Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Жалпы биология

| Пән: Биология Пән мұғалімі: Қасымгожина М.Т. Сынып:10 |
|Сабақ: Күні: |
|Сабақтың |Цитоплазма жəне оның органоидтері,олардың құрылысы жəне қызметі: (митохондриялар,пластидтер). |
|тақырыбы: | |
|Сілтеме: |Биология 10 сыныпқа арналған оқулық, электронды оқулық, ғаламтордан алынған мәліметтер |
|Жалпы мақсаты: |Білімділік: оқушыларға жасушаның митохондриялары мен пластидтерінің құрылысы,олардың атқаратын қызметі |
| |туралы түсінік беру. |
| |Дамытушылық: оқылатын материалдың практикалық маңыздылығын көрсетiп, қызығушылықтарын дамытуға мүмкіндік |
| |беру; |
| |Тәрбиелік: топта ынтымақтастық пен сыйластықта жұмыс істеуге тәрбиелеу. |
|Оқу нәтижелері: |- Митохондриялардың құрылыс ерекшеліктері мен атқаратын қызметін; |
| |- Пластидтердің құрылысын және атқаратын қызметін; |
|Дереккөздер: |Мұғалімге арналған нұсқаулық. |
| |Биология. Жалпы білім беретін мектептің 10 сыныбына арналған оқулықТ.Қасымбаева,К.Мұхамбетжанов.Алматы |
| |«Мектеп», 2010 |
| |Жалпы биология.Әдістемелік нұсқау.Т.Қасымбаева,А.Қисымова. Алматы «Мектеп», 2006 |
| |Биология жұмыс дәптері. |
| |Биология оқыту әдістемесі. |
|Сабақтың кезеңдері|Мұғалімнің іс- әрекеті |Оқушылардың іс-әрекеті |Уақыты |
|Білу. |1.Сынып ішін ұйымдастыру. Сыныпта |Пихологиялық ахуал қалыптастыру. |2мин |
| |ынтымақтастық ахуал туғызу. Амандасу. | | |
| |1. «Сиқырлы хаттар» | | |
| |Оқушылар мәтінді жақсылап оқып, сұрақтар |Оқушылар жеке, жұппен орындайды | |
| |дайындап қоржынға салады да алмасып, сол | |10мин |
| |сұрақтарға жауап береді. | | |
| |2. Кім жылдам? | | |
| |Жасуша мембранасы қандай қызмет атқарады? | | |
| |Цитоплазманың түп негізі? | |4 мин |
| |Рибосомалардың қызметі? | | |
| |Цитоплазманың қызметі? | | |
|Түсіну. |Геоплазманың химиялық құрамы? | | |
| |Мембраналы органоидтар? | | |
| |Мембранасыз органоидтар? | | |
|Қолдану. |Эндоплазмалық тордың түрлері қызметі? | | |
| |Гольжди жиынтығының негізгі қызметі? | | |
|Талдау. |Лизосомалардың негізгі құрылысымен қызметі? | | |
| |Жасуша құрамындағы органикалық заттар? | | |
| |Жасуша құрамындағы бейорганикалық заттар? | | |
| | | | |
| |Жапырақ неге жасыл себебі неде? | | |
| |проблемалық сұрақ |Митохондрияны жәндіктердің бұлшық етінен тапты. |12 мин |
| | |Алғаш рет микроскоптан анық көрді. | |
| | |Митохондрия атауын ұсынды. | |
| | |Митохондрия құрамы- 65-70 нәруыздан,25-35 | |
| |Кім шапшаң? |липидтерден және нуклеин қышқылдары мен |5 мин |
| | |витаминдерден тұрады. | |
| |(қосымшада) | | |
| | |Кітаппен жұмыс | |
|Жинақтау, |НИШ сергіту сәтін ұйымдастыру |Жаттығуды орындайды | |
|Бағалау | | |2мин |
| |Тапсырма. |Өзара бағалайды. Оқушылар жақтаушы, қарсы және | |
| |Жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындау. |шешім қабылдаушы топтарда сұрақтарды өзара |4 мин |
| |Тапсырма. |талқылап, жауаптарын ұсынады. | |
| |Тақырып бойынша сұрақтар құрастырып, сол | | |
| |сұрақтарды оқушылар өздері бағалап, | |4 мин |
| |маңыздылығын айтады. | | |
| | | | |
|Үй жұмысы | §15 тақырыпты оқып, тақырыптың соңындағы |Үй тапсырмасын жазып алу. §15 тақырыпты оқып, |2мин |
| |сұрақтарға жауап жазып,66- беттегі кестені |тақырыптың соңындағы сұрақтарға жауап жазу, | |
| |толтырып келуді тапсыру. |66-беттегі кестені толтыру. | |

Ұқсас жұмыстар
Топта постермен жұмыс
Цитоплазма жəне оның органоидтері,олардың құрылысы жəне қызметі
Цитология
«адам физиологиясы» тақырыбындағы қолданбалы курстың бағдарламасы
Дәрілік өсімдіктер жайлы
Цитоплазма жəне оның органоидтері,олардың құрылысы жəне қызметі цитоплазма, эндоплазмалық тор
Нұрлы Жолға сапалы білім, саналы тәрбиемен
Бекіту тапсырмалары
Тіршілік үшін күрес. Түрішілік күрес. Түраралық күрес
Жалпы орта білім беретін Ақтау мектеп балабақшасының биология кабинеті
Пәндер