Топ президенті бағалау

Пәні
алгебрра
сыныбы
11
Пәні: Тақырыбы:
алгебрра: Нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның туындысы мен интегралы
Пәні: Мақсаты:
алгебрра: Нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның туындысы мен интегралын таба білуді жетілдіру.
Пәні: Міндеті:
алгебрра: 1. Туынды, интеграл, алғашқы функция ережелерін есептерде қолдана білуге бағыттау.
Пәні: Күтілетін нәтиже
алгебрра: ҰБТ-да кездесетін туынды, интеграл есептерін шығара білуді дамыту
Пәні: Ресурстар
алгебрра: Оқулық, тест кітапшасы
Пәні: Сабақ кезеңдері
алгебрра: Мұғалімнің әрекеті
сыныбы: Оқушының әрекеті
11: бағалау
Пәні:

1. Ұйымдастыру

(3мин)

алгебрра:

1. Көңіл күй тренингі

«Жақсылықтың бастауы амандықтан

басталады» оқушыларды шеңберге тұрғызады.

Сәлематсыздар ма деген сөзді

3 түрлі темппен айтқызу.

2. Топқа бөлу тренингі әр түрлі топқа

бөліну.

сыныбы:

Оқушылар шеңберге тұрады. Бір-біріне амандасады. Сәлематсыздар ма!

1. Сәл төмен дауыс.

2. Сәл жоғарлатып.

3. Анық, кең амандасу.

Билет суырып 3 топқа

1. Каспий банк, 2. Халық банк, 3. Нұрбанкке бөлініп отырады, әр топтың президентін сайлайды.

11:
Пәні:

2. Үй тапсырмасын

тексеру (3мин)

алгебрра:

Іс тәжірибеден өту

1. Туынды

2. Интеграл

3. Алғашқы функция тақырыптарының формулаларын жаздырады. .

сыныбы:

Топ президенттері конверт суырады.

1) әр топ (1, 2, 3) өздері білетін, жаттаған

формулаларын жазады.

2) Топ жұмыстарын өзара ауыстырып интерактивті

тақтада көрсетілген

дұрыс жауап пен тексереді. Топтың

өздеріне қайтарып, топ президенті

бағалау парағының, үй тапсырмасын

тексеру бөліміне ұпай түсіреді.

11:
Пәні:

3. Ой қозғау

(7мин)

алгебрра:

ІІ. Депазит ашу. Конверттегі есепті ауызша, жазбаша

орындау. 1. Деңгейлеріне қарай

топтағы оқушыларға есептерді таңдатады.

Қатесіз орындаған банкке өсіммен ақша

Береді.

сыныбы:

1. Деңгейлеріне қарай орындайды.

2. Әр топ жеңіл есептерді ауызша айту. Қиындау

болған есепті тақтаға орын-

дайды. Топ президенті бағалау пара-

ғына ұй тапсырмасы бөліміне ұпай

түсіреді. әр топ бір-бірін тыңдап,

тексеріп, бір-бірін бағалайды.

11: Критериялды бағалау.
Пәні:

4. Мағнаны ашу

(15мин)

алгебрра:

ІІІ. Бонус

1. Туынды, интеграл формуласын жаңа

сабақта пайдалана білуге бағыттайды.

сыныбы:

1. Әр топтан оқушылар тақырыптың

Деңгейлік есептерді тақтаға орындай-

ды.

2. Топ басшысы жаңа тақырып бөліміне

ұпай түсіреді.

11: Критерия бойынша бағалау
Пәні:

5. Ой толғаныс

(10мин)

алгебрра:

ІУ. Несие беру (тест)

ҰБТ сынағының кітапшасынан

құрастырылған есептерді ұсынады.

1. Интеграл 2. Алғашқы функция

3. Туынды

сыныбы:

Әр топ өздеріне берілген тақырыпқа

сай есептерді шығарады. Жұмыстарын

өзара ауыстырып, интерактивті тақтада көрсетілген

дұрыс жауаптармен тексе-

реді. Бекіту бөліміне ұпай түсіреді.

11: Критериялды бағалау
Пәні: 6. Бағалау
алгебрра: Бағалауды қорытындылауды ұсынады.
сыныбы:

Президенттер барлық ақшасын есептей-

ді. Жинақ қорын айтады.

11: Критериялды бағалау
Пәні: 7. Үй тапсырмасы
алгебрра: Үй тапсырмасы беріледі.
сыныбы:

1. Оқулықтан тапсырманы жазып алады.

2. Осы тақырыпқа байланысты тест есептерінің

номерін жазып алады.

11:
Пәні: 8. Кері байланыс
алгебрра:

Әр оқушыға стикер ұсынылады. Тақтаға

Туынды, интеграл, алғашқы функция плакатқа шеңбер

ілінеді.

сыныбы:

Осы тақырыпқа байланысты түсінген тақырыбына

жапсырады.

11:
Жұмыс түрі
бағалау
дискриторлар
Ұпай(ақшалай)
Жұмыс түрі: Тәжірибеден өту
бағалау: Формулаларды жазу
дискриторлар:

1. Барлық жауап дұрыс 20-21

2. 15-20формула

3. 10-15 төмен

4. төмен

Ұпай(ақшалай):

5000теңге

2000теңге

1000теңге

0

Жұмыс түрі: Бонус
бағалау: Ой қорыту
дискриторлар:

1. Жауаптарды дұрыс қатесіз шығару.

2. Есептерді шығару шапшаңдығы жетіспейд

і. сенімділігі аздау.

3. Формулаларды біледі, бірақ есепте жетек-

теу керек.

4. Уақыттан ұтылуы.

Ұпай(ақшалай):

1теңге

5000теңге

2000теңге

0

Жұмыс түрі: Депазит ашу
бағалау: Формулаларды пайдалана білу.
дискриторлар:

1. Барлық жауап дұрыс

2. Формулаларды пайдаланды, бірақ жауабы шықпады.

3. Формуланы жазған, бірақ есепте пайдалана

білмеді

4. Бірде бір дұрыс есеп шығармаған.

Ұпай(ақшалай):

1теңге

5000теңге

1000теңге

0

Жұмыс түрі: Несие ашу
бағалау: Тест есептерін шығару
дискриторлар:

1. Барлық жауап дұрыс.

2. 2-3 қате

3. 4 қате

4. Бірде-бірі дұрыс емес.

Ұпай(ақшалай):

1теңге

5000теңге

1000теңге

0

№1 жалпы орта білім бетерін мектеп

Тақырыбы: Нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның туындысы

мен интегралы.

(жаңа форматтағы сабақ 11 «а» сыныбы)

Өткізген: Габдуллина Г. Х.

2013-2014 оқу жылы


Ұқсас жұмыстар
Қыран түрлері бойынша бағалау
Қазақтың хан сайлауы
Қазақстанның мемлекеттік тәуеліздігін жариялауы және тмд-ның құрылуы
Президентіміз Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаевтың хатшысы
Топта талқылайсыңдар
Қазақстан халқы ассамблеясы және елбасы
Саяхат картасы
Келтіру формулаларына есептер
Президенттің қызметі
Мамыр мерекелері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz