Топ президенті бағалау

|Пәні |алгебрра |сыныбы |11 |
|Тақырыбы: |Нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның туындысы мен интегралы |
|Мақсаты: |Нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның туындысы мен интегралын таба білуді жетілдіру. |
|Міндеті: |1.Туынды, интеграл,алғашқы функция ережелерін есептерде қолдана білуге бағыттау. |
|Күтілетін |ҰБТ-да кездесетін туынды,интеграл есептерін шығара білуді дамыту |
|нәтиже | |
|Ресурстар |Оқулық, тест кітапшасы |
|Сабақ кезеңдері |Мұғалімнің әрекеті |Оқушының әрекеті |бағалау |
|1.Ұйымдастыру |1.Көңіл күй тренингі |Оқушылар шеңберге тұрады. | |
|(3мин) |«Жақсылықтың бастауы амандықтан |Бір-біріне амандасады. | |
| |басталады» оқушыларды шеңберге |Сәлематсыздар ма! | |
| |тұрғызады. |1.Сәл төмен дауыс. | |
| |Сәлематсыздар ма деген сөзді |2.Сәл жоғарлатып. | |
| |3 түрлі темппен айтқызу. |3.Анық,кең амандасу. | |
| |2.Топқа бөлу тренингі әр түрлі топқа|Билет суырып 3 топқа | |
| | |1.Каспий банк, 2.Халық банк, | |
| |бөліну. |3.Нұрбанкке бөлініп отырады, әр | |
| | |топтың президентін сайлайды. | |
|2.Үй тапсырмасын |Іс тәжірибеден өту |Топ президенттері конверт | |
|тексеру (3мин) |1.Туынды |суырады. | |
| |2.Интеграл |1)әр топ (1,2,3)өздері білетін , | |
| |3.Алғашқы функция тақырыптарының |жаттаған | |
| |формулаларын жаздырады.. |формулаларын жазады. | |
| | |2)Топ жұмыстарын өзара ауыстырып | |
| | |интерактивті | |
| | |тақтада көрсетілген | |
| | |дұрыс жауап пен тексереді. Топтың| |
| | | | |
| | |өздеріне қайтарып, топ президенті| |
| | |бағалау парағының, үй тапсырмасын| |
| | |тексеру бөліміне ұпай түсіреді. | |
|3.Ой қозғау |ІІ.Депазит ашу. Конверттегі есепті |1.Деңгейлеріне қарай орындайды. |Критериялды бағалау. |
|(7мин) |ауызша, жазбаша |2.Әр топ жеңіл есептерді ауызша | |
| |орындау. 1.Деңгейлеріне қарай |айту. Қиындау | |
| |топтағы оқушыларға есептерді |болған есепті тақтаға орын- | |
| |таңдатады. |дайды. Топ президенті бағалау | |
| |Қатесіз орындаған банкке өсіммен |пара- | |
| |ақша |ғына ұй тапсырмасы бөліміне ұпай | |
| |Береді. |түсіреді.әр топ бір-бірін тыңдап,| |
| | |тексеріп, бір-бірін бағалайды. | |
|4.Мағнаны ашу |ІІІ.Бонус |1.Әр топтан оқушылар тақырыптың |Критерия бойынша бағалау|
|(15мин) |1.Туынды, интеграл формуласын жаңа |Деңгейлік есептерді тақтаға | |
| |сабақта пайдалана білуге бағыттайды.|орындай- | |
| | |ды. | |
| | |2.Топ басшысы жаңа тақырып | |
| | |бөліміне | |
| | |ұпай түсіреді. | |
|5.Ой толғаныс |ІУ. Несие беру (тест) |Әр топ өздеріне берілген |Критериялды бағалау |
|(10мин) |ҰБТ сынағының кітапшасынан |тақырыпқа | |
| |құрастырылған есептерді ұсынады. |сай есептерді шығарады. | |
| |1.Интеграл 2.Алғашқы функция |Жұмыстарын | |
| |3.Туынды |өзара ауыстырып, интерактивті | |
| | |тақтада көрсетілген | |
| | |дұрыс жауаптармен тексе- | |
| | |реді. Бекіту бөліміне ұпай | |
| | |түсіреді. | |
|6.Бағалау |Бағалауды қорытындылауды ұсынады. |Президенттер барлық ақшасын |Критериялды бағалау |
| | |есептей- | |
| | |ді. Жинақ қорын айтады. | |
|7.Үй тапсырмасы |Үй тапсырмасы беріледі. |1.Оқулықтан тапсырманы жазып | |
| | |алады. | |
| | |2.Осы тақырыпқа байланысты тест | |
| | |есептерінің | |
| | |номерін жазып алады. | |
|8.Кері байланыс |Әр оқушыға стикер ұсынылады. Тақтаға|Осы тақырыпқа байланысты түсінген| |
| | |тақырыбына | |
| |Туынды,интеграл,алғашқы функция |жапсырады. | |
| |плакатқа шеңбер | | |
| |ілінеді. | | |

|Жұмыс түрі |бағалау |дискриторлар |Ұпай(ақшалай) |
|Тәжірибеден өту |Формулаларды жазу |1.Барлық жауап дұрыс 20-21 |5000теңге |
| | |2.15-20формула |2000теңге |
| | |3.10-15 төмен |1000теңге |
| | |4.төмен |0 |
|Бонус |Ой қорыту |1.Жауаптарды дұрыс қатесіз |10000теңге |
| | |шығару. | |
| | |2.Есептерді шығару |5000теңге |
| | |шапшаңдығы жетіспейд | |
| | |і.сенімділігі аздау. |2000теңге |
| | |3.Формулаларды біледі, бірақ|0 |
| | |есепте жетек- | |
| | |теу керек. | |
| | |4.Уақыттан ұтылуы. | |
|Депазит ашу |Формулаларды пайдалана білу.|1.Барлық жауап дұрыс |10000теңге |
| | |2.Формулаларды пайдаланды, |5000теңге |
| | |бірақ жауабы шықпады. | |
| | |3.Формуланы жазған ,бірақ |1000теңге |
| | |есепте пайдалана | |
| | |білмеді |0 |
| | |4.Бірде бір дұрыс есеп | |
| | |шығармаған. | |
|Несие ашу |Тест есептерін шығару |1. Барлық жауап дұрыс. |10000теңге |
| | |2. 2-3 қате |5000теңге |
| | |3. 4 қате |1000теңге |
| | |4. Бірде-бірі дұрыс емес. |0 |

№1 жалпы орта білім бетерін мектеп

Тақырыбы: Нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның туындысы
мен интегралы.
(жаңа форматтағы сабақ 11 «а» сыныбы)

Өткізген:
Габдуллина Г.Х.

2013-2014 оқу жылы

Ұқсас жұмыстар
Қыран түрлері бойынша бағалау
Қазақтың хан сайлауы
Қазақстанның мемлекеттік тәуеліздігін жариялауы және тмд-ның құрылуы
Президентіміз Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаевтың хатшысы
Топта талқылайсыңдар
Қазақстан халқы ассамблеясы және елбасы
Саяхат картасы
Келтіру формулаларына есептер
Президенттің қызметі
Мамыр мерекелері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz