Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сиқырлы кітап

«№ 7 жалпы білім беретін орта мектебі» КММ

(1 арнайы сынып)

Дефектолог мұғалімі : Адаева Ш.А.

2016-2017 оқу жылы

1.Сабақтың тақырыбы: «Не деу керек. Буын білімді тиянақтау».

2.Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Оқушыларға өлеңді тыңдата отырып, осы өлеңдегі сауалдарға
бейнелеу арқылы жауап алу, ойларын тиянақтау, қатынас, таным, әлеуметтік
ортаға бейімдеу.

Дамытушылық: Өзіндік тәжірибеге сүйене отырып, тыңдауға, ауызша жаттауға
дағдыландыру, жаттығулар арқылы балалардың есте сақтау, көру арқылы, ойлау
қабілеттерін дамыту.

Тәрбиелік: Имандылыққа, мейірімділікке, кішіпейілділікке тәрбиелей отырып
әдептілікке баулу.

3.Әдіс – тәсілдері: Сұрақ – жауап, әңгімелеу, көрсету.

4.Түрі: Тиянақтау

5.Көрнекілігі: Сиқырлы кітап; Суреттер (ауызша жаттау); жазуға төселдіру;
Дидактикалық ойын; Сурет сериялары.

Сабақ барысы: Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды түгендеу. Оқу құралдарын
дайындау.

Психологиялық сәт

Арайлап бүгін атты күн!

Қуанатын күн келді.

Күліп шықты күн бүгін

Қайырлы таң! Қайырлы күн !

Сәлеметсіздер ме, қоңақтар, мұғалімдер!

Ойын « Менімен қайтала »

Балалар түзу тұрады. Көрсеткен қимылды қайталайды.

Мұғалім: Балалар, бүгін бізде ерекше сабақ, қоңақтар келіп отыр. Бізге
«Сиқырлы кітап» әкеліпті. Оның ішінде тапсырмалар бар екен. Тапсырманы
орындасақ сиқырлы кітап құпиясы ашылады.

Сиқырлы кітап 1 бет.

Тыңда, сөйлеп үйренеміз.

- Көшеде үлкен ата құлап қалды?

- Сен не істер едің?

- Балалар сыйлық алғанда не деп барып алу керек?

- Автобуста қарт әжеге орын бересің бе?

- Досыңды реңжітіп алдың, не деу керек?

- Дастархан басында сен өзіңді қалай ұстайсын?

2 бет

Үй тапсырмасын сұрау.

Қойылым қою арқылы

Атаң сенің базардан

Алма сатып әкелді

Ең үлкенің жақсысын

Саған таңдап әперді.

Не деп барып жеу керек?

-Рахмет-

-Балалар жүр көшеде

Естіледі шу айғай

Сен де шықтың көршіңді

Қағып кеттің байқамай

Мұндайда не деу керек?

-Кешіріңіз-

- Әжең сенің түскі асқа

Қант-кәмпит салды мол

Жұрттан бұрын ыдысқа

Өз бетіңмен салдың қол

Жөн еді не айтқаның ?

-Рұқсат па? –

-Добын апар Назардың

Деді ағаң бармадың.

Тапжылмадың сазардың

Аға тілің алмадың,

Сен қай сөзді айтпадың?

-Иә, жарайды-

3 бет. Тапсырмасы

Жазуға төселдіру. (Музыка ойнап тұрады).

Әжеміз бізге шөлке,тақия, күрте, қолғап, желет тоқып жатқан, шаршады.
Кәне әжеге көмектесейік.

4 бет. Қол жаттығуы

Биік – аласа

Анда – мында

Мен – сен

Жуан – жіңішке

Алыс – жақын

Оң қолым – сол қолым

5 бет. Жазу сабағы

Суретке назар аударайық.

Мынау не? Машина- М

Қай дыбыстан басталады? Бала- Б; Қарға- Қ; Кірпі-К; Әже – Ә; Тарақ- Қ;

Осы сөздерді буынға бөлейік. Ба-ла (2); Ма-ши-на (3); Әріптерді жазу

6 бет. Эмоция жаттығуы

Шаршадым - уһ дедім,

Ренжідім - туһ дедім,

Қорықтым – Ой дедім,

Таңырқап – О дедім,

Қуанып – ха – ха дедім.

7 бет. Сурет бойынша жаттайық.

Бір шаңырақ астында

Тату – тәтті тұрамыз.

Еңбек етіп ерінбей

Әке ақылын тыңдаймыз.

Достығымыз жарасқан

Бір үйде біз тұрамыз.

8 бет. Тіл ұстарту жаттығуы.

Ян-ян-ян

Бұл қоян

Ян- ян- ян

Бұл қоян емес, шаян.

9 бет. Ойнайық, ойлайық.

-Балалар, мына бөліктерді құрастыру арқылы бейнелер шықты.

Не шықты?

Не көрдің?

Не білдің?

10 бет. Қол моторикасын нығайту жаттығулары.

-Түймені ағыт

- Жіпті шеш

Ұжыммен жұмыс. Бірлесе жұмыс жасауға бейімдеу, бір – біріне көмек беруге
дағдыландыру.

Балалар, міне “ Сиқырлы кітап ” құпиясын таптық, оның тапсырмаларын
орындауға өз үлесімізді қостық.

Тапсырмаларды орындағандарың үшін рахмет айтып, тілек жазып қойыпты,
және тосын сый жасапты.

Хатты оқу.

Тосын сыйды үлестіру.

Міне, сабағымыз аяқталды. Бәріңе “ жарайсыңдар ” демекпін.

«№ 7 жалпы білім беретін орта мектебі» КММ

(1 арнайы сынып)

Дефектолог мұғалімі : Адаева Ш.А.

2016-2017 оқу жылы

Ұқсас жұмыстар
Ертегілер не деген ғаламат!
Сөз құрау
Мектеп энциклопедия
Ғажайып әріптер
Өздік есімдігі
Сиқырлы кітаптың тапсырмасы
Тақырып Ертегілер әлеміне саяхат
Әдебиет және өнер үйірмесінің газеті
Дәптерге жазу
Тақырып - Түбір мен қосымша
Пәндер