Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Дала өсімдіктері мен жануарлары

Батыс Қазақстан облысы, Бөкей
ордасы ауданы, Мұратсай ауылы.
А.Құсайынов атындағы ЖОББМБ
бастауыш сынып мұғалімі
Саматова Алмагул Кайрболатовна

|Сыныбы: 4 |пәні: дүниетану |
|Тақырыбы |Дала өсімдіктері мен жануарлары |
|Мақсаты |Дала жердегі өсімдіктер мен жануарларының өсіп-өну жағдайлары |
| |туралы түсінік бере отырып, олардың арасындағы байланысты |
| |түсіндіру. |
| |Өсімдіктер мен жануарларды танып білуге, қорғауға, мейірімділікке|
| |баулу. |
|Күтілетін |Дала өсімдіктері мен жануарлары туралы мағлұмат алады. Топта |
|нәтиже |жұмыс істей алады. |
|Дерексөздер,|Оқулық, слаид «мәтінмен жұмыс», суреттер. |
|құрал-жабдық|-флипчарт, маркер,стикер, бағалау, рефлексия парақтары |
|тар | |
|Сабақ кезеңі|Жоспар |Мұғалім әрекеті |Оқушы әрекеті |
| |мазмұны | | |
|Кіріспе |Ұйымдастыру |Оқушылармен амандасу. |Күн жарығын алақанға |
| |кезеңі |Психологиялық дайындық|саламын, |
| |Топқа бөлу |Күнге қолдарыңды |Жүрегіме басып ұстап |
| |Үй |созыңдар, күннің |қаламын. |
| |тапсырмасын |жомарт сәулелері |Ізгі әрі нәзік, мейірімді, |
| |тексеру. |ананың нәзік |Болып кетер сонда дереу |
| | |алақанындай аялайды, |жан-жағым. |
| | |сипалайды, жылытады. |Сабаққа дайындалады. |
| | |Сиқырлы күн барлық |Оқушылар түстерді |
| | |өкпе мен мұңды ерітіп |таңдап,топқа бөлінеді. |
| | |жібереді. Жүрегімізді |Оқушылар жауап береді.Ой |
| | |жылу мен махаббатқа |қозғайды. |
| | |толтырады. | |
| | |Оқушылардың сабаққа | |
| | |дайындығын қадағалау. | |
| | |1топ-Шалғын | |
| | |өсімдіктерін ата | |
| | |2топ- Шалғын | |
| | |жануарларын ата | |
| | |3топ-Өздерің тұратын | |
| | |өлкенің табиғатын | |
| | |әңгімеле | |
|Тұсаукесер |Жаңа сабақ |II. Мағынаны тану. |Қызығушылықтары оянады. |
| | |Топтастыру әдісі |Жаңа тақырыпқа көшуде |
| | |«Дала» сөзімен |жауаптар береді. Ортақ |
| | |берілген |мақсат шығарады. |
| | |ұғымды қалай |Жеке,жұпта,топта. Оқушылар |
| | |түсінесіңдер? |жұмыстары тыңдалып, өздері |
| | |Далада қандай |топтастырады. |
| | |өсімдіктер мен |Оқушы өз білетіндерін ортаға|
| | |жануарларды |салады. |
| | |көргендерің бар? |Талдайды. |
| | |(мысалдар келтіру |Қол шапалақтайды. Бір |
| | |арқылы оқушы зейінін |біріне ризашылықтарын |
| | |жаңа сабаққа бағыттау)|білдіреді. |
| | |Олай болса бүгінгі |Оқушылар жауап береді. |
| | |сабақта біз дала | |
| | |өсімдіктері мен | |
| | |жануарлары туралы | |
| | |айтамыз. | |
| | |Дала өсімдіктері мен | |
| | |жануарлары жайында | |
| | |түсінік беру. | |
|Негізгі | |Осы тапсырмаға жауап |Сұраққа жауап береді. |
|бөлім | |алғаннан кейін мұғалім| |
| | |тағы да сұрақ қояды.|Постер құрады. Топтар |
| | | |ортаға шығып қорғайды. «Екі |
| | |- Далада |жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі |
| | |өсімдіктердің, қандай |бойынша бағалау. |
| | |түрлері |Тапсырма бойынша бағалайды.|
| | |болады?----Көктемгі |Оқушылар өз өздерін |
| | |дала адамға қандай |бағалайды |
| | |әсер қалдырады? |Таныстырылым қарайды. . |
| | |-Далада жануарлардың |Топта талқылайды, ортақ |
| | |қандай түрлері болады?|шешім шығарып бір оқушы |
| | |Сергіту сәті |қорғайды. |
| | |Мәтінді оқып, таныс- | |
| | |тыру. | |
| | |INSERT әдісібойынша |Оқушылар «Дала» туралы |
| | |таблица олтыру |дереккөздер жинап, топ |
| | |«-», «+», «?», «V» |ішінде талқылайды. |
| | |Сөздік жұмысын | |
| | |жүргізіліп, түсініксіз|Мәтінді оқи отырып, оқушылар|
| | |ұғымдарды, |«INSЕRT» әдісі арқылы |
| | |мәліметтерді талдау. |талдайды |
|Қорытынды | |Сөйлем мен мәтіннің | «Венн диаграммасына» салып |
| | |арасындағы айырмашы- |салыстырады. |
| | |лық пен ұқсастықты | |
| | |«Венн» диаграммасына | |
| | |салып салыстыру. | |
| | |Үй тапсырмасы. | |
| | |Сурет бойынша мәтін | |
| | |құрау. | |
|Бағалау | |Бағалау критерийлер | |
| | |арқылы топ басшысы | |
| | |оқушыларды бағалайды. | |
|Рефлексия | |«Бармақ» әдісін кері |«Бармақ» әдісі бойынша |
| | |байланысқа ұсынады |сабаққа пікірлерін білдіреді|
| | |Бас бармақты жоғары | |
| | |көтеру – бәрі | |
| | |түсінікті. | |
| | |Бас бармақты орташа | |
| | |көрсету - түсінікті, | |
| | |бірақ қиналдым. | |
| | |Бас бармақты төмен | |
| | |түсіру – түсініксіз. | |

Ұқсас жұмыстар
Дала жануарлары
Су қоймасы өсімдіктері мен жануарлары жайлы ақпарат
Су қоймасы өсімдіктері мен жануарлары
Қазақстан қорықтары
Топқа бөлу
Сабаққа назарларын аудару
Шөл зонасы. 7 сынып
"дала, шөл, шалғын табиғат аймақтары" дүниетану 4 сынып
"Баяндауыш." 3 сынып
Сарыарқа туралы
Пәндер