Файл қосу

Сөз құрамы. Біріккен сөздер

Пән: Әртүрлі
|Тақырыптық |Сынып : 6|Пәні: Қазақ|Оқулықтың авторы: |Жоспар бойынша |Апталық сағат саны:|Пән мұғалімі: Бегалина |
|күнтізбе | |тілі | |сабақ саны:102 |3 |Райхан Тоқсанбайқызы |
|жоспары | | | | | | |

|№ |Өтілу |Сағат|Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты |Күтілетін нәтиже |Оқытуда қолданылатын |Барлық |
| |мерзім|саны | | |әдіс-тәсілдер |оқушыларды |
| |і | | | | |сабаққа |
| | | | | | |тарту |
| | | | | | |жұмысы |
| | | | | | |(7модульді |
| | | | | | |ықпалдастыр|
| | | | | | |у) |
| |Әдеби тіл және мәтін (10 сағат) І тоқсан -27 сағат |
|1 | |1 |Әдеби тіл және мәтін. Қазақ |- Тіл туралы айтылған ұлы тұлғалардың|-Ассоциацияәдісі; |1,2,3,4,5,6|
| | | |тілінің қоғамдағы қызметі |даналық сөздерін ұғынады; |топтастыру; |,7 |
| | | |Тіл туралы бұрынғы білетіндерін |-Танымдық, дамытушылық, қызығушылық |-өзара оқыту;-ББҮ; | |
| | | |еске түсіре отырып, оқушылардың |қабілеттері артады; |Блум өлшемдеріне сай | |
| | | |ой - өрісін, ойлау |-Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды |сұрақтар қою, -Өзара | |
| | | |белсенділігін, сөйлеу |қойып үйренеді; |бағалау; | |
| | | |шеберлігін, тіл мәдениетін |-Ойын нақты жеткізе алады; |-өзін-өзі бағалау; | |
| | | |дамыту, сауаттылыққа баулу. |-Өзін-өзі реттейді; |- сұрақ-жауап; | |
| | | |Қазақ тілінің қоғамдағы |-Көшбасшы бола алады; |- зерттеушілік әңгіме;| |
| | | |атқаратын қызметі туралы түсінік|-Өзін-өзі бағалайды; |- топтық әңгіме; | |
| | | |беру. | | | |
|2 | |1 |Әдеби тіл және оның нормалары. |-Тақырып бойынша ойларын айқын |Блум таксономиясы; |1,2,3,4,5,6|
| | | |Әдеби тілдің басты белгісі – |тұжырымдайды; |СТО; диалог, жеке |,7 |
| | | |жалпыға ортақ, тұрақты |Диалогтік оқытудағы жоғары және |жұмыс,топпен жұмыс; | |
| | | |нормаларының болатындығы туралы |төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып | | |
| | | |өткен тақырыппен байланыстыра |үйренеді. | | |
| | | |отырып, жатттығу жұмыстары |-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады; | | |
| | | |арқылы орфаэпиялық норма мен | | | |
| | | |орфаграфиялық норманы ажырата | | | |
| | | |білу. | | | |
|3 | |1 |Әдеби тіл мен мәтіннің |-Ізденімпаздығы мен АКТ пайдалану |Диалогтық оқытудағы |1,2,3,4,5,6|
| | | |байланысы. Сөз байлығы және |құзіреті артады. |жоғары және төменгі |,7 |
| | | |мәтін. |-Шығармашылық тапсырмаларды орындауда |мәртебелі сұрақтар. | |
| | | |Өткен тақырыптарды еске түсіре |сөздік қоры дамиды. |Шығармашылық жұмыс. | |
| | | |отырып, әдеби тілдің дамуындағы | |Постермен жұмыс Рөлдік| |
| | | |жазба тілдің рөлі; мәтіннің | |ойын. | |
| | | |жазба тілмен біртұтастығы туралы| | | |
| | | |түсіне білу. Күнделікті өмірінде| | | |
| | | |қолдана білу. | | | |
|4 | |1 |Диктант №1 |-Қажеттілікті жүзеге асырады, алған | |1,2,3,4,5,6|
| | | |Тақырыптары бойынша оқушылардың |білімдерін қолдануды үйренеді, | |,7 |
| | | |алған білімдерін анықтау үшін |сауаттылықтары қалыптасады, | | |
| | | |бақылау жұмысты ұйымдастыру. |көшбасшылықты көрсетеді | | |
|5 | |1 |Мәтін және сөз мағыналарын |-Дұрыс сөйлеуге үйренеді; |Топтық, жеке, жұптық |1,2,3,4,5,6|
| | | |білудің мәні Сөз мағынасын дұрыс|-Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар |жұмыс. Оқулықпен |,7 |
| | | |меңгеру білу, оқушылардың |қойып үйренеді, қарсы сұрақ қоя |жұмыс. | |
| | | |сауаттылығын арттыру, дұрыс |біледі; | | |
| | | |сөйлеу мәдениеттіліктің негізі |-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады. | | |
| | | |екендігін ұғындыру. | | | |
|6 | |1 |Ауызша әдеби тілдің нормалары. |-Орфоэпиялық нормаға мысалдар келтіре |Сыни ойлау |1,2,3,4,5,6|
| | | |Қазақ тілінің заңына мән беру, |алады; |стратегиялары: жеке, |,7 |
| | | |ауызша тіл мәдениетінің рөлін |-Мәтінді оқи отырып, орфоэпиялық |топтық жұмыс, ұжымдық | |
| | | |тану. Өткен тақырыптармен |сөздерді ажыратады; |жұмыс. | |
| | | |байланыстыра отырып қосымша |- Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар| | |
| | | |деректермен жұмыстану арқылы |қоя алады. | | |
| | | |тереңірек ұғындыру. | | | |
|7 | |1 |Жазбаша әдеби тілдің нормалары. |-Мәтінмен жұмыс жасай отырып ауызша |Түсіндіру, талдау, |1,2,3,4,5,6|
| | | |Қазақ тіліндегі сөздердің |тіл мен жазба тілді бір-бірінен |сұрақ-жауап; Диалогтық|,7 |
| | | |айтылу, жазылу заңдылықтарына |ажырата алады. |оқыту, | |
| | | |мән беру. Мәтіндермен жұмыстана |-Топпен жұмыстана алады; |Дәптермен жұмыс, жеке,| |
| | | |отырып, ауызша тіл мен жазбаша |-Ізденімпаздылық қабілеттері артады. |жұппен, топпен жұмыс. | |
| | | |тілді бірөбірінен ажырата алу. |-АКТ-мен жұмыстана алады. | | |
|8 | |1 |Мәтіндердің тақырыбы мен |-Мәтінге тілдік талдау жасай алады. |Сатылай кешенді |1,2,3,4,5,6|
| | | |мазмұнының байланысы.Мазмұн |-Мәтіннің мазмұнын түсініп талдайды, |талдау, жинақтау, |,7 |
| | | |жүйелігінің тақырыпқа сәйкес |алған білімдерін өмірмен |көркем мәтінмен | |
| | | |болуы керек екендігіне түсінік |байланысты-рады. |жұмыс,іздену-шілік. | |
| | | |беру. | | | |
|9 | |1 |Мәтіннің ой бөліктері. Ой |-Дұрыс сөйлеуге үйренеді; |-Ассоциация әдісі; |1,2,3,4,5,6|
| | | |бөліктерінің негізгі ойға |-Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар |топтастыру; |,7 |
| | | |бағынатындығы туралы айтып |қойып үйренеді, қарсы сұрақ қоя |-өзара оқыту;-ББҮ;Блум| |
| | | |түсінік беру. Оқушылардың жеке, |біледі; |өлшемдеріне сай | |
| | | |топтық жұмыстары арқылы бұрынғы |-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады |сұрақтар қою, -Өзара | |
| | | |білімдерін кеңейту, өзіндік баға| |бағалау; -өзін-өзі | |
| | | |беруін қалыптастыру. | |бағалау; - | |
| | | | | |сұрақ-жауап; | |
| | | | | |-зерттеушілік | |
| | | | | |әңгіме;-топтық әңгіме;| |
|10| |1 |Мәтіндерге тілдік талдау. |-Ойларын жетік жеткізе біледі; |Блум таксономиясы; |1,2,3,4,5,6|
| | | |Оқушыларды бірлесіп жұмыс істей |-Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды; |СТО; диалог, жеке |,7 |
| | | |отырып, мәтінді түсінуі сойлеу |-Түйінді ой қорытынды жасайды; |жұмыс,топпен жұмыс; | |
| | | |жазу дағдыларын қалыптастыру. | | | |
| | | |Өткен тақырыптарды қайталай | | | |
| | | |отырып, мәтін туралы білімдерін | | | |
| | | |қорытындылау. | | | |
| | |ІІ Сөзжасам (10 сағат) |
|11| |1 |Сөз құрамы. Оқушылардың жеке, |-Мәтіннің мазмұнын түсініп талдайды, |Түсіндіру, талдау, |1,2,3,4,5,6|
| | | |топтық жұмыстары арқылы бұрынғы |алған білімдерін өмірмен |сұрақ-жауап; Диалогтық|,7 |
| | | |білімдерін кеңейту, өзіндік баға|байланыстырады. |оқыту, | |
| | | |беруін қалыптастыру. |-Постермен жұмыстанады,бірін бірі |Дәптермен жұмыс, жеке,| |
| | | | |бағалайды. |жұппен, топпен жұмыс. | |
|12| |1 |Түбір мен қосымша. . |-Мәтіннің мазмұнын түсініп талдайды, |Блум таксономиясы; |1,2,3,4,5,6|
| | | |Оқушылардың жеке, топтық |алған білімдерін өмірмен |СТО; диалог, жеке |,7 |
| | | |жұмыстары арқылы бұрынғы |байланыстырады. |жұмыс,топпен жұмыс; | |
| | | |білімдерін кеңейту, өзіндік баға|-Постермен жұмыстанады,бірін бірі | | |
| | | |беруін қалыптастыру. |бағалайды. | | |
|13| |1 |Дара сөздер мен күрделі сөздер. |-Мәтінді түсінеді, |Блум таксономиясы; |1,2,3,4,5,6|
| | | |Өткен тақырыпты еске ала отырып |-мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар |СТО; диалог, жеке |,7 |
| | | |оқушылардың ойлау, сөйлеу |қойып үйренеді |жұмыс,топпен жұмыс; | |
| | | |дағдыларын қалыптастыру және |-Оқушы- | | |
| | | |сұрақ қоюға үйрету. |ның сыни ойлауын дамытады. | | |
| | | | |-көшбасшы айқындалады | | |
|14| |1 |Жаттығу жұмысы. Тақырыптар |-Ойларын жетік жеткізе біледі; |Топтық, жеке,жұптық |1,2,3,4,5,6|
| | | |бойынша оқушылардың алған |-Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды; |жұмыс,диалогтік |,7 |
| | | |білімдерін бекітуу үшін топтық |-Түйінді ой қорытынды жасайды; |оқыту(зерттеушілік | |
| | | |жұмысты ұйымдастыру. | |әңгіме,топтық әңгіме) | |
|15| |1 |Біріккен сөздер. Бұрынғы |Тақырыпқа сай ереже шығарады. |Топтық, жеке жұмыс, |1,2,3,4,5,6|
| | | |білетіндерін еске түсіре отырып,|Сұрақтарға нақты жауап береді. |диалогтік |,7 |
| | | |біріккен сөздер туралы тереңірек|Ынтымақтастықта жұмыс істейді, оқиды, |оқыту(зерттеу, | |
| | | |түсінік беру. |түсінеді, ізденеді, талдайды, |әңгімелесу), АКТны | |
| | | | |орындайды, бағалайды. |қолдану(active pen | |
| | | | | |арқылы жұмыстану), | |
| | | | | |сөздікпен жұмыс,венн | |
| | | | | |диаграмма, кубизм | |
|16| |1 |Біріккен сөздердің емлесі. |-Тақырып бойынша ойларын айқын |Кубизм, түртіп алу, |1,2,3,4,5,6|
| | | |Біріккен сөздерді мәтінмен |тұжырымдайды; |сыни ойлау, топтық, |,7 |
| | | |жұмыста оларды ажыратып, |-Біріккен сөздерге мысалдар келтіреді.|жеке, жұптық жұмыс, | |
| | | |күнделікті өмірде қолдану |-Мәтіндермен танысып талдап, қорытынды|салыстыру, ажырату | |
| | | |дағдыларын қалыптастыру. |шығара алады. | | |
|17| |1 |Қос сөздер, қайталама қос |-Сұрақтарға нақты жауап береді, |Сұрақ-жауап, диалог, |1,2,3,4,5,6|
| | | |сөздер. Қос сөздер мен қайталама|-ынтымақтастықта жұмыс істейді, оқиды,|салыстыру, |,7 |
| | | |қос сөздерді бастауыш сыныптарда|түсінеді, ізденеді, талдайды, |жеке, жұптық, топтық | |
| | | |меңгерген білімдеріне сүйене |орындайды, бағалайды. | | |
| | | |отырып, ұжымдық жұмыс жасау | | | |
| | | |барысында тапсырмалар орындау | | | |
| | | |арқылы тақырыпты меңгерту | | | |
|18| |1 |Қосарлама қос сөздер. Өткен |-Тақырып бойынша ереже шығара алады. |Топтық, жеке |1,2,3,4,5,6|
| | | |тақырыпты еске түсіре отырып |-Мәтіннен қосралама қос сөздерді таба |жұмыс,диалогтік |,7 |
| | | |оқушылардың ойлау, сөйлеу |алады. |оқыту(зерттеу, | |
| | | |дағдыларын қалыптастыру және |-сұрақтар қоя алады. |әңгімелесу), АКТны | |
| | | |сұрақ қоюға үйрету. | |қолдану(active pen | |
| | | | | |арқылы жұмыстану), | |
| | | | | |сөздікпен жұмыс,венн | |
| | | | | |диаграмма | |
|19| |1 |Қысқарған сөздер. Тіркесті |-Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар |Түсіндіру, талдау, |1,2,3,4,5,6|
| | | |сөздер. Қысқарған сөздер мен |қойып үйренеді |сұрақ-жауап; Диалогтық|,7 |
| | | |тіркесті сөздерді бір-бірінен |-рөлдік ойындар орындайды, |оқыту, | |
| | | |ажырата білуге үйрету. |-көшбасшы айқындалады. |Дәптермен жұмыс, жеке,| |
| | | |Тапсырмалар арқылы білімдерін | |жұппен, топпен жұмыс. | |
| | | |кеңейту. | | | |
|20| |1 |Көне түркі ескерткіштеріндегі |Мәтінді түсінеді, |Топтық, жеке,жұптық |1,2,3,4,5,6|
| | | |сөзжасам тәсілдері. |мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар |жұмыс,диалогтік |,7 |
| | | |Өткен тақырыптармен байланыстыра|қойып үйренеді,оқушы- |оқыту(зерттеушілік | |
| | | |отырып, көне ескерткіштеріндегі |ның сыни ойлауын дамытады, |әңгіме,топтық әңгіме) | |
| | | |сөзжасам тәсілдерін түсінік беру|көшбасшы айқындалады | | |
|21| |1 |Мазмұндама. Оқушылардың |-Жазба тілдері дамиды, сауаттылықтары| | |
| | | |білімдерін анықтау үшін бақылау |артады, көшбасшылықты көрсетеді | | |
| | | |жұмысты ұйымдастыру. | | | |
|ІІІ Морфология -72 сағат |
|22| |1 |Сөз таптары. Зат есім |-Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар |Кубизм, түртіп алу, |1,2,3,4,5,6|
| | | |Бастауышта өткен сөз таптарын |қойып үйренеді |сыни ойлау, топтық, |,7 |
| | | |еске түсіре отырып, жаңа |-рөлдік ойындар орындайды, |жеке, жұптық жұмыс, | |
| | | |тақырыпты кестелер арқылы |-көшбасшы айқындалады. |салыстыру, ажырату | |
| | | |түсіндіру, сөйлем талдай білуге | | | |
| | | |үйрету. | | | |
|23| |1 |Зат есімнің жасалуы. Деректі, |Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды|Т оптық, жеке жұмыс; |1,2,3,4,5,6|
| | | |дерексіз зат есімдер.Oқушыларға |қойып үйренеді; |Диалогтық оқудағы |,7 |
| | | |зат есім жайлы түсінік бере |Оқушының сыни ойлауы дамиды; |диалогтік әңгіме; | |
| | | |отырып, өз бетімен жұмыстану |Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды; |сұрақ- жауап;жауапты | |
| | | |арқылы тақырыпты меңгертіп топ |Көшбасшылығы айқындалады |толықтыру; | |
| | | |ішінде өзара баға беруін | |зерттеушілік әнгіме; | |
| | | |қалыптастыру. | |топта пікір алмасу; | |
| | | | | |Ассоциация әдісі; | |
| | | | | |Топтастыру; өзара | |
| | | | | |оқыту; | |
|24| |1 |Бақылау диктанты№2 |-Қажеттілікті жүзеге асырады, алған | |1,2,3,4,5,6|
| | | |Тақырыптары бойынша оқушылардың |білімдерін қолдануды үйренеді, | |,7 |
| | | |алған білімдерін анықтау үшін |сауаттылықтары қалыптасады, | | |
| | | |бақылау жұмысты ұйымдастыру. |көшбасшылықты көрсетеді | | |
|25| |1 |Жаттығу жұмысы. Тақырыптар |-Ойларын жетік жеткізе біледі; | |1,2,3,4,5,6|
| | | |бойынша оқушылардың алған |-Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды; | |,7 |
| | | |білімдерін бекітуу үшін топтық |-Түйінді ой қорытынды жасайды; | | |
| | | |жұмысты ұйымдастыру. | | | |
|26| |1 |Тоқсандық қайталау. Тақырыптары |Дәптермен жұмыстанады; |Топтық, жеке жұмыс; |1,2,3,4,5,6|
| | | |бойынша оқушылардың алған |Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды|Диалогтық оқудағы |,7 |
| | | |білімдерін анықтау үшін топтық |қойып үйренеді; |диалогтік әңгіме; | |
| | | |жұмысты ұйымдастыру. |Оқушының сыни ойлауы дамиды; |сұрақ- жауап; | |
| | | | |Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды; |жауапты толықтыру; | |
| | | | |Көшбасшылығы айқындалады |зерттеушілік әнгіме; | |
| | | | |Тірек сызбаларды түсіндіреді |топта пікір алмасу; | |
|27| |1 |Жаттығу жұмысы. Тақырыптар |-Ойларын жетік жеткізе біледі; |Топтық, жеке,жұптық |1,2,3,4,5,6|
| | | |бойынша оқушылардың алған |-Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды; |жұмыс,диалогтік |,7 |
| | | |білімдерін бекітуу үшін топтық |-Түйінді ой қорытынды жасайды; |оқыту(зерттеушілік | |
| | | |жұмысты ұйымдастыру. | |әңгіме,топтық әңгіме) | |

ІІ тоқсан - 21 сағат 3-диктант
|№ |
|16 |



Ұқсас жұмыстар
Біріккен сөз туралы түсінік беру
Қос сөз
Астана-Бәйтерек
Тіл құнарлы ырғақты дамыған қарапайым сөйлеу тілі жергілікті сөйлеу тілі әдеби тіл
Күрделі сөздер қос сөздер біріккен сөздер тіркескен сөз қысқарған сөз
Тіркесті сөздер
Біріккен сөздер (4-сынып)
Тақырыбы. біріккен сөз
Зат есім. 6 сынып
Біріккен сөздер жайлы
Пәндер