Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Топ президенті бағалау
|Пәні |алгебрра |сыныбы |11 |
|Тақырыбы: |Нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның туындысы мен интегралы |
|Мақсаты: |Нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның туындысы мен интегралын таба білуді жетілдіру. |
|Міндеті: |1.Туынды, интеграл,алғашқы функция ережелерін есептерде қолдана білуге бағыттау. |
|Күтілетін |ҰБТ-да кездесетін туынды,интеграл есептерін шығара білуді дамыту |
|нәтиже | |
|Ресурстар |Оқулық, тест кітапшасы |
|Сабақ кезеңдері |Мұғалімнің әрекеті |Оқушының әрекеті |бағалау |
|1.Ұйымдастыру |1.Көңіл күй тренингі |Оқушылар шеңберге тұрады. | |
|(3мин) |«Жақсылықтың бастауы амандықтан |Бір-біріне амандасады. | |
| |басталады» оқушыларды шеңберге |Сәлематсыздар ма! | |
| |тұрғызады. |1.Сәл төмен дауыс. | |
| |Сәлематсыздар ма деген сөзді |2.Сәл жоғарлатып. | |
| |3 түрлі темппен айтқызу. |3.Анық,кең амандасу. | |
| |2.Топқа бөлу тренингі әр түрлі топқа|Билет суырып 3 топқа | |
| | |1.Каспий банк, 2.Халық банк, | |
| |бөліну. |3.Нұрбанкке бөлініп отырады, әр | |
| | |топтың президентін сайлайды. | |
|2.Үй тапсырмасын |Іс тәжірибеден өту |Топ президенттері конверт | |
|тексеру (3мин) |1.Туынды |суырады. | |
| |2.Интеграл |1)әр топ (1,2,3)өздері білетін , | |
| |3.Алғашқы функция тақырыптарының |жаттаған | |
| |формулаларын жаздырады.. |формулаларын жазады. | |
| | |2)Топ жұмыстарын өзара ауыстырып | |
| | |интерактивті | |
| | |тақтада көрсетілген | |
| | |дұрыс жауап пен тексереді. Топтың| |
| | | | |
| | |өздеріне қайтарып, топ президенті| |
| | |бағалау парағының, үй тапсырмасын| |
| | |тексеру бөліміне ұпай түсіреді. | |
|3.Ой қозғау |ІІ.Депазит ашу. Конверттегі есепті |1.Деңгейлеріне қарай орындайды. |Критериялды бағалау. |
|(7мин) |ауызша, жазбаша |2.Әр топ жеңіл есептерді ауызша | |
| |орындау. 1.Деңгейлеріне қарай |айту. Қиындау | |
| |топтағы оқушыларға есептерді |болған есепті тақтаға орын- | |
| |таңдатады. |дайды. Топ президенті бағалау | |
| |Қатесіз орындаған банкке өсіммен |пара- | |
| |ақша |ғына ұй тапсырмасы бөліміне ұпай | |
| |Береді. |түсіреді.әр топ бір-бірін тыңдап,| |
| | |тексеріп, бір-бірін бағалайды. | |
|4.Мағнаны ашу |ІІІ.Бонус |1.Әр топтан оқушылар тақырыптың |Критерия бойынша бағалау|
|(15мин) |1.Туынды, интеграл формуласын жаңа |Деңгейлік есептерді тақтаға | |
| |сабақта пайдалана білуге бағыттайды.|орындай- | |
| | |ды. | |
| | |2.Топ басшысы жаңа тақырып | |
| | |бөліміне | |
| | |ұпай түсіреді. | |
|5.Ой толғаныс |ІУ. Несие беру (тест) |Әр топ өздеріне берілген |Критериялды бағалау |
|(10мин) |ҰБТ сынағының кітапшасынан |тақырыпқа | |
| |құрастырылған есептерді ұсынады. |сай есептерді шығарады. | |
| |1.Интеграл 2.Алғашқы функция |Жұмыстарын | |
| |3.Туынды |өзара ауыстырып, интерактивті | |
| | |тақтада көрсетілген | |
| | |дұрыс жауаптармен тексе- | |
| | |реді. Бекіту бөліміне ұпай | |
| | |түсіреді. | |
|6.Бағалау |Бағалауды қорытындылауды ұсынады. |Президенттер барлық ақшасын |Критериялды бағалау |
| | |есептей- | |
| | |ді. Жинақ қорын айтады. | |
|7.Үй тапсырмасы |Үй тапсырмасы беріледі. |1.Оқулықтан тапсырманы жазып | |
| | |алады. | |
| | |2.Осы тақырыпқа байланысты тест | |
| | |есептерінің | |
| | |номерін жазып алады. | |
|8.Кері байланыс |Әр оқушыға стикер ұсынылады. Тақтаға|Осы тақырыпқа байланысты түсінген| |
| | |тақырыбына | |
| |Туынды,интеграл,алғашқы функция |жапсырады. | |
| |плакатқа шеңбер | | |
| |ілінеді. | | |
|Жұмыс түрі |бағалау |дискриторлар |Ұпай(ақшалай) |
|Тәжірибеден өту |Формулаларды жазу |1.Барлық жауап дұрыс 20-21 |5000теңге |
| | |2.15-20формула |2000теңге |
| | |3.10-15 төмен |1000теңге |
| | |4.төмен |0 |
|Бонус |Ой қорыту |1.Жауаптарды дұрыс қатесіз |10000теңге |
| | |шығару. | |
| | |2.Есептерді шығару |5000теңге |
| | |шапшаңдығы жетіспейд | |
| | |і.сенімділігі аздау. |2000теңге |
| | |3.Формулаларды біледі, бірақ|0 |
| | |есепте жетек- | |
| | |теу керек. | |
| | |4.Уақыттан ұтылуы. | |
|Депазит ашу |Формулаларды пайдалана білу.|1.Барлық жауап дұрыс |10000теңге |
| | |2.Формулаларды пайдаланды, |5000теңге |
| | |бірақ жауабы шықпады. | |
| | |3.Формуланы жазған ,бірақ |1000теңге |
| | |есепте пайдалана | |
| | |білмеді |0 |
| | |4.Бірде бір дұрыс есеп | |
| | |шығармаған. | |
|Несие ашу |Тест есептерін шығару |1. Барлық жауап дұрыс. |10000теңге |
| | |2. 2-3 қате |5000теңге |
| | |3. 4 қате |1000теңге |
| | |4. Бірде-бірі дұрыс емес. |0 |
№1 жалпы орта білім бетерін мектеп
Тақырыбы: Нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның туындысы
мен интегралы.
(жаңа форматтағы сабақ 11 «а» сыныбы)
Өткізген:
Габдуллина Г.Х.
2013-2014 оқу жылы
|Тақырыбы: |Нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның туындысы мен интегралы |
|Мақсаты: |Нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның туындысы мен интегралын таба білуді жетілдіру. |
|Міндеті: |1.Туынды, интеграл,алғашқы функция ережелерін есептерде қолдана білуге бағыттау. |
|Күтілетін |ҰБТ-да кездесетін туынды,интеграл есептерін шығара білуді дамыту |
|нәтиже | |
|Ресурстар |Оқулық, тест кітапшасы |
|Сабақ кезеңдері |Мұғалімнің әрекеті |Оқушының әрекеті |бағалау |
|1.Ұйымдастыру |1.Көңіл күй тренингі |Оқушылар шеңберге тұрады. | |
|(3мин) |«Жақсылықтың бастауы амандықтан |Бір-біріне амандасады. | |
| |басталады» оқушыларды шеңберге |Сәлематсыздар ма! | |
| |тұрғызады. |1.Сәл төмен дауыс. | |
| |Сәлематсыздар ма деген сөзді |2.Сәл жоғарлатып. | |
| |3 түрлі темппен айтқызу. |3.Анық,кең амандасу. | |
| |2.Топқа бөлу тренингі әр түрлі топқа|Билет суырып 3 топқа | |
| | |1.Каспий банк, 2.Халық банк, | |
| |бөліну. |3.Нұрбанкке бөлініп отырады, әр | |
| | |топтың президентін сайлайды. | |
|2.Үй тапсырмасын |Іс тәжірибеден өту |Топ президенттері конверт | |
|тексеру (3мин) |1.Туынды |суырады. | |
| |2.Интеграл |1)әр топ (1,2,3)өздері білетін , | |
| |3.Алғашқы функция тақырыптарының |жаттаған | |
| |формулаларын жаздырады.. |формулаларын жазады. | |
| | |2)Топ жұмыстарын өзара ауыстырып | |
| | |интерактивті | |
| | |тақтада көрсетілген | |
| | |дұрыс жауап пен тексереді. Топтың| |
| | | | |
| | |өздеріне қайтарып, топ президенті| |
| | |бағалау парағының, үй тапсырмасын| |
| | |тексеру бөліміне ұпай түсіреді. | |
|3.Ой қозғау |ІІ.Депазит ашу. Конверттегі есепті |1.Деңгейлеріне қарай орындайды. |Критериялды бағалау. |
|(7мин) |ауызша, жазбаша |2.Әр топ жеңіл есептерді ауызша | |
| |орындау. 1.Деңгейлеріне қарай |айту. Қиындау | |
| |топтағы оқушыларға есептерді |болған есепті тақтаға орын- | |
| |таңдатады. |дайды. Топ президенті бағалау | |
| |Қатесіз орындаған банкке өсіммен |пара- | |
| |ақша |ғына ұй тапсырмасы бөліміне ұпай | |
| |Береді. |түсіреді.әр топ бір-бірін тыңдап,| |
| | |тексеріп, бір-бірін бағалайды. | |
|4.Мағнаны ашу |ІІІ.Бонус |1.Әр топтан оқушылар тақырыптың |Критерия бойынша бағалау|
|(15мин) |1.Туынды, интеграл формуласын жаңа |Деңгейлік есептерді тақтаға | |
| |сабақта пайдалана білуге бағыттайды.|орындай- | |
| | |ды. | |
| | |2.Топ басшысы жаңа тақырып | |
| | |бөліміне | |
| | |ұпай түсіреді. | |
|5.Ой толғаныс |ІУ. Несие беру (тест) |Әр топ өздеріне берілген |Критериялды бағалау |
|(10мин) |ҰБТ сынағының кітапшасынан |тақырыпқа | |
| |құрастырылған есептерді ұсынады. |сай есептерді шығарады. | |
| |1.Интеграл 2.Алғашқы функция |Жұмыстарын | |
| |3.Туынды |өзара ауыстырып, интерактивті | |
| | |тақтада көрсетілген | |
| | |дұрыс жауаптармен тексе- | |
| | |реді. Бекіту бөліміне ұпай | |
| | |түсіреді. | |
|6.Бағалау |Бағалауды қорытындылауды ұсынады. |Президенттер барлық ақшасын |Критериялды бағалау |
| | |есептей- | |
| | |ді. Жинақ қорын айтады. | |
|7.Үй тапсырмасы |Үй тапсырмасы беріледі. |1.Оқулықтан тапсырманы жазып | |
| | |алады. | |
| | |2.Осы тақырыпқа байланысты тест | |
| | |есептерінің | |
| | |номерін жазып алады. | |
|8.Кері байланыс |Әр оқушыға стикер ұсынылады. Тақтаға|Осы тақырыпқа байланысты түсінген| |
| | |тақырыбына | |
| |Туынды,интеграл,алғашқы функция |жапсырады. | |
| |плакатқа шеңбер | | |
| |ілінеді. | | |
|Жұмыс түрі |бағалау |дискриторлар |Ұпай(ақшалай) |
|Тәжірибеден өту |Формулаларды жазу |1.Барлық жауап дұрыс 20-21 |5000теңге |
| | |2.15-20формула |2000теңге |
| | |3.10-15 төмен |1000теңге |
| | |4.төмен |0 |
|Бонус |Ой қорыту |1.Жауаптарды дұрыс қатесіз |10000теңге |
| | |шығару. | |
| | |2.Есептерді шығару |5000теңге |
| | |шапшаңдығы жетіспейд | |
| | |і.сенімділігі аздау. |2000теңге |
| | |3.Формулаларды біледі, бірақ|0 |
| | |есепте жетек- | |
| | |теу керек. | |
| | |4.Уақыттан ұтылуы. | |
|Депазит ашу |Формулаларды пайдалана білу.|1.Барлық жауап дұрыс |10000теңге |
| | |2.Формулаларды пайдаланды, |5000теңге |
| | |бірақ жауабы шықпады. | |
| | |3.Формуланы жазған ,бірақ |1000теңге |
| | |есепте пайдалана | |
| | |білмеді |0 |
| | |4.Бірде бір дұрыс есеп | |
| | |шығармаған. | |
|Несие ашу |Тест есептерін шығару |1. Барлық жауап дұрыс. |10000теңге |
| | |2. 2-3 қате |5000теңге |
| | |3. 4 қате |1000теңге |
| | |4. Бірде-бірі дұрыс емес. |0 |
№1 жалпы орта білім бетерін мектеп
Тақырыбы: Нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның туындысы
мен интегралы.
(жаңа форматтағы сабақ 11 «а» сыныбы)
Өткізген:
Габдуллина Г.Х.
2013-2014 оқу жылы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz