Көңіл-күй суреті жаттығуы: өзін-өзі тану және бағалау

Тақырыбы: «Көңіл күй суреті» жаттығуы

Мақсаты: Балаларға өздерін тануға, адамдармен қарым-қатынаста өздерінің

көңіл күйін басқара біліп жағымды сезім қалыптастырып ұйымшылдыққа

тәрбиелеу.

Адамның қарым-қатынасы оның көңіл-күйінен білінеді, көңіл-күй адамның ішкі дүниесінің құбылысы. Олай болса, көңіл-күйімізді біліп алайық: тақтадағы гүлдерге назар аударайық. Сендер әрбір үйдің өсіп келе жатқан гүлісіңдер. Енді осы гүлге көбелек қондырыуымыз керек. Мына қағаздан қиылған көбелекке өз көңіл-күйімізді жазып тақтадағы гүлге қондырамыз.

Талдау

  • гүл бетіндегі көңіл күйлерің өте жақсы екен;
  • көңілді адамның бет-әлпеті сұлуланып, нұрланып тұрады;
  • көңіл-күй адамға қанат бітіреді.

Өзін-өзі бағалау. «Мен қандаймын?» тестіне жауап беру. Алдарыңда қағазда 10 жағымды қасиеттерді оқи отырып, өздеріңді қалай қабылдап бағалайтындарыңды анықтаңдар.

Мен қандаймын
Иә
Жоқ
Кейде
Білмеймін
№: 1.
Мен қандаймын: Мен жақсымын
Иә:
Жоқ:
Кейде:
Білмеймін:
№: 2.
Мен қандаймын: Мен қайырымдымын
Иә:
Жоқ:
Кейде:
Білмеймін:
№: 3.
Мен қандаймын: Мен ақылдымын
Иә:
Жоқ:
Кейде:
Білмеймін:
№: 4.
Мен қандаймын: Мен тиянақты, ұқыптымын
Иә:
Жоқ:
Кейде:
Білмеймін:
№: 5.
Мен қандаймын: Мен тілалғышпын
Иә:
Жоқ:
Кейде:
Білмеймін:
№: 6.
Мен қандаймын: Мен ықыласты, зейіндімін
Иә:
Жоқ:
Кейде:
Білмеймін:
№: 7.
Мен қандаймын: Мен сыпайымын
Иә:
Жоқ:
Кейде:
Білмеймін:
№: 8.
Мен қандаймын: Мен ақылды, қабілеттімін
Иә:
Жоқ:
Кейде:
Білмеймін:
№: 9.
Мен қандаймын: Мен еңбекқормын
Иә:
Жоқ:
Кейде:
Білмеймін:
№: 10.
Мен қандаймын: Мен шыншылмын
Иә:
Жоқ:
Кейде:
Білмеймін:

Нәтижесін бағалау:

«иә» - 1 ұпай

«жоқ» - 0 ұпай

«білмеймін, кейде» - 0, 5 ұпай

Қорытынды

Баяу сазды әуен үнімен гүл бағына барып, өздеріне ұнаған гүлді теріп алып, ең жақын адамына сыйға тарту.

Жақсылықпен жаны дос

Мейірімді, сезімтал адам әрдайым жақсылық жасауға дайын тұрады. Осындай жақсылық жасаудан жалықпайтын, оны өзінің парызы санайтын адамдар айналамызда аз емес. Солардың бірі өзін-өзі тану пәнінің мұғалімі - Гүлжамал апай. Апайымыз адамның көңіл күйі, сезімі, адамдармен, қоршаған ортамен қарым-қатынас туралы көп түсініктер беріп келеді. Біздің көңіл күйіміз жоқ кезде қиын жағдайдан оңай алып шығып отырады. Сыныпқа апай кіргеннен-ақ ерекше бір сезімде боламыз. Әр оқушының мінезіне сай көңілін баурап, тілін тауып отырады. «Жақсымен сөйлессең көңілің ашылады» деген осыдан қалған деп ойлаймын.

Талапова Дана

5-сынып оқушысы

Госплемстанция негізгі орта мектебі

Теректі ауданы


Ұқсас жұмыстар
Өзін-өзі тану тренингі: тұлғалық даму, көңіл-күй мен эмоцияны реттеу және коммуникациялық дағдыларды дамыту
1-сыныпқа арналған Өзін-өзі тану сабағы: Арайлап атсын әр таңым - таңертеңгі көңіл-күй және бақыт пен махаббаттың адамгершілік құндылықтары
5-сыныпқа арналған өзін-өзі тану сабақ жоспары: Жақсы көңіл күй - жан шуағы (сүйіспеншілік, мейірімділік, жауапкершілік, кешірімділік)
Өзін-өзі тану, өзін-бағалау және топтық дағдыларды дамыту
Ашық сабақ: Өзін-өзі тану - Іңкәр көңіл, нәзік сезім (махаббаттың құндылығы)
Оқушыларға арналған психологиялық-тәрбиелік тренинг: көңіл-күйді жақсарту, өзін-өзі тану және топтық қарым-қатынас
Сәтті болашағыма қадамым тренингі: өзін-өзі тану және өзін-өзі тәрбиелеуге бағытталған сабақ жоспары
Кешірімділік - көңіл кеңдігі: 8-б сыныпқа арналған өзін-өзі тану пәнінің сабақ жоспары
Іңкәр көңіл, нәзік сезім: өзін-өзі тану пәні бойынша махаббат құндылығының сабақ жоспары
Өзін-өзі тану арқылы адамгершілік құндылықтарды қалыптастыру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz