Дала өсімдіктері мен жануарлары

Батыс Қазақстан облысы, Бөкей ордасы ауданы, Мұратсай ауылы.
А. Құсайынов атындағы ЖОББМБ бастауыш сынып мұғалімі
Саматова Алмагул Кайрболатовна
Дала жердегі өсімдіктер мен жануарларының өсіп-өну жағдайлары туралы түсінік бере отырып, олардың арасындағы байланысты түсіндіру.
Өсімдіктер мен жануарларды танып білуге, қорғауға, мейірімділікке баулу.
Оқулық, слаид «мәтінмен жұмыс», суреттер.
-флипчарт, маркер, стикер, бағалау, рефлексия парақтары
Ұйымдастыру кезеңі
Топқа бөлу
Үй тапсырмасын тексеру.
Оқушылармен амандасу. Психологиялық дайындық
Күнге қолдарыңды созыңдар, күннің жомарт сәулелері ананың нәзік алақанындай аялайды, сипалайды, жылытады. Сиқырлы күн барлық өкпе мен мұңды ерітіп жібереді. Жүрегімізді жылу мен махаббатқа толтырады.
Оқушылардың сабаққа дайындығын қадағалау.
1топ-Шалғын өсімдіктерін ата
2топ- Шалғын жануарларын ата
3топ-Өздерің тұратын өлкенің табиғатын әңгімеле
Күн жарығын алақанға саламын,
Жүрегіме басып ұстап қаламын.
Ізгі әрі нәзік, мейірімді,
Болып кетер сонда дереу жан-жағым.
Сабаққа дайындалады.
Оқушылар түстерді
таңдап, топқа бөлінеді. Оқушылар жауап береді. Ой қозғайды.
II. Мағынаны тану.
Топтастыру әдісі
«Дала» сөзімен берілген
ұғымды қалай түсінесіңдер?
Далада қандай өсімдіктер мен жануарларды көргендерің бар? (мысалдар келтіру арқылы оқушы зейінін жаңа сабаққа бағыттау)
Олай болса бүгінгі сабақта біз дала өсімдіктері мен жануарлары туралы айтамыз.
Дала өсімдіктері мен жануарлары жайында түсінік беру.
Қызығушылықтары оянады. Жаңа тақырыпқа көшуде жауаптар береді. Ортақ мақсат шығарады.
Жеке, жұпта, топта. Оқушылар жұмыстары тыңдалып, өздері топтастырады.
Оқушы өз білетіндерін ортаға салады.
Талдайды.
Қол шапалақтайды. Бір біріне ризашылықтарын білдіреді.
Оқушылар жауап береді.
Осы тапсырмаға жауап алғаннан кейін мұғалім тағы да сұрақ қояды.
- Далада өсімдіктердің, қандай түрлері болады?Көктемгі дала адамға қандай әсер қалдырады?
-Далада жануарлардың қандай түрлері болады?
Сергіту сәті
Мәтінді оқып, таныс-
тыру.
INSERT әдісібойынша таблица олтыру
«-», «+», «?», «V»
Сөздік жұмысын жүргізіліп, түсініксіз ұғымдарды, мәліметтерді талдау.
Сұраққа жауап береді.
Постер құрады. Топтар ортаға шығып қорғайды. «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі бойынша бағалау.
Тапсырма бойынша бағалайды. Оқушылар өз өздерін бағалайды
Таныстырылым қарайды. . Топта талқылайды, ортақ шешім шығарып бір оқушы қорғайды.
Оқушылар «Дала» туралы дереккөздер жинап, топ ішінде талқылайды.
Мәтінді оқи отырып, оқушылар «INSЕRT» әдісі арқылы талдайды
Сөйлем мен мәтіннің арасындағы айырмашы-
лық пен ұқсастықты «Венн» диаграммасына салып салыстыру.
Үй тапсырмасы.
Сурет бойынша мәтін құрау.
«Бармақ» әдісін кері байланысқа ұсынады
Бас бармақты жоғары көтеру - бәрі түсінікті.
Бас бармақты орташа көрсету - түсінікті, бірақ қиналдым.
Бас бармақты төмен түсіру - түсініксіз.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz