Постер маркер мин

№3 Коучинг-сессия тақырыбы: « Оқушылардың сұрақ қою дағдыларын қалыптастыру барысында зерттеушілік әңгіменің тиімділігі».

Мақсаты: « Оқу үдерісінде зерттеушілік әңгіменен пайдалану арқылы оқушылардың ашық сурақтарды қою дағдылары дамиды, өз идеяларын дәлелдей алады».

Критерийлері:

1. Ашық сұрақтарды қоя алады.

2. Әңгіме түрлері туралі біледі.

3. Өз идеясын дәлелдейді.

4. Сабақта белсенділік танытады.

Уақыты
Іс-шаралар
коучтің іс-әрекеті

Мұғалімдердің

іс-әрекеті

Формативті бағалау
ресурстар
Уақыты: 5мин
Іс-шаралар: Сергіту сәті «ішкі және сыртқы шеңберде сұрақ жауап»
коучтің іс-әрекеті: Сергіту сәтін нұсқауымен таныстырады
Мұғалімдердіңіс-әрекеті: Сергіту сәтін атқарады. Сұрақтар қояды
Формативті бағалау:
ресурстар:
Уақыты: 5мин
Іс-шаралар:

Топқа бөлу

Шульманның 3 көмекшісі туралы айтып беру және «бас, қол. жүрек» арқылы топқа бөлу.

коучтің іс-әрекеті: Шульманның 3 көмекшісі туралы айтып береді және «бас, қол. жүрек» арқылы топқа бөледі.
Мұғалімдердіңіс-әрекеті: Топқа бөлінеді.
Формативті бағалау:
ресурстар: Шульманның 3 көмекшісі туралы слайд
Уақыты:

5мин

5мин

Іс-шаралар: «Миға шабыул» жасау. ХХІ ғасыр мектебі. ХХ ғасыр мектебі.
коучтің іс-әрекеті: Нұсқау береді. Әр топқа постер жазу керектігін айтады.
Мұғалімдердіңіс-әрекеті: Постерге мектеп туралы пікірлерін жазып, қорғайды.
Формативті бағалау: «2 жұлдыз 1 тілек»
ресурстар: Постер, маркерлер
Уақыты: 3 мин
Іс-шаралар: Теория : ашық және жабық сұрақтар.
коучтің іс-әрекеті: Теорияны түсіндіреді
Мұғалімдердіңіс-әрекеті: Тыңдайды, сөйлейді
Формативті бағалау:
ресурстар: Слайд, сұрақтар жазылған қағаздар
Уақыты:

7 мин

3мин

Іс-шаралар: Мәтіндермен жұмыс істеу
коучтің іс-әрекеті: Әр топқа мәтін береді, жұмыс барысына нүсқау береді.
Мұғалімдердіңіс-әрекеті: Әр топ мүшесі мәтінді бөліп оқып шығып, топта талқылайды. Постер қорғайды. Содан соң 4 ашық сұрақ құрастырады. Көрші топ жауап береді.
Формативті бағалау: «2 жұлдыз 1 тілек»
ресурстар: Постер маркер мәтіндер
Уақыты: 3 мин
Іс-шаралар: Сергіту сәті. Улучшител настроение.
коучтің іс-әрекеті: Нүсқау береді. бақылайды
Мұғалімдердіңіс-әрекеті: Есімдерін айтады, бақылайды, мультфильмді талқылайды
Формативті бағалау:
ресурстар: слайд
Уақыты:

7 мин

3 мин

Іс-шаралар:

Топтық жұмыс

«Мона Лиза - 1, Мона Лиза - 2» бейнероликті көру, талқылау.

коучтің іс-әрекеті: Постерге не жазу керектігін айтады, нүсқау береді
Мұғалімдердіңіс-әрекеті: Постерге ашық және жабық сұрақтар жазып көрші топқа беру.
Формативті бағалау: Өзін-өзі бағалау
ресурстар: Постер маркер сұрақтар
Уақыты: 4 мин
Іс-шаралар:

Қорытындылау

«Притча Все в ваших руках»-видео

коучтің іс-әрекеті: Нүсқау береді
Мұғалімдердіңіс-әрекеті: рефлексия
Формативті бағалау: «смайлик»
ресурстар: Смайликтер стиккерлер

Ұқсас жұмыстар
Күз. Т.Жароков
Коучинг жоспарлары сто, акт, оқуды және оқытуды бағалау
Food and drink жайлы ақпарат
Программа интерфейсі, нысандар
Қабдеш жұмаділовтің "қозыкүрең" әңгімесінің қысқа мерзімді жоспары. 5 сынып
Тақырып Сын тұрғысынан ойлау технологиясы
<<оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау>> модулі бойынша <<қалыптастырушы (формативті) оқыту әдістері>>
Білімді, саналы ұрпақ болашаққа негіз болмақ. коучинг жоспары
Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс
Қыран түрлері бойынша бағалау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz