Сабақтың жалпы

Сабақтың тақырыбы : Менің мектебім.

Бакакова Айсулу Кожанбердыевна

Астана қаласындағы

№27 мектеп-лицейінің

қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі.

Сабақтың тақырыбы
Менің мектебім, 6 сынып
Сабақтың тақырыбы: Сабақтың жалпы мақсаты
Менің мектебім, 6 сынып: Білім алуға ынталандыру, оқуға шақырып, өз мектебін құрметтеуге тәрбиелеу
Сабақтың тақырыбы: Әдіс-тәсілдері
Менің мектебім, 6 сынып: Диалог, топтық жұмыс, АКТ, кері байланыс, бағалау, СТО элементтері, сызба нұсқалары
Сабақтың тақырыбы:

Күтілетін

нәтиже

Менің мектебім, 6 сынып: Мектептің маңыздылығын ұғынады, сөйлем құрастырып, талдай алады, мәліметтер жинақтайды. Ынтымақтастық орнайды, өзгені де өзін де бағалай алады
Сабақтың тақырыбы:
Менің мектебім, 6 сынып: Уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Дерек көздер
Сабақтың тақырыбы: 1
Менің мектебім, 6 сынып: 2 мин

I. Оқушының психологиялық

дайындығы.

«Жүректен жүрекке»

Оқушылар шеңбер құрып, бір-бірлеріне шар сыйлау арқылы жақсы тілектер айтады.

Үрмелі шарлар.
Сабақтың тақырыбы: 2
Менің мектебім, 6 сынып: 10 мин
II. Үй тапсырмасын тексеру.

1-топ. Мектеп туралы мәлімет.

2-топ. «Менің мектебім» презентация.

3-топ. Қабырға газеті.

АКТ

Портрет.

Сабақтың тақырыбы: 3
Менің мектебім, 6 сынып: 1 мин

Топқа бөлу.

(Өздері таңдаған гүлдер бойынша топқа бөлу)

Түрлі гүлдер таңдау арқылы топқа бөлінеді.
Қағаздан жасалған гүлдер.
Сабақтың тақырыбы: 4
Менің мектебім, 6 сынып: 1 мин
Сабақты бағалаумен таныстыру.
Сабақтың соңында сынып топбасшысы өз тобын бағалайды
Бағалау парағы
Сабақтың тақырыбы: 5
Менің мектебім, 6 сынып: 3 мин

III. Жаңа сабақтың ашылуы.

1. «Сұрақ-жауап» әдісін қолдану

Топтар арасында жарыс. Оқушылар мектеп туралы берілген сұрақтарға 1 минут ішінде жауап береді

Тақта

бор

Сабақтың тақырыбы: 10 мин
Менің мектебім, 6 сынып: 2. флипчарт жасату
«Менің қиялымдағы мектеп» топтық жұмыс
Топтарға қажетті заттар (қағаз, түсті қарындаштар)
Сабақтың тақырыбы: 6
Менің мектебім, 6 сынып: 2мин
Сергіту сәті
Би билеу
Видеоролик
Сабақтың тақырыбы: 7
Менің мектебім, 6 сынып: 1мин
3. Семантикалық кестені қолдану

Семантикалық кестені толтыру.

Етістіктің шақтарын қайталау

Сызба нұсқасы
Сабақтың тақырыбы: 8
Менің мектебім, 6 сынып: 7 мин
4. Талдау жұмысы
Кестедегі сөйлемді тақтаға жазады, кезекпен әр топтан шығып, сөз құрамына, сөйлем мүшесіне талдайды.
Тақта
Сабақтың тақырыбы: 9
Менің мектебім, 6 сынып: 3 мин

IY. Қорытындылау.

Мектеп тақырыбына байланысты сөз тіркестерін айтып жарыстырады

Оқушылар «Кім жылдам» әдісі бойынша өз ойларын жинақтайды.

Әр оқушы бір-біріне доп лақтыру арқылы тақырыпқа байланысты сөз тіркестерін айтып, жарысады.

Доп
Сабақтың тақырыбы: 10
Менің мектебім, 6 сынып: 2 мин

Y. Үйге тапсырма

  1. Эссе жазу «Оқу инемен құдық қазғандай»
  2. Диалог құрастыру
Тақта
Сабақтың тақырыбы: 11
Менің мектебім, 6 сынып: 3 мин
YI. Кері байланыс.
Оқушылар сабақтан алған әсерлері жайлы стикерге жазады, тақтадағы смайликтерге жапсырады
Смайлик суреттері

Сабақтың тақырыбы : Менің мектебім.

Бакакова Айсулу Кожанбердыевна

Астана қаласындағы

№27 мектеп-лицейінің

қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі.

Сабақтың мақсаты: тақырып бойынша өткен материалды қайталау арқылы оқушылардың білімдерін жүйелеп, бекіту, оларды өз ойын айта білуге үйрету, тақырыптың негізгі идеясын ашу.

Сабақтың міндеттері:

а) Білімділік: өткенді еске түсіру, көрген, естіген, оқығандарын қолдана білуге дағдыландыру.

ә) Дамытушылық: ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Ой-өрістерін кеңейту.

б) Тәрбиелік:білім алуға ынталандыру, оқуға шақырып, өз мектебін құрметтеуге тәрбиелеу.

Сабақтың түрі :пысықтау сабағы

Сабақтың әдісі: топпен жұмыс, интерактивтік оқыту әдісі, тізбектеу әдісі, қорғау, қайталау.

Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, флипчарт парағы, бағалау парағы, қабырға газеті, семантикалық карта.

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі:

1) оқушыларды түгендеу

2) психологиялық тренинг «Жүректен жүрекке».

II. Үй жұмысын тексеру .

Әр топ өз тапсырмасын қорғайды.

1 топ- мектеп туралы жалпы мәлімет

  1. топ-презентация дайындайды
  2. топ- қабырға газетін қорғайды

III. Жаңа сабақ.

Ал енді жаңа топқа бөлінейік.

  1. а-Сонымен, мектебіміз қандай болу керек? (1 топқа сұрақ)

. . .

Ә-Мектепке не үшін келеміз? (2 топқа сұрақ)

. . .

Б -Білім алған адам қандай болады? (3 топқа сұрақ)

. . .

  1. Жобаны қорғау. Болашақта біздің мектеп қандай болады, қандай болсын деп қалайсыңдар?( Болашақ мектебінің суретін салып қорғау)
  2. Сергіту сәті (видеоролик)
  3. Болашақ мектеп туралы әңгімелегенде етістіктің қай шағын қолдаңдыңдар?

Дұрыс, келер шақтағы етістіктерді.

Етістіктің тағы қандай шақтары бар?

Нақ осы шақ және жедел өткен шақ.

Осы үш шақ қалай жасалады?

  1. Осы тақырып бойынша сендерге семантикалық кесте ұсынғым келеді
Етістіктер
Осы шақ
Өткен шақ
Келер шақ
№: 1
Етістіктер: Біздің мектеп 1984 жылы салынды.
Осы шақ:
Өткен шақ:
Келер шақ:
№: 2
Етістіктер: Мұнда мыңнан астам оқушы оқып жатыр.
Осы шақ:
Өткен шақ:
Келер шақ:
№: 3
Етістіктер: Мектеп бітірген соң, мен университетке түсемін.
Осы шақ:
Өткен шақ:
Келер шақ:
Етістіктер
Осы шақ
Өткен шақ
Келер шақ
№: 1
Етістіктер: Мектеп айналасында биік ағаштар өсіп тұр.
Осы шақ:
Өткен шақ:
Келер шақ:
№: 2
Етістіктер: Ыбырай Алтынсарин қазақ балаларына арнап мектеп ашқан.
Осы шақ:
Өткен шақ:
Келер шақ:
№: 3
Етістіктер: Келесі жылы біз бірінші ауысымда оқимыз.
Осы шақ:
Өткен шақ:
Келер шақ:
Етістіктер
Осы шақ
Өткен шақ
Келер шақ
№: 1
Етістіктер: Сабақтан соң достарыммен кітапханаға барамын.
Осы шақ:
Өткен шақ:
Келер шақ:
№: 2
Етістіктер: Мен мектептегі би үйірмесіне қатысып жүрмін.
Осы шақ:
Өткен шақ:
Келер шақ:
№: 3
Етістіктер: Ыбырай Алтынсарин қазақ балаларына арнап оқулықтар жазған.
Осы шақ:
Өткен шақ:
Келер шақ:
  1. Талдау жұмысы

IY. Қорытындылау :

Мектеп тақырыбына байланысты сөз тіркестерін айтып жарыстырады

YI. Үйге тапсырма

1. Эссе жазу «Оқу инемен құдық қазғандай»

2. Диалог құрастыру

YI. Кері байланыс.

Сабақтың тақырыбы :

Бакакова Айсулу Кожанбердыевна

Астана қаласындағы

№27 мектеп-лицейінің

қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі.

Сабақтың мақсаттары: 1. Білімділік: етістіктің райларын қайталай отыра, қазақ драма театры туралы білімдерін толықтыру, меңгерту.

2. Дамытушылық: оқушылардың танымдық қабілеттерін, тілге деген қызығушылықтарын, білімге деген белсенділіктерін арттыру.

3. Тәрбиелік: театр өнерінің өкілдерімен танысып, елін, тарихын қадірлеуге тәрбиелеу.

Сабақтың түрі : Жаңа материалды түсіндіру сабағы.

Сабақтың әдісі: түсіндіру, іздендіру, сұрақ-жауап, СТО стратегиялары.

Пәнаралық байланыс : тарих, әдебиет.

Сабақтың көрнекілігі : интерактивтік тақта, компьютер, кітап көрмесі, суреттер.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңдері
Сабактың іс-әрекеті
Қолданатын әдіс-тәсілдер олардың мақсаттары
Сабақ кезеңдері: Ұйымдастыру кезеңі
Сабактың іс-әрекеті:
  1. Кезекшімен жұмыс.
  2. Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.
Қолданатын әдіс-тәсілдер олардың мақсаттары:

Кезекшінің

есебі-әңгімелеу

Сабақ кезеңдері: Үй тапсырмасын тексеру
Сабактың іс-әрекеті: Диолог жүргізу.
Қолданатын әдіс-тәсілдер олардың мақсаттары: Саналы түрде еңбектенуге бейімдеу
Сабақ кезеңдері: Мақсат қою
Сабактың іс-әрекеті:

Ой шақыру. Оқушылар алған

( жасыл, көк, ақ, сары түсті ) билеттеріндегі сұрақтарға жауап береді.

Қолданатын әдіс-тәсілдер олардың мақсаттары: Дұрыс жауап беру
Сабақ кезеңдері: Жаңа материалды түсіндіру
Сабактың іс-әрекеті: Мұғалімнің кіріспе сөзі, мәтінмен жұмыс, сұрақтарға жауап беру.
Қолданатын әдіс-тәсілдер олардың мақсаттары: Түсінгенін тексеру, аударма
Сабақ кезеңдері:
Сабактың іс-әрекеті: Сөздік жұмыс
Қолданатын әдіс-тәсілдер олардың мақсаттары: Сөздік дәптермен жұмыс
Сабақ кезеңдері: Түсінгенін тексеру
Сабактың іс-әрекеті: Жаттығу жұмыстары
Қолданатын әдіс-тәсілдер олардың мақсаттары: Талдау. Етістіктің шырайларын қайталау
Сабақ кезеңдері: Жаңа сабақты бекіту
Сабактың іс-әрекеті: Эссе жазу
Қолданатын әдіс-тәсілдер олардың мақсаттары:
Сабақ кезеңдері: Үй тапсырмасы
Сабактың іс-әрекеті: Венн диаграммасын құрастыру( кино-театр)
Қолданатын әдіс-тәсілдер олардың мақсаттары: Саналы түрде әңгімелеу
Сабақ кезеңдері: Қорытындылау
Сабактың іс-әрекеті: Бағалау
Қолданатын әдіс-тәсілдер олардың мақсаттары:

Сабақтың тақырыбы : Қазақ драма театры.

Бакакова Айсулу Кожанбердыевна

Астана қаласындағы

№27 мектеп-лицейінің

қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі.

Сабақтың мақсаттары: 1. Білімділік: етістіктің шырайларын қайталай отыра, қазақ театры туралы білімдерін толықтыру, меңгерту.

  1. Дамытушылық: оқушылардың танымдық қабілеттерін, тілге деген қызығушылықтарын, білімге деген белсенділіктерін арттыру.
  2. Тәрбиелік: театр өнерінің өкілдерімен танысып, елін, тарихын қадірлеуге тәрбиелеу.

Сабақтың түрі : Жаңа материалды түсіндіру сабағы.

Сабақтың әдісі: түсіндіру, іздендіру, сұрақ-жауап, СТО стратегиялары.

Пәнаралық байланыс : тарих, әдебиет.

Сабақтың көрнекілігі : интерактивтік тақта, компьютер, кітап көрмесі, суреттер.

Сабақтың барысы:

Ұйымдастыру кезеңі: 1) Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру. 2) Кезекшімен сұхбат.

Үй жұмысын тексеру. «Кино» тақырыбына диалог құрастыру.

Қызығушылықты ояту сатысы.

Ой шақыру.

Оқушылар алған ( жасыл, көк, ақ, сары түсті ) билеттеріндегі сұрақтарына жауап береді.

Мұғалімнің кіріспе сөзі (интерактивті тақтаны қолдану арқылы алғашқы қазақ драма театрының тарихы туралы айту) .

Жаңа сөздермен танысу.

Қойылым - постановка

Актерлердің ойыны - игра актеров

Ғажап - великолепно

Алғашқы - первый

Болдым - посетил

(Жаңа сөздермен етістіктің шырайларын қолдану арқылы сөйлемдер құрастыру)

Мәтінмен жұмыс.

  1. Оқып, қазақ тіліне аудару.
  2. Сұрақ - жауап
  • Қай театрға жиі барасың?
  • М. Әуезов атындағы қазақ драма театрында болдың ба?
  • Қандай спектакль көрдің?
  • Актерлердің ойыны ұнады ма?
  • М. Әуезов атындағы қазақ драма театрының қандай атақты актерлерін білесің?

Жаттығу жұмыстары. Талдау жұмыстары. Етістіктің шырайларын қайталау.

Жаңа тақырыпты бекіту. Эссе жазғыздыру.

Үй тапсырмасы: Венн диаграммасын құрастыру (кино-театр)

Тақырыбы: Менің қалам - Астана.

Мақсаты

Білімділік: Жаңа сабақ түсіндіру. Астана қаласы туралы толық ақпарат беру. Астананың көрікті жерлерін слайд арқылы көрсетіп, таныстыру. Тақырыпқа байланысты өлең оқу, әңгіме жазу, диалог құрастыру. Жай сөйлем және оның түрлеріне түсіндіріп, жаттығу, талдау жұмыстарын жүргізу.

Дамытушылық : Ауызша әңгімелеуге, сауатты жазуға үйрету. Ойлау және есте сақтау қабілеттерін дамыту.

Тәрбиелік : Оқушылардың Отанға, еліне деген сүйіспеншілігін арттыра отырып, өз елінің ұлтжанды азаматы болып өсуге тәрбиелеу.

Сабақтың типі : дәстүрлі

Сабақтың түрі : жаңа сабақ

Сабақтың әдісі : сұрақ - жауап, түсіндіру, көрнекілік.

Пәнаралық байланыс : қазақ әдебиеті, география

Сабақтың көрнекілігі : Слайд, суреттер, интерактивті тақта, жеке тапсырмалар.

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгендеу.
  2. Үй тапсырмасын тексеру: Оқушылар, мен сіздерге үйге «Қазақстанның астаналары» тақырыбына шағын шығарма жазып келуге бергенмін. ( Әр оқушы өздерінің дайындап келген шығармалары бойынша сөйлейді) .
  3. Жаңа сабақ: Менің қалам - Астана. Жай сөйлем.

Біз сіздермен өткен сабақта Қазақстанның астаналарымен таныстық. Бүгінгі сабақта Қазақстанның бас қаласы, астанасы-Астана туралы өтеміз.

-Балалар, Астана, Қазақстан, туған жер туралы өлең оқу. (Осы тақырыпта оқушылар өздерінің өлеңдерін оқиды) .


Ұқсас жұмыстар
Өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғау. Сабақтың тақырыбы
Жалқы есім мен жалпы есім. қазақ тілі, 2-сынып
Табиғат және Қазақстанның табиғаты, оны қорғау туралы түсінік беру
Еліктеу сөз
Қыртысы күрделі драпировка
Диалог құрыңдар
Сабақтың максаттары. Сабақтың барысы
Дифференциалдық теңдеулер
Тапсырма тапсырмалары
Зат есім. 6 сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz