Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жалпы биология
| Пән: Биология Пән мұғалімі: Қасымгожина М.Т. Сынып:10 |
|Сабақ: Күні: |
|Сабақтың |Цитоплазма жəне оның органоидтері,олардың құрылысы жəне қызметі: (митохондриялар,пластидтер). |
|тақырыбы: | |
|Сілтеме: |Биология 10 сыныпқа арналған оқулық, электронды оқулық, ғаламтордан алынған мәліметтер |
|Жалпы мақсаты: |Білімділік: оқушыларға жасушаның митохондриялары мен пластидтерінің құрылысы,олардың атқаратын қызметі |
| |туралы түсінік беру. |
| |Дамытушылық: оқылатын материалдың практикалық маңыздылығын көрсетiп, қызығушылықтарын дамытуға мүмкіндік |
| |беру; |
| |Тәрбиелік: топта ынтымақтастық пен сыйластықта жұмыс істеуге тәрбиелеу. |
|Оқу нәтижелері: |- Митохондриялардың құрылыс ерекшеліктері мен атқаратын қызметін; |
| |- Пластидтердің құрылысын және атқаратын қызметін; |
|Дереккөздер: |Мұғалімге арналған нұсқаулық. |
| |Биология. Жалпы білім беретін мектептің 10 сыныбына арналған оқулықТ.Қасымбаева,К.Мұхамбетжанов.Алматы |
| |«Мектеп», 2010 |
| |Жалпы биология.Әдістемелік нұсқау.Т.Қасымбаева,А.Қисымова. Алматы «Мектеп», 2006 |
| |Биология жұмыс дәптері. |
| |Биология оқыту әдістемесі. |
|Сабақтың кезеңдері|Мұғалімнің іс- әрекеті |Оқушылардың іс-әрекеті |Уақыты |
|Білу. |1.Сынып ішін ұйымдастыру. Сыныпта |Пихологиялық ахуал қалыптастыру. |2мин |
| |ынтымақтастық ахуал туғызу. Амандасу. | | |
| |1. «Сиқырлы хаттар» | | |
| |Оқушылар мәтінді жақсылап оқып, сұрақтар |Оқушылар жеке, жұппен орындайды | |
| |дайындап қоржынға салады да алмасып, сол | |10мин |
| |сұрақтарға жауап береді. | | |
| |2. Кім жылдам? | | |
| |Жасуша мембранасы қандай қызмет атқарады? | | |
| |Цитоплазманың түп негізі? | |4 мин |
| |Рибосомалардың қызметі? | | |
| |Цитоплазманың қызметі? | | |
|Түсіну. |Геоплазманың химиялық құрамы? | | |
| |Мембраналы органоидтар? | | |
| |Мембранасыз органоидтар? | | |
|Қолдану. |Эндоплазмалық тордың түрлері қызметі? | | |
| |Гольжди жиынтығының негізгі қызметі? | | |
|Талдау. |Лизосомалардың негізгі құрылысымен қызметі? | | |
| |Жасуша құрамындағы органикалық заттар? | | |
| |Жасуша құрамындағы бейорганикалық заттар? | | |
| | | | |
| |Жапырақ неге жасыл себебі неде? | | |
| |проблемалық сұрақ |Митохондрияны жәндіктердің бұлшық етінен тапты. |12 мин |
| | |Алғаш рет микроскоптан анық көрді. | |
| | |Митохондрия атауын ұсынды. | |
| | |Митохондрия құрамы- 65-70 нәруыздан,25-35 | |
| |Кім шапшаң? |липидтерден және нуклеин қышқылдары мен |5 мин |
| | |витаминдерден тұрады. | |
| |(қосымшада) | | |
| | |Кітаппен жұмыс | |
|Жинақтау, |НИШ сергіту сәтін ұйымдастыру |Жаттығуды орындайды | |
|Бағалау | | |2мин |
| |Тапсырма. |Өзара бағалайды. Оқушылар жақтаушы, қарсы және | |
| |Жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындау. |шешім қабылдаушы топтарда сұрақтарды өзара |4 мин |
| |Тапсырма. |талқылап, жауаптарын ұсынады. | |
| |Тақырып бойынша сұрақтар құрастырып, сол | | |
| |сұрақтарды оқушылар өздері бағалап, | |4 мин |
| |маңыздылығын айтады. | | |
| | | | |
|Үй жұмысы | §15 тақырыпты оқып, тақырыптың соңындағы |Үй тапсырмасын жазып алу. §15 тақырыпты оқып, |2мин |
| |сұрақтарға жауап жазып,66- беттегі кестені |тақырыптың соңындағы сұрақтарға жауап жазу, | |
| |толтырып келуді тапсыру. |66-беттегі кестені толтыру. | |
|Сабақ: Күні: |
|Сабақтың |Цитоплазма жəне оның органоидтері,олардың құрылысы жəне қызметі: (митохондриялар,пластидтер). |
|тақырыбы: | |
|Сілтеме: |Биология 10 сыныпқа арналған оқулық, электронды оқулық, ғаламтордан алынған мәліметтер |
|Жалпы мақсаты: |Білімділік: оқушыларға жасушаның митохондриялары мен пластидтерінің құрылысы,олардың атқаратын қызметі |
| |туралы түсінік беру. |
| |Дамытушылық: оқылатын материалдың практикалық маңыздылығын көрсетiп, қызығушылықтарын дамытуға мүмкіндік |
| |беру; |
| |Тәрбиелік: топта ынтымақтастық пен сыйластықта жұмыс істеуге тәрбиелеу. |
|Оқу нәтижелері: |- Митохондриялардың құрылыс ерекшеліктері мен атқаратын қызметін; |
| |- Пластидтердің құрылысын және атқаратын қызметін; |
|Дереккөздер: |Мұғалімге арналған нұсқаулық. |
| |Биология. Жалпы білім беретін мектептің 10 сыныбына арналған оқулықТ.Қасымбаева,К.Мұхамбетжанов.Алматы |
| |«Мектеп», 2010 |
| |Жалпы биология.Әдістемелік нұсқау.Т.Қасымбаева,А.Қисымова. Алматы «Мектеп», 2006 |
| |Биология жұмыс дәптері. |
| |Биология оқыту әдістемесі. |
|Сабақтың кезеңдері|Мұғалімнің іс- әрекеті |Оқушылардың іс-әрекеті |Уақыты |
|Білу. |1.Сынып ішін ұйымдастыру. Сыныпта |Пихологиялық ахуал қалыптастыру. |2мин |
| |ынтымақтастық ахуал туғызу. Амандасу. | | |
| |1. «Сиқырлы хаттар» | | |
| |Оқушылар мәтінді жақсылап оқып, сұрақтар |Оқушылар жеке, жұппен орындайды | |
| |дайындап қоржынға салады да алмасып, сол | |10мин |
| |сұрақтарға жауап береді. | | |
| |2. Кім жылдам? | | |
| |Жасуша мембранасы қандай қызмет атқарады? | | |
| |Цитоплазманың түп негізі? | |4 мин |
| |Рибосомалардың қызметі? | | |
| |Цитоплазманың қызметі? | | |
|Түсіну. |Геоплазманың химиялық құрамы? | | |
| |Мембраналы органоидтар? | | |
| |Мембранасыз органоидтар? | | |
|Қолдану. |Эндоплазмалық тордың түрлері қызметі? | | |
| |Гольжди жиынтығының негізгі қызметі? | | |
|Талдау. |Лизосомалардың негізгі құрылысымен қызметі? | | |
| |Жасуша құрамындағы органикалық заттар? | | |
| |Жасуша құрамындағы бейорганикалық заттар? | | |
| | | | |
| |Жапырақ неге жасыл себебі неде? | | |
| |проблемалық сұрақ |Митохондрияны жәндіктердің бұлшық етінен тапты. |12 мин |
| | |Алғаш рет микроскоптан анық көрді. | |
| | |Митохондрия атауын ұсынды. | |
| | |Митохондрия құрамы- 65-70 нәруыздан,25-35 | |
| |Кім шапшаң? |липидтерден және нуклеин қышқылдары мен |5 мин |
| | |витаминдерден тұрады. | |
| |(қосымшада) | | |
| | |Кітаппен жұмыс | |
|Жинақтау, |НИШ сергіту сәтін ұйымдастыру |Жаттығуды орындайды | |
|Бағалау | | |2мин |
| |Тапсырма. |Өзара бағалайды. Оқушылар жақтаушы, қарсы және | |
| |Жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындау. |шешім қабылдаушы топтарда сұрақтарды өзара |4 мин |
| |Тапсырма. |талқылап, жауаптарын ұсынады. | |
| |Тақырып бойынша сұрақтар құрастырып, сол | | |
| |сұрақтарды оқушылар өздері бағалап, | |4 мин |
| |маңыздылығын айтады. | | |
| | | | |
|Үй жұмысы | §15 тақырыпты оқып, тақырыптың соңындағы |Үй тапсырмасын жазып алу. §15 тақырыпты оқып, |2мин |
| |сұрақтарға жауап жазып,66- беттегі кестені |тақырыптың соңындағы сұрақтарға жауап жазу, | |
| |толтырып келуді тапсыру. |66-беттегі кестені толтыру. | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz