Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Теңдеу шаһары

Сабақтың тақырыбы: |Теңдеу | |
|Мақсаты|Теңдеуді шеше білуге дағдыланады. |
|: | |
|Әдісі: |сұрақ-жауап |
|Күтілет|А: Теңдеудің анықтамасын, қасиеттерін біледі. |
|ін |В: Теңдеудің қасиетін пайдаланып, теңдеуді шеше алады. |
|нәтижел|С: Теңдеуді өмірмен байланысты түсіндіре алады. |
|ер: | |
|Керекті|Жұмыс дәптері, қалам, слайд, ресурс парақтары, бағалау парағы, АКТ |
|жабдықт|мүмкіндіктері |
|ар: | |
|Сабақ барысы: |
|Сабақ |Мұғалім әрекеті |Оқушы әрекеті |
|кезеңдері| | |
|: | | |
|Кіріспе |1. Тұлғааралық байланысты орнату 1. |1. -мұғаліммен сәлемдесу; |
| |Сыныппен амандасу. |- кезекшілік қызметін атқару; |
| |2. «Мен сыныппен жұмысты қалай |- сабаққа зер салу. |
| |бастаймын?» | |
| |Оқушыларды үш топқа бөлу. (Формула, | |
| |дәреже, пайыз) | |
| |2. Үй тапсырмасын тексеру: |2. оқушылар берілген теңдеулерді |
| |№300 |шешіп, бүгінгі күннің тақырыбын |
| |Ң. x+187:11=21; |табады. |
| |Д. 16*25-28x=612:3; |6 |
| |Е. 27:x+405:9=48; |9 |
| |У. 581:83+51:x=24; |4 |
| |Т. 216:x+16*18=324; |7 |
| |Е. 24x-345:23=105. |5 |
| | |3 |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Негізгі |Ерте, ерте, ертеде сиқырлы математика | |
|бөлім |әлемінде Теңдеу атты шаһар болыпты. Бұл| |
| |шаһарды Теңдік атты патша билепті. | |
| |Патша айналасындағы елдерге өзінің | |
| |билігін жүргізіпті. Патша бір санды х | |
| |немесе у, немесе тіпті басқа әріптер | |
| |арқылы жасырып , есептер құрастыруды | |
| |әдетке айналдырыпты. Ол сонымен қатар | |
| |өз шаһарына тек білімді, зерек | |
| |адамдарды жинапты. Бүгінгі біз | |
| |білімізді дәлелдеу үшін сол патшалыққа | |
| |саяхат жасаймыз. Ол үшін біз математика| |
| |амалдар қалаларынан өту керекпіз. Патша| |
| |шаһарына жету үшін жол бойындағы | |
| |тапсырмаларды тиянақты орындауымыз | |
| |керек. | |
| |Цифрлар елі | |
| |Қосу елі | |
| |Азайту елі | |
| |Амалдар елі | |
| |Бөлу елі |Әр топтан 3оқушы сұраққа жауап |
| |Теңдеу шаһары |береді. |
| |Цифрлар елі | |
| |Тақтада сандар жапсырулы. Оқушылар | |
| |сұрақты таңдайды. | |
| |Қандай теңдік теңдеу деп аталады? | |
| |Теңдеуді шешу дегеніміз не? | |
| |Белгісіз қосылғыш қалай табылады? | |
| |Белгісіз көбейткіш қалай табылады? | |
| |Белгісіз бөлгішті қалай табамыз? | |
| | | |
| |Белгісіз азайғышты қалай табамыз? | |
| |Белгісіз бөлінгішті қалай табамыз? | |
| |Белгісіз азайтқышты қалай табамыз? | |
| |Теңдеудің түбірі деп нені айтамыз? | |
| |Қосу елі | |
| |Кеспе қағаздарымен жұмыс | |
| |№ 1 |Топ бірін-бірі бағалайды. 1-топты|
| |Теңдеуді шешіңдер: |2-топ, 2-топты 3-топ, 3-топты |
| |3х - 26 = 34; |1-топ тексереді. |
| |х - 13 = 47; |Есептерді орындауға қойылатын |
| |№ 2 |критерийлер: |
| |Теңдеуді шешіңдер: |Критерий |
| |2х - 81 = 41; |Дескриптор |
| |х - 26 = 33 |Ұпай |
| | | |
| |№ 3 | |
| |Теңдеуді шешіңдер: |Есептер шығару. |
| |5х – 5 = 35; |(әр есепке) |
| |х - 55 = 90 |Қате болса |
| |№ 4 |0 |
| |Теңдеуді шешіңдер: 2х - 38 = 20| |
| |х - 57 = 91 | |
| | |Жартылай дұрыс болса |
| |№ 5 |1 |
| |Теңдеуді шешіңдер: | |
| |3х – 33 = 0 | |
| |х - 65 = 100 |Есепті жауабына жеткізіп, дұрыс |
| |№ 6 |шығарса |
| |Теңдеуді шешіңдер: |2 |
| |3х – 67 = 2 | |
| |х - 50 = 51 | |
| | |Оқушылар теңдеуді шығарып сәйкес |
| |Азайту елі |санды анықтайды. |
| |Сәйкестендіру тесті | |
| | | |
| |Амалдар елі | |
| |«Айналмалы бекет» әдісі бойынша топта |Топтар бір-бірінің алдындағы |
| |«ойлан-жұптас-бөліс» стратегиясын |тапсырмаларды айналмалы бекет |
| |пайдаланып, келесі тапсырмаларды |әдісімен топтарды айнала отырып |
| |орындаймыз. |орындайды. |
| |Теңдеуді шешіңдер: |Есептерді орындауға қойылатын |
| |1-топ 1. Себетте бірнеше саңырауқұлақ|критерийлер: |
| |болды. Оған 27 саңырауқұлақ қосқаннан | |
| |кейін, себетте барлығы 75 саңырауқұлақ |Критерий |
| |болды. Алғашқыда себетте қанша |Дескриптор |
| |саңырауқұлақ болды? |Ұпай |
| |2. | |
| |3. | |
| |2-топ |Есептер шығару. |
| | |(әр есепке) |
| |3) Бірінші қапта 46,3 кг, ал екінші |Қате болса |
| |қапта 38,5 кг қант бар. Екі қаптағы |0 |
| |қанттың массаларын теңестіру үшін неше | |
| |килограмм қантты бірінші қаптан екінші | |
| |қапқа ауыстырып салу керек? |Жартылай дұрыс болса |
| |3-топ 1) |1 |
| | | |
| |3) Елдостың тауықтары мен қозылары бар.| |
| |Қозылар тауықтардан 3 есе кем. Қозылар |Есепті жауабына жеткізіп, дұрыс |
| |мен тауықтардың барлығында 40 аяқ бар. |шығарса |
| |Елдостың неше қозысы, неше тауығы бар? |2 |
| |5. Бөлу елі | |
| |Формула тобы | |
| |Теңдеуді шешіңдер: | |
| | | |
| |Пайыз тобы | |
| | | |
| |Дәреже тобы | |
| | | |
| |5.Теңдеу шаһары | |
| |Жарайсыңдар балалар! Сонымен біздер | |
| |Теңдеу шаһарына да келіп жеттік. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Қорытынды|Жеке жұмыс: Тест. | |
| | |1. Оқушылар жазбаша орындап, |
| |3. Үй тапсырмасы: А : №1034; В: |жауап береді. |
| |№1035; |2.Оқушылар өзара бағалауына |
| | |түсініктеме береді. |
| | |3.Үй тапсырмасын күнделікке |
| | |жазып алады. |
| | | |
| | |Бағалау парағы |
| | |Аты –жөні: |
| | |Топтағы жұмысы |
| | |Жеке жұмыс |
| | |Жалпы ұпай |
| | |Баға |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |Ұпай: 26-30 баға: 5 |
| | |18-25 баға: 4 |
| | |0-17 баға: 3 |
| | | |
| | | |
| | |Рефлексия.Бүгінгі сабақ бойынша |
| | |өзіңді бағалау ағашының қай |
| | |жерінде тұрмын деп ойлайсың? |
| | |(қорша) Неге? |
| | | |
| | | |
| | | |

-----------------------
Батыс Қазақстан облысы, Қаратөбе ауданы,

Қаратөбе мектеп-гимназиясының математика пәнінің мұғалімі Кажгалиева
Гульаим Кайратовна. Математика 5-сынып.

Ұқсас жұмыстар
Көңілді тапқырлар
Елбасының жолдауынан хабардар етіп, алда қойылған мақсат - міндеттер туралы мағлұмат беру
Еуразия материгі
Кімнің мекені жақсы? і бөлім. 2 сынып
Талдықорған-менің қалам
Лондонның көрнекті жерлері тақырыбында эссе жазу
Сәкен жүнісов. кімнің мекені жақсы?
Туған жердей жер болмас
Сауран қаласы
Төлеген Айбергенов Аруана-бауыр дүние
Пәндер