Көңіл күй суреті жаттығуы

Тақырыбы: «Көңіл күй суреті» жаттығуы

Мақсаты: Балаларға өздерін тануға, адамдармен қарым-қатынаста өздерінің

көңіл күйін басқара біліп жағымды сезім қалыптастырып ұйымшылдыққа

тәрбиелеу.

Адамның қарым-қатынасы оның көңіл-күйінен білінеді, көңіл-күй адамның ішкі дүниесінің құбылысы. Олай болса, көңіл-күйімізді біліп алайық: тақтадағы гүлдерге назар аударайық. Сендер әрбір үйдің өсіп келе жатқан гүлісіңдер. Енді осы гүлге көбелек қондырыуымыз керек. Мына қағаздан қиылған көбелекке өз көңіл-күйімізді жазып тақтадағы гүлге қондырамыз.

Талдау

  • гүл бетіндегі көңіл күйлерің өте жақсы екен;
  • көңілді адамның бет-әлпеті сұлуланып, нұрланып тұрады;
  • көңіл-күй адамға қанат бітіреді.

Өзін-өзі бағалау. «Мен қандаймын?» тестіне жауап беру. Алдарыңда қағазда 10 жағымды қасиеттерді оқи отырып, өздеріңді қалай қабылдап бағалайтындарыңды анықтаңдар.

Мен қандаймын
Иә
Жоқ
Кейде
Білмеймін
№: 1.
Мен қандаймын: Мен жақсымын
Иә:
Жоқ:
Кейде:
Білмеймін:
№: 2.
Мен қандаймын: Мен қайырымдымын
Иә:
Жоқ:
Кейде:
Білмеймін:
№: 3.
Мен қандаймын: Мен ақылдымын
Иә:
Жоқ:
Кейде:
Білмеймін:
№: 4.
Мен қандаймын: Мен тиянақты, ұқыптымын
Иә:
Жоқ:
Кейде:
Білмеймін:
№: 5.
Мен қандаймын: Мен тілалғышпын
Иә:
Жоқ:
Кейде:
Білмеймін:
№: 6.
Мен қандаймын: Мен ықыласты, зейіндімін
Иә:
Жоқ:
Кейде:
Білмеймін:
№: 7.
Мен қандаймын: Мен сыпайымын
Иә:
Жоқ:
Кейде:
Білмеймін:
№: 8.
Мен қандаймын: Мен ақылды, қабілеттімін
Иә:
Жоқ:
Кейде:
Білмеймін:
№: 9.
Мен қандаймын: Мен еңбекқормын
Иә:
Жоқ:
Кейде:
Білмеймін:
№: 10.
Мен қандаймын: Мен шыншылмын
Иә:
Жоқ:
Кейде:
Білмеймін:

Нәтижесін бағалау:

«иә» - 1 ұпай

«жоқ» - 0 ұпай

«білмеймін, кейде» - 0, 5 ұпай

Қорытынды

Баяу сазды әуен үнімен гүл бағына барып, өздеріне ұнаған гүлді теріп алып, ең жақын адамына сыйға тарту.

Жақсылықпен жаны дос

Мейірімді, сезімтал адам әрдайым жақсылық жасауға дайын тұрады. Осындай жақсылық жасаудан жалықпайтын, оны өзінің парызы санайтын адамдар айналамызда аз емес. Солардың бірі өзін-өзі тану пәнінің мұғалімі - Гүлжамал апай. Апайымыз адамның көңіл күйі, сезімі, адамдармен, қоршаған ортамен қарым-қатынас туралы көп түсініктер беріп келеді. Біздің көңіл күйіміз жоқ кезде қиын жағдайдан оңай алып шығып отырады. Сыныпқа апай кіргеннен-ақ ерекше бір сезімде боламыз. Әр оқушының мінезіне сай көңілін баурап, тілін тауып отырады. «Жақсымен сөйлессең көңілің ашылады» деген осыдан қалған деп ойлаймын.

Талапова Дана

5-сынып оқушысы

Госплемстанция негізгі орта мектебі

Теректі ауданы


Ұқсас жұмыстар
“жасөспірімдер мен ата-аналар арасындағы қарым-қатынасты түзетудің психологиялық әдістемесі”
Жақсы көңіл-күй – жан тыныштығы
Қазақтың ұлттық музыкалық аспаптары (Домбыра, қобыз , жетіген)
Қош келдің, наурыз Қазақ халық дәстүрін дамыту
Оқушыларды түгел
Көңіл-күй тренингі
Сөйлемді аяқтағанда сіз қандай сезімде болдыңы
Майшам жаттығуы
Аутотренинг
Көңіл күй кімге және неге байланысты
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz