Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қорқыт атаның өмірінен танысу
Ортаева Нағима
ОҚО,Сайрам ауданы,
№ 41 М.Оразалиев атындағы жалпы орта мектебінің
қазақ тілі және әдебиеті пәні мұғалімі
Lesson Study тізбектелген сабақ топтамасына
жазған рефлексивті есебі
8 сыныпқа қазақ әдебиеті пәнінен «Қорқыт ата» тақырыбында Lesson
Study әдісі бойынша зерттеу сабағы өтілді. Бақылаушылар: С. Г. К. М. Е. С
. Оқушылардың білім сапасын көтеру мақсатында 3 зерттеу сабағын өттім.
Lesson Study дің бірінші кезеңде зерттеуге қатысатын мұғалімдермен
бірлесіп, сабақтың мақсаты жоспарланды. Екінші кезеңде сабақ беретін
мұғалімдер командасы бірігіп, тізбектелген сабағымның өтілуін
жоспарладық. Мен өзімнің тізбектелген сабақтарымда сын тұрғысынан ойлау
стратегияларын пайдаландым.Сындарлы оқыту технологиясының әдіс-
тәсілдерін қолдандым. Бақылаушылар сабақ барысында А,В,С, оқушысының
жетістіктерімен табыс критерилері, олардан сабақ соңында белгілі бір нәтиже
күтетінін бақылады. Тақырып бойынша Қорқыттың өмірімен танысу, нақыл
сөздерінің мағынасын түсіну. Оқушылар сабақта нені білулері керек? Қорқыт
ата кім? Ол қай ғасырда өмір сүрген? Сабақта нені үйренулері керек: Қорқыт
атаның нақыл сөздерін жатқа білулері керек. Екінші сабақ, Абайдың «он
жетінші » қарасөзі, Абайдың өмірі,шығармалары, «он жетінші» қарасөзінің
мағынасын түсінеді.Тақырыптағы кейіпкерлердің образын бейнелей
алды.Слайдта көрсетілген ұяшықтағы жасырын тұрған сұрақтарға жауап
берді.Сөздікпеп жұмыс жасады.Үшінші сабақ,Махамбет өлеңдері.Ақынның
өмірін білу.Баяндалған әңгімені оқушы бейнелеп суреттей алды.Өлеңін
мәнерлеп жатқа айта алды. Материалдарды түсіндіру мақсатында сын
тұрғысынан ойлау стратегиясының сұрақ- жауап, ой қозғау, миға шабуыл,
ДЖИГСО әдіс- тәсілдерін пайдаландым.
Сабақ барысында бақылаудағы Аоқушысына арналған табыс критерилері:
1. Әдістердің оқушыны қаншалықты ынтымақтастыққа жетелейтінін бақылау.
2. Қай әдіс оқушынының сабаққа қызығушылығын және белсенділігін
арттыратынын байқау
3. Ойлаудың қай деңгейі оқушының көшбасшылық қасиетін танытатынын көру. А
оқушыны С. Г. оқушының іс әрекетін бақылап отырды: Оқушы сабақта топпен
ынтымақтастықта болды. ДЖИГСО әдісінде белсенділігі артты. Постермен
жұмыс жасау кезінде оқушы көшбасшылық қасиетін танытты.Оқушыларды
біріктіріп,ұйымдастырды. Жұмыс жасау кезеңінде тақырыпты түсінгенін
білдірді, суретті бейнелеп көрсете алды. Постерді қорғау кезінде шебер
тілмен жеткізіп, мағынасын ашып нақтылай білді. Қорытынды кезеңінде
«крестиктер нөлдіктер» әдісінде оқушы сұраққа дұрыс жауап бере алмады.
Оған топтағы басқа оқушылар көмекке келді.
Бақылаудағы В оқушыға арналған табыс критерилері:
1.Оқушының топпен жұмыс барысындағы сенімсіздік танытқан жерлерін
жерлерін бақылау.
2.Оқушының сабақтың қай кезеңінде белсенділік танытқанын көру.
3.Оқушының үшін сабақ барысында қандай тапсырма қиын болды. Қорқыт атаның
өмірі мен шығармашылығынан толық деректер білмегендіктен сұрақтарға жауап
беруге қиналды.
В оқушыны зерттеуші мұғалім Қ.М. сабақ барысындағы оқушының іс
әрекетін байқады.Топпен жұмыс жасауда сұрақтарға жауап беру кезеңінде
жауаптың нақтылығына өзі сенімсіздік танытып отырады. Постер жасау
кезінде оқушы белсенділік танытns. Бір- біріне тапсырма бойынша нақты
сұрақ қояды .
Бақылаудағы С оқушысына арналған табыс критерилері.
1. Оқушының ойын ортаға салуға қандай тапсырмалар әсер ететінін көру.
2.Оқушының ынтымақтаса жұмыс істеу кезеңін түртіп алу.
3.Оқушының қалыс қалуы немесе оқшау болуының себебін түсіну.
Оқушының ойын ортаға салуда және ЖДИГСО әдісі арқылы оқулықпен жұмыс
жасауда оқушы ойын топтағы оқушыларға өз ойын айтып пікір білдіріп отырды.
С оқушы топтық жұмыс барысында белсене араласа алмады. Оқушы миға шабуыл
әдісінде сұрақтарға жауап бермеуінің себебі бойында ұяңдығының себебінен
өзін оқшау ұстады.
Үш сабақта критериалды бағалау әдісімен бағаланды:
1. Қорқыт атаның өмірімен шығармашылығын білді.
2. Нақыл сөздердің мән мағынасын түсінді.
3. Жырлары мен күйлерін атап айта алды.
4. Қорқыт туралы аңызды білді.
Сабақта А оқушы: үздік, В оқушы төрт, С оқушы қанағаттанарлық деген
баға алды.
Сабақтан кейін бақылаудағы оқушыларға қоюға ұсынылатын сұрақтар:
1. А оқушыға: Сабақта бәрінен де не ұнады? Топпен жұмыс жасау ұнады.
2. Сен нені үйрендің? Топтық жұмыс барысында өз ойымды ортаға салуды
үйрендім. Ойымды суреттеп жеткізуді бейімделдім.
1.В оқушыға: Сабақты түсінуге сен үшін қандай әдіс тәсіл тиімді болды?
2.Топпен жұмыс істеу ұнады ма? ДЖИГСО әдісі тиімді болды. Бір бірімізге
мәтіннің мағынасын түсіндіргеніміз ұнады. Топпен, жұппен жұмыс істеу маған
ұнады.
С оқушыға: Топта диологтік оқыту ұнады ма? Әрине топта диалог жүргізген
ұнады. Саған сабақ қызықты өтті ме? Үш сабақта қызықты өтті. Әсіресе
топта постер жасаған кездеріміз ұнады. Себебі кейбір айтылмай кеткен
ойларымызды суреттеп жеткіздік.
| |Абайдың « он | | | | |
|Сабақ тақырыбы: |жетінші » |Мектеп: №41 М.Оразалиев | | | |
| |қарасөзі | | | | |
| | | | | | |
| | |Мұғалімнің есімі: Ортаева Н | | | |
|Күні: 25.10.2016 ж | | | | | |
| | | | | | |
| |Қатысқандар |Қатыспағандар саны: | | | |
|Сынып:8 сынып |саны:18 | | | | |
|1 мин | | | | |
| | | | | |
|Сабақтың мақсаты. |Абайдың « он жетінші »қарасөзінің мағынасын түсіндіру. | | | |
|1 мин | | | | |
|Сабақтың міндеттері. |Мұғалім үшін: | | | |
| |Абайдың « он жетінші» қарасөзінің мағынасын, ерекшелігін | | | |
| |түсіндіреді. | | | |
| |Оқушылар үшін: Сөздікпен жұмыс жасайды. | | | |
|Ұйымдастыру кезеңі. | | | | |
|1 мин | | | | |
|Психологиялық дайындық . | | | | |
|2 мин2. Топқа бөлу. | | | | |
|3. Бағалау парақшасын тарату|Бүгінгі естіген алғашқы жылы сөзі.Оқушылар бір біріне айтып шығады. | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Қызыл,жасыл түсті тәттілерді алу арқылы бөліну. | | | |
| | | | | |
| |Бағалау критерилері арқылы бағаланады. | | | |
|5мин |Абайдың өмір жолы, « он жетінші »қарасөзінің мағынасын білу. | | | |
|Нені білулері керек. | | | | |
|5мин |Адамгершілікті,мейірімділікті,ынтымақтастықты үйренеді. | | | |
|Нені үйренулері керек. | | | | |
|Жұмысқа қажетті материалдар.| А-4 парағы. Оқулық,дәптер,флевчарт,стикер,маркер. | | | |
|Сабақты өткізуге қажетті | | | | |
|материалдар,интернет |Ноутбук, слайд | | | |
|ресурстар. | | | | |
| 7 мин |Абай атаның өмірі, « он жетінші » қарасөзі туралы әңгімелеу. | | |
|ДЖИГСО әдісі Материалды |Оқушылар ғалым, қайрат,ақыл,жүректің сөздерін жатқа | | |
|түсіндіру. |айтады.Кейіпкерлерді сомдайды. | | |
|5 мин | Оқулықта берілген сөздіктермен жұмыс жасайды. | | |
|Сөздікпен жұмыс жасау | | | |
|10 мин | | | |
| |Екі топтан екі оқушы қалауы бойынша тақтаға шығады. Тақырып бойынша | | |
|Тақта алдында жұмыс,өздік |салған суреттерінің мағынасын әңгімелеп қорғайды.Постер жасайды. | | |
|жұмыс. | | | |
|1мин | Абайдың « он жетінші » қарасөзі.17 th word of | | | |
|Тілдік құзіреттілік. |Abai | | | |
| |Seventeen th | | | |
|5 мин | | | | |
|Сабақтың қорытындысы. |Абай атаның өмірімен танысады.он жетінші | | | |
| |қарасөзінің тәрбиелік мәнін түсінеді. | | | |
|2 мин | Топтағы бағалаушы оқушы бағалау критерилері | | | |
|Бағалау кезеңі. |арқылы бағалайды. | | | |
|1мин |Білемін,білгім келеді,білдім. | | | |
|Кері байланыс. |Бүгінгі сабақ туралы бұрыннан білетіндерін,бүгінгі | | | |
| |білген қосымша ақпаратты, тақырып бойынша | | | |
| |ізденіп түсінігін кеңейткісі келетіні туралы | | | |
| |стикерге жазады. | | | |
Дискрипторлар:
Тақырыптың мазмұнын түсінеді.
Он жетінші қарасөздегі ақынның негізгі ойнына мән беріп,мағынасын аша
алады.
Әңгіменің басты кейіпкерлері туралы айтады.
Әңгіме бойынша сұрақтарға жауап береді. Сөздікпен жұмыс жасай ал
| | | | |
|Сабақ тақырыбы: |Қорқыт ата |Мектеп: №41 М.Оразалиев | |
| | | | |
| | |Мұғалімнің есімі: Ортаева Н | |
|Күні: 19.11.2016 ж | | | |
| | | | |
| |Қатысқандар |Қатыспағандар саны: | |
|Сынып:8 сынып |саны:18 | | |
|1 мин | | |
| | | |
|Сабақтың мақсаты. |Қорқыт атаның өмірінен танысу.нақыл сөздерінің | |
| |мағынасын түсіндіру. | |
|1 мин | | |
|Сабақтың міндеттері. |Мұғалім үшін: Қорқыттың кім екенін түсіндіреді | |
| |Қандай қасиетімен ел есінде қалғандығы туралы | |
| |айтады. Қорқыттың нақыл сөздерінің мағынасын | |
| |қазіргі мақал мәтелдермен ұқсастығын мысалдар | |
| |келтіру арқылы түсіндіреді. | |
| |Оқушылар үшін: Тақырыпты оқып, 17- беттегі | |
| |сұрақтарға жауап береді. | |
| | | |
|Ұйымдастыру кезеңі. | | |
|1 мин | | |
|1. Психологиялық | | |
|дайындық | | |
|2 мин | | |
|2. Топқа бөлу. |Бір- біріне жақсы көңіл күй тілейді. | |
|3. Бағалау парақшасын | | |
|тарату | | |
| | | |
| | | |
| |Қызыл,жасыл түстер арқылы бөліну. | |
| | | |
| |Бағалау критерилері арқылы бағаланады. | |
|5мин |Қорқыт ата кім, ол қай ғасырларда өмір сүрген, қай | |
|Нені білулері керек. |өңірде туылғанын білу.Нақыл сөздерінің тәрбиелік | |
| |мәнін білу. | |
|5мин | | |
|Нені үйренулері керек.|Қорқыт атаның нақыл сөздерін жатқа білу | |
|Жұмысқа қажетті | А-4 парағы. | |
|материалдар. |Оқулық,дәптер,флевчарт,стикер,маркер,Қорқыттың | |
| |нақыл сөздері. | |
|Сабақты өткізуге | | |
|қажетті |Ноутбук, слайд | |
|материалдар,интернет | | |
|ресурстар. | | |
| 7мин |Қорқыт атаның өмірі, оның бойындағы қасиеті,өлімнен|
|ДЖИГСО әдісі |қашып құтыла алмауы туралы әңгімелеу. |
|Материалды түсіндіру. | |
|15 мин | | |
| |Екі топтан екі оқушы қалауы бойынша тақтаға | |
|Тақта алдында |шығады. Тақырып бойынша салған суреттерінің | |
|жұмыс,өздік жұмыс. |мағынасын әңгімелеп қорғайды. | |
|1мин |Қорқыт ата, Коркыт ата Korkhyt Ata | |
|Тілдік құзіреттілік. | | |
|5 мин |Ұяшықта жасырын тұрған сұрақтарға жауап береді. | |
|Сабақтың қорытындысы. | | |
|Крестиктер- нөлдіктер |Қобыз аспабын алғаш жасап,тартқан адам,өлімнен | |
|әдісі |қашып құтыла алмаған Қорқыт атаның өмірімен | |
| |танысады.Нақыл сөздерінің тәрбиелік мәнін түсінеді.| |
|3 мин | Топтағы бағалаушы оқушы бағалау критерилері | |
|Бағалау кезеңі. |арқылы бағалайды. | |
|1мин |«Бас бармақ» тәсілі.Бүгінгі сабақта болған көңіл- | |
|Кері байланыс. |күйді бас бармақ салынған суреттер арқылы бағалау. | |
| |Барлығын түсіндім. | |
| |Енді түсініп келемін. | |
| |Түсінбедім. | |
Бағалау критерилері:Тақырып бойынша, «Әулие» адамның кім екенін
табады.
Қорқыт туралы аңызды айтып береді.
Қорқыттың өмір жолын біледі.
Қорқыттың жырлары,күйлерін атап айта
алады
Нақыл сөздерінің мағынасын ашады.
Қорқыт атаның өлімнен қашып құтыла
алмауын айта алады.
Оқу ісінің меңгерушісі: Қилыбай М
| | | | |
|Сабақ тақырыбы: |Махамбет |Мектеп: №41 М.Оразалиев | |
| |өлеңдері | | |
| | | | |
| | |Мұғалімнің есімі: Ортаева Н | |
|Күні: 19.11.2016 ж | | | |
| | | | |
| |Қатысқандар |Қатыспағандар саны: | |
|Сынып:8 сынып |саны:18 | | |
|1 мин | | |
| | | |
|Сабақтың мақсаты. |Махамбет өлеңдерінің мағынасын түсіндіру. | |
|1 мин | | |
|Сабақтың міндеттері. |Мұғалім үшін:Махамбет Өтемісұлының | |
| |өлеңдеріндегі айтылар ой туралы түсіндіреді. | |
| |Өлеңдегі күрделі метафоралар қиыннан | |
| |қиыстырылған шеберлік үлгісі екенін | |
| |түсіндіру. | |
| |Оқушылар үшін: Өлеңнің мағынасын ашады. | |
| | | |
|Ұйымдастыру кезеңі. | | |
|1 мин | | |
|1. Психологиялық дайындық| | |
|2 мин | | |
|2. Топқа бөлу. | | |
|3. Бағалау парақшасын |Бір- біріне жақсы көңіл күй тілейді. | |
|тарату | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Жемістердің атауы арқылы топқа бөлінеді. | |
| | | |
| |Бағалау критерилері арқылы бағаланады. | |
|5мин |Махамбеттің өмірі туралы білу.Өлеңдерінің | |
|Нені білулері керек. |тәрбиелік мәнін білу. | |
|5мин | | |
|Нені үйренулері керек. |Махамбеттің өлеңдерін жатқа білу | |
|Жұмысқа қажетті | А-4 парағы. | |
|материалдар. |Оқулық,дәптер,флевчарт,стикер,маркер. | |
|Сабақты өткізуге қажетті | | |
|материалдар,интернет |Ноутбук, слайд | |
|ресурстар. | | |
| 7мин |Оқулықтағы тақырып бойынша Махамбеттің өмірі |
|ДЖИГСМатериалдытүсіндіру.|туралы,оның өлеңдеріндегі айтылар ой туралы |
| |әңгімелеу. |
|15 мин | | |
| |Екі топтан екі оқушы қалауы бойынша тақтаға | |
|Тақта алдында жұмыс,өздік|шығады. Тақырып бойынша салған суреттерінің | |
|жұмыс. |мағынасын әңгімелеп қорғайды. | |
|1мин |Махамбет өлеңдері,стихотворения Махамбета, | |
|Тілдік құзіреттілік. |poem of Makhambet. | |
|5 мин |Оқушылар бір -біріне сұрақ қояды.Жауаптарына | |
|Сабақтың қорытындысы. |қарай олардың сабақты түсінгенін білу. | |
|3 мин | Топтағы бағалаушы оқушы бағалау критерилері | |
|Бағалау кезеңі. |арқылы бағалайды. | |
|1мин |Бүгінгі алған білімдерін «Бағдаршам » тәсілі | |
|Кері байланыс. |арқылы білдіреді. | |
| |Барлығын түсіндім.Жасыл түс. | |
| |Енді түсініп келемін.Қызыл түс. | |
| |Түсінбедім.Сары түс. | |
Дискриптор: Махамбеттің өмірі туралы біледі.
Өлеңдерін мәнерлеп оқи алады.
Өлеңдерінің мағынасын түсінеді.
Метафора туралы біледі.
ОҚО,Сайрам ауданы,
№ 41 М.Оразалиев атындағы жалпы орта мектебінің
қазақ тілі және әдебиеті пәні мұғалімі
Lesson Study тізбектелген сабақ топтамасына
жазған рефлексивті есебі
8 сыныпқа қазақ әдебиеті пәнінен «Қорқыт ата» тақырыбында Lesson
Study әдісі бойынша зерттеу сабағы өтілді. Бақылаушылар: С. Г. К. М. Е. С
. Оқушылардың білім сапасын көтеру мақсатында 3 зерттеу сабағын өттім.
Lesson Study дің бірінші кезеңде зерттеуге қатысатын мұғалімдермен
бірлесіп, сабақтың мақсаты жоспарланды. Екінші кезеңде сабақ беретін
мұғалімдер командасы бірігіп, тізбектелген сабағымның өтілуін
жоспарладық. Мен өзімнің тізбектелген сабақтарымда сын тұрғысынан ойлау
стратегияларын пайдаландым.Сындарлы оқыту технологиясының әдіс-
тәсілдерін қолдандым. Бақылаушылар сабақ барысында А,В,С, оқушысының
жетістіктерімен табыс критерилері, олардан сабақ соңында белгілі бір нәтиже
күтетінін бақылады. Тақырып бойынша Қорқыттың өмірімен танысу, нақыл
сөздерінің мағынасын түсіну. Оқушылар сабақта нені білулері керек? Қорқыт
ата кім? Ол қай ғасырда өмір сүрген? Сабақта нені үйренулері керек: Қорқыт
атаның нақыл сөздерін жатқа білулері керек. Екінші сабақ, Абайдың «он
жетінші » қарасөзі, Абайдың өмірі,шығармалары, «он жетінші» қарасөзінің
мағынасын түсінеді.Тақырыптағы кейіпкерлердің образын бейнелей
алды.Слайдта көрсетілген ұяшықтағы жасырын тұрған сұрақтарға жауап
берді.Сөздікпеп жұмыс жасады.Үшінші сабақ,Махамбет өлеңдері.Ақынның
өмірін білу.Баяндалған әңгімені оқушы бейнелеп суреттей алды.Өлеңін
мәнерлеп жатқа айта алды. Материалдарды түсіндіру мақсатында сын
тұрғысынан ойлау стратегиясының сұрақ- жауап, ой қозғау, миға шабуыл,
ДЖИГСО әдіс- тәсілдерін пайдаландым.
Сабақ барысында бақылаудағы Аоқушысына арналған табыс критерилері:
1. Әдістердің оқушыны қаншалықты ынтымақтастыққа жетелейтінін бақылау.
2. Қай әдіс оқушынының сабаққа қызығушылығын және белсенділігін
арттыратынын байқау
3. Ойлаудың қай деңгейі оқушының көшбасшылық қасиетін танытатынын көру. А
оқушыны С. Г. оқушының іс әрекетін бақылап отырды: Оқушы сабақта топпен
ынтымақтастықта болды. ДЖИГСО әдісінде белсенділігі артты. Постермен
жұмыс жасау кезінде оқушы көшбасшылық қасиетін танытты.Оқушыларды
біріктіріп,ұйымдастырды. Жұмыс жасау кезеңінде тақырыпты түсінгенін
білдірді, суретті бейнелеп көрсете алды. Постерді қорғау кезінде шебер
тілмен жеткізіп, мағынасын ашып нақтылай білді. Қорытынды кезеңінде
«крестиктер нөлдіктер» әдісінде оқушы сұраққа дұрыс жауап бере алмады.
Оған топтағы басқа оқушылар көмекке келді.
Бақылаудағы В оқушыға арналған табыс критерилері:
1.Оқушының топпен жұмыс барысындағы сенімсіздік танытқан жерлерін
жерлерін бақылау.
2.Оқушының сабақтың қай кезеңінде белсенділік танытқанын көру.
3.Оқушының үшін сабақ барысында қандай тапсырма қиын болды. Қорқыт атаның
өмірі мен шығармашылығынан толық деректер білмегендіктен сұрақтарға жауап
беруге қиналды.
В оқушыны зерттеуші мұғалім Қ.М. сабақ барысындағы оқушының іс
әрекетін байқады.Топпен жұмыс жасауда сұрақтарға жауап беру кезеңінде
жауаптың нақтылығына өзі сенімсіздік танытып отырады. Постер жасау
кезінде оқушы белсенділік танытns. Бір- біріне тапсырма бойынша нақты
сұрақ қояды .
Бақылаудағы С оқушысына арналған табыс критерилері.
1. Оқушының ойын ортаға салуға қандай тапсырмалар әсер ететінін көру.
2.Оқушының ынтымақтаса жұмыс істеу кезеңін түртіп алу.
3.Оқушының қалыс қалуы немесе оқшау болуының себебін түсіну.
Оқушының ойын ортаға салуда және ЖДИГСО әдісі арқылы оқулықпен жұмыс
жасауда оқушы ойын топтағы оқушыларға өз ойын айтып пікір білдіріп отырды.
С оқушы топтық жұмыс барысында белсене араласа алмады. Оқушы миға шабуыл
әдісінде сұрақтарға жауап бермеуінің себебі бойында ұяңдығының себебінен
өзін оқшау ұстады.
Үш сабақта критериалды бағалау әдісімен бағаланды:
1. Қорқыт атаның өмірімен шығармашылығын білді.
2. Нақыл сөздердің мән мағынасын түсінді.
3. Жырлары мен күйлерін атап айта алды.
4. Қорқыт туралы аңызды білді.
Сабақта А оқушы: үздік, В оқушы төрт, С оқушы қанағаттанарлық деген
баға алды.
Сабақтан кейін бақылаудағы оқушыларға қоюға ұсынылатын сұрақтар:
1. А оқушыға: Сабақта бәрінен де не ұнады? Топпен жұмыс жасау ұнады.
2. Сен нені үйрендің? Топтық жұмыс барысында өз ойымды ортаға салуды
үйрендім. Ойымды суреттеп жеткізуді бейімделдім.
1.В оқушыға: Сабақты түсінуге сен үшін қандай әдіс тәсіл тиімді болды?
2.Топпен жұмыс істеу ұнады ма? ДЖИГСО әдісі тиімді болды. Бір бірімізге
мәтіннің мағынасын түсіндіргеніміз ұнады. Топпен, жұппен жұмыс істеу маған
ұнады.
С оқушыға: Топта диологтік оқыту ұнады ма? Әрине топта диалог жүргізген
ұнады. Саған сабақ қызықты өтті ме? Үш сабақта қызықты өтті. Әсіресе
топта постер жасаған кездеріміз ұнады. Себебі кейбір айтылмай кеткен
ойларымызды суреттеп жеткіздік.
| |Абайдың « он | | | | |
|Сабақ тақырыбы: |жетінші » |Мектеп: №41 М.Оразалиев | | | |
| |қарасөзі | | | | |
| | | | | | |
| | |Мұғалімнің есімі: Ортаева Н | | | |
|Күні: 25.10.2016 ж | | | | | |
| | | | | | |
| |Қатысқандар |Қатыспағандар саны: | | | |
|Сынып:8 сынып |саны:18 | | | | |
|1 мин | | | | |
| | | | | |
|Сабақтың мақсаты. |Абайдың « он жетінші »қарасөзінің мағынасын түсіндіру. | | | |
|1 мин | | | | |
|Сабақтың міндеттері. |Мұғалім үшін: | | | |
| |Абайдың « он жетінші» қарасөзінің мағынасын, ерекшелігін | | | |
| |түсіндіреді. | | | |
| |Оқушылар үшін: Сөздікпен жұмыс жасайды. | | | |
|Ұйымдастыру кезеңі. | | | | |
|1 мин | | | | |
|Психологиялық дайындық . | | | | |
|2 мин2. Топқа бөлу. | | | | |
|3. Бағалау парақшасын тарату|Бүгінгі естіген алғашқы жылы сөзі.Оқушылар бір біріне айтып шығады. | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Қызыл,жасыл түсті тәттілерді алу арқылы бөліну. | | | |
| | | | | |
| |Бағалау критерилері арқылы бағаланады. | | | |
|5мин |Абайдың өмір жолы, « он жетінші »қарасөзінің мағынасын білу. | | | |
|Нені білулері керек. | | | | |
|5мин |Адамгершілікті,мейірімділікті,ынтымақтастықты үйренеді. | | | |
|Нені үйренулері керек. | | | | |
|Жұмысқа қажетті материалдар.| А-4 парағы. Оқулық,дәптер,флевчарт,стикер,маркер. | | | |
|Сабақты өткізуге қажетті | | | | |
|материалдар,интернет |Ноутбук, слайд | | | |
|ресурстар. | | | | |
| 7 мин |Абай атаның өмірі, « он жетінші » қарасөзі туралы әңгімелеу. | | |
|ДЖИГСО әдісі Материалды |Оқушылар ғалым, қайрат,ақыл,жүректің сөздерін жатқа | | |
|түсіндіру. |айтады.Кейіпкерлерді сомдайды. | | |
|5 мин | Оқулықта берілген сөздіктермен жұмыс жасайды. | | |
|Сөздікпен жұмыс жасау | | | |
|10 мин | | | |
| |Екі топтан екі оқушы қалауы бойынша тақтаға шығады. Тақырып бойынша | | |
|Тақта алдында жұмыс,өздік |салған суреттерінің мағынасын әңгімелеп қорғайды.Постер жасайды. | | |
|жұмыс. | | | |
|1мин | Абайдың « он жетінші » қарасөзі.17 th word of | | | |
|Тілдік құзіреттілік. |Abai | | | |
| |Seventeen th | | | |
|5 мин | | | | |
|Сабақтың қорытындысы. |Абай атаның өмірімен танысады.он жетінші | | | |
| |қарасөзінің тәрбиелік мәнін түсінеді. | | | |
|2 мин | Топтағы бағалаушы оқушы бағалау критерилері | | | |
|Бағалау кезеңі. |арқылы бағалайды. | | | |
|1мин |Білемін,білгім келеді,білдім. | | | |
|Кері байланыс. |Бүгінгі сабақ туралы бұрыннан білетіндерін,бүгінгі | | | |
| |білген қосымша ақпаратты, тақырып бойынша | | | |
| |ізденіп түсінігін кеңейткісі келетіні туралы | | | |
| |стикерге жазады. | | | |
Дискрипторлар:
Тақырыптың мазмұнын түсінеді.
Он жетінші қарасөздегі ақынның негізгі ойнына мән беріп,мағынасын аша
алады.
Әңгіменің басты кейіпкерлері туралы айтады.
Әңгіме бойынша сұрақтарға жауап береді. Сөздікпен жұмыс жасай ал
| | | | |
|Сабақ тақырыбы: |Қорқыт ата |Мектеп: №41 М.Оразалиев | |
| | | | |
| | |Мұғалімнің есімі: Ортаева Н | |
|Күні: 19.11.2016 ж | | | |
| | | | |
| |Қатысқандар |Қатыспағандар саны: | |
|Сынып:8 сынып |саны:18 | | |
|1 мин | | |
| | | |
|Сабақтың мақсаты. |Қорқыт атаның өмірінен танысу.нақыл сөздерінің | |
| |мағынасын түсіндіру. | |
|1 мин | | |
|Сабақтың міндеттері. |Мұғалім үшін: Қорқыттың кім екенін түсіндіреді | |
| |Қандай қасиетімен ел есінде қалғандығы туралы | |
| |айтады. Қорқыттың нақыл сөздерінің мағынасын | |
| |қазіргі мақал мәтелдермен ұқсастығын мысалдар | |
| |келтіру арқылы түсіндіреді. | |
| |Оқушылар үшін: Тақырыпты оқып, 17- беттегі | |
| |сұрақтарға жауап береді. | |
| | | |
|Ұйымдастыру кезеңі. | | |
|1 мин | | |
|1. Психологиялық | | |
|дайындық | | |
|2 мин | | |
|2. Топқа бөлу. |Бір- біріне жақсы көңіл күй тілейді. | |
|3. Бағалау парақшасын | | |
|тарату | | |
| | | |
| | | |
| |Қызыл,жасыл түстер арқылы бөліну. | |
| | | |
| |Бағалау критерилері арқылы бағаланады. | |
|5мин |Қорқыт ата кім, ол қай ғасырларда өмір сүрген, қай | |
|Нені білулері керек. |өңірде туылғанын білу.Нақыл сөздерінің тәрбиелік | |
| |мәнін білу. | |
|5мин | | |
|Нені үйренулері керек.|Қорқыт атаның нақыл сөздерін жатқа білу | |
|Жұмысқа қажетті | А-4 парағы. | |
|материалдар. |Оқулық,дәптер,флевчарт,стикер,маркер,Қорқыттың | |
| |нақыл сөздері. | |
|Сабақты өткізуге | | |
|қажетті |Ноутбук, слайд | |
|материалдар,интернет | | |
|ресурстар. | | |
| 7мин |Қорқыт атаның өмірі, оның бойындағы қасиеті,өлімнен|
|ДЖИГСО әдісі |қашып құтыла алмауы туралы әңгімелеу. |
|Материалды түсіндіру. | |
|15 мин | | |
| |Екі топтан екі оқушы қалауы бойынша тақтаға | |
|Тақта алдында |шығады. Тақырып бойынша салған суреттерінің | |
|жұмыс,өздік жұмыс. |мағынасын әңгімелеп қорғайды. | |
|1мин |Қорқыт ата, Коркыт ата Korkhyt Ata | |
|Тілдік құзіреттілік. | | |
|5 мин |Ұяшықта жасырын тұрған сұрақтарға жауап береді. | |
|Сабақтың қорытындысы. | | |
|Крестиктер- нөлдіктер |Қобыз аспабын алғаш жасап,тартқан адам,өлімнен | |
|әдісі |қашып құтыла алмаған Қорқыт атаның өмірімен | |
| |танысады.Нақыл сөздерінің тәрбиелік мәнін түсінеді.| |
|3 мин | Топтағы бағалаушы оқушы бағалау критерилері | |
|Бағалау кезеңі. |арқылы бағалайды. | |
|1мин |«Бас бармақ» тәсілі.Бүгінгі сабақта болған көңіл- | |
|Кері байланыс. |күйді бас бармақ салынған суреттер арқылы бағалау. | |
| |Барлығын түсіндім. | |
| |Енді түсініп келемін. | |
| |Түсінбедім. | |
Бағалау критерилері:Тақырып бойынша, «Әулие» адамның кім екенін
табады.
Қорқыт туралы аңызды айтып береді.
Қорқыттың өмір жолын біледі.
Қорқыттың жырлары,күйлерін атап айта
алады
Нақыл сөздерінің мағынасын ашады.
Қорқыт атаның өлімнен қашып құтыла
алмауын айта алады.
Оқу ісінің меңгерушісі: Қилыбай М
| | | | |
|Сабақ тақырыбы: |Махамбет |Мектеп: №41 М.Оразалиев | |
| |өлеңдері | | |
| | | | |
| | |Мұғалімнің есімі: Ортаева Н | |
|Күні: 19.11.2016 ж | | | |
| | | | |
| |Қатысқандар |Қатыспағандар саны: | |
|Сынып:8 сынып |саны:18 | | |
|1 мин | | |
| | | |
|Сабақтың мақсаты. |Махамбет өлеңдерінің мағынасын түсіндіру. | |
|1 мин | | |
|Сабақтың міндеттері. |Мұғалім үшін:Махамбет Өтемісұлының | |
| |өлеңдеріндегі айтылар ой туралы түсіндіреді. | |
| |Өлеңдегі күрделі метафоралар қиыннан | |
| |қиыстырылған шеберлік үлгісі екенін | |
| |түсіндіру. | |
| |Оқушылар үшін: Өлеңнің мағынасын ашады. | |
| | | |
|Ұйымдастыру кезеңі. | | |
|1 мин | | |
|1. Психологиялық дайындық| | |
|2 мин | | |
|2. Топқа бөлу. | | |
|3. Бағалау парақшасын |Бір- біріне жақсы көңіл күй тілейді. | |
|тарату | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Жемістердің атауы арқылы топқа бөлінеді. | |
| | | |
| |Бағалау критерилері арқылы бағаланады. | |
|5мин |Махамбеттің өмірі туралы білу.Өлеңдерінің | |
|Нені білулері керек. |тәрбиелік мәнін білу. | |
|5мин | | |
|Нені үйренулері керек. |Махамбеттің өлеңдерін жатқа білу | |
|Жұмысқа қажетті | А-4 парағы. | |
|материалдар. |Оқулық,дәптер,флевчарт,стикер,маркер. | |
|Сабақты өткізуге қажетті | | |
|материалдар,интернет |Ноутбук, слайд | |
|ресурстар. | | |
| 7мин |Оқулықтағы тақырып бойынша Махамбеттің өмірі |
|ДЖИГСМатериалдытүсіндіру.|туралы,оның өлеңдеріндегі айтылар ой туралы |
| |әңгімелеу. |
|15 мин | | |
| |Екі топтан екі оқушы қалауы бойынша тақтаға | |
|Тақта алдында жұмыс,өздік|шығады. Тақырып бойынша салған суреттерінің | |
|жұмыс. |мағынасын әңгімелеп қорғайды. | |
|1мин |Махамбет өлеңдері,стихотворения Махамбета, | |
|Тілдік құзіреттілік. |poem of Makhambet. | |
|5 мин |Оқушылар бір -біріне сұрақ қояды.Жауаптарына | |
|Сабақтың қорытындысы. |қарай олардың сабақты түсінгенін білу. | |
|3 мин | Топтағы бағалаушы оқушы бағалау критерилері | |
|Бағалау кезеңі. |арқылы бағалайды. | |
|1мин |Бүгінгі алған білімдерін «Бағдаршам » тәсілі | |
|Кері байланыс. |арқылы білдіреді. | |
| |Барлығын түсіндім.Жасыл түс. | |
| |Енді түсініп келемін.Қызыл түс. | |
| |Түсінбедім.Сары түс. | |
Дискриптор: Махамбеттің өмірі туралы біледі.
Өлеңдерін мәнерлеп оқи алады.
Өлеңдерінің мағынасын түсінеді.
Метафора туралы біледі.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz