Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақтың жабдығы
|Қазақ әдебиеті |Уақыты:25/02.2016 жыл. 1-ші|Кабинет: №19 |Кусманова С.К. |
| |сабақ. | | |
|Сабақтың атауы |«Жүз жасаған Жамбыл». Жамбылдың туғанына 170 жыл толуына |
| |орай ұйымдастырылған бірыңғай күн. |
|Сілтеме |Қазақ әдебиеті. Ғаламтор. |
|Сабақтың жабдығы |Үлестірмелі парақшалар, слайд, бейнефильм, буклет. |
|Жалпы мақсаттар | Қазақ халық поэзиясының ірі құбылысы, өлең сөздің дүлдүлі, |
| |жыршы Жамбыл Жабаевтың Отансүйгіштік тағылымын үлгі ету, |
| |өскелең ұрпаққа кеңінен насихаттау, мәңгі есте сақтау. |
| |Білімділік: Оқушылардың Ж.Жабаев туралы білімдерін ұштастыра|
|Міндеті: |отырып, қазақ әдебиеті мен қазақ халқының дәстүрін |
| |ұғындыру.Дамытушылық: Тіл мәдениетін, сөз байлығын, сөздік |
| |қорын молайту, шығармашылық қабілетін арттыру, өздігінен |
| |жұмыс жасауға дағдыландыру.Тәрбиелік: Оқушыларды ана тілін |
| |қастерлеуге, сөз өнерін дәріптеуге, ұйымшылдыққа, |
| |еңбекқорлыққа, ізденімпаздыққа, білімділікке тәрбиелеу. |
|Оқыту нәтижесі: |Жамбыл шығармашылығы арқылы жыршының Отансүйгіштік, достық, |
| |бауырмалдық қасиеттерінен сабақ алады. Жыраудың өмірі мен |
| |шығармашылығын ғылыми негізде зерттеуге ынталанады. Ұлттық |
| |құндылықтарымызға деген құрмет сезімі артады. |
|Сабақтың түрі: |таным сабақ. |
|Сабақтың әдісі: |түсіндіру, сұрақ - жауап, сөз мағынасын ашу, іздендіру, |
| |зерттеу. |
|Топқа бөлу |Сынып алдын ала берілген тапсырма бойынша 4 топ болып |
| |бөлінеді. |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Ынтымақтастық |Мұғалім: «Жылы жүрек» таңғы |Барлығы бірге: |
|атмосферасы |тілек. |Жүректегі ең ізгі |
| | |тілектерін бір біріне |
| | |білдірді. |
| | Мұғалім Жамбыл Жабаев туралы |Оқушылар бұл фильмнен |
| |3,5 минуттық фильм көрсетті. |Сүйінбай қарттың өз |
| |ҰОС жеңіске жеткен халық |домбырасын зерек шәкірті |
| |ортасындағы қуанышты Жамбылдың |Жамбылға аманаттағанын, |
| |соңғы шығарған өлеңін тыңдады. |Жамбылдың «Ленинградтық |
| |көріп, қажетті мағлұмат алды. |өренім» өлеңінің жазылу |
| | |тарихы мен кедей Жамбылдың |
| | |дүниеге келгенін, өскен |
| | |ортасын көрді. |
|Қызығушылықты ояту| | |
|Мағынаны тану |Әр топ алдын ала берілген |1-топ Диана, Қуандық, Әлем,|
|Жаңа сабақ |тапсырма бойынша жұмыс істейді. |Венера ақынның өмірі мен |
| |1-топ-Ақынның өмірі мен |шығармашылығына презентация|
| |шығармашылығы. |дайындап қорғады. |
| | |2- топ- Альдина, Бақтияр, |
| |2-топ- «Ата жаумен айқастық» |Әділ, Гүлім, Тоғжан «Ата |
| |өлеңін талдайды. |жаумен айқастық» өлеңін |
| |3-топ- «Ленинградтық өренім» |талдап, буклет түрінде |
| |өлеңін толық баяндайды. |дайындаған. |
| | |3- топ Арыстан, Әділет, |
| |4- топ – «Патша әмірі тарылды» |Ернар, Арынғазы бейнефильм |
| |өлеңіне талдау жасайды. |мен слайд арқылы |
| | |«Ленинградтық өренім» өлеңі|
| | |мен Ленинград блокадасы |
| | |туралы көптеген мәліметтер |
| | |берді. |
| | |4- топ Зарина, Нұрбол, |
| | |Мадина «Патша әмірі |
| | |тарылды» өлеңін талдап, |
| | |постерде көрсетті. |
|Ой толғаныс |«Зымыран сұрақтар» әдісі арқылы |«Зымыран сұрақтарға» жауап |
| |бүгінгі сабақтан алынған |береді. |
| |білімдері тексеріледі. | |
|Талдау. |Жүрек кестесіне тілек жаздырту. |Әр оқушы Жамбыл атаға өз |
| | |ізгі тілектерін жазады. |
|Жинақтау. |«Ыстық орындық» әдісі арқылы |Әр топтан бір оқушы шығып |
| |Жамбыл тақырыбы бойынша сұрақтар|жауап береді. |
| |қойылады. | |
|Үй тапсырмасы |Жамбылдың өмірі мен |Күнделіктеріне белгілейді. |
| |шығармашылығы бойынша шығарма | |
| |жазу. | |
|Бағалау |Топ өзара бір-бірін бағалайды. |Бағалау парағы. |
| |сабақ. | | |
|Сабақтың атауы |«Жүз жасаған Жамбыл». Жамбылдың туғанына 170 жыл толуына |
| |орай ұйымдастырылған бірыңғай күн. |
|Сілтеме |Қазақ әдебиеті. Ғаламтор. |
|Сабақтың жабдығы |Үлестірмелі парақшалар, слайд, бейнефильм, буклет. |
|Жалпы мақсаттар | Қазақ халық поэзиясының ірі құбылысы, өлең сөздің дүлдүлі, |
| |жыршы Жамбыл Жабаевтың Отансүйгіштік тағылымын үлгі ету, |
| |өскелең ұрпаққа кеңінен насихаттау, мәңгі есте сақтау. |
| |Білімділік: Оқушылардың Ж.Жабаев туралы білімдерін ұштастыра|
|Міндеті: |отырып, қазақ әдебиеті мен қазақ халқының дәстүрін |
| |ұғындыру.Дамытушылық: Тіл мәдениетін, сөз байлығын, сөздік |
| |қорын молайту, шығармашылық қабілетін арттыру, өздігінен |
| |жұмыс жасауға дағдыландыру.Тәрбиелік: Оқушыларды ана тілін |
| |қастерлеуге, сөз өнерін дәріптеуге, ұйымшылдыққа, |
| |еңбекқорлыққа, ізденімпаздыққа, білімділікке тәрбиелеу. |
|Оқыту нәтижесі: |Жамбыл шығармашылығы арқылы жыршының Отансүйгіштік, достық, |
| |бауырмалдық қасиеттерінен сабақ алады. Жыраудың өмірі мен |
| |шығармашылығын ғылыми негізде зерттеуге ынталанады. Ұлттық |
| |құндылықтарымызға деген құрмет сезімі артады. |
|Сабақтың түрі: |таным сабақ. |
|Сабақтың әдісі: |түсіндіру, сұрақ - жауап, сөз мағынасын ашу, іздендіру, |
| |зерттеу. |
|Топқа бөлу |Сынып алдын ала берілген тапсырма бойынша 4 топ болып |
| |бөлінеді. |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Ынтымақтастық |Мұғалім: «Жылы жүрек» таңғы |Барлығы бірге: |
|атмосферасы |тілек. |Жүректегі ең ізгі |
| | |тілектерін бір біріне |
| | |білдірді. |
| | Мұғалім Жамбыл Жабаев туралы |Оқушылар бұл фильмнен |
| |3,5 минуттық фильм көрсетті. |Сүйінбай қарттың өз |
| |ҰОС жеңіске жеткен халық |домбырасын зерек шәкірті |
| |ортасындағы қуанышты Жамбылдың |Жамбылға аманаттағанын, |
| |соңғы шығарған өлеңін тыңдады. |Жамбылдың «Ленинградтық |
| |көріп, қажетті мағлұмат алды. |өренім» өлеңінің жазылу |
| | |тарихы мен кедей Жамбылдың |
| | |дүниеге келгенін, өскен |
| | |ортасын көрді. |
|Қызығушылықты ояту| | |
|Мағынаны тану |Әр топ алдын ала берілген |1-топ Диана, Қуандық, Әлем,|
|Жаңа сабақ |тапсырма бойынша жұмыс істейді. |Венера ақынның өмірі мен |
| |1-топ-Ақынның өмірі мен |шығармашылығына презентация|
| |шығармашылығы. |дайындап қорғады. |
| | |2- топ- Альдина, Бақтияр, |
| |2-топ- «Ата жаумен айқастық» |Әділ, Гүлім, Тоғжан «Ата |
| |өлеңін талдайды. |жаумен айқастық» өлеңін |
| |3-топ- «Ленинградтық өренім» |талдап, буклет түрінде |
| |өлеңін толық баяндайды. |дайындаған. |
| | |3- топ Арыстан, Әділет, |
| |4- топ – «Патша әмірі тарылды» |Ернар, Арынғазы бейнефильм |
| |өлеңіне талдау жасайды. |мен слайд арқылы |
| | |«Ленинградтық өренім» өлеңі|
| | |мен Ленинград блокадасы |
| | |туралы көптеген мәліметтер |
| | |берді. |
| | |4- топ Зарина, Нұрбол, |
| | |Мадина «Патша әмірі |
| | |тарылды» өлеңін талдап, |
| | |постерде көрсетті. |
|Ой толғаныс |«Зымыран сұрақтар» әдісі арқылы |«Зымыран сұрақтарға» жауап |
| |бүгінгі сабақтан алынған |береді. |
| |білімдері тексеріледі. | |
|Талдау. |Жүрек кестесіне тілек жаздырту. |Әр оқушы Жамбыл атаға өз |
| | |ізгі тілектерін жазады. |
|Жинақтау. |«Ыстық орындық» әдісі арқылы |Әр топтан бір оқушы шығып |
| |Жамбыл тақырыбы бойынша сұрақтар|жауап береді. |
| |қойылады. | |
|Үй тапсырмасы |Жамбылдың өмірі мен |Күнделіктеріне белгілейді. |
| |шығармашылығы бойынша шығарма | |
| |жазу. | |
|Бағалау |Топ өзара бір-бірін бағалайды. |Бағалау парағы. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz