Сөз құрамы. Біріккен сөздер

Тақырыптық күнтізбе жоспары
Сынып : 6
Пәні: Қазақ тілі
Оқулықтың авторы:
Жоспар бойынша сабақ саны: 102
Апталық сағат саны: 3
Пән мұғалімі: Бегалина Райхан Тоқсанбайқызы
Өтілу мерзімі
Сағат саны
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты
Күтілетін нәтиже
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы

(7модульді ықпалдастыру)

№:
Өтілу мерзімі: 1
Сағат саны: 2
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: 3
Күтілетін нәтиже: 4
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: 5
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 6
№:
Өтілу мерзімі: Әдеби тіл және мәтін (10 сағат) І тоқсан -27 сағат
№: 1
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Әдеби тіл және мәтін. Қазақ тілінің қоғамдағы қызметі

Тіл туралы бұрынғы білетіндерін еске түсіре отырып, оқушылардың ой - өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамыту, сауаттылыққа баулу. Қазақ тілінің қоғамдағы атқаратын қызметі туралы түсінік беру.

Күтілетін нәтиже:

- Тіл туралы айтылған ұлы тұлғалардың даналық сөздерін ұғынады;

-Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады;

-Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;

-Ойын нақты жеткізе алады;

-Өзін-өзі реттейді;

-Көшбасшы бола алады;

-Өзін-өзі бағалайды;

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Ассоциацияәдісі; топтастыру;

-өзара оқыту; -ББҮ;

Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою, -Өзара бағалау;

-өзін-өзі бағалау;

- сұрақ-жауап;

- зерттеушілік әңгіме;

- топтық әңгіме;

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 2
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Әдеби тіл және оның нормалары . Әдеби тілдің басты белгісі - жалпыға ортақ, тұрақты нормаларының болатындығы туралы өткен тақырыппен байланыстыра отырып, жатттығу жұмыстары арқылы орфаэпиялық норма мен орфаграфиялық норманы ажырата білу.
Күтілетін нәтиже:

-Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;

Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді.

-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады;

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс, топпен жұмыс;
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 3
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Әдеби тіл мен мәтіннің байланысы. Сөз байлығы және мәтін.

Өткен тақырыптарды еске түсіре отырып, әдеби тілдің дамуындағы жазба тілдің рөлі; мәтіннің жазба тілмен біртұтастығы туралы түсіне білу. Күнделікті өмірінде қолдана білу.

Күтілетін нәтиже:

-Ізденімпаздығы мен АКТ пайдалану құзіреті артады.

-Шығармашылық тапсырмаларды орындауда сөздік қоры дамиды.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.

Шығармашылық жұмыс.

Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 4
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Диктант №1

Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін бақылау жұмысты ұйымдастыру.

Күтілетін нәтиже: -Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 5
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Мәтін және сөз мағыналарын білудің мәні Сөз мағынасын дұрыс меңгеру білу, оқушылардың сауаттылығын арттыру, дұрыс сөйлеу мәдениеттіліктің негізі екендігін ұғындыру.
Күтілетін нәтиже:

-Дұрыс сөйлеуге үйренеді;

-Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді, қарсы сұрақ қоя біледі;

-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топтық, жеке, жұптық жұмыс. Оқулықпен жұмыс.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 6
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Ауызша әдеби тілдің нормалары. Қазақ тілінің заңына мән беру, ауызша тіл мәдениетінің рөлін тану. Өткен тақырыптармен байланыстыра отырып қосымша деректермен жұмыстану арқылы тереңірек ұғындыру.
Күтілетін нәтиже:

-Орфоэпиялық нормаға мысалдар келтіре алады;

-Мәтінді оқи отырып, орфоэпиялық сөздерді ажыратады;

- Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қоя алады.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Сыни ойлау стратегиялары: жеке, топтық жұмыс, ұжымдық жұмыс.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 7
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Жазбаша әдеби тілдің нормалары. Қазақ тіліндегі сөздердің айтылу, жазылу заңдылықтарына мән беру. Мәтіндермен жұмыстана отырып, ауызша тіл мен жазбаша тілді бірөбірінен ажырата алу.
Күтілетін нәтиже:

-Мәтінмен жұмыс жасай отырып ауызша тіл мен жазба тілді бір-бірінен ажырата алады.

-Топпен жұмыстана алады;

-Ізденімпаздылық қабілеттері артады.

-АКТ-мен жұмыстана алады.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту,

Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 8
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Мәтіндердің тақырыбы мен мазмұнының байланысы. Мазмұн жүйелігінің тақырыпқа сәйкес болуы керек екендігіне түсінік беру.
Күтілетін нәтиже:

-Мәтінге тілдік талдау жасай алады.

-Мәтіннің мазмұнын түсініп талдайды, алған білімдерін өмірмен байланысты-рады.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Сатылай кешенді талдау, жинақтау,

көркем мәтінмен жұмыс, іздену-шілік.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 9
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Мәтіннің ой бөліктері. Ой бөліктерінің негізгі ойға бағынатындығы туралы айтып түсінік беру. Оқушылардың жеке, топтық жұмыстары арқылы бұрынғы білімдерін кеңейту, өзіндік баға беруін қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже:

-Дұрыс сөйлеуге үйренеді;

-Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді, қарсы сұрақ қоя біледі;

-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Ассоциация әдісі; топтастыру;

-өзара оқыту; -ББҮ; Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою, -Өзара бағалау; -өзін-өзі бағалау; - сұрақ-жауап;

-зерттеушілік әңгіме; -топтық әңгіме;

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 10
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Мәтіндерге тілдік талдау.

Оқушыларды бірлесіп жұмыс істей отырып, мәтінді түсінуі сойлеу жазу дағдыларын қалыптастыру. Өткен тақырыптарды қайталай отырып, мәтін туралы білімдерін қорытындылау.

Күтілетін нәтиже:

-Ойларын жетік жеткізе біледі;

-Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды;

-Түйінді ой қорытынды жасайды;

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс, топпен жұмыс;
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№:
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: ІІ Сөзжасам (10 сағат)
№: 11
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Сөз құрамы. Оқушылардың жеке, топтық жұмыстары арқылы бұрынғы білімдерін кеңейту, өзіндік баға беруін қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже:

-Мәтіннің мазмұнын түсініп талдайды, алған білімдерін өмірмен байланыстырады.

-Постермен жұмыстанады, бірін бірі бағалайды.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту,

Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 12
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Түбір мен қосымша. . Оқушылардың жеке, топтық жұмыстары арқылы бұрынғы білімдерін кеңейту, өзіндік баға беруін қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже:

-Мәтіннің мазмұнын түсініп талдайды, алған білімдерін өмірмен байланыстырады.

-Постермен жұмыстанады, бірін бірі бағалайды.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс, топпен жұмыс;
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 13
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Дара сөздер мен күрделі сөздер. Өткен тақырыпты еске ала отырып оқушылардың ойлау, сөйлеу дағдыларын қалыптастыру және сұрақ қоюға үйрету.
Күтілетін нәтиже:

-Мәтінді түсінеді,

-мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді

-Оқушы-

ның сыни ойлауын дамытады.

-көшбасшы айқындалады

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс, топпен жұмыс;
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 14
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Жаттығу жұмысы. Тақырыптар бойынша оқушылардың алған білімдерін бекітуу үшін топтық жұмысты ұйымдастыру.
Күтілетін нәтиже:

-Ойларын жетік жеткізе біледі;

-Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды;

-Түйінді ой қорытынды жасайды;

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топтық, жеке, жұптық жұмыс, диалогтік оқыту(зерттеушілік әңгіме, топтық әңгіме)
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 15
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Біріккен сөздер. Бұрынғы білетіндерін еске түсіре отырып, біріккен сөздер туралы тереңірек түсінік беру.
Күтілетін нәтиже:
  • Тақырыпқа сай ереже шығарады.
  • Сұрақтарға нақты жауап береді.
  • Ынтымақтастықта жұмыс істейді, оқиды, түсінеді, ізденеді, талдайды, орындайды, бағалайды.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топтық, жеке жұмыс,

диалогтік оқыту(зерттеу,

әңгімелесу), АКТны қолдану(active pen арқылы жұмыстану),

сөздікпен жұмыс, венн диаграмма, кубизм

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 16
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Біріккен сөздердің емлесі. Біріккен сөздерді мәтінмен жұмыста оларды ажыратып, күнделікті өмірде қолдану дағдыларын қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже:

-Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;

-Біріккен сөздерге мысалдар келтіреді.

-Мәтіндермен танысып талдап, қорытынды шығара алады.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Кубизм, түртіп алу, сыни ойлау, топтық, жеке, жұптық жұмыс, салыстыру, ажырату
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 17
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Қос сөздер, қайталама қос сөздер. Қос сөздер мен қайталама қос сөздерді бастауыш сыныптарда меңгерген білімдеріне сүйене отырып, ұжымдық жұмыс жасау барысында тапсырмалар орындау арқылы тақырыпты меңгерту
Күтілетін нәтиже:

-Сұрақтарға нақты жауап береді,

-ынтымақтастықта жұмыс істейді, оқиды, түсінеді, ізденеді, талдайды, орындайды, бағалайды.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Сұрақ-жауап, диалог, салыстыру,

жеке, жұптық, топтық

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 18
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Қосарлама қос сөздер. Өткен тақырыпты еске түсіре отырып оқушылардың ойлау, сөйлеу дағдыларын қалыптастыру және сұрақ қоюға үйрету.
Күтілетін нәтиже:

-Тақырып бойынша ереже шығара алады.

-Мәтіннен қосралама қос сөздерді таба алады.

-сұрақтар қоя алады.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топтық, жеке жұмыс, диалогтік оқыту(зерттеу,

әңгімелесу), АКТны қолдану(active pen арқылы жұмыстану),

сөздікпен жұмыс, венн диаграмма

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 19
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Қысқарған сөздер. Тіркесті сөздер. Қысқарған сөздер мен тіркесті сөздерді бір-бірінен ажырата білуге үйрету. Тапсырмалар арқылы білімдерін кеңейту.
Күтілетін нәтиже:

-Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді

-рөлдік ойындар орындайды,

-көшбасшы айқындалады.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту,

Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 20
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Көне түркі ескерткіштеріндегі сөзжасам тәсілдері.

Өткен тақырыптармен байланыстыра отырып, көне ескерткіштеріндегі сөзжасам тәсілдерін түсінік беру

Күтілетін нәтиже:

Мәтінді түсінеді,

мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді, оқушы-

ның сыни ойлауын дамытады,

көшбасшы айқындалады

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топтық, жеке, жұптық жұмыс, диалогтік оқыту(зерттеушілік әңгіме, топтық әңгіме)
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 21
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Мазмұндама. Оқушылардың білімдерін анықтау үшін бақылау жұмысты ұйымдастыру.
Күтілетін нәтиже: -Жазба тілдері дамиды, сауаттылықтары артады, көшбасшылықты көрсетеді
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
№: ІІІ Морфология -72 сағат
№: 22
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Сөз таптары. Зат есім

Бастауышта өткен сөз таптарын еске түсіре отырып, жаңа тақырыпты кестелер арқылы түсіндіру, сөйлем талдай білуге үйрету.

Күтілетін нәтиже:

-Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді

-рөлдік ойындар орындайды,

-көшбасшы айқындалады.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Кубизм, түртіп алу, сыни ойлау, топтық, жеке, жұптық жұмыс, салыстыру, ажырату
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 23
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Зат есімнің жасалуы. Деректі, дерексіз зат есімдер. Oқушыларға зат есім жайлы түсінік бере отырып, өз бетімен жұмыстану арқылы тақырыпты меңгертіп топ ішінде өзара баға беруін қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже:

Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;

Оқушының сыни ойлауы дамиды;

Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды;

Көшбасшылығы айқындалады

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Т оптық, жеке жұмыс;

Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап; жауапты толықтыру; зерттеушілік әнгіме; топта пікір алмасу; Ассоциация әдісі;

Топтастыру; өзара оқыту;

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 24
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Бақылау диктанты№2

Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін бақылау жұмысты ұйымдастыру .

Күтілетін нәтиже: -Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 25
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Жаттығу жұмысы. Тақырыптар бойынша оқушылардың алған білімдерін бекітуу үшін топтық жұмысты ұйымдастыру.
Күтілетін нәтиже:

-Ойларын жетік жеткізе біледі;

-Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды;

-Түйінді ой қорытынды жасайды;

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 26
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Тоқсандық қайталау. Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін топтық жұмысты ұйымдастыру.
Күтілетін нәтиже:

Дәптермен жұмыстанады;

Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;

Оқушының сыни ойлауы дамиды;

Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды;

Көшбасшылығы айқындалады

Тірек сызбаларды түсіндіреді

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топтық, жеке жұмыс;

Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап;

жауапты толықтыру;

зерттеушілік әнгіме;

топта пікір алмасу;

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 27
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Жаттығу жұмысы. Тақырыптар бойынша оқушылардың алған білімдерін бекітуу үшін топтық жұмысты ұйымдастыру.
Күтілетін нәтиже:

-Ойларын жетік жеткізе біледі;

-Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды;

-Түйінді ой қорытынды жасайды;

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топтық, жеке, жұптық жұмыс, диалогтік оқыту(зерттеушілік әңгіме, топтық әңгіме)
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7


ІІ тоқсан - 21 сағат 3-диктант


Ұқсас жұмыстар
Біріккен сөз туралы түсінік беру
Қос сөз
Астана-Бәйтерек
Тіл құнарлы ырғақты дамыған қарапайым сөйлеу тілі жергілікті сөйлеу тілі әдеби тіл
Күрделі сөздер қос сөздер біріккен сөздер тіркескен сөз қысқарған сөз
Тіркесті сөздер
Біріккен сөздер (4-сынып)
Тақырыбы. біріккен сөз
Зат есім. 6 сынып
Біріккен сөздер жайлы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz