Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Елтаңба дөңгелек

Тақырыбы: Қосындының айырманың мәнін табу

Мақсаты:

а)Қосу азайтудың компоненттерін меңгерту

ә) Есептеу және есте сақтау,іздену қабілетін арттыру.

б)Елін жерін сүюге,шапшаңдыққа ,алғырлыққа баулу.

Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, дүниетану.

Түрі: ойын сабақ.

Әдісі: есептер шығару,жүмбақ шешу.

Көрнекілігі: суреттер сөзжұмбақтар .

Барысы: Ұйымдастыру кезеңі.

Психологиялық дайындық.

«Отан» өлеңі

Жаңа сабақ.

Қосындының айырманың мәнін табу.

Ал,кәнекей, балалар,
Бері таман қарайық.

Есептерді қиналмай,

Лезде шешіп тастайық.

Сөзжұмбақ шешу.

Математикалық сандар сыры.

Бірлік 1
Бекінген
2
Күш 3

Төрткөл 4
Әбестік
5
Қалтырау 6
Жетіген
7
Қонақ 10

Келу 50
Жүзім
100

Қосудың компоненттері

Қосылғыш

. таңбасы +

Қосылғыш

Қосындының мәні

Азайтудың компоненттері

Азайғыш

. таңбасы –

Азайтқыш

Айырманың мәні

Мәндері тең арқылы шығады =

1мысал

8+4 =12 12-4 =8 4+8=12

9+4=13 13-4=9 4+9=13

2мысал

Теңдеу шешу

4+х = 12 ішпеген 11-х= 4шылым х-4= 7шекпеген

4+х = 12жасайды 12-х = 4жылдарх-4 = 8 көптеген

ЕлбасыН.Назарбаевтың Қазақстан-2030Жолдауының І тармағында салауатты өмір
салты бағытында жас жеткіншекті ХХ1 ғасыр азаматтарын,нашақорлық,темекі мен
ішімдіктен сақтау.

Спортпен шұғылдануға,дені сау,тәні таза,ақыл есі дұрыс азамат пен
азаматшалар болып ,өсу үшін спортпен шұғылдану керек екені айтылады.

Сергіту сәті.

Ен даласын егін жапқан,
Бар баласы бақыт
тапқан.
Менің елім, туған жерім,

Күн сәулелі Қазақстан.

4есеп.Дүниетану.

Сурет пен сұлбаның анықтамасын сұрау.

Ту тіктөртбұрышты.

Қазақстан Республикасының Мемлекеттік туының авторы, оның белгілері туралы
айту.

Ту туралы тақпақтар

Жүк машина -9 үлкен тіктөртбұрыш

Жеңіл машина -4 кішкентай тіктөртбұрыш пен бейнеленді

Екі есепті салыстыр

Ш: (9+4)-3=10 Ш: 9+4=13

Ж: 10 машина Ж:13 машина

5 есеп. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік елтаңбасының авторы, оның
белгілері туралы айту

Елтаңба туралы тақпақ

Елтаңба дөңгелек

Екі есепті салыстыр

Ш: (10+12)-2=20 Ш: 12-2=10

Ж: 20 шар Ж: 10 шар

Тәуелсіздікке 22 оқушы 1 шардан аспанға ұшырды

Елтаңба дөңгелек

6 мысал

11-4=7 теңдігін пайдаланып, қандай екі таңбалы сандардан 4 азайтуға болады.
Сол екі таңбалы санды жаз. 21,31,41,51,61,71,81,91

Сабақты пысықтап, бекіту

1. «Кім шапшаң» ойыны

Математикалық жұмбақ

1) Аулада 5 үйрек, қорада 3 үйрек,

1 үйрек жығылды, 1 үйрек тығылды (6)

2) Оңынан оқысаң да, сол сан, солынан оқысаң да, сол сан.

Ол қандай екі таңбалы сан 11,22,33,44,55,66,77,88,99

3) Табақта бес өрік, қолымда 4 өрік

Қосқанда барлығын, болады неше өрік (9)

4) Көлден ұшты 7 қаз, қайтып қонды екі қаз

Қонбады оның нешеуі, кане кім шешеді (5)

Қорытынды:

Біздер бүгін баламыз,
Өсіп алға
барамыз.
2030 жылдары

Бізде азамат
боламыз.

Біздің міндетіміз: оқу, білім алу, еңбек ету, тәртіпті, адал болу.

Бағалау:

Үйге тапсырма: 3 мысал

«Жібек жолы» жалпы орта мектебі
мемлекеттік мекемесі

ТАҚЫРЫБЫ:

2 «А» сынып

Бибосынова Гүлмира

Сөзжұмбақ шешу.

Математикалық сандар сыры.

Бірлік 1
Бекінген
2
Күш 3

Төрткөл 4
Әбестік
5
Қалтырау 6
Жетіген
7
Қонақ 10

Келу 50
Жүзім
100

Тәуелсіздікке 22 оқушы 1 шардан аспанға ұшырды

Елтаңба дөңгелек

Біздер бүгін баламыз,
Өсіп алға
барамыз.
2030 жылдары

Бізде азамат
боламыз.

Қосудың компоненттері

Қосылғыш

. таңбасы +

Қосылғыш

Қосындының мәні

Азайтудың компоненттері

Азайғыш

. таңбасы –

Азайтқыш

Айырманың мәні

Мәндері тең арқылы шығады =

Теңдеу шешу

4+х = 12 ішпеген 11-х= 4шылым х-4= 7шекпеген

4+х = 12жасайды 12-х = 4жылдарх-4 = 8 көптеген

ЕлбасыН.Назарбаевтың Қазақстан-2030Жолдауының І тармағында салауатты өмір
салты бағытында жас жеткіншекті ХХ1 ғасыр азаматтарын,нашақорлық,темекі мен
ішімдіктен сақтау.

Спортпен шұғылдануға,дені сау,тәні таза,ақыл есі дұрыс азамат пен
азаматшалар болып ,өсу үшін спортпен шұғылдану керек екені айтылады.

«Кім шапшаң» ойыны

Математикалық жұмбақ

5) Аулада 5 үйрек, қорада 3 үйрек,

1 үйрек жығылды, 1 үйрек тығылды (6)

6) Оңынан оқысаң да, сол сан, солынан оқысаң да, сол сан.

Ол қандай екі таңбалы сан 11,22,33,44,55,66,77,88,99

7) Табақта бес өрік, қолымда 4 өрік

Қосқанда барлығын, болады неше өрік (9)

8) Көлден ұшты 7 қаз, қайтып қонды екі қаз

Қонбады оның нешеуі, кане кім шешеді (5)

-----------------------

к

і

д

з

і

с

л

е

у

ә

Т

р

а

м

ы

е

к

ж

и

ж

ы

л

к

і

д

з

і

с

л

е

у

ә

Т

р

а

м

ы

е

к

ж

и

ж

ы

л

Ұқсас жұмыстар
Менің отаным - Қазақстан туралы
Суретін көрсету
Қазақстан - ортақ үйіміз
Астана-Қазақстандықтардың тәуелсіздігі мен бірлігінің символы
АТА ЗАҢ күні Қазақстан Республикасы Конституциясының күніне орай АТА ЗАҢ –ЕЛДІГІМІЗДІҢ ЕҢСЕСІ атты дөңгелек үстелі
Тақырып Менің Отаным - Қазақстан
Қазақстан Республикасының мемлекттік нышандары
Гүлдене бер, жайнай бер Қазақстан
Тәрбие сағатының мақсаты
Тұлғаны азаматтық-патриоттық рухта тәрбиелеудегі мемлекеттік нышандардың ролі
Пәндер