Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Тіректің реакция күші
Подстепный қазақ жалпы орта білім беретін мектебі
Ашық сабақ
Тақырыбы:
Өткізген: Подстепный қазақ жалпы орта білім беретін
мектебінің физика пәнінің ІІІ деңгейлі
сертификатталған мұғалімі Егизова Б.А
Сабақтың тақырыбы: Ньютонның екінші заңы.Масса.
Жалпы мақсаты: Оқушыларға Ньютонның екінші заңының негізгі мазмұнын
түсіндіру.
Күтілетін нәтижелер:1.Оқушылар Ньютонның екінші заңы туралы білім алады.
2.Өз беттерімен формуланы қорытады.
3. Формуланы қолданып, есептер шығара
алады.
Сабақ түрі:жаңа білімді игеру сабағы
Модульдер және стратегиялар:1.Білім берудегі жаңа тәсілдер(топтық
жұмыс,диалогтық оқыту,сұрақ-жауап)
2. СТО( тірек-схема толтыру)
3.АКТ қолдану(слайд презентация)
4.Бағалау(бірін-бірі критерий арқылы бағалау,мұғалімнің формативті
бағалауы,кері байланыс-оқушы пікірін ескеру)
Керекті жабдықтар:,интерактивті тақта, оқулық,есептер жинағы.
|Сабақ барысы |
|Сабақ |Мұғалім әрекеті |Оқушы әрекеті |
|кезеңдері | | |
|Кіріспе |1.Ұйымдастыру |Сабаққа дайындық |
| | |Оқушылар өздеріне берілген сөз қай |
| |1.Тірек сөздерді қолданып топқа |күш туралы айтылғанына қарап, |
| |бөледі. Әр топқа бағалау парағын |топтасады. |
| |береді. |Өз топтарыныың топ басшысын |
| |І топ Ауырлық күші |сайлайды. |
| |ІІ топ Үйкеліс күші | |
| |ІІІ топ Серпімділік күші | |
| |ІV топ. Тіректің реакция күші |Әр сұраққа топ мүшелері ойланып |
| |2.Үй тапсырмасын Блум таксономиясы |жауап береді. |
| |бойынша құрылған сұрақтар арқылы |Жауап бере алмаған топтың сұрағына |
| |тексеремін. |келесі топ мүшелері жауап бере |
| |Инерциялық санақ жүйесі дегеніміз не?|алады. |
| |Ньютонның І заңын тұжырымда |Жалпы оқушылар төменгі деңгейлі |
| |Күш дегеніміз қандай шама? |сұрақтармен қатар , жоғары |
| |Күштердің қандай түрлерін білесіңдер |деңгейдегі сұрақтарға да жауап |
| |Ауырлық күші дегеніміз не? Формуласы |береді. |
| |Серпімділік күші | |
| |Үйкеліс күші | |
| |Үйкелістің қандай түрлерін | |
| |білесіңдер? Мысал келтіріңдер | |
| |9.Тіректің реакция күшін қалай | |
| |есептейміз | |
|Тұсау |Әр топтың алдында конверт бар , сол | Оқушылардың берілген тапсырманы|
|кесер |конвертті ашуға тапсырма беріледі. |орындайды. |
| |Ішіндегі шашырап жазылған әріптерден |Тақырыптың атауын өздері ашады. |
| |сөз тіркестерін құрастырады. | |
|Негізгі |1.Жаңа тақырыпты мына бөлімдерге |І топ. Инертілік |
|бөлім |бөліп оқушыларға оқулықпен танысуға |ІІ топ. Дененің массасы |
| |тапсырма беріледі. |ІІІ топ. Ньютонның екінші заңы |
| |2.Тірек-схеманы толтыртады. Бұл |ІV топ. Теңәрекетті күш. |
| |тірек-схемаға осы тақырыптың түйіні |Оқушылармен оқулықпен жұмыстанады. |
| |жазылады. |Негізгілерін естеріне сақтайды. |
| |3. Электрондық оқулықтан осы |Осы топтың әрқайсысынан 1 адам |
| |тақырыпқа байланысты материалды |қорғайды. Қалғандары толықтырады. |
| |көрсетеді |Оқушылар тірек-схеманы толтырады. |
| | | |
| | | |
| | | |
|Қоры |1.Деңгейлік есептер шығару | |
|тынды |А деңгей-1 балл |Деңгейлік есептерді А тобынан |
| |В деңгей -2 балл |бастап шығарады, топ ішінде |
| |С деңгей -3 балл |талдайды, бұрын болған оқушылар |
| |А деңгей |түсінбей отырған оқушыларға есептің|
| |a |шешуін көрсетеді, түсіндіреді. |
| |? |Физикалық диктантты оқушылар жеке |
| |0,4м/с2 |орындайды. Жұптарының диктантын |
| |2км/с2 |тексереді, бағалайды. |
| |0,1м\с 2 | |
| | | |
| |F | |
| |6 мН | |
| |? | |
| |? | |
| |20 Н | |
| | | |
| |m | |
| |3г | |
| |200 кг | |
| |10г | |
| |? | |
| | | |
| |В деңгей | |
| |В деңгей | |
| |№1 Реактивті ұшақтың массасы 60т | |
| |қозғалтқышының тарту күші 90 кН болса| |
| |, ол екпін алғанда қандай үдеумен | |
| |қозғалады? | |
| |№2 1.5 м/с² жылдамдықпен үдейтін | |
| |массасы 1 т машинаға әсер ететін тең| |
| |әсерлі күшті есептеңіз | |
| |С деңгей | |
| |№1 Массасы 4 кг дене қандай да бір | |
| |күшті әрекетінен 2м/с2 үдеу алады. | |
| |Массасы 8 кг денеге дәл осындай | |
| |күшпен әрекет еткенде , ол қандай | |
| |үдеу алады? | |
| |№2 60Н күш денеге 0,8 м/с 2 | |
| |үдеу береді. Осы денеге қандай күш 2| |
| |м/с 2 үдеу бере алады? | |
| |2.Физикалық диктант | |
| |Рефлексия |Оқушылар шеңбер жасап тұрады. |
| |«Сөйлейтін таяқша» ойынын ойнату. |Сиқырлы таяқшаны алған оқушы |
| |Тақырып түсінікті болды деген |бүгінгі тақырып бойынша есінде |
| |оқушылар екі қолын,ал кейбіріреуін |қалған түйін сөз айтады. Осылай |
| |түсінбедім деген оқушылар бір қолын, |бүкіл сынып оқушылары сөйлеп |
| |ештеңе түсінбедім деген оқушылар |шығады. |
| |қолын көтермейді. | |
| |Бағалау: Оқушыларды | |
| |формативті,критериалды | |
| |бағалау.Оқушылардың сабақ барысында | |
| |алған балдарын топ басшысы бағалау | |
| |парағына толтырып отырады. Сабақ | |
| |соңында жинаған балдары бойынша | |
| |бағаланады. | |
| |20 баллдан жоғары-«5» | |
| |13-19 -«4» | |
| |6-12-«3» | |
| |0-5-«2» | |
| |Үйге тапсырма: §12, 10 –жаттығу | |
| |(есептер шығару) | |
| |
| |
Бағалау парағы
№ |Оқушының аты-жөні |Үй тапсыр-ы |Жаңа білімді
игеру |Тірек-схема |Есептер
шығару |Физ-қ
диктант |Балы |Баға | |1 | | | | | | | |
| |2 | | | | | | | |
| |3 | | | | | | | |
| |4 | | | | | | | |
| |5 | | | | | | | |
| |
Ашық сабақ
Тақырыбы:
Өткізген: Подстепный қазақ жалпы орта білім беретін
мектебінің физика пәнінің ІІІ деңгейлі
сертификатталған мұғалімі Егизова Б.А
Сабақтың тақырыбы: Ньютонның екінші заңы.Масса.
Жалпы мақсаты: Оқушыларға Ньютонның екінші заңының негізгі мазмұнын
түсіндіру.
Күтілетін нәтижелер:1.Оқушылар Ньютонның екінші заңы туралы білім алады.
2.Өз беттерімен формуланы қорытады.
3. Формуланы қолданып, есептер шығара
алады.
Сабақ түрі:жаңа білімді игеру сабағы
Модульдер және стратегиялар:1.Білім берудегі жаңа тәсілдер(топтық
жұмыс,диалогтық оқыту,сұрақ-жауап)
2. СТО( тірек-схема толтыру)
3.АКТ қолдану(слайд презентация)
4.Бағалау(бірін-бірі критерий арқылы бағалау,мұғалімнің формативті
бағалауы,кері байланыс-оқушы пікірін ескеру)
Керекті жабдықтар:,интерактивті тақта, оқулық,есептер жинағы.
|Сабақ барысы |
|Сабақ |Мұғалім әрекеті |Оқушы әрекеті |
|кезеңдері | | |
|Кіріспе |1.Ұйымдастыру |Сабаққа дайындық |
| | |Оқушылар өздеріне берілген сөз қай |
| |1.Тірек сөздерді қолданып топқа |күш туралы айтылғанына қарап, |
| |бөледі. Әр топқа бағалау парағын |топтасады. |
| |береді. |Өз топтарыныың топ басшысын |
| |І топ Ауырлық күші |сайлайды. |
| |ІІ топ Үйкеліс күші | |
| |ІІІ топ Серпімділік күші | |
| |ІV топ. Тіректің реакция күші |Әр сұраққа топ мүшелері ойланып |
| |2.Үй тапсырмасын Блум таксономиясы |жауап береді. |
| |бойынша құрылған сұрақтар арқылы |Жауап бере алмаған топтың сұрағына |
| |тексеремін. |келесі топ мүшелері жауап бере |
| |Инерциялық санақ жүйесі дегеніміз не?|алады. |
| |Ньютонның І заңын тұжырымда |Жалпы оқушылар төменгі деңгейлі |
| |Күш дегеніміз қандай шама? |сұрақтармен қатар , жоғары |
| |Күштердің қандай түрлерін білесіңдер |деңгейдегі сұрақтарға да жауап |
| |Ауырлық күші дегеніміз не? Формуласы |береді. |
| |Серпімділік күші | |
| |Үйкеліс күші | |
| |Үйкелістің қандай түрлерін | |
| |білесіңдер? Мысал келтіріңдер | |
| |9.Тіректің реакция күшін қалай | |
| |есептейміз | |
|Тұсау |Әр топтың алдында конверт бар , сол | Оқушылардың берілген тапсырманы|
|кесер |конвертті ашуға тапсырма беріледі. |орындайды. |
| |Ішіндегі шашырап жазылған әріптерден |Тақырыптың атауын өздері ашады. |
| |сөз тіркестерін құрастырады. | |
|Негізгі |1.Жаңа тақырыпты мына бөлімдерге |І топ. Инертілік |
|бөлім |бөліп оқушыларға оқулықпен танысуға |ІІ топ. Дененің массасы |
| |тапсырма беріледі. |ІІІ топ. Ньютонның екінші заңы |
| |2.Тірек-схеманы толтыртады. Бұл |ІV топ. Теңәрекетті күш. |
| |тірек-схемаға осы тақырыптың түйіні |Оқушылармен оқулықпен жұмыстанады. |
| |жазылады. |Негізгілерін естеріне сақтайды. |
| |3. Электрондық оқулықтан осы |Осы топтың әрқайсысынан 1 адам |
| |тақырыпқа байланысты материалды |қорғайды. Қалғандары толықтырады. |
| |көрсетеді |Оқушылар тірек-схеманы толтырады. |
| | | |
| | | |
| | | |
|Қоры |1.Деңгейлік есептер шығару | |
|тынды |А деңгей-1 балл |Деңгейлік есептерді А тобынан |
| |В деңгей -2 балл |бастап шығарады, топ ішінде |
| |С деңгей -3 балл |талдайды, бұрын болған оқушылар |
| |А деңгей |түсінбей отырған оқушыларға есептің|
| |a |шешуін көрсетеді, түсіндіреді. |
| |? |Физикалық диктантты оқушылар жеке |
| |0,4м/с2 |орындайды. Жұптарының диктантын |
| |2км/с2 |тексереді, бағалайды. |
| |0,1м\с 2 | |
| | | |
| |F | |
| |6 мН | |
| |? | |
| |? | |
| |20 Н | |
| | | |
| |m | |
| |3г | |
| |200 кг | |
| |10г | |
| |? | |
| | | |
| |В деңгей | |
| |В деңгей | |
| |№1 Реактивті ұшақтың массасы 60т | |
| |қозғалтқышының тарту күші 90 кН болса| |
| |, ол екпін алғанда қандай үдеумен | |
| |қозғалады? | |
| |№2 1.5 м/с² жылдамдықпен үдейтін | |
| |массасы 1 т машинаға әсер ететін тең| |
| |әсерлі күшті есептеңіз | |
| |С деңгей | |
| |№1 Массасы 4 кг дене қандай да бір | |
| |күшті әрекетінен 2м/с2 үдеу алады. | |
| |Массасы 8 кг денеге дәл осындай | |
| |күшпен әрекет еткенде , ол қандай | |
| |үдеу алады? | |
| |№2 60Н күш денеге 0,8 м/с 2 | |
| |үдеу береді. Осы денеге қандай күш 2| |
| |м/с 2 үдеу бере алады? | |
| |2.Физикалық диктант | |
| |Рефлексия |Оқушылар шеңбер жасап тұрады. |
| |«Сөйлейтін таяқша» ойынын ойнату. |Сиқырлы таяқшаны алған оқушы |
| |Тақырып түсінікті болды деген |бүгінгі тақырып бойынша есінде |
| |оқушылар екі қолын,ал кейбіріреуін |қалған түйін сөз айтады. Осылай |
| |түсінбедім деген оқушылар бір қолын, |бүкіл сынып оқушылары сөйлеп |
| |ештеңе түсінбедім деген оқушылар |шығады. |
| |қолын көтермейді. | |
| |Бағалау: Оқушыларды | |
| |формативті,критериалды | |
| |бағалау.Оқушылардың сабақ барысында | |
| |алған балдарын топ басшысы бағалау | |
| |парағына толтырып отырады. Сабақ | |
| |соңында жинаған балдары бойынша | |
| |бағаланады. | |
| |20 баллдан жоғары-«5» | |
| |13-19 -«4» | |
| |6-12-«3» | |
| |0-5-«2» | |
| |Үйге тапсырма: §12, 10 –жаттығу | |
| |(есептер шығару) | |
| |
| |
Бағалау парағы
№ |Оқушының аты-жөні |Үй тапсыр-ы |Жаңа білімді
игеру |Тірек-схема |Есептер
шығару |Физ-қ
диктант |Балы |Баға | |1 | | | | | | | |
| |2 | | | | | | | |
| |3 | | | | | | | |
| |4 | | | | | | | |
| |5 | | | | | | | |
| |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz