Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Астана өлеңін оқу
Сабақтың тақырыбы: Күләш Ахметова. « Астана»
Сабақтың білімділігі: оқушыларға ақын Күләш Ахметова ның өмірі,
шығармашылығы туралы айта отырып, өлеңнің негізгі идеясы туған жерді
сүю, қадірлеу екендігін ұғындыра отырып, оқушылардың өз Отанына деген
мақтаныш сезімдерін туғызу, білім алуға талаптандыру .
Сабақтың дамытушылығы: Мәнерлеп оқу дағдысын қалыптастыру. Тақырып
бойынша оқушылардың сөздік қорын молайту.
Сабақтың тәрбиелілігі: Болашағымыздың жалғастырушы
ұрпақтардың бойында Отансүйгіштік сезімдерін молайту, туған жерін, елін
сүюге, табиғат әсемдігін таныта және оны қорғай білуге тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: Түсіндіру, көрнекілік, талдау, жинақтау, ой қозғау,
мағынасын ашу.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Пәнаралық байланыс:дүниетану,математика.
Көрнекілігі: Автордың суреті слайдтар,сюжетті суреттер,
ребустар,интерактивті тақта.
Сабақтың барысы:1. Ұйымдастыру кезеңі:
ә) оқушы қызығушылығын ояту
|Мұғалім |Балалар(хормен) |
|Әрбір |Туысым, досым, |
|адам? |жұрағат. |
|Әрбір |Үйрену, ұғу, ұлағат. |
|сабақ? |Тірлік, тірек, |
|Әрбір |адамдық. |
|ісің? |Шындық, бірлік, |
|Әрбір |адалдық. |
|сөзің? | |
— Олай болса, балалар бүгінгі сабағымызды бастаймыз, әрбір ісімізге мұқият
болайық.
2.Үй тапсырмасын тексеру.
— Оқушылар, Олай болса, мен қазір сұрақтар арқылы сендердің осы тақырыпты
қалай меңгергендеріңді тексеріп көрейін
б)Сұрақ — жауап
- мәтін неше бөлімнен тұрады?
-Мәтіннен көкейіңе не түйдің?
-Өз тұрған жерің саған несімен ұнайды?
-сонымен, бізге таныс үш кейіпкер жақсы мекен,жайлы қоныс тапты ма?
1.тапсырма 1слайд
3. Жаңа сабақ.Ребустарды шеш.
2 .тапсырма 2 слайд
3 .Ребустардың шешуіндегі екі қала туралы не білесің?
4.тапсырма 3 слайд
-Күләш Ахметованың өміріне тоқталу.
5.Осы екі қаланың аттары қатар аталатын белгілі ақын Күләш Ахметованы
«Астана»өлеңін оқу.
6.тапсырма 4 слайд «Сергіту сәті»
4.Кітаппен жұмыс.Оқушыларға оқыту.
Өлеңдегі ақын ойын сызбаға сүйеніп түсіндір.
5.Ой-толғаныс.
«Күн шұғыласы » ойыны.Астана деген сөзді айтқанда көз алдыңа нені
елестетесіңдер?
6.Бекіту
Сұрақтарға ауызша жауап беру.
-Өлеңнен осы сөздердің әрқайсына қатысты жолдарды тауып, тұтастай оқы.
Мысалы: Өз Астанаң өз қолыңмен соғылған.
-Алматы мен Астана аттары неге қатар аталады деп ойлайсың?
-82- беттегі суретке зер салып қара.Сурет сенде қандай сезім туғызады?
7. тапсырма 5 слайд
7.Қорытындылау.
-Тәуелсіздігіміздің тірегі, еліміздің жүрегі-Астанамыз асқақтай берсін!
Бұл сабақта шығармашылықпен жұмыс істедіңдер. Бұл жұмыстарды келесі
сабақта жалғастырамыз. Сабаққа белсене қатысқан барлық оқушыларға рахмет!
8.Үйге тапсырма. «Астана »өлеңін мәнерлеп оқу.
9.Оқушыларды бағалау.
№25 орта мектеп
2 «А» сынып жетекшісі:
Атамбаева Назгүл Социалқызы
ММ «№25 жалпы білім беретін орта мектеп»
Ана тілі сабағынан ашық сабақ.
«Астана»
Өткізген: Атамбаева Н.С
abildina-dinara-Kyzgaldak-arular.doc
2010 жыл
-----------------------
Астана
Сабақтың білімділігі: оқушыларға ақын Күләш Ахметова ның өмірі,
шығармашылығы туралы айта отырып, өлеңнің негізгі идеясы туған жерді
сүю, қадірлеу екендігін ұғындыра отырып, оқушылардың өз Отанына деген
мақтаныш сезімдерін туғызу, білім алуға талаптандыру .
Сабақтың дамытушылығы: Мәнерлеп оқу дағдысын қалыптастыру. Тақырып
бойынша оқушылардың сөздік қорын молайту.
Сабақтың тәрбиелілігі: Болашағымыздың жалғастырушы
ұрпақтардың бойында Отансүйгіштік сезімдерін молайту, туған жерін, елін
сүюге, табиғат әсемдігін таныта және оны қорғай білуге тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: Түсіндіру, көрнекілік, талдау, жинақтау, ой қозғау,
мағынасын ашу.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Пәнаралық байланыс:дүниетану,математика.
Көрнекілігі: Автордың суреті слайдтар,сюжетті суреттер,
ребустар,интерактивті тақта.
Сабақтың барысы:1. Ұйымдастыру кезеңі:
ә) оқушы қызығушылығын ояту
|Мұғалім |Балалар(хормен) |
|Әрбір |Туысым, досым, |
|адам? |жұрағат. |
|Әрбір |Үйрену, ұғу, ұлағат. |
|сабақ? |Тірлік, тірек, |
|Әрбір |адамдық. |
|ісің? |Шындық, бірлік, |
|Әрбір |адалдық. |
|сөзің? | |
— Олай болса, балалар бүгінгі сабағымызды бастаймыз, әрбір ісімізге мұқият
болайық.
2.Үй тапсырмасын тексеру.
— Оқушылар, Олай болса, мен қазір сұрақтар арқылы сендердің осы тақырыпты
қалай меңгергендеріңді тексеріп көрейін
б)Сұрақ — жауап
- мәтін неше бөлімнен тұрады?
-Мәтіннен көкейіңе не түйдің?
-Өз тұрған жерің саған несімен ұнайды?
-сонымен, бізге таныс үш кейіпкер жақсы мекен,жайлы қоныс тапты ма?
1.тапсырма 1слайд
3. Жаңа сабақ.Ребустарды шеш.
2 .тапсырма 2 слайд
3 .Ребустардың шешуіндегі екі қала туралы не білесің?
4.тапсырма 3 слайд
-Күләш Ахметованың өміріне тоқталу.
5.Осы екі қаланың аттары қатар аталатын белгілі ақын Күләш Ахметованы
«Астана»өлеңін оқу.
6.тапсырма 4 слайд «Сергіту сәті»
4.Кітаппен жұмыс.Оқушыларға оқыту.
Өлеңдегі ақын ойын сызбаға сүйеніп түсіндір.
5.Ой-толғаныс.
«Күн шұғыласы » ойыны.Астана деген сөзді айтқанда көз алдыңа нені
елестетесіңдер?
6.Бекіту
Сұрақтарға ауызша жауап беру.
-Өлеңнен осы сөздердің әрқайсына қатысты жолдарды тауып, тұтастай оқы.
Мысалы: Өз Астанаң өз қолыңмен соғылған.
-Алматы мен Астана аттары неге қатар аталады деп ойлайсың?
-82- беттегі суретке зер салып қара.Сурет сенде қандай сезім туғызады?
7. тапсырма 5 слайд
7.Қорытындылау.
-Тәуелсіздігіміздің тірегі, еліміздің жүрегі-Астанамыз асқақтай берсін!
Бұл сабақта шығармашылықпен жұмыс істедіңдер. Бұл жұмыстарды келесі
сабақта жалғастырамыз. Сабаққа белсене қатысқан барлық оқушыларға рахмет!
8.Үйге тапсырма. «Астана »өлеңін мәнерлеп оқу.
9.Оқушыларды бағалау.
№25 орта мектеп
2 «А» сынып жетекшісі:
Атамбаева Назгүл Социалқызы
ММ «№25 жалпы білім беретін орта мектеп»
Ана тілі сабағынан ашық сабақ.
«Астана»
Өткізген: Атамбаева Н.С
abildina-dinara-Kyzgaldak-arular.doc
2010 жыл
-----------------------
Астана
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz