Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Постер маркер мин

№3 Коучинг-сессия тақырыбы: « Оқушылардың сұрақ қою дағдыларын қалыптастыру
барысында зерттеушілік әңгіменің тиімділігі».
Мақсаты: «Оқу үдерісінде зерттеушілік әңгіменен пайдалану арқылы
оқушылардың ашық сурақтарды қою дағдылары дамиды, өз идеяларын дәлелдей
алады».
Критерийлері:
1. Ашық сұрақтарды қоя алады.
2. Әңгіме түрлері туралі біледі.
3. Өз идеясын дәлелдейді.
4. Сабақта белсенділік танытады.

| | | | | | |
|Уақыты |Іс-шаралар |коучтің іс-әрекеті |Мұғалімдердің |Формативті |ресурстар |
| | | |іс-әрекеті |бағалау | |
|5мин |Сергіту сәті «ішкі және|Сергіту сәтін нұсқауымен |Сергіту сәтін атқарады. | | |
| |сыртқы шеңберде сұрақ |таныстырады |Сұрақтар қояды | | |
| |жауап» | | | | |
|5мин |Топқа бөлу |Шульманның 3 көмекшісі |Топқа бөлінеді. | |Шульманның 3 |
| |Шульманның 3 көмекшісі |туралы айтып береді және | | |көмекшісі |
| |туралы айтып беру және |«бас, қол. жүрек» арқылы | | |туралы слайд |
| |«бас, қол. жүрек» |топқа бөледі. | | | |
| |арқылы топқа бөлу. | | | | |
|5мин |«Миға шабыул» жасау. |Нұсқау береді. Әр топқа |Постерге мектеп туралы|«2 жұлдыз 1 |Постер, |
|5мин |ХХІ ғасыр мектебі. |постер жазу керектігін |пікірлерін жазып, |тілек» |маркерлер |
| |ХХ ғасыр мектебі. |айтады. |қорғайды. | | |
|3 мин |Теория : ашық және |Теорияны түсіндіреді |Тыңдайды,сөйлейді | |Слайд, |
| |жабық сұрақтар. | | | |сұрақтар |
| | | | | |жазылған |
| | | | | |қағаздар |
|7 мин |Мәтіндермен жұмыс істеу|Әр топқа мәтін береді, жұмыс|Әр топ мүшесі мәтінді |«2 жұлдыз 1 |Постер маркер|
| | |барысына нүсқау береді. |бөліп оқып шығып, топта |тілек» |мәтіндер |
| | | |талқылайды. Постер | | |
|3мин | | |қорғайды. Содан соң 4 | | |
| | | |ашық сұрақ құрастырады. | | |
| | | |Көрші топ жауап береді. | | |
|3 мин |Сергіту сәті. |Нүсқау береді. бақылайды |Есімдерін айтады, | |слайд |
| |Улучшител настроение. | |бақылайды, мультфильмді | | |
| | | |талқылайды | | |
|7 мин |Топтық жұмыс |Постерге не жазу керектігін |Постерге ашық және |Өзін-өзі |Постер маркер|
|3 мин |«Мона Лиза – 1, Мона |айтады, нүсқау береді |жабық сұрақтар жазып |бағалау |сұрақтар |
| |Лиза - 2» бейнероликті| |көрші топқа беру. | | |
| |көру, талқылау. | | | | |
|4 мин |Қорытындылау |Нүсқау береді |рефлексия |«смайлик» |Смайликтер |
| |«Притча Все в ваших | | | |стиккерлер |
| |руках»-видео | | | | |

Ұқсас жұмыстар
Күз. Т.Жароков
Коучинг жоспарлары сто, акт, оқуды және оқытуды бағалау
Food and drink жайлы ақпарат
Программа интерфейсі, нысандар
Қабдеш жұмаділовтің "қозыкүрең" әңгімесінің қысқа мерзімді жоспары. 5 сынып
Тақырып Сын тұрғысынан ойлау технологиясы
<<оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау>> модулі бойынша <<қалыптастырушы (формативті) оқыту әдістері>>
Білімді, саналы ұрпақ болашаққа негіз болмақ. коучинг жоспары
Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс
Қыран түрлері бойынша бағалау
Пәндер