Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Топта постермен жұмыс

| Пән: Биология Пән мұғалімі: Сынып: 10 |
|Сабақ: 18 Күні: |
|Сабақтың |Цитоплазма жəне оның органоидтері,олардың құрылысы жəне қызметі: (жасуша орталығы, рибосома). |
|тақырыбы: | |
|Сілтеме: |Биология 10 сыныпқа арналған оқулық, электронды оқулық, ғаламтордан алынған мәліметтер. |
|Жалпы мақсаты: |Білімділік: оқушыларға жасуша орталығы мен рибосомалардың құрылысы және қызметі туралы білім қалыптастыру.|
| |Дамытушылық: оқылатын материалдың практикалық маңыздылығын көрсетiп, қызығушылықтарын дамытуға мүмкіндік |
| |беру; |
| |Тәрбиелік: топта ынтымақтастық пен сыйластықта жұмыс істеуге тәрбиелеу. |
|Оқу нәтижелері: |Оқушылар білуге тиіс: |
| |- Жасуша орталығының құрылыс ерекшелігін,қызметін және маңызын; |
| |- Рибосомалардың түрлерін,құрылысын,атқаратын қызметін; |
|Дереккөздер: |Мұғалімге арналған нұсқаулық. |
| |Биология. Жалпы білім беретін мектептің 10 сыныбына арналған оқулықТ.Қасымбаева,К.Мұхамбетжанов.Алматы |
| |«Мектеп», 2010 |
| |Жалпы биология.Әдістемелік нұсқау.Т.Қасымбаева,А.Қисымова. Алматы «Мектеп», 2006 |
| |Биология жұмыс дәптері. |
| |Биология оқыту әдістемесі. |
|Сабақтың кезеңдері|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушылардың іс-әрекеті |Уақыты |
|Білу. | Психологиялық ахуалЖұмыс күніне серпіліс |«Шырайлы шеңбер» бір-біріне бүгінгі күнге, сабаққа|2мин |
| |жасату, жаңалыққа құмарлығын арттыру, |тілек айтады. | |
| |оқушыларды ынтымақтастыққа, бірігіп жұмыс |«Ішкі, сыртқы шеңберге» тұрып үй тапсырмасын | |
|Түсіну. |істеуге жұмылдыру «Шырайлы шеңбер» бір-біріне |бір-біріне айтып, 3 оқушымен ауысады |2мин |
| |бүгінгі күнге, сабаққа тілек айту.«Ішкі, сыртқы| | |
|Қолдану. |шеңбер» ойыны. | | |
|Талдау. |Мәтінмен жұмыс | | |
| |Бағыт беру /тапсырма бойынша/ |Топтар арасында ойларын ортаға салады |8мин |
| |1 топқа:Жасуша орталығы. | | |
| |2 топқа: Рибосомалар. |Топта постермен жұмыс. Топтарға сұрақтар | |
| |Мұғалімнің қалауы бойынша стикер жабыстыру |таратылады. Постерге сол сұрақтарға өз ойларын | |
| |арқылы топ спикері тағайындалады. |түсіреді. «Галерея» әдісі бойынша топ спикері |10 мин |
| |Сергіту сәті |постерді қорғайды топтар бір-бірінің постерлерін |2 мин |
| |Жұппен /деңгейлік тапсырмалар/ орындау |«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша формативті |8 мин |
| | |бағалайды. Постерге стикерлерін іледі | |
| | |Оқушылар деңгейлік тапсырмаларды орындайды. | |
|Жинақтау |Тест тапсырмасын тарату. |Тест тапсырмасын орындайды, болған соң жұппен | |
| |Не білдім? Не үйрендім? |ауысады. |4 мин |
|Бағалау |«Синквейн» әдісі бойынша 5 жолдық өлең |Не білдім? Не үйрендім? Постерге стикерге жазып |6 мин |
| |/слайдпен түсіндіру/ |іледі «Синквейн» әдісі бойынша5 жолдық өлең топпен| |
| | |бірлесіп жазады; | |
| |Мұғалім оқушыларының бағалары бойынша өз | |2мин |
| |пікірін айтады. |Топ басшысы топ мүшелерін бағалайды. | |
|Үй жұмысы | Осы тақырыпты қосымша оқулықтардан,ғаламтордан|Үй тапсырмасын жазып алу. Қосымша әдебиеттерден |1мин |
| |оқып, жасуша орталығы мен рибосомалар туралы |және ғаламтордан жасуша орталығы мен рибосомалар | |
| |реферат дайындап келу. |туралы мәліметтер іздеу,реферат жазу. | |

Ұқсас жұмыстар
Одағайдың түрлері
Сабақтас құрмалас сөйлем
Тақтада слайд
Шығыс шынары. ана тілі
Орта мерзімді жоспар, қазақ тілі. 11 сынып (гуманитарлық бағыт)
Токтың жұмысы мен қуаты. Джоуль-Ленц заңы Сілтеме
Тілдік норманың анықтамасы
Рационал өрнектерді тепе – тең түрлендіру. 7 сынып
Тағдырынның кілті - өз қолында
Бөлшектерді қысқарту
Пәндер