Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ежелгі Египеттің сурет үлгісі
Абенов Данияр Әбдімәлікұлы,
Құрманғазы атындағы жалпы орта мектебінің бейнелеу өнері және сызу пәнінің
мұғалімі,
Ыбырай ауылы, Созақ ауданы, Оңтүстік Қазақстан облысы.
Сабақтың тақырыбы:
Ежелгі Египет мектебі.
Сыныбы: 6
Сабақ: №2
Сабақтың тақырыбы:
Ежелгі Египет мектебі.
Сабақтың мақсаты:
а) Білімділік: Оқушыларға тың мәліметтер беріп,
білімді
қалыптастыру, жаңа мағлұмат
беру және т.б.
ә) Дамытушылық: Сабақ оқытудың негізгі үрдісін есте қалдыру,
оқушы санасына терең сіңіру.
б) Тәрбиелілік Сұлулық тәрбиесі, табиғат пен өнердегі
сұлулықты
түсіне білу.
Құрал-жабдықтар, көрнекті құралдар: Көрнекілік құралдар, альбом,
қарындаш, қағаз, оқу құралы, әдістемелер.
Сабақтың өту барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
2. Үйге берілген тапсырманы тексеру.
3. Жаңа тақырыпты түсіндіру.
4. Тапсырмаларды орындау.
5. Сабақты бекіту.
6. Үйге тапсырма.
Сабақтың барысы:
Оқушыларға Ежелгі Египет мектебі, өнері жайлы түсіндіремін. Ежелгі
Египетті даналықтың бесігі, ұлы философ, ғалым, суретшілер мен мүсіншілерді
дүниеге әкелген ғажайыптар елі деп жиі айтады. Ежелгі Египет мәдениеті ең
көне және өте жоғары деңгейде дамыған. Олардың үй қабырғаларына, тұрмыстық
бұйымдарға салған бейне көріністері мазмұнға бай әрі осы елдің тарихы
туралы қызықты ақпараттар береді.
Египеттіктер суретті көмірмен, қылқаламмен, қызыл және қара бояулармен
салған. Тас пен саз балшықтан жасалып, өңделген тегіс бетке бейнелерді
металл таяқшалармен қырнау, қашау арқылы түсірді.
Ежелгі Египетте суретшілер шәкірттерін сурет салу техникасына баулитын
арнайы мектептер болды. Олар өрнек элементтерін, адамдар мен жануарларды
қалай бейнелеу керектігін шыдамдылықпен көрсете білді. Біртіндеп сурет
салудың әдіс-тәсілдерін игеру арта түсті. Сурет салу өнеріне баулуда
техникалық тәсілдерге өте көп көңіл бөлінген. Ежелгі Египет суретшілері
оқиға көріністерінің бірізділік барысы жайлы айтуға ұмтылыс жасағанда,
олардың ойынша басынан аяғына дейін жазық бойында тұрған денелердің бәрін
белдеумен, жиектермен орналастырған сияқты болып көрінетін. Денелерді бұлай
орналастыру жер бетін жазық тік сызық түрінде жиектің теменгі шекарасында
және көрерменнен шалғайда жатқан элементтерді бүркемелеп бейнелеуге алып
келді. Бөлшектік бүркемелеу параллель картиналық жазықтықтағы қозғалысты
ғана беріп қоймайды, сонымен қатар фигуралар арасындағы қашықтықты, олардың
суретшімен арақатынастық орналасуын көрсететін тереңдікті жеткізуге
мүмкіндік береді.
Алайда ежелгі Египет суретшілері шынайы кеңістік қатынастарды жасауды
біле бермейтін еді. Патшалардың денелері ірі көлемде, оньщ жанында жүретін
ақсүйектер ұсақтау, ал жауынгерлер одан да ұсақ фигуралармен бейнеленген.
Олардың түсінігінше, фигураларды әр түрлі көлемде бейнелеу әлеуметтік
ерекшеліктерді көрсететін болған.
Египет шеберлері портреттік сурет салу техникасына баса назар аударатын
болған. Олар әрбір бейнеленген адамның физикалық ерекшеліктерін дәл бере
алатын портреттік галерея жасады. Бүл кездейсоқ емес еді. Портреттік
үқсастықты беруге ұмтылыс - мәңгілікке қалу үшін, яғни жоғалып кетпеудің
маңызды қажеттілігінен туындаған болатын.
Сондай-ақ оқушыларға бірнеше сұрақтар қоямын:
1. Ежелгі Египет суретшілері кандай материалдарды пайдаланған?
2. Олар өз шәкірттерін өнерге калай баулыған?
Ежелгі Египеттің сурет үлгісі
Үйге тапсырма беру: Ежелгі Египеттің өнері жайлы қызықты ақпараттар
жинақтау.
Құрманғазы атындағы жалпы орта мектебінің бейнелеу өнері және сызу пәнінің
мұғалімі,
Ыбырай ауылы, Созақ ауданы, Оңтүстік Қазақстан облысы.
Сабақтың тақырыбы:
Ежелгі Египет мектебі.
Сыныбы: 6
Сабақ: №2
Сабақтың тақырыбы:
Ежелгі Египет мектебі.
Сабақтың мақсаты:
а) Білімділік: Оқушыларға тың мәліметтер беріп,
білімді
қалыптастыру, жаңа мағлұмат
беру және т.б.
ә) Дамытушылық: Сабақ оқытудың негізгі үрдісін есте қалдыру,
оқушы санасына терең сіңіру.
б) Тәрбиелілік Сұлулық тәрбиесі, табиғат пен өнердегі
сұлулықты
түсіне білу.
Құрал-жабдықтар, көрнекті құралдар: Көрнекілік құралдар, альбом,
қарындаш, қағаз, оқу құралы, әдістемелер.
Сабақтың өту барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
2. Үйге берілген тапсырманы тексеру.
3. Жаңа тақырыпты түсіндіру.
4. Тапсырмаларды орындау.
5. Сабақты бекіту.
6. Үйге тапсырма.
Сабақтың барысы:
Оқушыларға Ежелгі Египет мектебі, өнері жайлы түсіндіремін. Ежелгі
Египетті даналықтың бесігі, ұлы философ, ғалым, суретшілер мен мүсіншілерді
дүниеге әкелген ғажайыптар елі деп жиі айтады. Ежелгі Египет мәдениеті ең
көне және өте жоғары деңгейде дамыған. Олардың үй қабырғаларына, тұрмыстық
бұйымдарға салған бейне көріністері мазмұнға бай әрі осы елдің тарихы
туралы қызықты ақпараттар береді.
Египеттіктер суретті көмірмен, қылқаламмен, қызыл және қара бояулармен
салған. Тас пен саз балшықтан жасалып, өңделген тегіс бетке бейнелерді
металл таяқшалармен қырнау, қашау арқылы түсірді.
Ежелгі Египетте суретшілер шәкірттерін сурет салу техникасына баулитын
арнайы мектептер болды. Олар өрнек элементтерін, адамдар мен жануарларды
қалай бейнелеу керектігін шыдамдылықпен көрсете білді. Біртіндеп сурет
салудың әдіс-тәсілдерін игеру арта түсті. Сурет салу өнеріне баулуда
техникалық тәсілдерге өте көп көңіл бөлінген. Ежелгі Египет суретшілері
оқиға көріністерінің бірізділік барысы жайлы айтуға ұмтылыс жасағанда,
олардың ойынша басынан аяғына дейін жазық бойында тұрған денелердің бәрін
белдеумен, жиектермен орналастырған сияқты болып көрінетін. Денелерді бұлай
орналастыру жер бетін жазық тік сызық түрінде жиектің теменгі шекарасында
және көрерменнен шалғайда жатқан элементтерді бүркемелеп бейнелеуге алып
келді. Бөлшектік бүркемелеу параллель картиналық жазықтықтағы қозғалысты
ғана беріп қоймайды, сонымен қатар фигуралар арасындағы қашықтықты, олардың
суретшімен арақатынастық орналасуын көрсететін тереңдікті жеткізуге
мүмкіндік береді.
Алайда ежелгі Египет суретшілері шынайы кеңістік қатынастарды жасауды
біле бермейтін еді. Патшалардың денелері ірі көлемде, оньщ жанында жүретін
ақсүйектер ұсақтау, ал жауынгерлер одан да ұсақ фигуралармен бейнеленген.
Олардың түсінігінше, фигураларды әр түрлі көлемде бейнелеу әлеуметтік
ерекшеліктерді көрсететін болған.
Египет шеберлері портреттік сурет салу техникасына баса назар аударатын
болған. Олар әрбір бейнеленген адамның физикалық ерекшеліктерін дәл бере
алатын портреттік галерея жасады. Бүл кездейсоқ емес еді. Портреттік
үқсастықты беруге ұмтылыс - мәңгілікке қалу үшін, яғни жоғалып кетпеудің
маңызды қажеттілігінен туындаған болатын.
Сондай-ақ оқушыларға бірнеше сұрақтар қоямын:
1. Ежелгі Египет суретшілері кандай материалдарды пайдаланған?
2. Олар өз шәкірттерін өнерге калай баулыған?
Ежелгі Египеттің сурет үлгісі
Үйге тапсырма беру: Ежелгі Египеттің өнері жайлы қызықты ақпараттар
жинақтау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz