Жалпы биология

Сабақтың
тақырыбы:
Білімділік: оқушыларға жасушаның митохондриялары мен пластидтерінің құрылысы, олардың атқаратын қызметі туралы түсінік беру.
Дамытушылық: оқылатын материалдың практикалық маңыздылығын көрсетiп, қызығушылықтарын дамытуға мүмкіндік беру;
Тәрбиелік: топта ынтымақтастық пен сыйластықта жұмыс істеуге тәрбиелеу.
- Митохондриялардың құрылыс ерекшеліктері мен атқаратын қызметін;
- Пластидтердің құрылысын және атқаратын қызметін;
Мұғалімге арналған нұсқаулық.
Биология. Жалпы білім беретін мектептің 10 сыныбына арналған оқулықТ. Қасымбаева, К. Мұхамбетжанов. Алматы «Мектеп», 2010
Жалпы биология. Әдістемелік нұсқау. Т. Қасымбаева, А. Қисымова. Алматы «Мектеп», 2006
Биология жұмыс дәптері.
Биология оқыту әдістемесі.
Білу.
Түсіну.
Қолдану.
Талдау.
1. Сынып ішін ұйымдастыру. Сыныпта ынтымақтастық ахуал туғызу. Амандасу.
1. «Сиқырлы хаттар»
Оқушылар мәтінді жақсылап оқып, сұрақтар дайындап қоржынға салады да алмасып, сол сұрақтарға жауап береді.
2. Кім жылдам?
- Жасуша мембранасы қандай қызмет атқарады?
- Цитоплазманың түп негізі?
- Рибосомалардың қызметі?
- Цитоплазманың қызметі?
- Геоплазманың химиялық құрамы?
- Мембраналы органоидтар?
- Мембранасыз органоидтар?
- Эндоплазмалық тордың түрлері қызметі?
- Гольжди жиынтығының негізгі қызметі?
- Лизосомалардың негізгі құрылысымен қызметі?
- Жасуша құрамындағы органикалық заттар?
- Жасуша құрамындағы бейорганикалық заттар?
Жапырақ неге жасыл себебі неде?
проблемалық сұрақ
Кім шапшаң?
(қосымшада)
Пихологиялық ахуал қалыптастыру.
Оқушылар жеке, жұппен орындайды
Митохондрияны жәндіктердің бұлшық етінен тапты.
Алғаш рет микроскоптан анық көрді.
Митохондрия атауын ұсынды.
Митохондрия құрамы- 65-70 нәруыздан, 25-35 липидтерден және нуклеин қышқылдары мен витаминдерден тұрады.
Кітаппен жұмыс
2мин
10мин
4 мин
12 мин
5 мин
Жинақтау,
Бағалау
НИШ сергіту сәтін ұйымдастыру
Тапсырма.
Жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындау.
Тапсырма.
Тақырып бойынша сұрақтар құрастырып, сол сұрақтарды оқушылар өздері бағалап, маңыздылығын айтады.
Жаттығуды орындайды
Өзара бағалайды. Оқушылар жақтаушы, қарсы және шешім қабылдаушы топтарда сұрақтарды өзара талқылап, жауаптарын ұсынады.
2мин
4 мин
4 мин
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz