Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сабақтың жабдығы

|Қазақ әдебиеті |Уақыты:25/02.2016 жыл. 1-ші|Кабинет: №19 |Кусманова С.К. |
| |сабақ. | | |
|Сабақтың атауы |«Жүз жасаған Жамбыл». Жамбылдың туғанына 170 жыл толуына |
| |орай ұйымдастырылған бірыңғай күн. |
|Сілтеме |Қазақ әдебиеті. Ғаламтор. |
|Сабақтың жабдығы |Үлестірмелі парақшалар, слайд, бейнефильм, буклет. |
|Жалпы мақсаттар | Қазақ халық поэзиясының ірі құбылысы, өлең сөздің дүлдүлі, |
| |жыршы Жамбыл Жабаевтың Отансүйгіштік тағылымын үлгі ету, |
| |өскелең ұрпаққа кеңінен насихаттау, мәңгі есте сақтау. |
| |Білімділік: Оқушылардың Ж.Жабаев туралы білімдерін ұштастыра|
|Міндеті: |отырып, қазақ әдебиеті мен қазақ халқының дәстүрін |
| |ұғындыру.Дамытушылық: Тіл мәдениетін, сөз байлығын, сөздік |
| |қорын молайту, шығармашылық қабілетін арттыру, өздігінен |
| |жұмыс жасауға дағдыландыру.Тәрбиелік: Оқушыларды ана тілін |
| |қастерлеуге, сөз өнерін дәріптеуге, ұйымшылдыққа, |
| |еңбекқорлыққа, ізденімпаздыққа, білімділікке тәрбиелеу. |
|Оқыту  нәтижесі: |Жамбыл шығармашылығы арқылы жыршының Отансүйгіштік, достық, |
| |бауырмалдық қасиеттерінен сабақ алады. Жыраудың өмірі мен |
| |шығармашылығын ғылыми негізде зерттеуге ынталанады. Ұлттық |
| |құндылықтарымызға деген құрмет сезімі артады. |
|Сабақтың түрі: |таным сабақ. |
|Сабақтың әдісі: |түсіндіру, сұрақ - жауап, сөз мағынасын ашу, іздендіру, |
| |зерттеу. |
|Топқа бөлу |Сынып алдын ала берілген тапсырма бойынша 4 топ болып |
| |бөлінеді. |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Ынтымақтастық |Мұғалім: «Жылы жүрек» таңғы |Барлығы бірге: |
|атмосферасы |тілек. |Жүректегі ең ізгі |
| | |тілектерін бір біріне |
| | |білдірді. |
| | Мұғалім Жамбыл Жабаев туралы |Оқушылар бұл фильмнен |
| |3,5 минуттық фильм көрсетті. |Сүйінбай қарттың өз |
| |ҰОС жеңіске жеткен халық |домбырасын зерек шәкірті |
| |ортасындағы қуанышты Жамбылдың |Жамбылға аманаттағанын, |
| |соңғы шығарған өлеңін тыңдады. |Жамбылдың «Ленинградтық |
| |көріп, қажетті мағлұмат алды. |өренім» өлеңінің жазылу |
| | |тарихы мен кедей Жамбылдың |
| | |дүниеге келгенін, өскен |
| | |ортасын көрді. |
|Қызығушылықты ояту| | |
|Мағынаны тану |Әр топ алдын ала берілген |1-топ Диана, Қуандық, Әлем,|
|Жаңа сабақ |тапсырма бойынша жұмыс істейді. |Венера ақынның өмірі мен |
| |1-топ-Ақынның өмірі мен |шығармашылығына презентация|
| |шығармашылығы. |дайындап қорғады. |
| | |2- топ- Альдина, Бақтияр, |
| |2-топ- «Ата жаумен айқастық» |Әділ, Гүлім, Тоғжан «Ата |
| |өлеңін талдайды. |жаумен айқастық» өлеңін |
| |3-топ- «Ленинградтық өренім» |талдап, буклет түрінде |
| |өлеңін толық баяндайды. |дайындаған. |
| | |3- топ Арыстан, Әділет, |
| |4- топ – «Патша әмірі тарылды» |Ернар, Арынғазы бейнефильм |
| |өлеңіне талдау жасайды. |мен слайд арқылы |
| | |«Ленинградтық өренім» өлеңі|
| | |мен Ленинград блокадасы |
| | |туралы көптеген мәліметтер |
| | |берді. |
| | |4- топ Зарина, Нұрбол, |
| | |Мадина «Патша әмірі |
| | |тарылды» өлеңін талдап, |
| | |постерде көрсетті. |
|Ой толғаныс |«Зымыран сұрақтар» әдісі арқылы |«Зымыран сұрақтарға» жауап |
| |бүгінгі сабақтан алынған |береді. |
| |білімдері тексеріледі. | |
|Талдау. |Жүрек кестесіне тілек жаздырту. |Әр оқушы Жамбыл атаға өз |
| | |ізгі тілектерін жазады. |
|Жинақтау. |«Ыстық орындық» әдісі арқылы |Әр топтан бір оқушы шығып |
| |Жамбыл тақырыбы бойынша сұрақтар|жауап береді. |
| |қойылады. | |
|Үй тапсырмасы |Жамбылдың өмірі мен |Күнделіктеріне белгілейді. |
| |шығармашылығы бойынша шығарма | |
| |жазу. | |
|Бағалау |Топ өзара бір-бірін бағалайды. |Бағалау парағы. |

Ұқсас жұмыстар
Студенттерге жаңа тақырып бойынша сұрақтар қою
Бесік жырын жаттау
Монгол империясының қоғамдық құрылысы
Оқушыларды төрт түлікке деген құрметке, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу
Менің мектебім
Қар қызы повесі
Есептің шешуі, жауабы
Жай бөлшектерді бөлуге есептер шығару. 5 сынып
Сабақ тақырыбы. Сабақтың мақсаты
Ұ дыбысы мен әрпі, Ұ ұ дыбысы мен әрпімен таныстыру
Пәндер