№
Өтілу мерзімі
Сағат саны
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты
Күтілетін нәтиже
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
(7модульді ықпалдастыру)
№:
Өтілу мерзімі:
1
Сағат саны:
2
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
3
Күтілетін нәтиже:
4
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
5
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
6
№:
Өтілу мерзімі:
Әдеби тіл және мәтін (10 сағат)
І тоқсан -27 сағат
№:
1
Өтілу мерзімі:
Сағат саны:
1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
Әдеби тіл және мәтін. Қазақ тілінің қоғамдағы қызметі
Тіл туралы бұрынғы білетіндерін еске түсіре отырып, оқушылардың ой - өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамыту, сауаттылыққа баулу. Қазақ тілінің қоғамдағы атқаратын қызметі туралы түсінік беру.
Күтілетін нәтиже:
- Тіл туралы айтылған ұлы тұлғалардың даналық сөздерін ұғынады;
-Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады;
-Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;
-Ойын нақты жеткізе алады;
-Өзін-өзі реттейді;
-Көшбасшы бола алады;
-Өзін-өзі бағалайды;
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
-Ассоциацияәдісі; топтастыру;
-өзара оқыту; -ББҮ;
Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою, -Өзара бағалау;
-өзін-өзі бағалау;
- сұрақ-жауап;
- зерттеушілік әңгіме;
- топтық әңгіме;
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№:
2
Өтілу мерзімі:
Сағат саны:
1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
Әдеби тіл және оның нормалары
. Әдеби тілдің басты белгісі - жалпыға ортақ, тұрақты нормаларының болатындығы туралы өткен тақырыппен байланыстыра отырып, жатттығу жұмыстары арқылы орфаэпиялық норма мен орфаграфиялық норманы ажырата білу.
Күтілетін нәтиже:
-Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;
Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді.
-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады;
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс, топпен жұмыс;
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№:
3
Өтілу мерзімі:
Сағат саны:
1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
Әдеби тіл мен мәтіннің байланысы. Сөз байлығы және мәтін.
Өткен тақырыптарды еске түсіре отырып, әдеби тілдің дамуындағы жазба тілдің рөлі; мәтіннің жазба тілмен біртұтастығы туралы түсіне білу. Күнделікті өмірінде қолдана білу.
Күтілетін нәтиже:
-Ізденімпаздығы мен АКТ пайдалану құзіреті артады.
-Шығармашылық тапсырмаларды орындауда сөздік қоры дамиды.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.
Шығармашылық жұмыс.
Постермен жұмыс Рөлдік ойын.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№:
4
Өтілу мерзімі:
Сағат саны:
1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
Диктант №1
Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін бақылау жұмысты ұйымдастыру.
Күтілетін нәтиже:
-Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№:
5
Өтілу мерзімі:
Сағат саны:
1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
Мәтін және сөз мағыналарын білудің мәні
Сөз мағынасын дұрыс меңгеру білу, оқушылардың сауаттылығын арттыру, дұрыс сөйлеу мәдениеттіліктің негізі екендігін ұғындыру.
Күтілетін нәтиже:
-Дұрыс сөйлеуге үйренеді;
-Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді, қарсы сұрақ қоя біледі;
-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Топтық, жеке, жұптық жұмыс. Оқулықпен жұмыс.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№:
6
Өтілу мерзімі:
Сағат саны:
1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
Ауызша әдеби тілдің нормалары.
Қазақ тілінің заңына мән беру, ауызша тіл мәдениетінің рөлін тану. Өткен тақырыптармен байланыстыра отырып қосымша деректермен жұмыстану арқылы тереңірек ұғындыру.
Күтілетін нәтиже:
-Орфоэпиялық нормаға мысалдар келтіре алады;
-Мәтінді оқи отырып, орфоэпиялық сөздерді ажыратады;
- Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қоя алады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Сыни ойлау стратегиялары: жеке, топтық жұмыс, ұжымдық жұмыс.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№:
7
Өтілу мерзімі:
Сағат саны:
1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
Жазбаша әдеби тілдің нормалары.
Қазақ тіліндегі сөздердің айтылу, жазылу заңдылықтарына мән беру. Мәтіндермен жұмыстана отырып, ауызша тіл мен жазбаша тілді бірөбірінен ажырата алу.
Күтілетін нәтиже:
-Мәтінмен жұмыс жасай отырып ауызша тіл мен жазба тілді бір-бірінен ажырата алады.
-Топпен жұмыстана алады;
-Ізденімпаздылық қабілеттері артады.
-АКТ-мен жұмыстана алады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту,
Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№:
8
Өтілу мерзімі:
Сағат саны:
1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
Мәтіндердің тақырыбы мен мазмұнының байланысы.
Мазмұн жүйелігінің тақырыпқа сәйкес болуы керек екендігіне түсінік беру.
Күтілетін нәтиже:
-Мәтінге тілдік талдау жасай алады.
-Мәтіннің мазмұнын түсініп талдайды, алған білімдерін өмірмен байланысты-рады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Сатылай кешенді талдау, жинақтау,
көркем мәтінмен жұмыс, іздену-шілік.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№:
9
Өтілу мерзімі:
Сағат саны:
1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
Мәтіннің ой бөліктері.
Ой бөліктерінің негізгі ойға бағынатындығы туралы айтып түсінік беру. Оқушылардың жеке, топтық жұмыстары арқылы бұрынғы білімдерін кеңейту, өзіндік баға беруін қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже:
-Дұрыс сөйлеуге үйренеді;
-Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді, қарсы сұрақ қоя біледі;
-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
-Ассоциация әдісі; топтастыру;
-өзара оқыту; -ББҮ; Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою, -Өзара бағалау; -өзін-өзі бағалау; - сұрақ-жауап;
-зерттеушілік әңгіме; -топтық әңгіме;
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№:
10
Өтілу мерзімі:
Сағат саны:
1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
Мәтіндерге тілдік талдау.
Оқушыларды бірлесіп жұмыс істей отырып, мәтінді түсінуі сойлеу жазу дағдыларын қалыптастыру. Өткен тақырыптарды қайталай отырып, мәтін туралы білімдерін қорытындылау.
Күтілетін нәтиже:
-Ойларын жетік жеткізе біледі;
-Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды;
-Түйінді ой қорытынды жасайды;
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс, топпен жұмыс;
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№:
Өтілу мерзімі:
Сағат саны:
ІІ Сөзжасам (10 сағат)
№:
11
Өтілу мерзімі:
Сағат саны:
1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
Сөз құрамы.
Оқушылардың жеке, топтық жұмыстары арқылы бұрынғы білімдерін кеңейту, өзіндік баға беруін қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже:
-Мәтіннің мазмұнын түсініп талдайды, алған білімдерін өмірмен байланыстырады.
-Постермен жұмыстанады, бірін бірі бағалайды.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту,
Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№:
12
Өтілу мерзімі:
Сағат саны:
1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
Түбір мен қосымша. .
Оқушылардың жеке, топтық жұмыстары арқылы бұрынғы білімдерін кеңейту, өзіндік баға беруін қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже:
-Мәтіннің мазмұнын түсініп талдайды, алған білімдерін өмірмен байланыстырады.
-Постермен жұмыстанады, бірін бірі бағалайды.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс, топпен жұмыс;
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№:
13
Өтілу мерзімі:
Сағат саны:
1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
Дара сөздер мен күрделі сөздер.
Өткен тақырыпты еске ала отырып оқушылардың ойлау, сөйлеу дағдыларын қалыптастыру және сұрақ қоюға үйрету.
Күтілетін нәтиже:
-Мәтінді түсінеді,
-мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді
-Оқушы-
ның сыни ойлауын дамытады.
-көшбасшы айқындалады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс, топпен жұмыс;
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№:
14
Өтілу мерзімі:
Сағат саны:
1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
Жаттығу жұмысы.
Тақырыптар бойынша оқушылардың алған білімдерін бекітуу үшін топтық жұмысты ұйымдастыру.
Күтілетін нәтиже:
-Ойларын жетік жеткізе біледі;
-Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды;
-Түйінді ой қорытынды жасайды;
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Топтық, жеке, жұптық жұмыс, диалогтік оқыту(зерттеушілік әңгіме, топтық әңгіме)
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№:
15
Өтілу мерзімі:
Сағат саны:
1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
Біріккен сөздер.
Бұрынғы білетіндерін еске түсіре отырып, біріккен сөздер туралы тереңірек түсінік беру.
Күтілетін нәтиже:
-
Тақырыпқа сай ереже шығарады.
-
Сұрақтарға нақты жауап береді.
-
Ынтымақтастықта жұмыс істейді, оқиды, түсінеді, ізденеді, талдайды, орындайды, бағалайды.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Топтық, жеке жұмыс,
диалогтік оқыту(зерттеу,
әңгімелесу), АКТны қолдану(active pen арқылы жұмыстану),
сөздікпен жұмыс, венн диаграмма, кубизм
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№:
16
Өтілу мерзімі:
Сағат саны:
1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
Біріккен сөздердің емлесі.
Біріккен сөздерді мәтінмен жұмыста оларды ажыратып, күнделікті өмірде қолдану дағдыларын қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже:
-Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;
-Біріккен сөздерге мысалдар келтіреді.
-Мәтіндермен танысып талдап, қорытынды шығара алады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Кубизм, түртіп алу, сыни ойлау, топтық, жеке, жұптық жұмыс, салыстыру, ажырату
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№:
17
Өтілу мерзімі:
Сағат саны:
1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
Қос сөздер, қайталама қос сөздер.
Қос сөздер мен қайталама қос сөздерді бастауыш сыныптарда меңгерген білімдеріне сүйене отырып, ұжымдық жұмыс жасау барысында тапсырмалар орындау арқылы тақырыпты меңгерту
Күтілетін нәтиже:
-Сұрақтарға нақты жауап береді,
-ынтымақтастықта жұмыс істейді, оқиды, түсінеді, ізденеді, талдайды, орындайды, бағалайды.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Сұрақ-жауап, диалог, салыстыру,
жеке, жұптық, топтық
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№:
18
Өтілу мерзімі:
Сағат саны:
1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
Қосарлама қос сөздер.
Өткен тақырыпты еске түсіре отырып оқушылардың ойлау, сөйлеу дағдыларын қалыптастыру және сұрақ қоюға үйрету.
Күтілетін нәтиже:
-Тақырып бойынша ереже шығара алады.
-Мәтіннен қосралама қос сөздерді таба алады.
-сұрақтар қоя алады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Топтық, жеке жұмыс, диалогтік оқыту(зерттеу,
әңгімелесу), АКТны қолдану(active pen арқылы жұмыстану),
сөздікпен жұмыс, венн диаграмма
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№:
19
Өтілу мерзімі:
Сағат саны:
1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
Қысқарған сөздер. Тіркесті сөздер.
Қысқарған сөздер мен тіркесті сөздерді бір-бірінен ажырата білуге үйрету. Тапсырмалар арқылы білімдерін кеңейту.
Күтілетін нәтиже:
-Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді
-рөлдік ойындар орындайды,
-көшбасшы айқындалады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту,
Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№:
20
Өтілу мерзімі:
Сағат саны:
1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
Көне түркі ескерткіштеріндегі сөзжасам тәсілдері.
Өткен тақырыптармен байланыстыра отырып, көне ескерткіштеріндегі сөзжасам тәсілдерін түсінік беру
Күтілетін нәтиже:
Мәтінді түсінеді,
мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді, оқушы-
ның сыни ойлауын дамытады,
көшбасшы айқындалады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Топтық, жеке, жұптық жұмыс, диалогтік оқыту(зерттеушілік әңгіме, топтық әңгіме)
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№:
21
Өтілу мерзімі:
Сағат саны:
1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
Мазмұндама.
Оқушылардың білімдерін анықтау үшін бақылау жұмысты ұйымдастыру.
Күтілетін нәтиже:
-Жазба тілдері дамиды, сауаттылықтары артады, көшбасшылықты көрсетеді
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
№:
ІІІ Морфология -72 сағат
№:
22
Өтілу мерзімі:
Сағат саны:
1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
Сөз таптары. Зат есім
Бастауышта өткен сөз таптарын еске түсіре отырып, жаңа тақырыпты кестелер арқылы түсіндіру, сөйлем талдай білуге үйрету.
Күтілетін нәтиже:
-Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді
-рөлдік ойындар орындайды,
-көшбасшы айқындалады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Кубизм, түртіп алу, сыни ойлау, топтық, жеке, жұптық жұмыс, салыстыру, ажырату
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№:
23
Өтілу мерзімі:
Сағат саны:
1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
Зат есімнің жасалуы. Деректі, дерексіз зат есімдер.
Oқушыларға зат есім жайлы түсінік бере отырып, өз бетімен жұмыстану арқылы тақырыпты меңгертіп топ ішінде өзара баға беруін қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже:
Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;
Оқушының сыни ойлауы дамиды;
Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды;
Көшбасшылығы айқындалады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Т оптық, жеке жұмыс;
Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап; жауапты толықтыру; зерттеушілік әнгіме; топта пікір алмасу; Ассоциация әдісі;
Топтастыру; өзара оқыту;
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№:
24
Өтілу мерзімі:
Сағат саны:
1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
Бақылау диктанты№2
Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін бақылау жұмысты ұйымдастыру
.
Күтілетін нәтиже:
-Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№:
25
Өтілу мерзімі:
Сағат саны:
1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
Жаттығу жұмысы.
Тақырыптар бойынша оқушылардың алған білімдерін бекітуу үшін топтық жұмысты ұйымдастыру.
Күтілетін нәтиже:
-Ойларын жетік жеткізе біледі;
-Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды;
-Түйінді ой қорытынды жасайды;
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№:
26
Өтілу мерзімі:
Сағат саны:
1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
Тоқсандық қайталау.
Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін топтық жұмысты ұйымдастыру.
Күтілетін нәтиже:
Дәптермен жұмыстанады;
Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;
Оқушының сыни ойлауы дамиды;
Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды;
Көшбасшылығы айқындалады
Тірек сызбаларды түсіндіреді
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Топтық, жеке жұмыс;
Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап;
жауапты толықтыру;
зерттеушілік әнгіме;
топта пікір алмасу;
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№:
27
Өтілу мерзімі:
Сағат саны:
1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
Жаттығу жұмысы.
Тақырыптар бойынша оқушылардың алған білімдерін бекітуу үшін топтық жұмысты ұйымдастыру.
Күтілетін нәтиже:
-Ойларын жетік жеткізе біледі;
-Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды;
-Түйінді ой қорытынды жасайды;
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Топтық, жеке, жұптық жұмыс, диалогтік оқыту(зерттеушілік әңгіме, топтық әңгіме)
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7