Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
МАИ қызметкерлерімен амандасып, МАИ қызметкерлері
Мектеп алды даярлық топтарында ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттерінің
Технологиялық картасы
Өтілетін күні: 07.09.2010 ж
Тәрбиешісі: Байсейтова С.Ж.
Білім беру саласы: Қатынас
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: «Жарақаттанудың алдын –алу және өзіңді кездейсоқ оқиғалардан
сақтау»
Мақсаты: Балаларға жолда жүру ережесін үйретіп, жол белгілерін, алғашқы
көмек көрсетуді үйрету.
|Әреке|Тәрбиешінің іс-әрекеті |Балалардың іс-әрекеті |Ескерту |
|т | | | |
|кезең| | | |
|де | | | |
|Дәлел| | | |
|деу | | | |
| |Тосын сәт: Ала таяқ ұстанған |МАИ қызметкерлерімен амандасып, | |
| |МАИ қызметкерлері: Айымбетов |қуанышпен қарсы алды. | |
| |Жайлау, Жеңіс ағайлардың |Ала таяқты таңырқай арады. | |
| |келуі. | | |
| | | | |
| | | | |
|Ұйымд|Тоқта, балам! |Балалар тақпақты ұйып | |
|астыр|Бұзба көше тәртібін, |тыңдады.Бағдаршам көздерінің | |
|у, |Тоқта, байқа, ойла |түстерін ажырата алады.Жол | |
|ізден|қателесесің, |ережесінің қауіпсіздігін | |
|у |Ал, кеп қалды |бақылайтын қызметкерді оның | |
| |Автобус пен мәшине! |қолындағы ала таяқты қуанышпен | |
| |Тоқта, балам, тұр былай! |айтты. Жұмбақ шешуін тапты. МАИ | |
| |Неге сонша ентелейсің елеуреп,|қызметкерлерінің айтқан, | |
| |Сыбағаңды қоятындай біреу жеп.|түсіндірген талаптарын орындаймыз | |
| |Көше түзу, сенде түзу |деп уәде берді. | |
| |жүрсеңші. |Дид. ойынға барлығы қызығушылықпен| |
| |Тоқта, балам! |қатысты. | |
| |Бұзба көше тәртібін! | | |
| |Балаларға жол ережесі туралы | | |
| |сұрақтар қою. Жұмбақ жасыру. | | |
| |Бұйырмапты бас та, ауыз да , | | |
| |құлақ та, | | |
| |Бақырайған үш көзі бар бірақ | | |
| |та. | | |
| |МАИ қызметкерлерімен жол | | |
| |ережесі туралы | | |
| |талап-тілектерінің айтылуы. | | |
| |МАИ қызметкерлерімен дид/ойын:| | |
| |«Ала таяқтың құдіреті» | | |
|Рефле|Балалардың салған суреттеріне |Балалардың МАИ қызметкерлеріне | |
|ксифт|талдау жасау. Балаларды әдемі |рахмет айтуы. | |
|і |салғандары үшін мадақтау. | | |
|түзет| | | |
|у | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
Білу: Жолда жүру ережесімен жол белгілерін айыра білу.
Игеру: Жол белгілерін, бағдаршамның түсін ажырата білуін.
Меңгеру: Жолда жүру ережесін қатаң сақтауға.
Технологиялық картасы
Өтілетін күні: 07.09.2010 ж
Тәрбиешісі: Байсейтова С.Ж.
Білім беру саласы: Қатынас
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: «Жарақаттанудың алдын –алу және өзіңді кездейсоқ оқиғалардан
сақтау»
Мақсаты: Балаларға жолда жүру ережесін үйретіп, жол белгілерін, алғашқы
көмек көрсетуді үйрету.
|Әреке|Тәрбиешінің іс-әрекеті |Балалардың іс-әрекеті |Ескерту |
|т | | | |
|кезең| | | |
|де | | | |
|Дәлел| | | |
|деу | | | |
| |Тосын сәт: Ала таяқ ұстанған |МАИ қызметкерлерімен амандасып, | |
| |МАИ қызметкерлері: Айымбетов |қуанышпен қарсы алды. | |
| |Жайлау, Жеңіс ағайлардың |Ала таяқты таңырқай арады. | |
| |келуі. | | |
| | | | |
| | | | |
|Ұйымд|Тоқта, балам! |Балалар тақпақты ұйып | |
|астыр|Бұзба көше тәртібін, |тыңдады.Бағдаршам көздерінің | |
|у, |Тоқта, байқа, ойла |түстерін ажырата алады.Жол | |
|ізден|қателесесің, |ережесінің қауіпсіздігін | |
|у |Ал, кеп қалды |бақылайтын қызметкерді оның | |
| |Автобус пен мәшине! |қолындағы ала таяқты қуанышпен | |
| |Тоқта, балам, тұр былай! |айтты. Жұмбақ шешуін тапты. МАИ | |
| |Неге сонша ентелейсің елеуреп,|қызметкерлерінің айтқан, | |
| |Сыбағаңды қоятындай біреу жеп.|түсіндірген талаптарын орындаймыз | |
| |Көше түзу, сенде түзу |деп уәде берді. | |
| |жүрсеңші. |Дид. ойынға барлығы қызығушылықпен| |
| |Тоқта, балам! |қатысты. | |
| |Бұзба көше тәртібін! | | |
| |Балаларға жол ережесі туралы | | |
| |сұрақтар қою. Жұмбақ жасыру. | | |
| |Бұйырмапты бас та, ауыз да , | | |
| |құлақ та, | | |
| |Бақырайған үш көзі бар бірақ | | |
| |та. | | |
| |МАИ қызметкерлерімен жол | | |
| |ережесі туралы | | |
| |талап-тілектерінің айтылуы. | | |
| |МАИ қызметкерлерімен дид/ойын:| | |
| |«Ала таяқтың құдіреті» | | |
|Рефле|Балалардың салған суреттеріне |Балалардың МАИ қызметкерлеріне | |
|ксифт|талдау жасау. Балаларды әдемі |рахмет айтуы. | |
|і |салғандары үшін мадақтау. | | |
|түзет| | | |
|у | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
Білу: Жолда жүру ережесімен жол белгілерін айыра білу.
Игеру: Жол белгілерін, бағдаршамның түсін ажырата білуін.
Меңгеру: Жолда жүру ережесін қатаң сақтауға.
Ұқсас жұмыстар
Сен және көше |
Ауырлық күші |
Оқушы неге құқылы |
Үшінші дәреже |
Адам құқығы. 11 сынып |
Сабақтың көрнекіліктер |
Жол және біз |
Төрт түлік. 3-сынып. орыс мектебі |
Cудың маңызы 2 сынып |
Күрделігүлділер тұқымдасы |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz