Сабақтың жалпы

Сабақтың тақырыбы : Менің мектебім.
Бакакова Айсулу Кожанбердыевна
Астана қаласындағы
№27 мектеп-лицейінің
қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі.
Күтілетін
нәтиже
I. Оқушының психологиялық
дайындығы.
«Жүректен жүрекке»
Оқушылар шеңбер құрып, бір-бірлеріне шар сыйлау арқылы жақсы тілектер айтады.
1-топ. Мектеп туралы мәлімет.
2-топ. «Менің мектебім» презентация.
3-топ. Қабырға газеті.
АКТ
Портрет.
Топқа бөлу.
(Өздері таңдаған гүлдер бойынша топқа бөлу)
III. Жаңа сабақтың ашылуы.
1. «Сұрақ-жауап» әдісін қолдану
Тақта
бор
Семантикалық кестені толтыру.
Етістіктің шақтарын қайталау
IY. Қорытындылау.
Мектеп тақырыбына байланысты сөз тіркестерін айтып жарыстырады
Оқушылар «Кім жылдам» әдісі бойынша өз ойларын жинақтайды.
Әр оқушы бір-біріне доп лақтыру арқылы тақырыпқа байланысты сөз тіркестерін айтып, жарысады.
Y. Үйге тапсырма
- Эссе жазу «Оқу инемен құдық қазғандай»
- Диалог құрастыру
Сабақтың тақырыбы : Менің мектебім.
Бакакова Айсулу Кожанбердыевна
Астана қаласындағы
№27 мектеп-лицейінің
қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі.
Сабақтың мақсаты: тақырып бойынша өткен материалды қайталау арқылы оқушылардың білімдерін жүйелеп, бекіту, оларды өз ойын айта білуге үйрету, тақырыптың негізгі идеясын ашу.
Сабақтың міндеттері:
а) Білімділік: өткенді еске түсіру, көрген, естіген, оқығандарын қолдана білуге дағдыландыру.
ә) Дамытушылық: ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Ой-өрістерін кеңейту.
б) Тәрбиелік:білім алуға ынталандыру, оқуға шақырып, өз мектебін құрметтеуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі :пысықтау сабағы
Сабақтың әдісі: топпен жұмыс, интерактивтік оқыту әдісі, тізбектеу әдісі, қорғау, қайталау.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, флипчарт парағы, бағалау парағы, қабырға газеті, семантикалық карта.
Сабақтың барысы:
- Ұйымдастыру кезеңі:
1) оқушыларды түгендеу
2) психологиялық тренинг «Жүректен жүрекке».
II. Үй жұмысын тексеру .
Әр топ өз тапсырмасын қорғайды.
1 топ- мектеп туралы жалпы мәлімет
- топ-презентация дайындайды
- топ- қабырға газетін қорғайды
III. Жаңа сабақ.
Ал енді жаңа топқа бөлінейік.
- а-Сонымен, мектебіміз қандай болу керек? (1 топқа сұрақ)
. . .
Ә-Мектепке не үшін келеміз? (2 топқа сұрақ)
. . .
Б -Білім алған адам қандай болады? (3 топқа сұрақ)
. . .
- Жобаны қорғау. Болашақта біздің мектеп қандай болады, қандай болсын деп қалайсыңдар?( Болашақ мектебінің суретін салып қорғау)
- Сергіту сәті (видеоролик)
- Болашақ мектеп туралы әңгімелегенде етістіктің қай шағын қолдаңдыңдар?
Дұрыс, келер шақтағы етістіктерді.
Етістіктің тағы қандай шақтары бар?
Нақ осы шақ және жедел өткен шақ.
Осы үш шақ қалай жасалады?
- Осы тақырып бойынша сендерге семантикалық кесте ұсынғым келеді
- Талдау жұмысы
IY. Қорытындылау :
Мектеп тақырыбына байланысты сөз тіркестерін айтып жарыстырады
YI. Үйге тапсырма
1. Эссе жазу «Оқу инемен құдық қазғандай»
2. Диалог құрастыру
YI. Кері байланыс.
Сабақтың тақырыбы :
Бакакова Айсулу Кожанбердыевна
Астана қаласындағы
№27 мектеп-лицейінің
қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі.
Сабақтың мақсаттары: 1. Білімділік: етістіктің райларын қайталай отыра, қазақ драма театры туралы білімдерін толықтыру, меңгерту.
2. Дамытушылық: оқушылардың танымдық қабілеттерін, тілге деген қызығушылықтарын, білімге деген белсенділіктерін арттыру.
3. Тәрбиелік: театр өнерінің өкілдерімен танысып, елін, тарихын қадірлеуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі : Жаңа материалды түсіндіру сабағы.
Сабақтың әдісі: түсіндіру, іздендіру, сұрақ-жауап, СТО стратегиялары.
Пәнаралық байланыс : тарих, әдебиет.
Сабақтың көрнекілігі : интерактивтік тақта, компьютер, кітап көрмесі, суреттер.
Сабақтың барысы:
- Кезекшімен жұмыс.
- Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.
Кезекшінің
есебі-әңгімелеу
Ой шақыру. Оқушылар алған
( жасыл, көк, ақ, сары түсті ) билеттеріндегі сұрақтарға жауап береді.
Сабақтың тақырыбы : Қазақ драма театры.
Бакакова Айсулу Кожанбердыевна
Астана қаласындағы
№27 мектеп-лицейінің
қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі.
Сабақтың мақсаттары: 1. Білімділік: етістіктің шырайларын қайталай отыра, қазақ театры туралы білімдерін толықтыру, меңгерту.
- Дамытушылық: оқушылардың танымдық қабілеттерін, тілге деген қызығушылықтарын, білімге деген белсенділіктерін арттыру.
- Тәрбиелік: театр өнерінің өкілдерімен танысып, елін, тарихын қадірлеуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі : Жаңа материалды түсіндіру сабағы.
Сабақтың әдісі: түсіндіру, іздендіру, сұрақ-жауап, СТО стратегиялары.
Пәнаралық байланыс : тарих, әдебиет.
Сабақтың көрнекілігі : интерактивтік тақта, компьютер, кітап көрмесі, суреттер.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі: 1) Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру. 2) Кезекшімен сұхбат.
Үй жұмысын тексеру. «Кино» тақырыбына диалог құрастыру.
Қызығушылықты ояту сатысы.
Ой шақыру.
Оқушылар алған ( жасыл, көк, ақ, сары түсті ) билеттеріндегі сұрақтарына жауап береді.
Мұғалімнің кіріспе сөзі (интерактивті тақтаны қолдану арқылы алғашқы қазақ драма театрының тарихы туралы айту) .
Жаңа сөздермен танысу.
Қойылым - постановка
Актерлердің ойыны - игра актеров
Ғажап - великолепно
Алғашқы - первый
Болдым - посетил
(Жаңа сөздермен етістіктің шырайларын қолдану арқылы сөйлемдер құрастыру)
Мәтінмен жұмыс.
- Оқып, қазақ тіліне аудару.
- Сұрақ - жауап
- Қай театрға жиі барасың?
- М. Әуезов атындағы қазақ драма театрында болдың ба?
- Қандай спектакль көрдің?
- Актерлердің ойыны ұнады ма?
- М. Әуезов атындағы қазақ драма театрының қандай атақты актерлерін білесің?
Жаттығу жұмыстары. Талдау жұмыстары. Етістіктің шырайларын қайталау.
Жаңа тақырыпты бекіту. Эссе жазғыздыру.
Үй тапсырмасы: Венн диаграммасын құрастыру (кино-театр)
Тақырыбы: Менің қалам - Астана.
Мақсаты
Білімділік: Жаңа сабақ түсіндіру. Астана қаласы туралы толық ақпарат беру. Астананың көрікті жерлерін слайд арқылы көрсетіп, таныстыру. Тақырыпқа байланысты өлең оқу, әңгіме жазу, диалог құрастыру. Жай сөйлем және оның түрлеріне түсіндіріп, жаттығу, талдау жұмыстарын жүргізу.
Дамытушылық : Ауызша әңгімелеуге, сауатты жазуға үйрету. Ойлау және есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік : Оқушылардың Отанға, еліне деген сүйіспеншілігін арттыра отырып, өз елінің ұлтжанды азаматы болып өсуге тәрбиелеу.
Сабақтың типі : дәстүрлі
Сабақтың түрі : жаңа сабақ
Сабақтың әдісі : сұрақ - жауап, түсіндіру, көрнекілік.
Пәнаралық байланыс : қазақ әдебиеті, география
Сабақтың көрнекілігі : Слайд, суреттер, интерактивті тақта, жеке тапсырмалар.
Сабақтың барысы:
- Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгендеу.
- Үй тапсырмасын тексеру: Оқушылар, мен сіздерге үйге «Қазақстанның астаналары» тақырыбына шағын шығарма жазып келуге бергенмін. ( Әр оқушы өздерінің дайындап келген шығармалары бойынша сөйлейді) .
- Жаңа сабақ: Менің қалам - Астана. Жай сөйлем.
Біз сіздермен өткен сабақта Қазақстанның астаналарымен таныстық. Бүгінгі сабақта Қазақстанның бас қаласы, астанасы-Астана туралы өтеміз.
-Балалар, Астана, Қазақстан, туған жер туралы өлең оқу. (Осы тақырыпта оқушылар өздерінің өлеңдерін оқиды) .
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz