Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Алғырлар тобына
«Бекітемін»
Мектеп директоры:
А.Омарқызы
_______________
« » _________
«ХХІ ғасыр көшбасшысы»
(сыныптан тыс жұмыс)
4 «А» сынып жетекшісі:
Кержикова Г.М.
ОҚО
Созақ ауданы
Тайқоңыр елді мекені
2013-2014 оқу жылы
Сабақтың мақсаты:
1) Оқушылардың білімін дамыту,пәнге қызығушылығын арттыру,
шығармашылық ізденістерін ұштау.
2) Интеллекті ойды,көңіл қоюды, оқушылардың дарындылығын дамыту.
3) Оқушылардың теориялық білімін практикалық шеберлікпен
ұштастыру, ұйымшылдыққа,жинақылыққа, еңбекқорлыққа баулу.
Сабақтың типі: сыныптан тыс ұйымдастыру шарасы.
Сабақтың әдісі: топтық
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру кезеңі
а)Сабақтың мақсатын түсіндіру.
ә)Ойынға 12 оқушы қатысады.Әр топта 6 оқушыдан болады.
Б)Әділқазы мүшелерімен таныстыру
Оқу ісі меңгерушісі: Орақбаева Т.А.
Бастауыш сынып мұғалімдері: Тенізбекова Ш.К., Кичемаскина Л.С.
Сабақтың жоспары:
І-тур «Сәлемдесу»
ІІ-тур «Құлпынай теру» ойыны
ІІІ-тур «Кім шапшаң?» ойыны (математикалық есептер)
ІV-тур «Жалғасын тап» математикалық мақал- мәтел сайысы:
V-тур «Математикалық жұмбақтар» сайысы
VІ-тур. Интеллектуалды сайыс сұрақтары:
VІІ-тур «Бәйге» сайысы
VІІІ-тур «Математикалық логика»
ІХ-тур «Көңілді паравоз» ойыны. Топ басшылар сайысы
Қош келіпсіздер құрметті оқушылар, ұстаздар!
Бүгінгі білімді жастарды анықтайтын,білімге қызуғышылығын арттыратын «ХХІ-
ғасыр көшбасшысы» атты танымдық ойынымызды бастауға рұқсат етіңіздер.
Ендеше сайыскерлерімізге сәттілік тілей отырып, ортаға екі топты шақырайық.
Балалар, сендер бір сәт ойланып көрдіңдер ме? Барлық пәндер қандай да бір
саланы оқытып,соған бағыттайды.
Ол бағыт өмірде қолданылып, кездесіп, пайдаланылады. Ал математика қандай
пән, нені оқытады?
Соған жауап беріп көрелікші.
Сұрақ: Мысалы: «Дүниетану пәні нені оқытады?»
Жауап: «Адам мүшелерін,жер, өзен-көл,ауыл, қала,бізді қоршаған ортаны,
жануарлар мен өсімдіктерді»
Сұрақ: «Адам мүшелерін,жер, өзен-көл,ауыл, қала,бізді қоршаған ортаны,
жануарлар мен өсімдіктер шын мәнінде бар ма? Бізге кездесе ме?
Жауап: Ия.
Сұрақ: «Ана тілі пәні нені оқытады?»
Жауап: «Ақын- жазушыларды»
Сұрақ: Ол адамдар шын мәнінде өмірде бар ма, болған ба?
Жауап: Ия.
Сұрақ: «Математика пәні нені зерттейді?»
Жауап: «Сандарды»
Сұрақ: «Олар шын мәнінде бар ма, ұстап көруге бола ма?»
Жауап: «Жоқ»
Мұғалім: Ендеше балалар, математика көзге көрінбейтін нәрселерді
зерттейді.Бұл ғылым тек адам ойы арқылы ғана жүзеге асады.Сондықтан
математика-адам ойын тәртіпке келтіретін ғылым деп саналады.
Енді біз І-турды бастасақ.
І-тур «Сәлемдесу»
Алғырлар тобы
Шақырып жастарға сан-санамен
«Алғырлар» топ жарғанын топ салады.
Ту етіп достық пенен татулықты
Тапқырлар тобын қарсы алады.
Тапқырлар биіктерге қалықтасын
Жеңіс туы желбіреп алауласын,
Бәйгені бізден ешкім ала алмасын.
Тапқырлар тобы
Осындай алғырлар достар кез келгенде
Жетсек – ау жарыстарда біз жеңіске
Қарсылас болғанменен құрбысыңдар
Тілейміз игі тілек сендерге де
Құрметтер алғырларды ой-саналы
Тапқырлар сәлем беріп,ән салады.
Бүгінгі сайыстағы достарына
Қашанда тапқыр бол деп ой салады.
ІІ-тур «Құлпынай теру» ойыны
Ең алдымен балалар, сендердің білімдеріңді сынып алайық.
Шарты: Кәрзеңке және құлпынайлар беріледі.Құлпынайдың артында есеп
жасырылған .Сол есептерді қатесіз шығарып, кәрзеңкені жылдам толтырған топ
жеңімпаз болады.Олай болса іске сәт!
40*7-40*5= 70*3+70*2=350
24:4+6*3=
90*5-900:3= 5*8+21:3=
3*9+2*9=
500:5-50*2 = 400:4-20*2=
20-9:3=
30*5+150 = 35:5+43=
50*4-100=
ІІІ-тур «Кім шапшаң?» ойыны (математикалық есептер)
1. Көлден ұшты 40қаз,
Қайтып қонды 15 қаз.
Қонбады оның нешеуі
Кәні кім тез шешеді? (25)
2. Бес бұтақты ағашта,
Бұтақ сайын бес алма
Біреуін бер Саматқа
Сонда қалмақ неше алма? (24)
3. Қанша қоян аулада
Сонша тауық аулада.
Аяқтары он екі
Санап көрші кәнекей? (алтау)
4. Мақан әкеп үш алма,
Аман әкеп үш алма,
Нұр,Бек,Сәтке тең бөлді.
Әркім алды неше алма? (екі)
ІV-тур «Жалғасын тап» математикалық мақал- мәтел сайысы:
1.Бір түйір дәнде, бір тамшы тер бар.
2.Отыз күн ойын, қырық күн тойын.
3.Оң мың сөздің түйінін, он сөзбен шеш.
4.Бір кісі қазған құдықтан,
Мың кісі су ішеді.
5.Ер бір рет өледі, қорқақ мың рет өледі.
6.Бес бармақ жиылса,жұдырық болады.
7.Досыңды үш күн сынама,үш жыл сына.
8.Бермегенге бесеу де көп,
Алғанға он болса да аз.
9.Алтау ала болса,
Ауыздағы кетеді.
Төртеу түгел болса,
Төбедегі кетеді.
10.Білгенің бір тоғыз,
Білмегенің тоқсан тоғыз.
11.Қырықта қылаң,елуде елес.
12.Болар бала жеті жастан бас болар.
13.Жігітке жетпіс өнерде аз.
14.Отызыңда орда бұзбасаң, қырқында қыр баспассың.
15.Жүз есе тырыссаң да, мезгілі жетпей іс бітпейді.
16.Қырық кісі бір жақ,қыңыр кісі бір жақ.
17.Досыңның мың болғанына мақтан,
Дұшпаның жалғыз болса да сақтан.
18.Алты аға бірігіп әке болмас,
Жеті жеңге бірігіп шеше болмас.
19.Жалқаудың екі досы бар: бірі ұйқы,бірі –күлкі
20.Мың досың болса да,біреуі жетпей тұрады.
V-тур «Математикалық жұмбақтар» сайысы
1. Өзі төрт қанатты және алты аяқты,
Сөйтсе де тікұшақтың көшірмесі сияқты (Инелік)
2. Аяғы біреу,қолы жоқ,
Шиыр-шиыр жолы көп. (Қалам)
3.Бес ін, бес іннің аузы бір ін. (Қолғап)
4.Екі ағайынды,
Екеуі де бір үйде,
Бірін бірі көрмейді. (Көз)
5.Ақ шапанын үстінен,
Алты ай бойы шешпейді.
Қара шапан үстінен,
Алты ай бойы шешпейді. (Қыс пен жаз)
6.Басында таяғы бар,
Төрт аяғы бар,
Сегіз тұяғы бар,
Иегінде сақалы бар. (Ешкі)
VІ-тур. Интеллектуалды сайыс сұрақтары:
Алғырлар тобына
1.Егер тырна бір аяғымен тұрса 3 кг болады, ал екі аяғымен тұрса оның
салмағы қанша? (3 кг)
Тапқырлар тобына
2.Бір жұмыртқа 3 минутта піссе,4 жұмыртқа қанша минутта піседі. (3 минут)
Алғырлар тобына
3.Екі нүктенің арасындағы түзу сызық (кесінді)
Тапқырлар тобына
4.Бір нүктеде таралған екі сәуледен құралған фигура (бұрыш)
Алғырлар тобына
5.Үстел беті төртбұрышты, оның бір бұрышын арамен кесіп алсақ,неше бұрыш
қалады? (5 бұрыш)
Тапқырлар тобына
6.Төрт қойдың неше аяғы бар? (16 аяғы)
Алғырлар тобына
7. «Сенбі» сөзі аптасына неше рет айтылады? (1)
Алғырлар тобына
8.Үш аю қыста,үш ай ұйықтайды. Әр аю неше ай ұйықтайды? (3 ай)
VІІ-тур «Бәйге» сайысы
1.Екі командаға да екі лента беріледі.Әр командадан 1 оқушыдан шығады.
Шарты : оқушының көзін байлап, лентадан 25 см кесіп алу керек.
2.Плакатта 1-ден 30-ға дейінгі сандар шашыратып жазылған, 1-минут ішінде
әр командадан бір оқушыдан шығып сандарды жылдам ретімен санайды.
3.Плакатта берілген бірдей сандарды сызып отыру керек,қай топ неше сан
сызатынын анықтаймыз.
4.Тақтаға екі оқушы шығып, екі қолмен бірдей 9 санын жазу керек.
5. Екі топқа да фигуралар беріледі, сол фигуралардың ішінде неше
үшбұрыш,неше төртбұрыштар жасырылғанын табу керек.(6 үшбұрыш,
3 төртбұрыш); (5 үшбұрыш)
VІІІ-тур «Математикалық логика»
Шаршыдан 24 санын шығар Шаршыдан 21
санын шығар
ІХ-тур «Көңілді паравоз» ойыны. Топ басшылар сайысы
Мына тұрған аңдар мен жануарларды таңдай отырып, сұрақтарға жауап беру
Қорытынды: Жоғары ұпай жинаған топ жеңімпаз атанады.
«Бекітемін»
Мектеп директоры:
А.Омарқызы
_______________
« » _________
«ХХІ-ғасыр көшбасшысы»
(сыныптан тыс жұмыс)
4 «А» сынып жетекшісі:
Кержикова Г.М.
ОҚО
Созақ ауданы
Тайқоңыр елді мекені
2013-2014 оқу жылы
«УТВЕРЖДАЮ»
Директор Общей средней школы имени
Т.Момбекова: __________ А.Омаркызы
«___»_________ 2012
год
ПЛАН
недели начальных классов
осш.им. Т.Момбекова
|№ |Наименование мероприятия |Сроки |Ответсвенные |
|1 |Оформление. |13.02 |Учителя начальных |
| | | |классов |
|2 |«Е әріп мен дыбысы» |13.02. |Бодыкова Г.О. |
|3 |Беседа в мультимедиа кабинете |14.02. 1500 |Оразова Г.А. |
| |«С.А.Назарбаева» |час | |
|4 |Конкурс выразительного чтение «Зима» |15.02. 1500 час|Учителя начальных |
| | | |классов |
|5 |Конкурс «на лучший рисунок «Спасибо, |16.02. |Учителя начальных |
| |Матушка – Зима !» | |классов |
|6 |Конкурс поделок «Умелые руки» |16.02. |Учителя начальных |
| | | |классов |
|7 |Открытый воспитательный час «Жақсыдан |17.02. 1600 час |Тенизбекова Ш.К. |
| |үйрен, жаманнан жирен» | | |
|8 |Открытый урок по познанию мира |18.02. 0955 час |Нұржанова Г. |
| |«Пайдалы қазбалардың түрлері» | | |
|9 |Заключительный день. Поздравление |21.02. |Учителя начальных |
| |победителей конкурсов | |классов |
Председатель МО нач. кл:
Кичемаскина Л.С.
«
У
Т
В
Е
Р
Ж
Д
А
Ю
»
Д
и
р
е
к
т
о
р
О
б
щ
е
й
с
р
е
д
н
е
й
ш
к
о
л
ы
и
м
е
н
и
Т
.
М
о
м
б
е
к
о
в
а
:
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
А
.
О
м
а
р
к
ы
з
ы
«
_
_
_
»
_
_
_
_
_
_
_
_
_
2
0
1
2
г
о
д
ПЛАН
недели начальных классов
ОСШ.им. Т.Момбекова /13-18 февраля/
|№ |Наименование мероприятия |Сроки |Ответсвенные |
|1 |Оформление |13.02 |Учителя начальных классов |
|2 |«Е әріп мен дыбысы» |13.02. |Бодыкова Г.О. |
|3 |Беседа в мультимедиа кабинете «С.А.Назарбаева» |14.02. 1500 час |Оразова Г.А. |
|4 |Кокурс выразительного чтения «Зима» |15.02. 1500 час |Учителя начальных классов |
|5 |Конкурс «на лучший рисунок «Спасибо, Матушка – Зима !»|16.02. |Учителя начальных классов |
|6 |Конкурс поделок «Умелые руки» |16.02. |Учителя начальных классов |
|7 |Открытый воспитательный час «Жақсыдан үйрен, жаманнан |17.02. 1600 час |Тенизбекова Ш.К. |
| |жирен» | | |
|8 |Открытый урок по познанию мира «Пайдалы қазбалардың |18.02. 0955 час |Нұржанова Г. |
| |түрлері» | | |
|9 |Заключительный день. Поздравление победителей |21.02. |Учителя начальных классов |
| |конкурсов | | |
Председатель МО нач. кл:
Кичемаскина Л.С.
-----------------------
9 5
8
11
6
7
3 8
8
Сағат циферблатын әрбір бөлігіндегі сандардың қосындысы 13-ке тең
болатындай етіп қалай бөлуге болады? 1.Берілген сағат сандарын екі сандары
қосындысының мәні 13-ке тең болатындай етіп, 6 бөлікке бөл.
Мектеп директоры:
А.Омарқызы
_______________
« » _________
«ХХІ ғасыр көшбасшысы»
(сыныптан тыс жұмыс)
4 «А» сынып жетекшісі:
Кержикова Г.М.
ОҚО
Созақ ауданы
Тайқоңыр елді мекені
2013-2014 оқу жылы
Сабақтың мақсаты:
1) Оқушылардың білімін дамыту,пәнге қызығушылығын арттыру,
шығармашылық ізденістерін ұштау.
2) Интеллекті ойды,көңіл қоюды, оқушылардың дарындылығын дамыту.
3) Оқушылардың теориялық білімін практикалық шеберлікпен
ұштастыру, ұйымшылдыққа,жинақылыққа, еңбекқорлыққа баулу.
Сабақтың типі: сыныптан тыс ұйымдастыру шарасы.
Сабақтың әдісі: топтық
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру кезеңі
а)Сабақтың мақсатын түсіндіру.
ә)Ойынға 12 оқушы қатысады.Әр топта 6 оқушыдан болады.
Б)Әділқазы мүшелерімен таныстыру
Оқу ісі меңгерушісі: Орақбаева Т.А.
Бастауыш сынып мұғалімдері: Тенізбекова Ш.К., Кичемаскина Л.С.
Сабақтың жоспары:
І-тур «Сәлемдесу»
ІІ-тур «Құлпынай теру» ойыны
ІІІ-тур «Кім шапшаң?» ойыны (математикалық есептер)
ІV-тур «Жалғасын тап» математикалық мақал- мәтел сайысы:
V-тур «Математикалық жұмбақтар» сайысы
VІ-тур. Интеллектуалды сайыс сұрақтары:
VІІ-тур «Бәйге» сайысы
VІІІ-тур «Математикалық логика»
ІХ-тур «Көңілді паравоз» ойыны. Топ басшылар сайысы
Қош келіпсіздер құрметті оқушылар, ұстаздар!
Бүгінгі білімді жастарды анықтайтын,білімге қызуғышылығын арттыратын «ХХІ-
ғасыр көшбасшысы» атты танымдық ойынымызды бастауға рұқсат етіңіздер.
Ендеше сайыскерлерімізге сәттілік тілей отырып, ортаға екі топты шақырайық.
Балалар, сендер бір сәт ойланып көрдіңдер ме? Барлық пәндер қандай да бір
саланы оқытып,соған бағыттайды.
Ол бағыт өмірде қолданылып, кездесіп, пайдаланылады. Ал математика қандай
пән, нені оқытады?
Соған жауап беріп көрелікші.
Сұрақ: Мысалы: «Дүниетану пәні нені оқытады?»
Жауап: «Адам мүшелерін,жер, өзен-көл,ауыл, қала,бізді қоршаған ортаны,
жануарлар мен өсімдіктерді»
Сұрақ: «Адам мүшелерін,жер, өзен-көл,ауыл, қала,бізді қоршаған ортаны,
жануарлар мен өсімдіктер шын мәнінде бар ма? Бізге кездесе ме?
Жауап: Ия.
Сұрақ: «Ана тілі пәні нені оқытады?»
Жауап: «Ақын- жазушыларды»
Сұрақ: Ол адамдар шын мәнінде өмірде бар ма, болған ба?
Жауап: Ия.
Сұрақ: «Математика пәні нені зерттейді?»
Жауап: «Сандарды»
Сұрақ: «Олар шын мәнінде бар ма, ұстап көруге бола ма?»
Жауап: «Жоқ»
Мұғалім: Ендеше балалар, математика көзге көрінбейтін нәрселерді
зерттейді.Бұл ғылым тек адам ойы арқылы ғана жүзеге асады.Сондықтан
математика-адам ойын тәртіпке келтіретін ғылым деп саналады.
Енді біз І-турды бастасақ.
І-тур «Сәлемдесу»
Алғырлар тобы
Шақырып жастарға сан-санамен
«Алғырлар» топ жарғанын топ салады.
Ту етіп достық пенен татулықты
Тапқырлар тобын қарсы алады.
Тапқырлар биіктерге қалықтасын
Жеңіс туы желбіреп алауласын,
Бәйгені бізден ешкім ала алмасын.
Тапқырлар тобы
Осындай алғырлар достар кез келгенде
Жетсек – ау жарыстарда біз жеңіске
Қарсылас болғанменен құрбысыңдар
Тілейміз игі тілек сендерге де
Құрметтер алғырларды ой-саналы
Тапқырлар сәлем беріп,ән салады.
Бүгінгі сайыстағы достарына
Қашанда тапқыр бол деп ой салады.
ІІ-тур «Құлпынай теру» ойыны
Ең алдымен балалар, сендердің білімдеріңді сынып алайық.
Шарты: Кәрзеңке және құлпынайлар беріледі.Құлпынайдың артында есеп
жасырылған .Сол есептерді қатесіз шығарып, кәрзеңкені жылдам толтырған топ
жеңімпаз болады.Олай болса іске сәт!
40*7-40*5= 70*3+70*2=350
24:4+6*3=
90*5-900:3= 5*8+21:3=
3*9+2*9=
500:5-50*2 = 400:4-20*2=
20-9:3=
30*5+150 = 35:5+43=
50*4-100=
ІІІ-тур «Кім шапшаң?» ойыны (математикалық есептер)
1. Көлден ұшты 40қаз,
Қайтып қонды 15 қаз.
Қонбады оның нешеуі
Кәні кім тез шешеді? (25)
2. Бес бұтақты ағашта,
Бұтақ сайын бес алма
Біреуін бер Саматқа
Сонда қалмақ неше алма? (24)
3. Қанша қоян аулада
Сонша тауық аулада.
Аяқтары он екі
Санап көрші кәнекей? (алтау)
4. Мақан әкеп үш алма,
Аман әкеп үш алма,
Нұр,Бек,Сәтке тең бөлді.
Әркім алды неше алма? (екі)
ІV-тур «Жалғасын тап» математикалық мақал- мәтел сайысы:
1.Бір түйір дәнде, бір тамшы тер бар.
2.Отыз күн ойын, қырық күн тойын.
3.Оң мың сөздің түйінін, он сөзбен шеш.
4.Бір кісі қазған құдықтан,
Мың кісі су ішеді.
5.Ер бір рет өледі, қорқақ мың рет өледі.
6.Бес бармақ жиылса,жұдырық болады.
7.Досыңды үш күн сынама,үш жыл сына.
8.Бермегенге бесеу де көп,
Алғанға он болса да аз.
9.Алтау ала болса,
Ауыздағы кетеді.
Төртеу түгел болса,
Төбедегі кетеді.
10.Білгенің бір тоғыз,
Білмегенің тоқсан тоғыз.
11.Қырықта қылаң,елуде елес.
12.Болар бала жеті жастан бас болар.
13.Жігітке жетпіс өнерде аз.
14.Отызыңда орда бұзбасаң, қырқында қыр баспассың.
15.Жүз есе тырыссаң да, мезгілі жетпей іс бітпейді.
16.Қырық кісі бір жақ,қыңыр кісі бір жақ.
17.Досыңның мың болғанына мақтан,
Дұшпаның жалғыз болса да сақтан.
18.Алты аға бірігіп әке болмас,
Жеті жеңге бірігіп шеше болмас.
19.Жалқаудың екі досы бар: бірі ұйқы,бірі –күлкі
20.Мың досың болса да,біреуі жетпей тұрады.
V-тур «Математикалық жұмбақтар» сайысы
1. Өзі төрт қанатты және алты аяқты,
Сөйтсе де тікұшақтың көшірмесі сияқты (Инелік)
2. Аяғы біреу,қолы жоқ,
Шиыр-шиыр жолы көп. (Қалам)
3.Бес ін, бес іннің аузы бір ін. (Қолғап)
4.Екі ағайынды,
Екеуі де бір үйде,
Бірін бірі көрмейді. (Көз)
5.Ақ шапанын үстінен,
Алты ай бойы шешпейді.
Қара шапан үстінен,
Алты ай бойы шешпейді. (Қыс пен жаз)
6.Басында таяғы бар,
Төрт аяғы бар,
Сегіз тұяғы бар,
Иегінде сақалы бар. (Ешкі)
VІ-тур. Интеллектуалды сайыс сұрақтары:
Алғырлар тобына
1.Егер тырна бір аяғымен тұрса 3 кг болады, ал екі аяғымен тұрса оның
салмағы қанша? (3 кг)
Тапқырлар тобына
2.Бір жұмыртқа 3 минутта піссе,4 жұмыртқа қанша минутта піседі. (3 минут)
Алғырлар тобына
3.Екі нүктенің арасындағы түзу сызық (кесінді)
Тапқырлар тобына
4.Бір нүктеде таралған екі сәуледен құралған фигура (бұрыш)
Алғырлар тобына
5.Үстел беті төртбұрышты, оның бір бұрышын арамен кесіп алсақ,неше бұрыш
қалады? (5 бұрыш)
Тапқырлар тобына
6.Төрт қойдың неше аяғы бар? (16 аяғы)
Алғырлар тобына
7. «Сенбі» сөзі аптасына неше рет айтылады? (1)
Алғырлар тобына
8.Үш аю қыста,үш ай ұйықтайды. Әр аю неше ай ұйықтайды? (3 ай)
VІІ-тур «Бәйге» сайысы
1.Екі командаға да екі лента беріледі.Әр командадан 1 оқушыдан шығады.
Шарты : оқушының көзін байлап, лентадан 25 см кесіп алу керек.
2.Плакатта 1-ден 30-ға дейінгі сандар шашыратып жазылған, 1-минут ішінде
әр командадан бір оқушыдан шығып сандарды жылдам ретімен санайды.
3.Плакатта берілген бірдей сандарды сызып отыру керек,қай топ неше сан
сызатынын анықтаймыз.
4.Тақтаға екі оқушы шығып, екі қолмен бірдей 9 санын жазу керек.
5. Екі топқа да фигуралар беріледі, сол фигуралардың ішінде неше
үшбұрыш,неше төртбұрыштар жасырылғанын табу керек.(6 үшбұрыш,
3 төртбұрыш); (5 үшбұрыш)
VІІІ-тур «Математикалық логика»
Шаршыдан 24 санын шығар Шаршыдан 21
санын шығар
ІХ-тур «Көңілді паравоз» ойыны. Топ басшылар сайысы
Мына тұрған аңдар мен жануарларды таңдай отырып, сұрақтарға жауап беру
Қорытынды: Жоғары ұпай жинаған топ жеңімпаз атанады.
«Бекітемін»
Мектеп директоры:
А.Омарқызы
_______________
« » _________
«ХХІ-ғасыр көшбасшысы»
(сыныптан тыс жұмыс)
4 «А» сынып жетекшісі:
Кержикова Г.М.
ОҚО
Созақ ауданы
Тайқоңыр елді мекені
2013-2014 оқу жылы
«УТВЕРЖДАЮ»
Директор Общей средней школы имени
Т.Момбекова: __________ А.Омаркызы
«___»_________ 2012
год
ПЛАН
недели начальных классов
осш.им. Т.Момбекова
|№ |Наименование мероприятия |Сроки |Ответсвенные |
|1 |Оформление. |13.02 |Учителя начальных |
| | | |классов |
|2 |«Е әріп мен дыбысы» |13.02. |Бодыкова Г.О. |
|3 |Беседа в мультимедиа кабинете |14.02. 1500 |Оразова Г.А. |
| |«С.А.Назарбаева» |час | |
|4 |Конкурс выразительного чтение «Зима» |15.02. 1500 час|Учителя начальных |
| | | |классов |
|5 |Конкурс «на лучший рисунок «Спасибо, |16.02. |Учителя начальных |
| |Матушка – Зима !» | |классов |
|6 |Конкурс поделок «Умелые руки» |16.02. |Учителя начальных |
| | | |классов |
|7 |Открытый воспитательный час «Жақсыдан |17.02. 1600 час |Тенизбекова Ш.К. |
| |үйрен, жаманнан жирен» | | |
|8 |Открытый урок по познанию мира |18.02. 0955 час |Нұржанова Г. |
| |«Пайдалы қазбалардың түрлері» | | |
|9 |Заключительный день. Поздравление |21.02. |Учителя начальных |
| |победителей конкурсов | |классов |
Председатель МО нач. кл:
Кичемаскина Л.С.
«
У
Т
В
Е
Р
Ж
Д
А
Ю
»
Д
и
р
е
к
т
о
р
О
б
щ
е
й
с
р
е
д
н
е
й
ш
к
о
л
ы
и
м
е
н
и
Т
.
М
о
м
б
е
к
о
в
а
:
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
А
.
О
м
а
р
к
ы
з
ы
«
_
_
_
»
_
_
_
_
_
_
_
_
_
2
0
1
2
г
о
д
ПЛАН
недели начальных классов
ОСШ.им. Т.Момбекова /13-18 февраля/
|№ |Наименование мероприятия |Сроки |Ответсвенные |
|1 |Оформление |13.02 |Учителя начальных классов |
|2 |«Е әріп мен дыбысы» |13.02. |Бодыкова Г.О. |
|3 |Беседа в мультимедиа кабинете «С.А.Назарбаева» |14.02. 1500 час |Оразова Г.А. |
|4 |Кокурс выразительного чтения «Зима» |15.02. 1500 час |Учителя начальных классов |
|5 |Конкурс «на лучший рисунок «Спасибо, Матушка – Зима !»|16.02. |Учителя начальных классов |
|6 |Конкурс поделок «Умелые руки» |16.02. |Учителя начальных классов |
|7 |Открытый воспитательный час «Жақсыдан үйрен, жаманнан |17.02. 1600 час |Тенизбекова Ш.К. |
| |жирен» | | |
|8 |Открытый урок по познанию мира «Пайдалы қазбалардың |18.02. 0955 час |Нұржанова Г. |
| |түрлері» | | |
|9 |Заключительный день. Поздравление победителей |21.02. |Учителя начальных классов |
| |конкурсов | | |
Председатель МО нач. кл:
Кичемаскина Л.С.
-----------------------
9 5
8
11
6
7
3 8
8
Сағат циферблатын әрбір бөлігіндегі сандардың қосындысы 13-ке тең
болатындай етіп қалай бөлуге болады? 1.Берілген сағат сандарын екі сандары
қосындысының мәні 13-ке тең болатындай етіп, 6 бөлікке бөл.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz