Оқушылардың сұрақ қою дағдыларын қалыптастыруда зерттеушілік әңгімелесудің тиімділігі

№3 Коучинг-сессия тақырыбы: « Оқушылардың сұрақ қою дағдыларын қалыптастыру барысында зерттеушілік әңгіменің тиімділігі».

Мақсаты: « Оқу үдерісінде зерттеушілік әңгіменен пайдалану арқылы оқушылардың ашық сурақтарды қою дағдылары дамиды, өз идеяларын дәлелдей алады».

Критерийлері:

1. Ашық сұрақтарды қоя алады.

2. Әңгіме түрлері туралі біледі.

3. Өз идеясын дәлелдейді.

4. Сабақта белсенділік танытады.

Уақыты
Іс-шаралар
коучтің іс-әрекеті

Мұғалімдердің

іс-әрекеті

Формативті бағалау
ресурстар
Уақыты: 5мин
Іс-шаралар: Сергіту сәті «ішкі және сыртқы шеңберде сұрақ жауап»
коучтің іс-әрекеті: Сергіту сәтін нұсқауымен таныстырады
Мұғалімдердіңіс-әрекеті: Сергіту сәтін атқарады. Сұрақтар қояды
Формативті бағалау:
ресурстар:
Уақыты: 5мин
Іс-шаралар:

Топқа бөлу

Шульманның 3 көмекшісі туралы айтып беру және «бас, қол. жүрек» арқылы топқа бөлу.

коучтің іс-әрекеті: Шульманның 3 көмекшісі туралы айтып береді және «бас, қол. жүрек» арқылы топқа бөледі.
Мұғалімдердіңіс-әрекеті: Топқа бөлінеді.
Формативті бағалау:
ресурстар: Шульманның 3 көмекшісі туралы слайд
Уақыты:

5мин

5мин

Іс-шаралар: «Миға шабыул» жасау. ХХІ ғасыр мектебі. ХХ ғасыр мектебі.
коучтің іс-әрекеті: Нұсқау береді. Әр топқа постер жазу керектігін айтады.
Мұғалімдердіңіс-әрекеті: Постерге мектеп туралы пікірлерін жазып, қорғайды.
Формативті бағалау: «2 жұлдыз 1 тілек»
ресурстар: Постер, маркерлер
Уақыты: 3 мин
Іс-шаралар: Теория : ашық және жабық сұрақтар.
коучтің іс-әрекеті: Теорияны түсіндіреді
Мұғалімдердіңіс-әрекеті: Тыңдайды, сөйлейді
Формативті бағалау:
ресурстар: Слайд, сұрақтар жазылған қағаздар
Уақыты:

7 мин

3мин

Іс-шаралар: Мәтіндермен жұмыс істеу
коучтің іс-әрекеті: Әр топқа мәтін береді, жұмыс барысына нүсқау береді.
Мұғалімдердіңіс-әрекеті: Әр топ мүшесі мәтінді бөліп оқып шығып, топта талқылайды. Постер қорғайды. Содан соң 4 ашық сұрақ құрастырады. Көрші топ жауап береді.
Формативті бағалау: «2 жұлдыз 1 тілек»
ресурстар: Постер маркер мәтіндер
Уақыты: 3 мин
Іс-шаралар: Сергіту сәті. Улучшител настроение.
коучтің іс-әрекеті: Нүсқау береді. бақылайды
Мұғалімдердіңіс-әрекеті: Есімдерін айтады, бақылайды, мультфильмді талқылайды
Формативті бағалау:
ресурстар: слайд
Уақыты:

7 мин

3 мин

Іс-шаралар:

Топтық жұмыс

«Мона Лиза - 1, Мона Лиза - 2» бейнероликті көру, талқылау.

коучтің іс-әрекеті: Постерге не жазу керектігін айтады, нүсқау береді
Мұғалімдердіңіс-әрекеті: Постерге ашық және жабық сұрақтар жазып көрші топқа беру.
Формативті бағалау: Өзін-өзі бағалау
ресурстар: Постер маркер сұрақтар
Уақыты: 4 мин
Іс-шаралар:

Қорытындылау

«Притча Все в ваших руках»-видео

коучтің іс-әрекеті: Нүсқау береді
Мұғалімдердіңіс-әрекеті: рефлексия
Формативті бағалау: «смайлик»
ресурстар: Смайликтер стиккерлер

Ұқсас жұмыстар
Сыныптағы диалог пен сұрақ қою: оқытуды зерттеушілік тәсілмен дамыту
Математика сабағында диалог арқылы оқыту: сұрақ қою әдістері мен зерттеушілік әңгімелер
Зат есім (қайталау): сұрақ қою және қолдану дағдыларын дамыту
Математика пәнінде оқушылардың зерттеушілік мәдениетін дамытудағы жоба әдісінің тиімділігі
Мектептегі зерттеушілік оқыту: оқушылардың зерттеу дағдыларын қалыптастыру
Бастауыш сыныпта оқушылардың зерттеушілік дағдыларын қалыптастыру және дамыту
Оқушылардың өмірге көзқарасын қалыптастыруда поэзияның педагогикалық рөлі
Арнайы пән сабақтарында оқушылардың танымдық белсендігін арттыру және білім дағдыларын қалыптастыруда ақпараттық технологияларды қолданудың әдістемелік негіздері
Сыни ойлауға үйрету және тиімді сұрақ қою: Блум таксономиясы мен оқыту стратегиялары
Қазақ тілі мен әдебиетіндегі диалогтік оқытудың тиімділігі: оқушылардың сыни ойлау мен метатанымдық дағдыларын қалыптастыру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz