Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Менің анам шығарма жазу
Тексерілді:
Мектеп директорының бастауыш кластар жөніндегі
орынбасары:________________ Г.Қонарова
|Әдебиеттік оқу | 3 «Б» сынып |
| |Күні: 27.01.2017 |
|Сабақтың тақырыбы |В. Сухомлинский. Ақ шаш |
|Сілтеме |Жоспар. Әдебиеттік оқу. «Атамұра» 2014 ж. Оқыту әдістемесі.|
| |Интернет желісі |
|Жалпы мақсаты |Оқушылар мәтінді түсініп оқып, негізгі ой түйінін таба |
| |білуге үйренеді; оқу дағдысын қалыптасып, түсінгендерін |
| |қысқа әрі нақты әңгімелей білуге дағдыланады; сөздік |
| |қоры, тіл байлығын дамып, мейірімділікке, ананы сыйлауға |
| |тәрбиеленеді. |
|Күтілетін нәтиже |Топта бірлесіп жұмыс жасауға үйренеді. |
| |Еркін сөйлейді,сөздік қоры дамиды |
|Негізгі идеялар |Ананың көңілі балада, баланың көңілі далада |
|Тапсырмалар |Психологиялық дайындық. «Кезбе тілші», «Ой қозғау» әдісі, |
| |топтық жұмыс. «Т кестесі». «Көзқарас». |
| |«Адасқан әріптер» ойыны. «Кластер» әдісі, «Синквейн» |
| |әдісі, «Раундробин» әдісі |
|І. Ұйымдастыру кезеңі |
|"Бақытты сәт" жаттығуы |
|Саламатсыздар ма, балалар! Жақсы жұмыс жасауға жақсы көңіл күй керек. Олай болса, |
|сабақты бастамас бұрын әркім өз өміріндегі есінде қалған ең бақытты бір күнін |
|есіне алып, қасындағы сыныптасымен бөліссін. Қай жылы, қай күні екенін |
|нақтылаңыздар. Сол бақытты өз досына тілеңіз. |
|Психологиялық ахуал |
|Үлкенге де сіз, |
|Кішіге де сіз. |
|Бар адамды құрметтеп, |
|Бас иеміз біз |
|ІІ. Үй тапсырмасын сұрау |
|«Кезбе тілші» әдісі бойынша үй тапсырмасын бекіту. |
|1-жұп: телефон соғылып жатқанға ұқсатып, тәулік бойы орын алған оқиғалар туралы |
|хабарлайды. |
|2-жұп: Телестудиядағы диктор- жиынтық ақпарат береді |
|3-жұп: Тілші- оқиға орнынан ақпарат ұсынады |
|4-жұп: Тілші -сұхбат алатын куәгер |
|1. Мәтіннің «Мейірім» аталу себебін түсіндір. |
|2. Мұндағы ұнамды және ұнамсыз кейіпкерлерді ата. |
|3. Мәтінде қандай ұлттық әдеп туралы айтылған? |
|4. Шоқанды сипаттап бер. |
|5. Жер қорушы қандай бата берді? |
|ІІІ.Қызығушылықты ояту |
|-Адами қасиет қалай дариды? |
|«Анаға қарап, қыз өсер, |
|Әкеге қарап, ұл өсер» |
|«Бала, бала, бала деп |
|Түнде шошып оянған. |
|Түн ұйқысын төрт бөліп, |
|Түнде бесік таянған. (Ана) |
|Дүниеде анаға жыр арнамаған жыршы, күй арнамаған күйші, ән арнамаған әнші, |
|шығармасын арнамаған жазушы бар ма екен? |
|Ананы жырлаймын деп ақын тебіренсе, ана бейнесін мүсіндеймін деп суретші ойланды. |
|«Құрметтейік те, қадірлейік те ғазиз Ананы, өйткені ол дүниедегі асылдың асылы – |
|өмір сыйлайды ғой!» - деп тебіренеді Ғ.Мүсірепов. |
|«Ананың тілі, ананың махаббаты, ананың тілегі тіл жетпес бір жатқан теңіз емес пе!|
|Па шіркін, ананың айналып-толғанғаны кімнің есінен кетеді!» - дейді Баубек |
|Бұлқышев. |
|Сонымен ана дегеніміз – төзімділік пен адамгершііліктің тәңірі. |
|Ойлан, тап. |
|Адасқан әріптер. |
|Санды өсу ретімен орналастыр: |
|2 5 1 3 4 |
|қ ш а ш а |
|Жалпы ана атаулыға тән, бәріміздің анамызға ортақ оқулығымызда тамаша бір шығарма |
|беріліпті. Ол Василий Александрович Сухомлинскийдің «Ақ шаш» әңгімесі. |
|В.А.Сухомлинский Украина Республикасында дүниеге келген. Украина халқының атақты |
|ұстазы, жазушысы. |
|ІV.Мағынаны тану. |
|І топ: Мәтінді мәнерлеп оқиды |
|ІІ топ: Мәтінді рөлге бөліп оқиды |
|ІІІ топ: Мәтінді мазмұндайды |
|«Т кестесі» толтыру |
|Миша |
|Байқампаз. Сенгіш, ойы жеңіл, анасын ойламайды, тентек. т.б. |
|Анасы |
|Шашы ақ, Мишаны көп ойлайды, уайымшыл, мейірімді т.б. |
|Сұрақтар: |
|Миша анасынан не байқады? |
|Анасының алғашқы жауабы қандай болды? |
|Мишаның сенгіштігін мәтіннің қай бөлігінен білуге болады? |
|Анасының екінші жауабын қандай болды? |
|Соңғы сұраққа Анасы не деп жауап береді деп ойлайсыңдар? |
|Мәтінді өз ойынмен аяқтап көр. |
|V.Сергіту сәті «Көңілді күн» |
|VI.Ой толғаныс сатысы |
|Топтық жұмыс |
|І-топ: - 5 жолды өлең құрастыру. |
|1. Зат есім. Кім? |
|2. Сын есім. Қандай? |
|3. Етістік. Не істейді? |
|4. 4 сөзден құралған сөйлем. |
|5. Балама сөз. |
|ІІ-топ:- «Ана» сөзіне Кластер құру |
|ІII-топ: - «Даналық сөзден дән ізде» |
|Ана туралы мақал – мәтелдер жазу |
|ІV-топ: - Менің қандай қылықтарым анамды қуантуы мүмкін. |
|V-топ: -Менің қандай қылықтарым анамды ренжітуі мүмкін. |
|-Мишаның орнында болсам мен не істер едім |
|VII. Рефлексия. Кері байланыс |
|Анаға тілек тренингі. |
|Әр оқушы анасына тілектерін жазып, топта айту. |
|Ананы биік шынарға теңейік. |
|Бүгінгі сабақта... |
|Маған қызық болғаны... |
|Қиын болғаны... |
|Менің түсінгенім... |
|Менің сезгенім... |
|Мен ... жасағым келді. |
|Маған өміріме.... берді. |
| Үйге тапсырма: | Мәтінді оқып, мазмұнын айту. Менің анам шығарма жазу. |
Мектеп директорының бастауыш кластар жөніндегі
орынбасары:________________ Г.Қонарова
|Әдебиеттік оқу | 3 «Б» сынып |
| |Күні: 27.01.2017 |
|Сабақтың тақырыбы |В. Сухомлинский. Ақ шаш |
|Сілтеме |Жоспар. Әдебиеттік оқу. «Атамұра» 2014 ж. Оқыту әдістемесі.|
| |Интернет желісі |
|Жалпы мақсаты |Оқушылар мәтінді түсініп оқып, негізгі ой түйінін таба |
| |білуге үйренеді; оқу дағдысын қалыптасып, түсінгендерін |
| |қысқа әрі нақты әңгімелей білуге дағдыланады; сөздік |
| |қоры, тіл байлығын дамып, мейірімділікке, ананы сыйлауға |
| |тәрбиеленеді. |
|Күтілетін нәтиже |Топта бірлесіп жұмыс жасауға үйренеді. |
| |Еркін сөйлейді,сөздік қоры дамиды |
|Негізгі идеялар |Ананың көңілі балада, баланың көңілі далада |
|Тапсырмалар |Психологиялық дайындық. «Кезбе тілші», «Ой қозғау» әдісі, |
| |топтық жұмыс. «Т кестесі». «Көзқарас». |
| |«Адасқан әріптер» ойыны. «Кластер» әдісі, «Синквейн» |
| |әдісі, «Раундробин» әдісі |
|І. Ұйымдастыру кезеңі |
|"Бақытты сәт" жаттығуы |
|Саламатсыздар ма, балалар! Жақсы жұмыс жасауға жақсы көңіл күй керек. Олай болса, |
|сабақты бастамас бұрын әркім өз өміріндегі есінде қалған ең бақытты бір күнін |
|есіне алып, қасындағы сыныптасымен бөліссін. Қай жылы, қай күні екенін |
|нақтылаңыздар. Сол бақытты өз досына тілеңіз. |
|Психологиялық ахуал |
|Үлкенге де сіз, |
|Кішіге де сіз. |
|Бар адамды құрметтеп, |
|Бас иеміз біз |
|ІІ. Үй тапсырмасын сұрау |
|«Кезбе тілші» әдісі бойынша үй тапсырмасын бекіту. |
|1-жұп: телефон соғылып жатқанға ұқсатып, тәулік бойы орын алған оқиғалар туралы |
|хабарлайды. |
|2-жұп: Телестудиядағы диктор- жиынтық ақпарат береді |
|3-жұп: Тілші- оқиға орнынан ақпарат ұсынады |
|4-жұп: Тілші -сұхбат алатын куәгер |
|1. Мәтіннің «Мейірім» аталу себебін түсіндір. |
|2. Мұндағы ұнамды және ұнамсыз кейіпкерлерді ата. |
|3. Мәтінде қандай ұлттық әдеп туралы айтылған? |
|4. Шоқанды сипаттап бер. |
|5. Жер қорушы қандай бата берді? |
|ІІІ.Қызығушылықты ояту |
|-Адами қасиет қалай дариды? |
|«Анаға қарап, қыз өсер, |
|Әкеге қарап, ұл өсер» |
|«Бала, бала, бала деп |
|Түнде шошып оянған. |
|Түн ұйқысын төрт бөліп, |
|Түнде бесік таянған. (Ана) |
|Дүниеде анаға жыр арнамаған жыршы, күй арнамаған күйші, ән арнамаған әнші, |
|шығармасын арнамаған жазушы бар ма екен? |
|Ананы жырлаймын деп ақын тебіренсе, ана бейнесін мүсіндеймін деп суретші ойланды. |
|«Құрметтейік те, қадірлейік те ғазиз Ананы, өйткені ол дүниедегі асылдың асылы – |
|өмір сыйлайды ғой!» - деп тебіренеді Ғ.Мүсірепов. |
|«Ананың тілі, ананың махаббаты, ананың тілегі тіл жетпес бір жатқан теңіз емес пе!|
|Па шіркін, ананың айналып-толғанғаны кімнің есінен кетеді!» - дейді Баубек |
|Бұлқышев. |
|Сонымен ана дегеніміз – төзімділік пен адамгершііліктің тәңірі. |
|Ойлан, тап. |
|Адасқан әріптер. |
|Санды өсу ретімен орналастыр: |
|2 5 1 3 4 |
|қ ш а ш а |
|Жалпы ана атаулыға тән, бәріміздің анамызға ортақ оқулығымызда тамаша бір шығарма |
|беріліпті. Ол Василий Александрович Сухомлинскийдің «Ақ шаш» әңгімесі. |
|В.А.Сухомлинский Украина Республикасында дүниеге келген. Украина халқының атақты |
|ұстазы, жазушысы. |
|ІV.Мағынаны тану. |
|І топ: Мәтінді мәнерлеп оқиды |
|ІІ топ: Мәтінді рөлге бөліп оқиды |
|ІІІ топ: Мәтінді мазмұндайды |
|«Т кестесі» толтыру |
|Миша |
|Байқампаз. Сенгіш, ойы жеңіл, анасын ойламайды, тентек. т.б. |
|Анасы |
|Шашы ақ, Мишаны көп ойлайды, уайымшыл, мейірімді т.б. |
|Сұрақтар: |
|Миша анасынан не байқады? |
|Анасының алғашқы жауабы қандай болды? |
|Мишаның сенгіштігін мәтіннің қай бөлігінен білуге болады? |
|Анасының екінші жауабын қандай болды? |
|Соңғы сұраққа Анасы не деп жауап береді деп ойлайсыңдар? |
|Мәтінді өз ойынмен аяқтап көр. |
|V.Сергіту сәті «Көңілді күн» |
|VI.Ой толғаныс сатысы |
|Топтық жұмыс |
|І-топ: - 5 жолды өлең құрастыру. |
|1. Зат есім. Кім? |
|2. Сын есім. Қандай? |
|3. Етістік. Не істейді? |
|4. 4 сөзден құралған сөйлем. |
|5. Балама сөз. |
|ІІ-топ:- «Ана» сөзіне Кластер құру |
|ІII-топ: - «Даналық сөзден дән ізде» |
|Ана туралы мақал – мәтелдер жазу |
|ІV-топ: - Менің қандай қылықтарым анамды қуантуы мүмкін. |
|V-топ: -Менің қандай қылықтарым анамды ренжітуі мүмкін. |
|-Мишаның орнында болсам мен не істер едім |
|VII. Рефлексия. Кері байланыс |
|Анаға тілек тренингі. |
|Әр оқушы анасына тілектерін жазып, топта айту. |
|Ананы биік шынарға теңейік. |
|Бүгінгі сабақта... |
|Маған қызық болғаны... |
|Қиын болғаны... |
|Менің түсінгенім... |
|Менің сезгенім... |
|Мен ... жасағым келді. |
|Маған өміріме.... берді. |
| Үйге тапсырма: | Мәтінді оқып, мазмұнын айту. Менің анам шығарма жазу. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz