Сабақтың жабдығы

Қазақ әдебиеті
Уақыты:25/02. 2016 жыл. 1-ші сабақ.
Кабинет: №19
Кусманова С. К.
Қазақ әдебиеті: Сабақтың атауы
Уақыты:25/02. 2016 жыл. 1-ші сабақ.: «Жүз жасаған Жамбыл». Жамбылдың туғанына 170 жыл толуына орай ұйымдастырылған бірыңғай күн.
Қазақ әдебиеті: Сілтеме
Уақыты:25/02. 2016 жыл. 1-ші сабақ.: Қазақ әдебиеті. Ғаламтор.
Қазақ әдебиеті: Сабақтың жабдығы
Уақыты:25/02. 2016 жыл. 1-ші сабақ.: Үлестірмелі парақшалар, слайд, бейнефильм, буклет.
Қазақ әдебиеті: Жалпы мақсаттар
Уақыты:25/02. 2016 жыл. 1-ші сабақ.: Қазақ халық поэзиясының ірі құбылысы, өлең сөздің дүлдүлі, жыршы Жамбыл Жабаевтың Отансүйгіштік тағылымын үлгі ету, өскелең ұрпаққа кеңінен насихаттау, мәңгі есте сақтау.
Қазақ әдебиеті: Міндеті:
Уақыты:25/02. 2016 жыл. 1-ші сабақ.:
  • Білімділік:Оқушылардың Ж. Жабаев туралы білімдерін ұштастыра отырып, қазақ әдебиеті мен қазақ халқының дәстүрін ұғындыру. Дамытушылық:Тіл мәдениетін, сөз байлығын, сөздік қорын молайту, шығармашылық қабілетін арттыру, өздігінен жұмыс жасауға дағдыландыру. Тәрбиелік:Оқушыларды ана тілін қастерлеуге, сөз өнерін дәріптеуге, ұйымшылдыққа, еңбекқорлыққа, ізденімпаздыққа, білімділікке тәрбиелеу.
Қазақ әдебиеті: Оқыту нәтижесі:
Уақыты:25/02. 2016 жыл. 1-ші сабақ.:
  • Жамбыл шығармашылығы арқылы жыршының Отансүйгіштік, достық, бауырмалдық қасиеттерінен сабақ алады. Жыраудың өмірі мен шығармашылығын ғылыми негізде зерттеуге ынталанады. Ұлттық құндылықтарымызға деген құрмет сезімі артады.
Қазақ әдебиеті:

Сабақтың түрі:

Сабақтың әдісі:

Уақыты:25/02. 2016 жыл. 1-ші сабақ.: таным сабақ.
түсіндіру, сұрақ - жауап, сөз мағынасын ашу, іздендіру, зерттеу.
Қазақ әдебиеті: Топқа бөлу
Уақыты:25/02. 2016 жыл. 1-ші сабақ.: Сынып алдын ала берілген тапсырма бойынша 4 топ болып бөлінеді.
Қазақ әдебиеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Уақыты:25/02. 2016 жыл. 1-ші сабақ.: Оқушының іс-әрекеті
Қазақ әдебиеті: Ынтымақтастық атмосферасы
Уақыты:25/02. 2016 жыл. 1-ші сабақ.: Мұғалім: «Жылы жүрек» таңғы тілек.
Кабинет: №19:

Барлығы бірге:

Жүректегі ең ізгі тілектерін бір біріне білдірді.

Қазақ әдебиеті:
Уақыты:25/02. 2016 жыл. 1-ші сабақ.:

Мұғалім Жамбыл Жабаев туралы 3, 5 минуттық фильм көрсетті.

ҰОС жеңіске жеткен халық ортасындағы қуанышты Жамбылдың соңғы шығарған өлеңін тыңдады. көріп, қажетті мағлұмат алды.

Кабинет: №19: Оқушылар бұл фильмнен Сүйінбай қарттың өз домбырасын зерек шәкірті Жамбылға аманаттағанын, Жамбылдың «Ленинградтық өренім» өлеңінің жазылу тарихы мен кедей Жамбылдың дүниеге келгенін, өскен ортасын көрді.
Қазақ әдебиеті: Қызығушылықты ояту
Қазақ әдебиеті:

Мағынаны тану

Жаңа сабақ

Уақыты:25/02. 2016 жыл. 1-ші сабақ.:

Әр топ алдын ала берілген тапсырма бойынша жұмыс істейді.

1-топ-Ақынның өмірі мен шығармашылығы.

2-топ- «Ата жаумен айқастық» өлеңін талдайды.

3-топ- «Ленинградтық өренім» өлеңін толық баяндайды.

4- топ - «Патша әмірі тарылды» өлеңіне талдау жасайды.

Кабинет: №19:

1-топ Диана, Қуандық, Әлем, Венера ақынның өмірі мен шығармашылығына презентация дайындап қорғады.

2- топ- Альдина, Бақтияр, Әділ, Гүлім, Тоғжан «Ата жаумен айқастық» өлеңін талдап, буклет түрінде дайындаған.

3- топ Арыстан, Әділет, Ернар, Арынғазы бейнефильм мен слайд арқылы «Ленинградтық өренім» өлеңі мен Ленинград блокадасы туралы көптеген мәліметтер берді.

4- топ Зарина, Нұрбол, Мадина «Патша әмірі тарылды» өлеңін талдап, постерде көрсетті.

Қазақ әдебиеті: Ой толғаныс
Уақыты:25/02. 2016 жыл. 1-ші сабақ.: «Зымыран сұрақтар» әдісі арқылы бүгінгі сабақтан алынған білімдері тексеріледі.
Кабинет: №19: «Зымыран сұрақтарға» жауап береді.
Қазақ әдебиеті: Талдау.
Уақыты:25/02. 2016 жыл. 1-ші сабақ.: Жүрек кестесіне тілек жаздырту.
Кабинет: №19: Әр оқушы Жамбыл атаға өз ізгі тілектерін жазады.
Қазақ әдебиеті: Жинақтау.
Уақыты:25/02. 2016 жыл. 1-ші сабақ.: «Ыстық орындық» әдісі арқылы Жамбыл тақырыбы бойынша сұрақтар қойылады.
Кабинет: №19: Әр топтан бір оқушы шығып жауап береді.
Қазақ әдебиеті: Үй тапсырмасы
Уақыты:25/02. 2016 жыл. 1-ші сабақ.: Жамбылдың өмірі мен шығармашылығы бойынша шығарма жазу.
Кабинет: №19: Күнделіктеріне белгілейді.
Қазақ әдебиеті: Бағалау
Уақыты:25/02. 2016 жыл. 1-ші сабақ.: Топ өзара бір-бірін бағалайды.
Кабинет: №19: Бағалау парағы.

Ұқсас жұмыстар
Студенттерге жаңа тақырып бойынша сұрақтар қою
Бесік жырын жаттау
Монгол империясының қоғамдық құрылысы
Оқушыларды төрт түлікке деген құрметке, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу
Менің мектебім
Қар қызы повесі
Есептің шешуі, жауабы
Жай бөлшектерді бөлуге есептер шығару. 5 сынып
Сабақ тақырыбы. Сабақтың мақсаты
Ұ дыбысы мен әрпі, Ұ ұ дыбысы мен әрпімен таныстыру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz