Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

МАИ қызметкерлерімен амандасып, МАИ қызметкерлері

Мектеп алды даярлық топтарында ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттерінің
Технологиялық картасы
Өтілетін күні: 07.09.2010 ж
Тәрбиешісі: Байсейтова С.Ж.
Білім беру саласы: Қатынас
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: «Жарақаттанудың алдын –алу және өзіңді кездейсоқ оқиғалардан
сақтау»
Мақсаты: Балаларға жолда жүру ережесін үйретіп, жол белгілерін, алғашқы
көмек көрсетуді үйрету.

|Әреке|Тәрбиешінің іс-әрекеті |Балалардың іс-әрекеті |Ескерту |
|т | | | |
|кезең| | | |
|де | | | |
|Дәлел| | | |
|деу | | | |
| |Тосын сәт: Ала таяқ ұстанған |МАИ қызметкерлерімен амандасып, | |
| |МАИ қызметкерлері: Айымбетов |қуанышпен қарсы алды. | |
| |Жайлау, Жеңіс ағайлардың |Ала таяқты таңырқай арады. | |
| |келуі. | | |
| | | | |
| | | | |
|Ұйымд|Тоқта, балам! |Балалар тақпақты ұйып | |
|астыр|Бұзба көше тәртібін, |тыңдады.Бағдаршам көздерінің | |
|у, |Тоқта, байқа, ойла |түстерін ажырата алады.Жол | |
|ізден|қателесесің, |ережесінің қауіпсіздігін | |
|у |Ал, кеп қалды |бақылайтын қызметкерді оның | |
| |Автобус пен мәшине! |қолындағы ала таяқты қуанышпен | |
| |Тоқта, балам, тұр былай! |айтты. Жұмбақ шешуін тапты. МАИ | |
| |Неге сонша ентелейсің елеуреп,|қызметкерлерінің айтқан, | |
| |Сыбағаңды қоятындай біреу жеп.|түсіндірген талаптарын орындаймыз | |
| |Көше түзу, сенде түзу |деп уәде берді. | |
| |жүрсеңші. |Дид. ойынға барлығы қызығушылықпен| |
| |Тоқта, балам! |қатысты. | |
| |Бұзба көше тәртібін! | | |
| |Балаларға жол ережесі туралы | | |
| |сұрақтар қою. Жұмбақ жасыру. | | |
| |Бұйырмапты бас та, ауыз да , | | |
| |құлақ та, | | |
| |Бақырайған үш көзі бар бірақ | | |
| |та. | | |
| |МАИ қызметкерлерімен жол | | |
| |ережесі туралы | | |
| |талап-тілектерінің айтылуы. | | |
| |МАИ қызметкерлерімен дид/ойын:| | |
| |«Ала таяқтың құдіреті» | | |
|Рефле|Балалардың салған суреттеріне |Балалардың МАИ қызметкерлеріне | |
|ксифт|талдау жасау. Балаларды әдемі |рахмет айтуы. | |
|і |салғандары үшін мадақтау. | | |
|түзет| | | |
|у | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |

Білу: Жолда жүру ережесімен жол белгілерін айыра білу.

Игеру: Жол белгілерін, бағдаршамның түсін ажырата білуін.

Меңгеру: Жолда жүру ережесін қатаң сақтауға.

Ұқсас жұмыстар
Сен және көше
Ауырлық күші
Оқушы неге құқылы
Үшінші дәреже
Адам құқығы. 11 сынып
Сабақтың көрнекіліктер
Жол және біз
Төрт түлік. 3-сынып. орыс мектебі
Cудың маңызы 2 сынып
Күрделігүлділер тұқымдасы
Пәндер