Қорқыт атаның өмірінен танысу

Ортаева Нағима

ОҚО, Сайрам ауданы,

№ 41 М. Оразалиев атындағы жалпы орта мектебінің

қазақ тілі және әдебиеті пәні мұғалімі

Lesson Study тізбектелген сабақ топтамасына

жазған рефлексивті есебі

8 сыныпқа қазақ әдебиеті пәнінен «Қорқыт ата» тақырыбында Lesson Study әдісі бойынша зерттеу сабағы өтілді. Бақылаушылар: С. Г. К. М. Е. С . Оқушылардың білім сапасын көтеру мақсатында 3 зерттеу сабағын өттім. Lesson Study дің бірінші кезеңде зерттеуге қатысатын мұғалімдермен бірлесіп, сабақтың мақсаты жоспарланды. Екінші кезеңде сабақ беретін мұғалімдер командасы бірігіп, тізбектелген сабағымның өтілуін жоспарладық. Мен өзімнің тізбектелген сабақтарымда сын тұрғысынан ойлау стратегияларын пайдаландым. Сындарлы оқыту технологиясының әдіс- тәсілдерін қолдандым. Бақылаушылар сабақ барысында А, В, С, оқушысының жетістіктерімен табыс критерилері, олардан сабақ соңында белгілі бір нәтиже күтетінін бақылады. Тақырып бойынша Қорқыттың өмірімен танысу, нақыл сөздерінің мағынасын түсіну. Оқушылар сабақта нені білулері керек? Қорқыт ата кім? Ол қай ғасырда өмір сүрген? Сабақта нені үйренулері керек: Қорқыт атаның нақыл сөздерін жатқа білулері керек. Екінші сабақ, Абайдың «он жетінші » қарасөзі, Абайдың өмірі, шығармалары, «он жетінші» қарасөзінің мағынасын түсінеді. Тақырыптағы кейіпкерлердің образын бейнелей алды. Слайдта көрсетілген ұяшықтағы жасырын тұрған сұрақтарға жауап берді. Сөздікпеп жұмыс жасады. Үшінші сабақ, Махамбет өлеңдері. Ақынның өмірін білу. Баяндалған әңгімені оқушы бейнелеп суреттей алды. Өлеңін мәнерлеп жатқа айта алды. Материалдарды түсіндіру мақсатында сын тұрғысынан ойлау стратегиясының сұрақ- жауап, ой қозғау, миға шабуыл, ДЖИГСО әдіс- тәсілдерін пайдаландым.

Сабақ барысында бақылаудағы Аоқушысына арналған табыс критерилері:

1. Әдістердің оқушыны қаншалықты ынтымақтастыққа жетелейтінін бақылау.

2. Қай әдіс оқушынының сабаққа қызығушылығын және белсенділігін арттыратынын байқау

3. Ойлаудың қай деңгейі оқушының көшбасшылық қасиетін танытатынын көру. А оқушыны С. Г. оқушының іс әрекетін бақылап отырды: Оқушы сабақта топпен ынтымақтастықта болды. ДЖИГСО әдісінде белсенділігі артты. Постермен жұмыс жасау кезінде оқушы көшбасшылық қасиетін танытты. Оқушыларды біріктіріп, ұйымдастырды. Жұмыс жасау кезеңінде тақырыпты түсінгенін білдірді, суретті бейнелеп көрсете алды. Постерді қорғау кезінде шебер тілмен жеткізіп, мағынасын ашып нақтылай білді. Қорытынды кезеңінде «крестиктер нөлдіктер» әдісінде оқушы сұраққа дұрыс жауап бере алмады. Оған топтағы басқа оқушылар көмекке келді.

Бақылаудағы В оқушыға арналған табыс критерилері:

1. Оқушының топпен жұмыс барысындағы сенімсіздік танытқан жерлерін жерлерін бақылау.

2. Оқушының сабақтың қай кезеңінде белсенділік танытқанын көру.

3. Оқушының үшін сабақ барысында қандай тапсырма қиын болды. Қорқыт атаның өмірі мен шығармашылығынан толық деректер білмегендіктен сұрақтарға жауап беруге қиналды.

В оқушыны зерттеуші мұғалім Қ. М. сабақ барысындағы оқушының іс әрекетін байқады. Топпен жұмыс жасауда сұрақтарға жауап беру кезеңінде жауаптың нақтылығына өзі сенімсіздік танытып отырады. Постер жасау кезінде оқушы белсенділік танытns. Бір- біріне тапсырма бойынша нақты сұрақ қояды .

Бақылаудағы С оқушысына арналған табыс критерилері.

1. Оқушының ойын ортаға салуға қандай тапсырмалар әсер ететінін көру.

2. Оқушының ынтымақтаса жұмыс істеу кезеңін түртіп алу.

3. Оқушының қалыс қалуы немесе оқшау болуының себебін түсіну.

Оқушының ойын ортаға салуда және ЖДИГСО әдісі арқылы оқулықпен жұмыс жасауда оқушы ойын топтағы оқушыларға өз ойын айтып пікір білдіріп отырды. С оқушы топтық жұмыс барысында белсене араласа алмады. Оқушы миға шабуыл әдісінде сұрақтарға жауап бермеуінің себебі бойында ұяңдығының себебінен өзін оқшау ұстады.

Үш сабақта критериалды бағалау әдісімен бағаланды:

  1. Қорқыт атаның өмірімен шығармашылығын білді.
  2. Нақыл сөздердің мән мағынасын түсінді.
  3. Жырлары мен күйлерін атап айта алды.
  4. Қорқыт туралы аңызды білді.

Сабақта А оқушы: үздік, В оқушы төрт, С оқушы қанағаттанарлық деген баға алды.

Сабақтан кейін бақылаудағы оқушыларға қоюға ұсынылатын сұрақтар:

  1. А оқушыға: Сабақта бәрінен де не ұнады? Топпен жұмыс жасау ұнады.
  2. Сен нені үйрендің? Топтық жұмыс барысында өз ойымды ортаға салуды үйрендім. Ойымды суреттеп жеткізуді бейімделдім.

1. В оқушыға: Сабақты түсінуге сен үшін қандай әдіс тәсіл тиімді болды? 2. Топпен жұмыс істеу ұнады ма? ДЖИГСО әдісі тиімді болды. Бір бірімізге мәтіннің мағынасын түсіндіргеніміз ұнады. Топпен, жұппен жұмыс істеу маған ұнады.

С оқушыға: Топта диологтік оқыту ұнады ма? Әрине топта диалог жүргізген ұнады. Саған сабақ қызықты өтті ме? Үш сабақта қызықты өтті. Әсіресе топта постер жасаған кездеріміз ұнады. Себебі кейбір айтылмай кеткен ойларымызды суреттеп жеткіздік.

Сабақ тақырыбы:: Сабақ тақырыбы:
Абайдың « он жетінші » қарасөзі: Абайдың « он жетінші » қарасөзі
Мектеп: №41 М. Оразалиев: Мектеп: №41 М. Оразалиев
:
:
:
Сабақ тақырыбы:: Күні: 25. 10. 2016 ж
Абайдың « он жетінші » қарасөзі:
Мектеп: №41 М. Оразалиев: Мұғалімнің есімі: Ортаева Н
:
:
:
Сабақ тақырыбы:: Сынып:8 сынып
Абайдың « он жетінші » қарасөзі: Қатысқандар саны:18
Мектеп: №41 М. Оразалиев: Қатыспағандар саны:
:
:
:
Сабақ тақырыбы::

1 мин

Сабақтың мақсаты.

Абайдың « он жетінші » қарасөзі: Абайдың « он жетінші »қарасөзінің мағынасын түсіндіру.
Мектеп: №41 М. Оразалиев:
:
:
Сабақ тақырыбы::

1 мин

Сабақтың міндеттері.

Абайдың « он жетінші » қарасөзі:

Мұғалім үшін:

Абайдың « он жетінші» қарасөзінің мағынасын, ерекшелігін түсіндіреді.

Оқушылар үшін: Сөздікпен жұмыс жасайды.

Мектеп: №41 М. Оразалиев:
:
:
Сабақ тақырыбы::

Ұйымдастыру кезеңі.

1 мин

  1. Психологиялық дайындық .

2 мин2. Топқа бөлу.

3. Бағалау парақшасын тарату

Абайдың « он жетінші » қарасөзі:

Бүгінгі естіген алғашқы жылы сөзі. Оқушылар бір біріне айтып шығады.

Қызыл, жасыл түсті тәттілерді алу арқылы бөліну.

Бағалау критерилері арқылы бағаланады.

Мектеп: №41 М. Оразалиев:
:
:
Сабақ тақырыбы::

5мин

Нені білулері керек.

Абайдың « он жетінші » қарасөзі: Абайдың өмір жолы, « он жетінші »қарасөзінің мағынасын білу.
Мектеп: №41 М. Оразалиев:
:
Сабақ тақырыбы::

5мин

Нені үйренулері керек.

Абайдың « он жетінші » қарасөзі: Адамгершілікті, мейірімділікті, ынтымақтастықты үйренеді.
Мектеп: №41 М. Оразалиев:
:
:
Сабақ тақырыбы:: Жұмысқа қажетті материалдар.
Абайдың « он жетінші » қарасөзі: А-4 парағы. Оқулық, дәптер, флевчарт, стикер, маркер.
Мектеп: №41 М. Оразалиев:
:
:
Сабақ тақырыбы:: Сабақты өткізуге қажетті материалдар, интернет ресурстар.
Абайдың « он жетінші » қарасөзі: Ноутбук, слайд
Мектеп: №41 М. Оразалиев:
:
:
Сабақ тақырыбы::

7 мин

ДЖИГСО әдісі Материалды түсіндіру.

Абайдың « он жетінші » қарасөзі:

Абай атаның өмірі, « он жетінші » қарасөзі туралы әңгімелеу.

Оқушылар ғалым, қайрат, ақыл, жүректің сөздерін жатқа айтады. Кейіпкерлерді сомдайды.

Мектеп: №41 М. Оразалиев:
:
Сабақ тақырыбы::

5 мин

Сөздікпен жұмыс жасау

Абайдың « он жетінші » қарасөзі: Оқулықта берілген сөздіктермен жұмыс жасайды.
Мектеп: №41 М. Оразалиев:
:
Сабақ тақырыбы::

10 мин

Тақта алдында жұмыс, өздік жұмыс.

Абайдың « он жетінші » қарасөзі: Екі топтан екі оқушы қалауы бойынша тақтаға шығады. Тақырып бойынша салған суреттерінің мағынасын әңгімелеп қорғайды. Постер жасайды.
Мектеп: №41 М. Оразалиев:
:
Сабақ тақырыбы::

1мин

Тілдік құзіреттілік.

Абайдың « он жетінші » қарасөзі:

Абайдың « он жетінші » қарасөзі. 17 th word of Abai

Seventeen th

Мектеп: №41 М. Оразалиев:
:
:
Сабақ тақырыбы::

5 мин

Сабақтың қорытындысы.

Абайдың « он жетінші » қарасөзі: Абай атаның өмірімен танысады. он жетінші қарасөзінің тәрбиелік мәнін түсінеді.
Мектеп: №41 М. Оразалиев:
:
:
Сабақ тақырыбы::

2 мин

Бағалау кезеңі.

Абайдың « он жетінші » қарасөзі: Топтағы бағалаушы оқушы бағалау критерилері арқылы бағалайды.
Мектеп: №41 М. Оразалиев:
:
Сабақ тақырыбы::

1мин

Кері байланыс.

Абайдың « он жетінші » қарасөзі:

Білемін, білгім келеді, білдім.

Бүгінгі сабақ туралы бұрыннан білетіндерін, бүгінгі білген қосымша ақпаратты, тақырып бойынша ізденіп түсінігін кеңейткісі келетіні туралы стикерге жазады.

Мектеп: №41 М. Оразалиев:
:
:

Дискрипторлар:

Тақырыптың мазмұнын түсінеді.

Он жетінші қарасөздегі ақынның негізгі ойнына мән беріп, мағынасын аша алады.

Әңгіменің басты кейіпкерлері туралы айтады.

Әңгіме бойынша сұрақтарға жауап береді. Сөздікпен жұмыс жасай ал

Сабақ тақырыбы:
Қорқыт ата
Мектеп: №41 М. Оразалиев
Сабақ тақырыбы:: Күні: 19. 11. 2016 ж
Қорқыт ата:
Мектеп: №41 М. Оразалиев: Мұғалімнің есімі: Ортаева Н
:
Сабақ тақырыбы:: Сынып:8 сынып
Қорқыт ата: Қатысқандар саны:18
Мектеп: №41 М. Оразалиев: Қатыспағандар саны:
:
Сабақ тақырыбы::

1 мин

Сабақтың мақсаты.

Қорқыт ата: Қорқыт атаның өмірінен танысу. нақыл сөздерінің мағынасын түсіндіру.
Мектеп: №41 М. Оразалиев:
Сабақ тақырыбы::

1 мин

Сабақтың міндеттері.

Қорқыт ата:

Мұғалім үшін: Қорқыттың кім екенін түсіндіреді Қандай қасиетімен ел есінде қалғандығы туралы айтады. Қорқыттың нақыл сөздерінің мағынасын қазіргі мақал мәтелдермен ұқсастығын мысалдар келтіру арқылы түсіндіреді.

Оқушылар үшін: Тақырыпты оқып, 17- беттегі сұрақтарға жауап береді.

Мектеп: №41 М. Оразалиев:
Сабақ тақырыбы::

Ұйымдастыру кезеңі.

1 мин

1. Психологиялық дайындық

2 мин

2. Топқа бөлу.

3. Бағалау парақшасын тарату

Қорқыт ата:

Бір- біріне жақсы көңіл күй тілейді.

Қызыл, жасыл түстер арқылы бөліну.

Бағалау критерилері арқылы бағаланады.

Мектеп: №41 М. Оразалиев:
Сабақ тақырыбы::

5мин

Нені білулері керек.

Қорқыт ата: Қорқыт ата кім, ол қай ғасырларда өмір сүрген, қай өңірде туылғанын білу. Нақыл сөздерінің тәрбиелік мәнін білу.
Сабақ тақырыбы::

5мин

Нені үйренулері керек.

Қорқыт ата: Қорқыт атаның нақыл сөздерін жатқа білу
Мектеп: №41 М. Оразалиев:
Сабақ тақырыбы:: Жұмысқа қажетті материалдар.
Қорқыт ата: А-4 парағы. Оқулық, дәптер, флевчарт, стикер, маркер, Қорқыттың нақыл сөздері.
Мектеп: №41 М. Оразалиев:
Сабақ тақырыбы:: Сабақты өткізуге қажетті материалдар, интернет ресурстар.
Қорқыт ата: Ноутбук, слайд
Мектеп: №41 М. Оразалиев:
Сабақ тақырыбы::

7мин

ДЖИГСО әдісі Материалды түсіндіру.

Қорқыт ата: Қорқыт атаның өмірі, оның бойындағы қасиеті, өлімнен қашып құтыла алмауы туралы әңгімелеу.
Сабақ тақырыбы::

15 мин

Тақта алдында жұмыс, өздік жұмыс.

Қорқыт ата: Екі топтан екі оқушы қалауы бойынша тақтаға шығады. Тақырып бойынша салған суреттерінің мағынасын әңгімелеп қорғайды.
Мектеп: №41 М. Оразалиев:
Сабақ тақырыбы::

1мин

Тілдік құзіреттілік.

Қорқыт ата: Қорқыт ата, Коркыт ата Korkhyt Ata
Мектеп: №41 М. Оразалиев:
Сабақ тақырыбы::

5 мин

Сабақтың қорытындысы.

Крестиктер- нөлдіктер әдісі

Қорқыт ата:

Ұяшықта жасырын тұрған сұрақтарға жауап береді.

Қобыз аспабын алғаш жасап, тартқан адам, өлімнен қашып құтыла алмаған Қорқыт атаның өмірімен танысады. Нақыл сөздерінің тәрбиелік мәнін түсінеді.

Мектеп: №41 М. Оразалиев:
Сабақ тақырыбы::

3 мин

Бағалау кезеңі.

Қорқыт ата: Топтағы бағалаушы оқушы бағалау критерилері арқылы бағалайды.
Сабақ тақырыбы::

1мин

Кері байланыс.

Қорқыт ата:

«Бас бармақ» тәсілі. Бүгінгі сабақта болған көңіл- күйді бас бармақ салынған суреттер арқылы бағалау.

Барлығын түсіндім.

Енді түсініп келемін.

Түсінбедім.

Мектеп: №41 М. Оразалиев:

Бағалау критерилері:Тақырып бойынша, «Әулие» адамның кім екенін табады.

Қорқыт туралы аңызды айтып береді.

Қорқыттың өмір жолын біледі.


Ұқсас жұмыстар
Қорқыт Ата ескерткіші
Қорқыт. 1 сынып
Қорқыт атаның нақыл сөздері
Қорқыт ата кім
Мағжан Жұмабаев сүйемін өлеңі туралы ақпарат
Қазақтың ұлттық музыкалық аспаптары. 5 сынып
Қорқыт ата, асан қайғы, әбунасыр әл-фараби дана-ғұламалар әлеміне саяхат
ҮІІ Оқушыларды бағалау
Қазақ музыка өнерінің бастауы
Қорқыт ата тағылымын мектеп жасындағы оқушылар тәрбиесіне пайдалану
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz