Мұнайдың құрамындағы көмірсутектері

Модуль №1

Қаныққан көмірсутектер. (8 сағат)

Кіріспе
1

Модульдің құрылымымен таныстыру.

Қаныққан көмірсутектердің құрылысы, номенклатурасы.

Химиялық қасиетттері.

Дәптермен жұмыс.

Үйге тапсырма.

5 мин.

20 мин.

10 мин

10 мин.

2

Қаныққан көмірсутектердің алынуы, қолданылуы.

Циклопарафиндер.

Дәптермен жұмыс.

Сұрақ-жауап

15 мин.

15 мин.

5 мин.

10 мин.

Кіріспе: Диалог
1:

3

4

5

6

Модульдің құрылымымен таныстыру.Қаныққан көмірсутектердің құрылысы, номенклатурасы.Химиялық қасиетттері.Дәптермен жұмыс.Үйге тапсырма.:

Білімді меңгерту

Сабақ мақсатымен таныстыру.

Қарлы кесек оқыта үйрету ойыны

(Жеке топтық жұмыс)

Тақырыпты дамыту

Ұйымдастыру жұмыстары

«Қарлы кесек » оқыта үйрету ойыны.

(Жеке топтық жұмыс)

Білімді пысықтау

Химиялық эстафета

(сайыс сабақ)

Білімді бекіту

«Бреин-ринг » оқыта үйрету ойыны.

(жкек топтық жұмыс)

5 мин.20 мин.10 мин10 мин.:

3 мин.

42 мин

2 мин.

43 мин.

45 мин.

45 мин.

Кіріспе: Қорытынды
1:

7

8

Модульдің құрылымымен таныстыру.Қаныққан көмірсутектердің құрылысы, номенклатурасы.Химиялық қасиетттері.Дәптермен жұмыс.Үйге тапсырма.:

Тест

Сынақ

5 мин.20 мин.10 мин10 мин.:

45 мин.

45 мин.

Нені білуі керек :

. Көміртегі атомының ерекшеліктерін.

. Қаныққан көмірсутектердің гибриттенуі,

жалпы формуласы, көміртегі атомдарының

байланыс ұзындығы, байланыс бұрышы жайлы білу.

. Қаныққан көмірсутектердің жүйелеу номенклатурасы,

алынуы, қолданылуы.

Нені үйренуі керек:

. Қаныққан көмірсутектердің жүйелеу номенклатурасы

бойынша атын атау.

. Көмірсутектердің шар стерженьді және масштабты модельдерін жасай білу.

. Изомерия мен гомологтардың молеклалық және құрылымдық формулаларын жазып үйрену.

Негізгі түсініктер мен терминдер:

-Гибридтену, изомерия, гомолог, алкан, циклопарафин, радикал,

номенклатура.

Қолданылатын әдебиеттер:

Органикалық химия есептері ( Глинка)

Жалпы химия (Ділманов)

Химия тұрмыста

Шығармашылық тапсырмалар:

Реферат. Қаныққан көмірсутектердің қолданылуы.

№ 8-18 №8 -20 № 8 -22

Формула құрастыру

Кіріспе бөлімі

Тақырыбы: Қаныққан көмірсутектердің құрылысы, номенклатурасы,

химиялық қасиеттері

Білімділік мақсаты:

Жеке тұлға ретінде өзін-өзі тани білуге, ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Дамытушылық мақсаты :

Аз уақытқа көп мағлұмат алуға, жұпталып жұмыс атқаруға, танымдық қабілетін арттыруға баулу.

Сабақ барысы:

Ұйымдастыру. Модульдің құрылысымен таныстыру.

Тірек сызбалар арқылы тақырып мазмұнын түсіндіру.

Қаныққан көмірсутектер -метан қатарындағы және циклопарафиндер болып екіге бөлінеді.

Қаныққан көмірсутектердің ерекшеліктері:

Ж. Ф - Cn H 2 n+2 Мол. Ф: CH 4 H

Гибриттенуі-sp 3 **

Бұрышы - 109 0 28 1 Элек. Ф: H**C** H

С атом арақашықтығы - 0. 154 нм * *

Жұрнағы - « ан» H

H

Құр. Ф: H - C- H

H

C + 6 ) 2 ) 4 1s 2 2s 2 2p 2

C + + 6 ) 2 ) 4 1s 2 2s 2 2p 2

Метан CH 4 метил C H 3

Этан C 2 H 6 этил C 2 H 5

Пропан C 3 H 8 пропил C 3 H 7

Бутан C 4 H 10 бутил C 4 H 9

Пентан C 5 H 12 амил C 5 H 11

Гексан C 6 H 14 гексил C 6 H 13

Гептан C 7 H 16 гептил C 7 H 15

Октан C 8 H 18 октил C 8 H 17

Нонан C 9 H 20 нонил C 9 H 19

Декан C 10 H 22 декил C 10 H 21

Жұптаспаған бос электроны бар бөлшектер радикал деп аталады.

Номенклатурасы:

1 2 3 4

C H 3 - C H -C H 2 - C H 3 2метилбутан.

І

C H 3

Көміртегі тізбегінің ең ұзын тізбегін бөліп алады.

Оны тармақ ең жақын тұрған шетінен бастап нөмірлейді.

Қайсы көміртегі атомында орынбасушы топ (радикал) бар екенін цифрмен көрсетеді.

Егер орынбасушы топ бірнешеу болса, онда олардың әрқайсысын цифрмен белгілейді.

Тармақталу негізгі тізбек шетінен бірдей қашықтықтағы көміртегі атомдарынан бастаған жағдайда, тізбекті құрылысы ең қарапайым радикал орналасқан шеттен бастап нөмірлейді.

1 2 3 4 5 6

C H 3 - C H - C H 2 - C H 2 - C H - C H 3

/ /

C H 3 C 2 H 5

2 этил 5 этилгексан

Алкондар реакцияға түсуге актифті емес. Олар хлормен реакцияға түсе алады, бірақ ерекшелігі күн сәулесінің әсерінен жүреді. Бұл хлордың сутегін алмастыруымен аяқталады, мұны хлорлану реакциясы деп аталады.

C H 4 + CL 2 C H 3 CL + HCL

хлорметан

C H 3 CL 2 + CL 2 C H 2 CL 2 + HCL

дихлорметан

C H 2 C L 2 + CL 2 C H CL 3 + HCL

хлорметан

C H CL 3 + CL 2 CCL 4 +H CL

тетрахлорметан

. . . h v . . .

: CL : CL: : CL . + . CL:

. . .

H H . .

H C H + CL H C +H : CL:

H H . .

H H H H

/ / / /

H- C + C- H H - C - C - H

/ / / /

H H H H

Жүйелі өзгеріп, тізбек болып табылатын мұндай реакциялар тізбекті реакция деп аталады. Олар бос радикалды механизм бойынша жүреді.

C H 3 - C H 3 + CL 2 C H 3 - C H 2 CL + H CL хлорэтан

C 2 H 5 CL + CL 2 C 2 H 4 CL 2 + H CL дихлорэтан

C 2 H 4 CL 2 + CL 2 C 2 H 3 CL 3 + HCL трихлорэтан

C 2 H 3 CL 3 + CL 2 C 2 H 2 CL 4 + H CL тетрахлорэтан

C 2 H 2 CL 4 + CL 2 C 2 H CL 5 + H CL пентахлорэтан

C 2 H CL 5 + CL 2 C 2 CL 6 + HCL гексахлорэтан

Метанның жануы: 1. C H 4 +O 2 CO 2 + 2 H 2 O + 880 кДж

2. C 3 H 8 + O 2 3 CO 2 + 4H 2 O +Q

Қыздырғанда айырылуы: C H 4 C + 2H 2 - Q

Құрылысы мен химиялық қасиеттері ұқсас, бірақ құрамында бір немесе бірнеше C H 2 тобына айырмашылығы бар заттаз гомологтар деп аталады.

C H 2 - метилендік топ. Гомологтық айырма.

Метан, этан, бутан, пентан тағы басқалары гомологтар деп аталады.

3. Дәптермен жұмыс. Сызбалар жазу, оны түсіну.

4. Үйге тапсырма 2, 1 -2, 3 тақырыбын оқу.

№ 2 сабақ Д И А Л О Г Б Ө Л І М І

Қаныққан көмірсутектердің алынуы, қолданылуы. Циклопарафиндер.

Тәрбиелік мақсаты:

Аз уақытта көп мағлұмат алуға үйрену. Өзгені тыңдай білу.

Білімділік мақсаты:

Алкандардың алынуы, қолданылуын білу.

Циклоалкандардың ерекшелігін айқындау.

Дамытушылық мақсаты:

Тірек сызбаларын өздері жасап, үйренуге дағдыландыру,

есте сақтау қабілетін арттыру.

Сабақтың барысы:

Ұйымдастыру кезеңі.

Тірек сызбалары тақырыпты түсіндіру.

Алынуы: 1. C +2H 2 C H 4

2. 2 CH 3 -CH 2 - CH 2 Br +2Na CH 3 -(CH 2 ) 4 - CH 3 + 2 Na Br

Қолданылуы:

Жанғанда көп жылу бөлетіндіктен отын ретінде.

Іштен жанатын двигательдер үшін жанармай ретінде.

Сутегін алудың негізгі көзі. C H 4 + H 2 O 3 H 2 + CO

Органикалық заттарды синтездеуде.

Еріткіш ретінде.

Тетрахлорметан -өрт сөндіруге

Фреон - тоңазытқыш қондырғыларында мұздатқыш ретінде.

Ж. Ф: Cn H 2 n

Тұйық циклді құрылысты көмірсутектер циклоалкандар немесе циклопарафиндер деп аталады.

С Н С Н

Н 2 С С Н 2 Н С С Н Н С С Н

Н 2 С С Н 2 Н С С Н Н С С Н

С Н

Циклобутан ЦИКЛОПЕНТАН

ЦИКЛОГЕКСАН

Алынуы:

Н Н Н 2 С С Н 2

Н -С -Н Н - С- Н Н 2 С С Н 2 2

Н 2 С С Н 2 С Н 2

С Н 2

С Н 2 - С Н 2 Br C H 2 - C H 2

Н 2 С +2Na H 2 C +2NaBr

C H 2 - C H 2 Br C H 2 - C H 2

C H 2 C H 2

H 2 C C H - C H 3 H 2 C C H - C H 2 - C H 3

H 2 C C H 2 H 2 C C H 2

C H 2

Метилциклобутан

Этилциклогексан

Бес және алты мүшелі циклоалкандарды ең алғаш Мәскеу университетінің профессоры Маркорников мұнайдан ашқан болатын. Осыдан барып оларды- нафтендер деп те атайды.

Дәптермен жұмыс.

Үйге тапсырма 2, 1 -2, 5 қарап шығу. Диалог бөлімге дайындық.

№ 3-4 сабақ

«Қарлы кесек » оқыта үйрету ойыны (Жеке топтық жұмыс)

Білімділік мақсаты: Кіріспе бөлімінде өткен тақырыптарын меңгерту.

Кітаппен жұмыс жасау. Білімін нығайту.

Тәрбиелік мақсаты: Жеке және топпен жұмыс жасауға, өз ойын анық айтып,

Білімдіні тани білуге үйрету.

Дамытушылық мақсаты: Танымдық қабілетін, есте сақтау дағдысын қалыптастыру.

Ойынның шарты:

Қатысушылар саны - 25

Оқушылар 5 топқа 5 оқушыдан бөлінеді. Әр стол А, Б, В, Г, Д әріптерімен белгіленеді. Әр столға А -1, А -2, А -3, А -4, А -5, т. б ойыншылары отырады. Әр топқа мұғалім белгілі бір тапсырма береді. Дайындыққа 5-10 минут уақыт беріледі. Дайындыққа берілген уақыт аяқталған соң, I тур жарияланады. Оқушылар орындарынан тұрып, әрқайсысы өздерінің бағыттаушы парағы бойынша жаңа орынға отырады. Бұл жерде әр столдан жинақталған 5 оқушы 5 түрлі тапсырмасын А әрпі бар оқушыдан бастап түсіндіреді. Барлығы сөйлеп болған соң . әрбір оқушы өз жауабын неғұрлымдәлірек дәлелдеген деп есептейтін сөйлеушінің нөмірін анықтап, оның нөмірін өз бағыттау парағындағы «ең жақсы сөйлеуші» жолына жазып алады. Осылай 5 тур жалғасады. Барлық тур аяқталған соң бағалауды бағыттау парағын жинап алып, ортақ бағалау парағына түсіру арқылы жүргізеді. Ортақ парақ бойынша ең жақсы ойыншы және ең жақсы команда анықталады.

Құрал жабдықтары:

Бағыттаушы парақтар.

Қатысушылардың нөмірі жазылған жетондар.

Үстелдерді белгілеуге арналған сілтемелер.

Жалпы бағалау парағы.

А

Тобының тапсырмасы

1. Метанның құрылысы

Гибридтену механизмін түсіндіру.

2. Қаныққан көмірсутектердің физикалық қасиеті.

АТобының тапсырмасы:

Б

Тобының тапсырмасы

1. Метанның құрылысыГибридтену механизмін түсіндіру.2. Қаныққан көмірсутектердің физикалық қасиеті.:

1. Метанның табиғатта кездесуі.

2. Алкандардың гомологтық қатарын атап, формулаларын жаз.

АТобының тапсырмасы:

В

Тобының тапсырмасы

1. Метанның құрылысыГибридтену механизмін түсіндіру.2. Қаныққан көмірсутектердің физикалық қасиеті.:

1. Алкандардың химиялық қасиеті.

Хлорлану реакциясы.

2. Изомерия және гомолог дегеніміз не?

АТобының тапсырмасы:

Г

Тобының тапсырмасы

1. Метанның құрылысыГибридтену механизмін түсіндіру.2. Қаныққан көмірсутектердің физикалық қасиеті.:

1. Алкандар номенклатурасына мысал келтір.

2. Циклопарафиндерге сипаттама.

АТобының тапсырмасы:

Д

Тобының тапсырмасы

1. Метанның құрылысыГибридтену механизмін түсіндіру.2. Қаныққан көмірсутектердің физикалық қасиеті.:

1. Циклопарафиннің алынуы және химиялық қасиеттері.

2. Алкандардың қолданылуы.

Үйге тапсырма: 2. 1 - 2. 5 оқу.

Қосымша әдебиеттер әкелу.

№5 сабақ

Х И М И Я Л Ы Қ Э С Т А Ф Е Т А

( Сайыс сабақ )

Білімділік мақсаты: Оқушылардың тарау көлемінде алған білімдерін

жинақтау.

Тәрбиелік мақсаты: Білімін қолдана білуге, жауапкершілік арттыруға,

пәнге деген қызығушылығын кеңейтуге баулу.

Дамытушылық мақсаты: Алкандар жайлы ұғымын кеңейту, қабілетін дамыту, шапшаңдыққа, тез шешім қабылдауға үйрету.

Құрал жабдығы:

  1. Таблицалар
  2. Тапсырма карточкалары.

Сабақ барысы: 1. Ұйымдастыру

2. Ойын шартымен түсіндіру.

I - тур. Бәйге

Оқушыларды екі топқа бөліп команда капитандарын анықтау.

  1. Екі топқа бірдей сұрақ қою, қай топ көп жауап берсе сол топ ұтады.
  1. Алкандардың жалпы формуласы? (Cn H2n+2)
  2. Гомолог дегеніміз не?
  3. Неге бұл көмірсутектер қаныққан деп аталады?
  4. Гибриттену дегеніміз не?
  5. Алкандарға қандай гибриттену тән?
  6. Хлорландыру реакциясы дегеніміз не?
  7. Көмірсутектердің жану өнімдерін ата?
  8. Тізбекті реакция дегеніміз не?
  9. Метанның гомологтық қатары?
  10. Метанды алу жолдары?
  11. Радикал дегеніміз не?
  12. Пентанның агрегаттық күйі?
  13. Алкандардың қолданылуы?

II - тур Эстафета

Реакцияны жалғастыру, әр реакцияға бір оқушыдан шығады.

1- топ C H 4 CH 3 CL ? ? CCL 4

2 - топ C 2 H 6 C 2 H 5 Br ? ? ? ? C 2 Br 6

III - тур Формула жазу

Берілген заттың формуласын жазып, жүйелеу номенклатурасына сәйкес атау.

1 - топ 1. 2 метил 4этилгептан

2. C H 3 - C H 2 - C H -C H - C H 3

C 5 H 11 C 2 H 5

2 - топ 1. 2, 4 диметилгексан

2. C H 3 - C H - C H - C H 2 - C H 3

C 2 H 5 C 2 H 5

IV - тур. Кім шапшаң ?

Заттың изомерін, келесі топ гомологын жазу, атын атау.

1 - топ. Гексанның изомерлері.

2 - топ. Гексанның гомологтары.

V - тур. Капитандар сайысы.

1 - топ. Метанның гибриттену механизмін түсіндір.

2 - топ. Орынбасу реакциясының механизмін түсіндір.

Сайыстың қорытындысын шығарып, оқушыларды бағалау.

Үйге тапсырма. Тарау көлемін қайталау.

№ 6 сабақ

«Брейн - ринг» оқыта үйрету ойыны

(жеке топтық жұмыс)

Білімділік мақсаты: Тарау бойынша өткен материалдарды пысықтау,

қорытынды бөлімге дайындау.

Тәрбиелік мақсаты: Бірін-бірі бағалай білуге, өзгені тыңдап,

өзін құрметтеуге баулу.

Дамытушылық мақсаты: Ой өрісін ізденімпаздық қабілетін дамыту.

Ойынның жүру барысы:

Сынып 5 - 6 адамнан топтарға бөлінеді. Әр топта бір жүргізуші болады. Ойынға қатысушыларға нөмір жазылған жетондар тартылады. Үстелдің үстінде үстел сілтемелері және 6 бөлікке бөлінген жаймалар, осы карталардың үстіне тапсырма жазылған карточкалар қойылады. Әр үстелдің түсі әр түрлі, соған сәйкес фишкаларда әртүрлі, тапсырманы орындауға 7-10 минут уақыт беріледі. Жүргізуші оқушылардан ретімен тапсырманы сұрап, дұрыс жауапқа фишка беріп отырады.

Бір үстелдің тапсырмасын болған соң сағат тілімен айнала отырып барлық үстел тапсырмаларын орындап шығады. Соңында жинаған фишкасына қарай, бағалау парағы бойынша әрбір оқушы бағаланады.

Құрал жабдығы:

  1. Нөмірлері және атқаратын рөлі жазылған жетон.
  2. Бөліктерге бөлінген қызыл, сары, жасыл, көк түсті жайма.
  3. Сандар жазылған жайма
  4. Сары (3) , жасыл(4), көк (5) түсті фишкалар.
  5. Үстелдердің сілтемесі
  6. Ортақ бағалау парағы
  7. Түрлі түсті карточкалар.
  8. Жауап үлгілері бар карточкалар

«Қызыл» үстел тапсырмалары.

№1

Формуласын жаз

а) 3 этилгептан

б) 2, 2 диметилгексан

26 бет №15

№1: №2
Формуласын жаза) 3 этилгептанб) 2, 2 диметилгексан26 бет №15:

а) 2 метил 3 этилгептан

б) 3 тетил 5 этилгептан

№1: №3
Формуласын жаза) 3 этилгептанб) 2, 2 диметилгексан26 бет №15:

а) 3, 3 диметилпентан

б) 2 метилгексан

№1: №4
Формуласын жаза) 3 этилгептанб) 2, 2 диметилгексан26 бет №15:

а) 2 пропил 3 бутилгептан

б) 2, 4 диэтилгексан

№1: №5
Формуласын жаза) 3 этилгептанб) 2, 2 диметилгексан26 бет №15:

а) 3, 3 дибутилпентан

б) 4 этил 5, 5 дигексилоктан

№1: №6
Формуласын жаза) 3 этилгептанб) 2, 2 диметилгексан26 бет №15:

а) циклогексан

б) 2, 2 диамил 3 гексилнонан

«Сары» үстел тапсырмалары.

№1

Жүйелеу номенклатурасы бойынша атын ата

C 6 H 13

A} C H 3 - C H 2 -C H 2 -C - C H 3

C 6 H 13

№1: №2
Жүйелеу номенклатурасы бойынша атын атаC6H13A} C H3- C H2-C H2-C - C H3C6H13:

Б) С H 2

H 2 C C H 2

H 2 C C H - C H 3

А) C 2 H 5

C H 3 - C -C H 2 - C H 3

C H 3

№1: №3
Жүйелеу номенклатурасы бойынша атын атаC6H13A} C H3- C H2-C H2-C - C H3C6H13:

Б) H 2 C C H 2

H 2 C C H - C 2 H 5

C H 3 C H 3

А)

C H 3 - C H - C -C H 3

C H 3

№1: №4
Жүйелеу номенклатурасы бойынша атын атаC6H13A} C H3- C H2-C H2-C - C H3C6H13:

Б) C 5 H 11

C H 3 - C - C H 2 - C H 3

C 4 H 9

А) C H 3 - C H 2 - C H - C H - C H 2 -C H 3

C 2 H 5 C 3 H 7

№1: №5
Жүйелеу номенклатурасы бойынша атын атаC6H13A} C H3- C H2-C H2-C - C H3C6H13:

Б) H 2 C - C H 2

H 2 C - C H 2

А) C H 3 - C H - C H - C H 3

C H 2 C H 3

№1: №6
Жүйелеу номенклатурасы бойынша атын атаC6H13A} C H3- C H2-C H2-C - C H3C6H13:

Б) C H 3 - C H - C H 2 - C H 2 - C H 3

C 4 H 9

C H 2 - C H 3

В) С H 3 -C -C H 2 - C H 3

А) C 2 H 5

C 4 H 9

C H 3 - C -C H 2 - C H - C H 3

C H 3 C H 3

«Жасыл» үстел тапсырмалары.

№1

а) с - 18 м. ф тап

б) Мг =142 м. ф тап

№1: №2
а) с - 18 м. ф тапб) Мг =142 м. ф тап:

а) Н - 26 М. Ф тап

б) Мг - 212 М. Ф тап

№1: №3
а) с - 18 м. ф тапб) Мг =142 м. ф тап:

а) С - 16 М. Ф тап

б) Мг - 128 М. Ф тап

№1: №4
а) с - 18 м. ф тапб) Мг =142 м. ф тап:

а) Н - 28 М Ф тап

б) Мг - 114 М. Ф тап

№1: №5
а) с - 18 м. ф тапб) Мг =142 м. ф тап:

а) С -21 М . Ф тап

б) Мг - 86 М. Ф тап

№1: №6
а) с - 18 м. ф тапб) Мг =142 м. ф тап:

а) Н - 12 М. Ф тап

б) Мг - 226 М. Ф тап

«Көк » үстел тапсырмалары.

№1

А) Пентанның барлық изомерлерін жаз.

Б) Берілгені: m(C H 3 CL) =202г

m/k V(CL 2 ) =?

m(CL 2 ) =?

№1: №2
А) Пентанның барлық изомерлерін жаз.Б) Берілгені:m(C H3CL) =202гm/k V(CL2) =?m(CL2) =?:

А) Октанның изомерлерін жаз.

Б) Берілгені: m (C 3 H 8 ) =36г

№1: №3
А) Пентанның барлық изомерлерін жаз.Б) Берілгені:m(C H3CL) =202гm/k V(CL2) =?m(CL2) =?:

А) Пентанның изомерлерін жаз.

Б) Берілгені: p =2. 59г/л

W %(C) +82. 8%

W%(H) =17. 2 %

т/к м. ф=?

№1: №4
А) Пентанның барлық изомерлерін жаз.Б) Берілгені:m(C H3CL) =202гm/k V(CL2) =?m(CL2) =?:

А) Нонанның изомерлерін жаз.

Б) Берілгені: m(C H 3 -C H 2 -C H 3 ) =28г

C H 2

m( H 2 C - C H 2 ) = ?

№1: №5
А) Пентанның барлық изомерлерін жаз.Б) Берілгені:m(C H3CL) =202гm/k V(CL2) =?m(CL2) =?:

А) Октанның изомерлерін жаз.

Б) Берілгені: m(C 2 H 6 ) = 18г

+O

m/k V (C О 2 ) =?

№1: №6
А) Пентанның барлық изомерлерін жаз.Б) Берілгені:m(C H3CL) =202гm/k V(CL2) =?m(CL2) =?:

А) Гексанның изомерлерін жаз.

Б) Берілгені: m(C 5 H 10 ) =40г

m/k m(C 5 H 12 ) =?

Жауап парақтары

«Қызыл» үстел жауаптары

№1

А) C H 3 - C H 2 - C H - C H 2 - C H 2 - C H 2 - CH 3

/

C 2 H 5

C H 3

/

Б) C H 3 - C - C H 2 - C H 2 - C H 2 - C H 3

/

C H 3

№2

А) C H 3 - C H - C H- C H 2 - C H 2 - C H 2 - C H 3

/ /

C H 3 C 2 H 5

Б) C H 3 - C H 2 - C H - C H 2 - C H - C H 2 - C H 3

/ /

C H 3 C 2 H 5

№3

C H 3

/

А) C H 3 - C H 2 - C - C H 2 - C H 3

/

C H 3

Б) C H 3 - C H -C H 2 - C H 2 - C H 3

/

C H 3

№4

А) C H 3 - C H - C H - C H 2 - C H 2 - C H 3

/ /

C 3 H 7 C 4 H 9

Б) C H 3 - C H - C H 2 - C H - C H 2 - C H 3

/ /

C 2 H 5 C 2 H 5

№5

C 4 H 9

/

А) C H 3 - C H 2 - C - C H 2 - C H 3

/

C 4 H 9

C 6 H 13

/

Б) C H 3 - C H 2 - C H 2 - C H - C - C H 2 - C H 2 - C H 3

/ /

C 2 H 5 C 6 H 13

№6

C H 2

/ \

А) H 2 C C H 2

\ /

H 2 C C H 2

\ /

C H 2

C 5 H 11 C 6 H 13

/ /

Б) C H 3 - C - C H - C H 2 - C H 2 - C H 3

/

C 5 H 11

«Сары» үстел тапсырмалары жауаптары

№1

А) 2, 2 дигексилпентан

Б) метилциклопентан

№2

А) 2, 2 метилэтилбутан

Б) этилциклобутан

№3

А) 2, 3, 3 триметилбутан

Б) 2, 2 бутиламилбутан

№4

А) 3 этил 4 пропилгексан

Б) циклобутан

№5

А) 2, 3 диметилбутан

Б) 2 этилпентан

№6

А) 2 метил, 3, 3 метилэтилпентан

Б) 2, 2 дибутилбутан

«Жасыл » үстел жауаптары.

№1


Ұқсас жұмыстар
Мұнай тотықтырушы ашытқылардың түрлері және олардың таралуы
Мұнаймен ластанған топырақтар
Тас көмір
Метан қатарындағы көмірсутектер туралы түсінік
Трактор заводы орналасқан қала
Оттекті органикалық қосылыстар. спиртер. қаныққан бір атомды спирттер
Мұнай құрамы, қасиеті, өңдеу әдістері, өнімдері
Алкадиендер. жалпы сипаттамасы, изомериясы, номенклатурасы. табиғи каучук және синтетикалық каучук. резеңке
Мұнай жинау секциясы
Мұнайды өңдеу арқылы алынатын өнімдер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz