрек жығылды, 1 үйрек тығылды (6)
2) Оңынан оқысаң да, сол сан, солынан оқысаң да, сол сан.
Ол қандай екі таңбалы сан 11,22,33,44,55,66,77,88,99
3) Табақта бес өрік, қолымда 4 өрік
Қосқанда барлығын, болады неше өрік (9)
4) Көлден ұшты 7 қаз, қайтып қонды екі қаз
Қонбады оның нешеуі, кане кім шешеді (5)
Қорытынды:
Біздер бүгін баламыз,
Өсіп алға
барамыз.
2030 жылдары
Бізде азамат
боламыз.
Біздің міндетіміз: оқу, білім алу, еңбек ету, тәртіпті, адал болу.
Бағалау:
Үйге тапсырма: 3 мысал
«Жібек жолы» жалпы орта мектебі
мемлекеттік мекемесі
ТАҚЫРЫБЫ:
2 «А» сынып
Бибосынова Гүлмира
Сөзжұмбақ шешу.
Математикалық сандар сыры.
Бірлік 1
Бекінген
2
Күш 3
Төрткөл 4
Әбестік
5
Қалтырау 6
Жетіген
7
Қонақ 10
Келу 50
Жүзім
100
Тәуелсіздікке 22 оқушы 1 шардан аспанға ұшырды
Елтаңба дөңгелек
Біздер бүгін баламыз,
Өсіп алға
барамыз.
2030 жылдары
Бізде азамат
боламыз.
Қосудың компоненттері
Қосылғыш
. таңбасы +
Қосылғыш
Қосындының мәні
Азайтудың компоненттері
Азайғыш
. таңбасы –
Азайтқыш
Айырманың мәні
Мәндері тең арқылы шығады =
Теңдеу шешу
4+х = 12 ішпеген 11-х= 4шылым х-4= 7шекпеген
4+х = 12жасайды 12-х = 4жылдарх-4 = 8 көптеген
ЕлбасыН.Назарбаевтың Қазақстан-2030Жолдауының І тармағында салауатты өмір
салты бағытында жас жеткіншекті ХХ1 ғасыр азаматтарын,нашақорлық,темекі мен
ішімдіктен сақтау.
Спортпен шұғылдануға,дені сау,тәні таза,ақыл есі дұрыс азамат пен
азаматшалар болып ,өсу үшін спортпен шұғылдану керек екені айтылады.
«Кім шапшаң» ойыны
Математикалық жұмбақ
5) Аулада 5 үйрек, қорада 3 үйрек,
1 үйрек жығылды, 1 үйрек тығылды (6)
6) Оңынан оқысаң да, сол сан, солынан оқысаң да, сол сан.
Ол қандай екі таңбалы сан 11,22,33,44,55,66,77,88,99
7) Табақта бес өрік, қолымда 4 өрік
Қосқанда барлығын, болады неше өрік (9)
8) Көлден ұшты 7 қаз, қайтып қонды екі қаз
Қонбады оның нешеуі, кане кім шешеді (5)
-----------------------
к
і
д
з
і
с
л
е
у
ә
Т
р
а
м
ы
е
к
ж
и
ж
ы
л
к
і
д
з
і
с
л
е
у
ә
Т
р
а
м
ы
е
к
ж
и
ж
ы
л
Мақсаты:
а)Қосу азайтудың компоненттерін меңгерту
ә) Есептеу және есте сақтау,іздену қабілетін арттыру.
б)Елін жерін сүюге,шапшаңдыққа ,алғырлыққа баулу.
Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, дүниетану.
Түрі: ойын сабақ.
Әдісі: есептер шығару,жүмбақ шешу.
Көрнекілігі: суреттер сөзжұмбақтар .
Барысы: Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық дайындық.
«Отан» өлеңі
Жаңа сабақ.
Қосындының айырманың мәнін табу.
Ал,кәнекей, балалар,
Бері таман қарайық.
Есептерді қиналмай,
Лезде шешіп тастайық.
Сөзжұмбақ шешу.
Математикалық сандар сыры.
Бірлік 1
Бекінген
2
Күш 3
Төрткөл 4
Әбестік
5
Қалтырау 6
Жетіген
7
Қонақ 10
Келу 50
Жүзім
100
Қосудың компоненттері
Қосылғыш
. таңбасы +
Қосылғыш
Қосындының мәні
Азайтудың компоненттері
Азайғыш
. таңбасы –
Азайтқыш
Айырманың мәні
Мәндері тең арқылы шығады =
1мысал
8+4 =12 12-4 =8 4+8=12
9+4=13 13-4=9 4+9=13
2мысал
Теңдеу шешу
4+х = 12 ішпеген 11-х= 4шылым х-4= 7шекпеген
4+х = 12жасайды 12-х = 4жылдарх-4 = 8 көптеген
ЕлбасыН.Назарбаевтың Қазақстан-2030Жолдауының І тармағында салауатты өмір
салты бағытында жас жеткіншекті ХХ1 ғасыр азаматтарын,нашақорлық,темекі мен
ішімдіктен сақтау.
Спортпен шұғылдануға,дені сау,тәні таза,ақыл есі дұрыс азамат пен
азаматшалар болып ,өсу үшін спортпен шұғылдану керек екені айтылады.
Сергіту сәті.
Ен даласын егін жапқан,
Бар баласы бақыт
тапқан.
Менің елім, туған жерім,
Күн сәулелі Қазақстан.
4есеп.Дүниетану.
Сурет пен сұлбаның анықтамасын сұрау.
Ту тіктөртбұрышты.
Қазақстан Республикасының Мемлекеттік туының авторы, оның белгілері туралы
айту.
Ту туралы тақпақтар
Жүк машина -9 үлкен тіктөртбұрыш
Жеңіл машина -4 кішкентай тіктөртбұрыш пен бейнеленді
Екі есепті салыстыр
Ш: (9+4)-3=10 Ш: 9+4=13
Ж: 10 машина Ж:13 машина
5 есеп. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік елтаңбасының авторы, оның
белгілері туралы айту
Елтаңба туралы тақпақ
Елтаңба дөңгелек
Екі есепті салыстыр
Ш: (10+12)-2=20 Ш: 12-2=10
Ж: 20 шар Ж: 10 шар
Тәуелсіздікке 22 оқушы 1 шардан аспанға ұшырды
Елтаңба дөңгелек
6 мысал
11-4=7 теңдігін пайдаланып, қандай екі таңбалы сандардан 4 азайтуға болады.
Сол екі таңбалы санды жаз. 21,31,41,51,61,71,81,91
Сабақты пысықтап, бекіту
1. «Кім шапшаң» ойыны
Математикалық жұмбақ
1) Аулада 5 үйрек, қорада 3 үйрек,
1 үйрек жығылды, 1 үйрек тығылды (6)
2) Оңынан оқысаң да, сол сан, солынан оқысаң да, сол сан.
Ол қандай екі таңбалы сан 11,22,33,44,55,66,77,88,99
3) Табақта бес өрік, қолымда 4 өрік
Қосқанда барлығын, болады неше өрік (9)
4) Көлден ұшты 7 қаз, қайтып қонды екі қаз
Қонбады оның нешеуі, кане кім шешеді (5)
Қорытынды:
Біздер бүгін баламыз,
Өсіп алға
барамыз.
2030 жылдары
Бізде азамат
боламыз.
Біздің міндетіміз: оқу, білім алу, еңбек ету, тәртіпті, адал болу.
Бағалау:
Үйге тапсырма: 3 мысал
«Жібек жолы» жалпы орта мектебі
мемлекеттік мекемесі
ТАҚЫРЫБЫ:
2 «А» сынып
Бибосынова Гүлмира
Сөзжұмбақ шешу.
Математикалық сандар сыры.
Бірлік 1
Бекінген
2
Күш 3
Төрткөл 4
Әбестік
5
Қалтырау 6
Жетіген
7
Қонақ 10
Келу 50
Жүзім
100
Тәуелсіздікке 22 оқушы 1 шардан аспанға ұшырды
Елтаңба дөңгелек
Біздер бүгін баламыз,
Өсіп алға
барамыз.
2030 жылдары
Бізде азамат
боламыз.
Қосудың компоненттері
Қосылғыш
. таңбасы +
Қосылғыш
Қосындының мәні
Азайтудың компоненттері
Азайғыш
. таңбасы –
Азайтқыш
Айырманың мәні
Мәндері тең арқылы шығады =
Теңдеу шешу
4+х = 12 ішпеген 11-х= 4шылым х-4= 7шекпеген
4+х = 12жасайды 12-х = 4жылдарх-4 = 8 көптеген
ЕлбасыН.Назарбаевтың Қазақстан-2030Жолдауының І тармағында салауатты өмір
салты бағытында жас жеткіншекті ХХ1 ғасыр азаматтарын,нашақорлық,темекі мен
ішімдіктен сақтау.
Спортпен шұғылдануға,дені сау,тәні таза,ақыл есі дұрыс азамат пен
азаматшалар болып ,өсу үшін спортпен шұғылдану керек екені айтылады.
«Кім шапшаң» ойыны
Математикалық жұмбақ
5) Аулада 5 үйрек, қорада 3 үйрек,
1 үйрек жығылды, 1 үйрек тығылды (6)
6) Оңынан оқысаң да, сол сан, солынан оқысаң да, сол сан.
Ол қандай екі таңбалы сан 11,22,33,44,55,66,77,88,99
7) Табақта бес өрік, қолымда 4 өрік
Қосқанда барлығын, болады неше өрік (9)
8) Көлден ұшты 7 қаз, қайтып қонды екі қаз
Қонбады оның нешеуі, кане кім шешеді (5)
-----------------------
к
і
д
з
і
с
л
е
у
ә
Т
р
а
м
ы
е
к
ж
и
ж
ы
л
к
і
д
з
і
с
л
е
у
ә
Т
р
а
м
ы
е
к
ж
и
ж
ы
л
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz