Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сиқырлы кітап
«№ 7 жалпы білім беретін орта мектебі» КММ
(1 арнайы сынып)
Дефектолог мұғалімі : Адаева Ш.А.
2016-2017 оқу жылы
1.Сабақтың тақырыбы: «Не деу керек. Буын білімді тиянақтау».
2.Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға өлеңді тыңдата отырып, осы өлеңдегі сауалдарға
бейнелеу арқылы жауап алу, ойларын тиянақтау, қатынас, таным, әлеуметтік
ортаға бейімдеу.
Дамытушылық: Өзіндік тәжірибеге сүйене отырып, тыңдауға, ауызша жаттауға
дағдыландыру, жаттығулар арқылы балалардың есте сақтау, көру арқылы, ойлау
қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Имандылыққа, мейірімділікке, кішіпейілділікке тәрбиелей отырып
әдептілікке баулу.
3.Әдіс – тәсілдері: Сұрақ – жауап, әңгімелеу, көрсету.
4.Түрі: Тиянақтау
5.Көрнекілігі: Сиқырлы кітап; Суреттер (ауызша жаттау); жазуға төселдіру;
Дидактикалық ойын; Сурет сериялары.
Сабақ барысы: Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды түгендеу. Оқу құралдарын
дайындау.
Психологиялық сәт
Арайлап бүгін атты күн!
Қуанатын күн келді.
Күліп шықты күн бүгін
Қайырлы таң! Қайырлы күн !
Сәлеметсіздер ме, қоңақтар, мұғалімдер!
Ойын « Менімен қайтала »
Балалар түзу тұрады. Көрсеткен қимылды қайталайды.
Мұғалім: Балалар, бүгін бізде ерекше сабақ, қоңақтар келіп отыр. Бізге
«Сиқырлы кітап» әкеліпті. Оның ішінде тапсырмалар бар екен. Тапсырманы
орындасақ сиқырлы кітап құпиясы ашылады.
Сиқырлы кітап 1 бет.
Тыңда, сөйлеп үйренеміз.
- Көшеде үлкен ата құлап қалды?
- Сен не істер едің?
- Балалар сыйлық алғанда не деп барып алу керек?
- Автобуста қарт әжеге орын бересің бе?
- Досыңды реңжітіп алдың, не деу керек?
- Дастархан басында сен өзіңді қалай ұстайсын?
2 бет
Үй тапсырмасын сұрау.
Қойылым қою арқылы
Атаң сенің базардан
Алма сатып әкелді
Ең үлкенің жақсысын
Саған таңдап әперді.
Не деп барып жеу керек?
-Рахмет-
-Балалар жүр көшеде
Естіледі шу айғай
Сен де шықтың көршіңді
Қағып кеттің байқамай
Мұндайда не деу керек?
-Кешіріңіз-
- Әжең сенің түскі асқа
Қант-кәмпит салды мол
Жұрттан бұрын ыдысқа
Өз бетіңмен салдың қол
Жөн еді не айтқаның ?
-Рұқсат па? –
-Добын апар Назардың
Деді ағаң бармадың.
Тапжылмадың сазардың
Аға тілің алмадың,
Сен қай сөзді айтпадың?
-Иә, жарайды-
3 бет. Тапсырмасы
Жазуға төселдіру. (Музыка ойнап тұрады).
Әжеміз бізге шөлке,тақия, күрте, қолғап, желет тоқып жатқан, шаршады.
Кәне әжеге көмектесейік.
4 бет. Қол жаттығуы
Биік – аласа
Анда – мында
Мен – сен
Жуан – жіңішке
Алыс – жақын
Оң қолым – сол қолым
5 бет. Жазу сабағы
Суретке назар аударайық.
Мынау не? Машина- М
Қай дыбыстан басталады? Бала- Б; Қарға- Қ; Кірпі-К; Әже – Ә; Тарақ- Қ;
Осы сөздерді буынға бөлейік. Ба-ла (2); Ма-ши-на (3); Әріптерді жазу
6 бет. Эмоция жаттығуы
Шаршадым - уһ дедім,
Ренжідім - туһ дедім,
Қорықтым – Ой дедім,
Таңырқап – О дедім,
Қуанып – ха – ха дедім.
7 бет. Сурет бойынша жаттайық.
Бір шаңырақ астында
Тату – тәтті тұрамыз.
Еңбек етіп ерінбей
Әке ақылын тыңдаймыз.
Достығымыз жарасқан
Бір үйде біз тұрамыз.
8 бет. Тіл ұстарту жаттығуы.
Ян-ян-ян
Бұл қоян
Ян- ян- ян
Бұл қоян емес, шаян.
9 бет. Ойнайық, ойлайық.
-Балалар, мына бөліктерді құрастыру арқылы бейнелер шықты.
Не шықты?
Не көрдің?
Не білдің?
10 бет. Қол моторикасын нығайту жаттығулары.
-Түймені ағыт
- Жіпті шеш
Ұжыммен жұмыс. Бірлесе жұмыс жасауға бейімдеу, бір – біріне көмек беруге
дағдыландыру.
Балалар, міне “ Сиқырлы кітап ” құпиясын таптық, оның тапсырмаларын
орындауға өз үлесімізді қостық.
Тапсырмаларды орындағандарың үшін рахмет айтып, тілек жазып қойыпты,
және тосын сый жасапты.
Хатты оқу.
Тосын сыйды үлестіру.
Міне, сабағымыз аяқталды. Бәріңе “ жарайсыңдар ” демекпін.
«№ 7 жалпы білім беретін орта мектебі» КММ
(1 арнайы сынып)
Дефектолог мұғалімі : Адаева Ш.А.
2016-2017 оқу жылы
(1 арнайы сынып)
Дефектолог мұғалімі : Адаева Ш.А.
2016-2017 оқу жылы
1.Сабақтың тақырыбы: «Не деу керек. Буын білімді тиянақтау».
2.Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға өлеңді тыңдата отырып, осы өлеңдегі сауалдарға
бейнелеу арқылы жауап алу, ойларын тиянақтау, қатынас, таным, әлеуметтік
ортаға бейімдеу.
Дамытушылық: Өзіндік тәжірибеге сүйене отырып, тыңдауға, ауызша жаттауға
дағдыландыру, жаттығулар арқылы балалардың есте сақтау, көру арқылы, ойлау
қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Имандылыққа, мейірімділікке, кішіпейілділікке тәрбиелей отырып
әдептілікке баулу.
3.Әдіс – тәсілдері: Сұрақ – жауап, әңгімелеу, көрсету.
4.Түрі: Тиянақтау
5.Көрнекілігі: Сиқырлы кітап; Суреттер (ауызша жаттау); жазуға төселдіру;
Дидактикалық ойын; Сурет сериялары.
Сабақ барысы: Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды түгендеу. Оқу құралдарын
дайындау.
Психологиялық сәт
Арайлап бүгін атты күн!
Қуанатын күн келді.
Күліп шықты күн бүгін
Қайырлы таң! Қайырлы күн !
Сәлеметсіздер ме, қоңақтар, мұғалімдер!
Ойын « Менімен қайтала »
Балалар түзу тұрады. Көрсеткен қимылды қайталайды.
Мұғалім: Балалар, бүгін бізде ерекше сабақ, қоңақтар келіп отыр. Бізге
«Сиқырлы кітап» әкеліпті. Оның ішінде тапсырмалар бар екен. Тапсырманы
орындасақ сиқырлы кітап құпиясы ашылады.
Сиқырлы кітап 1 бет.
Тыңда, сөйлеп үйренеміз.
- Көшеде үлкен ата құлап қалды?
- Сен не істер едің?
- Балалар сыйлық алғанда не деп барып алу керек?
- Автобуста қарт әжеге орын бересің бе?
- Досыңды реңжітіп алдың, не деу керек?
- Дастархан басында сен өзіңді қалай ұстайсын?
2 бет
Үй тапсырмасын сұрау.
Қойылым қою арқылы
Атаң сенің базардан
Алма сатып әкелді
Ең үлкенің жақсысын
Саған таңдап әперді.
Не деп барып жеу керек?
-Рахмет-
-Балалар жүр көшеде
Естіледі шу айғай
Сен де шықтың көршіңді
Қағып кеттің байқамай
Мұндайда не деу керек?
-Кешіріңіз-
- Әжең сенің түскі асқа
Қант-кәмпит салды мол
Жұрттан бұрын ыдысқа
Өз бетіңмен салдың қол
Жөн еді не айтқаның ?
-Рұқсат па? –
-Добын апар Назардың
Деді ағаң бармадың.
Тапжылмадың сазардың
Аға тілің алмадың,
Сен қай сөзді айтпадың?
-Иә, жарайды-
3 бет. Тапсырмасы
Жазуға төселдіру. (Музыка ойнап тұрады).
Әжеміз бізге шөлке,тақия, күрте, қолғап, желет тоқып жатқан, шаршады.
Кәне әжеге көмектесейік.
4 бет. Қол жаттығуы
Биік – аласа
Анда – мында
Мен – сен
Жуан – жіңішке
Алыс – жақын
Оң қолым – сол қолым
5 бет. Жазу сабағы
Суретке назар аударайық.
Мынау не? Машина- М
Қай дыбыстан басталады? Бала- Б; Қарға- Қ; Кірпі-К; Әже – Ә; Тарақ- Қ;
Осы сөздерді буынға бөлейік. Ба-ла (2); Ма-ши-на (3); Әріптерді жазу
6 бет. Эмоция жаттығуы
Шаршадым - уһ дедім,
Ренжідім - туһ дедім,
Қорықтым – Ой дедім,
Таңырқап – О дедім,
Қуанып – ха – ха дедім.
7 бет. Сурет бойынша жаттайық.
Бір шаңырақ астында
Тату – тәтті тұрамыз.
Еңбек етіп ерінбей
Әке ақылын тыңдаймыз.
Достығымыз жарасқан
Бір үйде біз тұрамыз.
8 бет. Тіл ұстарту жаттығуы.
Ян-ян-ян
Бұл қоян
Ян- ян- ян
Бұл қоян емес, шаян.
9 бет. Ойнайық, ойлайық.
-Балалар, мына бөліктерді құрастыру арқылы бейнелер шықты.
Не шықты?
Не көрдің?
Не білдің?
10 бет. Қол моторикасын нығайту жаттығулары.
-Түймені ағыт
- Жіпті шеш
Ұжыммен жұмыс. Бірлесе жұмыс жасауға бейімдеу, бір – біріне көмек беруге
дағдыландыру.
Балалар, міне “ Сиқырлы кітап ” құпиясын таптық, оның тапсырмаларын
орындауға өз үлесімізді қостық.
Тапсырмаларды орындағандарың үшін рахмет айтып, тілек жазып қойыпты,
және тосын сый жасапты.
Хатты оқу.
Тосын сыйды үлестіру.
Міне, сабағымыз аяқталды. Бәріңе “ жарайсыңдар ” демекпін.
«№ 7 жалпы білім беретін орта мектебі» КММ
(1 арнайы сынып)
Дефектолог мұғалімі : Адаева Ш.А.
2016-2017 оқу жылы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz