Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Топта постермен жұмыс
| Пән: Биология Пән мұғалімі: Сынып: 10 |
|Сабақ: 18 Күні: |
|Сабақтың |Цитоплазма жəне оның органоидтері,олардың құрылысы жəне қызметі: (жасуша орталығы, рибосома). |
|тақырыбы: | |
|Сілтеме: |Биология 10 сыныпқа арналған оқулық, электронды оқулық, ғаламтордан алынған мәліметтер. |
|Жалпы мақсаты: |Білімділік: оқушыларға жасуша орталығы мен рибосомалардың құрылысы және қызметі туралы білім қалыптастыру.|
| |Дамытушылық: оқылатын материалдың практикалық маңыздылығын көрсетiп, қызығушылықтарын дамытуға мүмкіндік |
| |беру; |
| |Тәрбиелік: топта ынтымақтастық пен сыйластықта жұмыс істеуге тәрбиелеу. |
|Оқу нәтижелері: |Оқушылар білуге тиіс: |
| |- Жасуша орталығының құрылыс ерекшелігін,қызметін және маңызын; |
| |- Рибосомалардың түрлерін,құрылысын,атқаратын қызметін; |
|Дереккөздер: |Мұғалімге арналған нұсқаулық. |
| |Биология. Жалпы білім беретін мектептің 10 сыныбына арналған оқулықТ.Қасымбаева,К.Мұхамбетжанов.Алматы |
| |«Мектеп», 2010 |
| |Жалпы биология.Әдістемелік нұсқау.Т.Қасымбаева,А.Қисымова. Алматы «Мектеп», 2006 |
| |Биология жұмыс дәптері. |
| |Биология оқыту әдістемесі. |
|Сабақтың кезеңдері|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушылардың іс-әрекеті |Уақыты |
|Білу. | Психологиялық ахуалЖұмыс күніне серпіліс |«Шырайлы шеңбер» бір-біріне бүгінгі күнге, сабаққа|2мин |
| |жасату, жаңалыққа құмарлығын арттыру, |тілек айтады. | |
| |оқушыларды ынтымақтастыққа, бірігіп жұмыс |«Ішкі, сыртқы шеңберге» тұрып үй тапсырмасын | |
|Түсіну. |істеуге жұмылдыру «Шырайлы шеңбер» бір-біріне |бір-біріне айтып, 3 оқушымен ауысады |2мин |
| |бүгінгі күнге, сабаққа тілек айту.«Ішкі, сыртқы| | |
|Қолдану. |шеңбер» ойыны. | | |
|Талдау. |Мәтінмен жұмыс | | |
| |Бағыт беру /тапсырма бойынша/ |Топтар арасында ойларын ортаға салады |8мин |
| |1 топқа:Жасуша орталығы. | | |
| |2 топқа: Рибосомалар. |Топта постермен жұмыс. Топтарға сұрақтар | |
| |Мұғалімнің қалауы бойынша стикер жабыстыру |таратылады. Постерге сол сұрақтарға өз ойларын | |
| |арқылы топ спикері тағайындалады. |түсіреді. «Галерея» әдісі бойынша топ спикері |10 мин |
| |Сергіту сәті |постерді қорғайды топтар бір-бірінің постерлерін |2 мин |
| |Жұппен /деңгейлік тапсырмалар/ орындау |«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша формативті |8 мин |
| | |бағалайды. Постерге стикерлерін іледі | |
| | |Оқушылар деңгейлік тапсырмаларды орындайды. | |
|Жинақтау |Тест тапсырмасын тарату. |Тест тапсырмасын орындайды, болған соң жұппен | |
| |Не білдім? Не үйрендім? |ауысады. |4 мин |
|Бағалау |«Синквейн» әдісі бойынша 5 жолдық өлең |Не білдім? Не үйрендім? Постерге стикерге жазып |6 мин |
| |/слайдпен түсіндіру/ |іледі «Синквейн» әдісі бойынша5 жолдық өлең топпен| |
| | |бірлесіп жазады; | |
| |Мұғалім оқушыларының бағалары бойынша өз | |2мин |
| |пікірін айтады. |Топ басшысы топ мүшелерін бағалайды. | |
|Үй жұмысы | Осы тақырыпты қосымша оқулықтардан,ғаламтордан|Үй тапсырмасын жазып алу. Қосымша әдебиеттерден |1мин |
| |оқып, жасуша орталығы мен рибосомалар туралы |және ғаламтордан жасуша орталығы мен рибосомалар | |
| |реферат дайындап келу. |туралы мәліметтер іздеу,реферат жазу. | |
|Сабақ: 18 Күні: |
|Сабақтың |Цитоплазма жəне оның органоидтері,олардың құрылысы жəне қызметі: (жасуша орталығы, рибосома). |
|тақырыбы: | |
|Сілтеме: |Биология 10 сыныпқа арналған оқулық, электронды оқулық, ғаламтордан алынған мәліметтер. |
|Жалпы мақсаты: |Білімділік: оқушыларға жасуша орталығы мен рибосомалардың құрылысы және қызметі туралы білім қалыптастыру.|
| |Дамытушылық: оқылатын материалдың практикалық маңыздылығын көрсетiп, қызығушылықтарын дамытуға мүмкіндік |
| |беру; |
| |Тәрбиелік: топта ынтымақтастық пен сыйластықта жұмыс істеуге тәрбиелеу. |
|Оқу нәтижелері: |Оқушылар білуге тиіс: |
| |- Жасуша орталығының құрылыс ерекшелігін,қызметін және маңызын; |
| |- Рибосомалардың түрлерін,құрылысын,атқаратын қызметін; |
|Дереккөздер: |Мұғалімге арналған нұсқаулық. |
| |Биология. Жалпы білім беретін мектептің 10 сыныбына арналған оқулықТ.Қасымбаева,К.Мұхамбетжанов.Алматы |
| |«Мектеп», 2010 |
| |Жалпы биология.Әдістемелік нұсқау.Т.Қасымбаева,А.Қисымова. Алматы «Мектеп», 2006 |
| |Биология жұмыс дәптері. |
| |Биология оқыту әдістемесі. |
|Сабақтың кезеңдері|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушылардың іс-әрекеті |Уақыты |
|Білу. | Психологиялық ахуалЖұмыс күніне серпіліс |«Шырайлы шеңбер» бір-біріне бүгінгі күнге, сабаққа|2мин |
| |жасату, жаңалыққа құмарлығын арттыру, |тілек айтады. | |
| |оқушыларды ынтымақтастыққа, бірігіп жұмыс |«Ішкі, сыртқы шеңберге» тұрып үй тапсырмасын | |
|Түсіну. |істеуге жұмылдыру «Шырайлы шеңбер» бір-біріне |бір-біріне айтып, 3 оқушымен ауысады |2мин |
| |бүгінгі күнге, сабаққа тілек айту.«Ішкі, сыртқы| | |
|Қолдану. |шеңбер» ойыны. | | |
|Талдау. |Мәтінмен жұмыс | | |
| |Бағыт беру /тапсырма бойынша/ |Топтар арасында ойларын ортаға салады |8мин |
| |1 топқа:Жасуша орталығы. | | |
| |2 топқа: Рибосомалар. |Топта постермен жұмыс. Топтарға сұрақтар | |
| |Мұғалімнің қалауы бойынша стикер жабыстыру |таратылады. Постерге сол сұрақтарға өз ойларын | |
| |арқылы топ спикері тағайындалады. |түсіреді. «Галерея» әдісі бойынша топ спикері |10 мин |
| |Сергіту сәті |постерді қорғайды топтар бір-бірінің постерлерін |2 мин |
| |Жұппен /деңгейлік тапсырмалар/ орындау |«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша формативті |8 мин |
| | |бағалайды. Постерге стикерлерін іледі | |
| | |Оқушылар деңгейлік тапсырмаларды орындайды. | |
|Жинақтау |Тест тапсырмасын тарату. |Тест тапсырмасын орындайды, болған соң жұппен | |
| |Не білдім? Не үйрендім? |ауысады. |4 мин |
|Бағалау |«Синквейн» әдісі бойынша 5 жолдық өлең |Не білдім? Не үйрендім? Постерге стикерге жазып |6 мин |
| |/слайдпен түсіндіру/ |іледі «Синквейн» әдісі бойынша5 жолдық өлең топпен| |
| | |бірлесіп жазады; | |
| |Мұғалім оқушыларының бағалары бойынша өз | |2мин |
| |пікірін айтады. |Топ басшысы топ мүшелерін бағалайды. | |
|Үй жұмысы | Осы тақырыпты қосымша оқулықтардан,ғаламтордан|Үй тапсырмасын жазып алу. Қосымша әдебиеттерден |1мин |
| |оқып, жасуша орталығы мен рибосомалар туралы |және ғаламтордан жасуша орталығы мен рибосомалар | |
| |реферат дайындап келу. |туралы мәліметтер іздеу,реферат жазу. | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz