Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жарнама плакаттары
|Сабақтың өтілу |13.10.2012 жыл 1-апта, 6-күн, 4-сабақ, сағ.10:35 |
|мерзімі | |
|Сыныбы |8 «а» сыныбы |
|Пәні |Экономика және қаржы сауаттылық негіздері |
|Сабақтың тақырыбы |Жарнама |
|Сабақтың мақсаты |Интертақтадан жарнама туралы бейнероликті көрсету арқылы |
| |сабақтың тақырыбын ашу; |
| |Оқушылардың жарнама туралы пікірін тыңдай отырып сабақтың |
| |мазмұнын ұғындыру; |
| |Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдерді, соның ішінде |
| |сыни тұрғыдан ойлау әдісін қолдана отырып оқушыларға |
| |тапсырма орындату; |
| |Оқушыларға өзін-өзі бағалату арқылы сабақты жиынтық бағамен|
| |бағалау; |
|Сілтеме |Экономика негіздері 8-сынып; |
| |«Жаңа әлемдегі жаңа Қазақстан» экономика негіздері оқулығы;|
| |Интернеттен алынған жарнама тақырыбы; |
| |Сабаққа қажет материалдар (кеспеқағаз, маркерлер т.б) |
| |Жарнама плакаттары |
|Оқыту нәтижесі |Өтілетін тақырып бойынша толық мағлұмат алады |
| |жарнама туралы түсініктерін кеңейту; |
| |жарнама тарату көздері, |
| |ерте заманғы жарнама туралы ақпарат алу; |
|Негізгі идеялар |Жарнама және слоган сөздерінің мағынасын ашу; |
| |Термин сөздікпен жұмыс жасау; |
|Тапсырмалар |1-тапсырма. Бейнеролик көре отырып және жарнама сөзінің |
| |мағынасын ашуда топ арасында пікір алмасу; |
| |2-тапсырма.Жарнама дегеніміз не сұраққа берілген жауапты |
| |постер арқылы қорғату.Берілген уақыт ішінде тапсырманы |
| |орындау; |
| |3-тапсырма.Сөздіктермен жұмыс жасау.Берілген сөзге,яғни |
| |жарнама сөзіндегі әріптерге сөздіктер жазу.Экономикалық |
| |термин сөздермен жұмыс жасау; |
| |4-тапсырма.Жарнамалық көрініс.Әр топ өздеріне берілген |
| |тапсырма бойынша жарнамадан сахналық көрініс қойып, келесі |
| |топ жасырылған жарнаманы табуы керек; |
| |5-тапсырма. «Слоган» сөзінің мағынасын аша отырып, әр топқа|
| |тапсырма беру,берілген тапсырманы орындай отырып әр топ көп|
| |слогандар айтып жарысуы керек және жаңадан слоган ойлап |
| |табады. |
|Міндеттері |Әртүрлі тапсырмалар орындату арқылы талантты және дарынды |
| |оқушыны,көшбасшылықты анықтау; |
| |АКТ-ны пайдалануда интертақтамен жұмыс жасап үйрету; |
| |Берілген тапсырмаларды топпен бірігіп отырып орындау; |
|Кейінгі |Банк жүйесі тақырыбына дайындалып келу,интернеттен қосымша |
|тапсырмалар |материалдар алып,дайындалу; |
| |Банк қызметтері тапсырмасы бойынша сахналық көрініске |
| |дайындалып келу; |
|Кері байланыс |Өзін-өзі бағалау |
|Бағалау |Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
| Мұғалімнің жазбалары |Тренердің жазбасы |
|1-тапсырма.Өтілетін сабақтың тақырыбын ашуда бейнеролик | |
|көрсету.Бейнеролик көріліп болғасын, топ арасында пікір | |
|алмасу.Оқушыларға сұрақ қойдым.Адамның өмір сүруіне не | |
|қажет деген сұраққа Гаухар былай жауап берді: Адамның өмір | |
|сүруіне ең біріншіден ауа қажет.Сосын жылу, жарық, тамақ, | |
|киім, тағы да басқа әртүрлі заттар қажет.Ауадан басқасының | |
|бәрін ақшаға сатып алуға болады. Мысалы: үй, машина, | |
|тұрмыстық бұйымдар, компьютер, жиһаздар т.б. Келесі топқа | |
|қойған сұрағым, адам өзіне керек қажеттіліктерін қалай | |
|алады дегенімде, Диана: адам жұмыс жасап ақша табады, сол | |
|ақшаға адам өзіне керек заттарын алады деді. Сол керек | |
|заттарды алу үшін алдымен біз ненің қайда сатылатын | |
|білуіміз керек, оны қалай білуге болады деген сұраққа Аяла | |
|былай деді, адамдар базарға барып, аралап көруіне болады | |
|немесе жарнама арқылы білуге болады, мысалы дүкендердің | |
|барлығын аралап шаршамай-ақ жарнама арқылы білеміз. | |
|Интернетте, газет-журналдарда, көшедегі плакаттарда, | |
|радиода, теледидарда әртүрлі жарнамалар арқылы өзімізге | |
|керек заттарды білуге болады деп жауап берді. (4мин) | |
| | |
|2-тапсырма.Жарнама дегеніміз не сұрағына оқушылар өз | |
|ойларын айтып, постермен жұмыс жасады.Өз ойларын қағаз | |
|бетіне әртүрлі материалдар пайдалану арқылы түсірді.Әр топ | |
|өз жұмыстарын өз сөздерімен қорғады.Оқушылардың ойы | |
|тыңдалғаннан кейін әр топ бір-бірін мадақтап отырды. | |
| | |
| | |
| | |
|4 топ өз жұмыстарын қорғағанда, жарнама тақырыбын жақсы | |
|ашып көрсетті. Жарнама тарату көздері, мысалы көшедегі | |
|плакаттар, газет-журналдар арқылы көруге болатынын ашып | |
|көрсетті. | |
|2 тапсырма орындап болған соң сергіту сәтін жасап, сергіп, | |
|бой жазып демалып алу. | |
|3-тапсырма.Жарнама сөзіне талдау жасау,яғни берілген | |
|әріптерге экономикалық термин сөздер жазу.Әр топ бұл | |
|тапсырманы да жақсы орындады.Мысалы: екінші топ А-әрпінен | |
|басталатын көп сөздер айтты, ақша,адам,алтын, | |
|акция,айырбас,акционерлік қоғам т.б. Үшінші топ Ж-әрпінен | |
|басталатын сөздерді көбірек айтты,жарнама,жұмыс, | |
|жәрмеңке,жұмыссыздық,жалақы,жемқорлық т.б.; | |
| | |
| | |
|4-тапсырма.Бұл тапсырманы да жақсы орындады.Әр топ берілген| |
|тапсырма бойынша сахналық көрініс қойды. Сөйлемей, тек қана| |
|іс-әрекет қимыл арқылы көрініс қою. Мысалы: 5топ «tuc» | |
|печеньесінің жарнамасын көрсетті. 2топ «jacobs» кофесін | |
|жарнамалады.2топ « twiks» шоколадының жарнамасын | |
|көрсетті.4 топ «dirol» сағызын жарнамалады. Барлық топ | |
|жасырылған жарнаманың жауабын тез, жылдам шешіп отырды. | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|5-тапсырманы орындата отырып, оқушыларды шапшаңдыққа, | |
|жылдам ойлап жазып үйренуге баулу. | |
|Слоган дегеніміз – бір заттың қасиетін, сапасын білдіретін | |
|девиз. Бірінші топ берілген уақыт 15 слоган жазды. Басқа | |
|топтарға қарағанда тапсырманы жылдам және көп жазды. | |
|Сабақ соңында әр топ бір-бірін әртурлі бағалау түрлерімен | |
|бағалады.Жеке-жеке тапсырма бойынша бағалай отырып, соңында| |
|жиынтық бағамен қоса, өзімде бағаладым.Екеуін қоса отырып | |
|оқушыларға жеке баға қойып шықтым. | |
|мерзімі | |
|Сыныбы |8 «а» сыныбы |
|Пәні |Экономика және қаржы сауаттылық негіздері |
|Сабақтың тақырыбы |Жарнама |
|Сабақтың мақсаты |Интертақтадан жарнама туралы бейнероликті көрсету арқылы |
| |сабақтың тақырыбын ашу; |
| |Оқушылардың жарнама туралы пікірін тыңдай отырып сабақтың |
| |мазмұнын ұғындыру; |
| |Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдерді, соның ішінде |
| |сыни тұрғыдан ойлау әдісін қолдана отырып оқушыларға |
| |тапсырма орындату; |
| |Оқушыларға өзін-өзі бағалату арқылы сабақты жиынтық бағамен|
| |бағалау; |
|Сілтеме |Экономика негіздері 8-сынып; |
| |«Жаңа әлемдегі жаңа Қазақстан» экономика негіздері оқулығы;|
| |Интернеттен алынған жарнама тақырыбы; |
| |Сабаққа қажет материалдар (кеспеқағаз, маркерлер т.б) |
| |Жарнама плакаттары |
|Оқыту нәтижесі |Өтілетін тақырып бойынша толық мағлұмат алады |
| |жарнама туралы түсініктерін кеңейту; |
| |жарнама тарату көздері, |
| |ерте заманғы жарнама туралы ақпарат алу; |
|Негізгі идеялар |Жарнама және слоган сөздерінің мағынасын ашу; |
| |Термин сөздікпен жұмыс жасау; |
|Тапсырмалар |1-тапсырма. Бейнеролик көре отырып және жарнама сөзінің |
| |мағынасын ашуда топ арасында пікір алмасу; |
| |2-тапсырма.Жарнама дегеніміз не сұраққа берілген жауапты |
| |постер арқылы қорғату.Берілген уақыт ішінде тапсырманы |
| |орындау; |
| |3-тапсырма.Сөздіктермен жұмыс жасау.Берілген сөзге,яғни |
| |жарнама сөзіндегі әріптерге сөздіктер жазу.Экономикалық |
| |термин сөздермен жұмыс жасау; |
| |4-тапсырма.Жарнамалық көрініс.Әр топ өздеріне берілген |
| |тапсырма бойынша жарнамадан сахналық көрініс қойып, келесі |
| |топ жасырылған жарнаманы табуы керек; |
| |5-тапсырма. «Слоган» сөзінің мағынасын аша отырып, әр топқа|
| |тапсырма беру,берілген тапсырманы орындай отырып әр топ көп|
| |слогандар айтып жарысуы керек және жаңадан слоган ойлап |
| |табады. |
|Міндеттері |Әртүрлі тапсырмалар орындату арқылы талантты және дарынды |
| |оқушыны,көшбасшылықты анықтау; |
| |АКТ-ны пайдалануда интертақтамен жұмыс жасап үйрету; |
| |Берілген тапсырмаларды топпен бірігіп отырып орындау; |
|Кейінгі |Банк жүйесі тақырыбына дайындалып келу,интернеттен қосымша |
|тапсырмалар |материалдар алып,дайындалу; |
| |Банк қызметтері тапсырмасы бойынша сахналық көрініске |
| |дайындалып келу; |
|Кері байланыс |Өзін-өзі бағалау |
|Бағалау |Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
| Мұғалімнің жазбалары |Тренердің жазбасы |
|1-тапсырма.Өтілетін сабақтың тақырыбын ашуда бейнеролик | |
|көрсету.Бейнеролик көріліп болғасын, топ арасында пікір | |
|алмасу.Оқушыларға сұрақ қойдым.Адамның өмір сүруіне не | |
|қажет деген сұраққа Гаухар былай жауап берді: Адамның өмір | |
|сүруіне ең біріншіден ауа қажет.Сосын жылу, жарық, тамақ, | |
|киім, тағы да басқа әртүрлі заттар қажет.Ауадан басқасының | |
|бәрін ақшаға сатып алуға болады. Мысалы: үй, машина, | |
|тұрмыстық бұйымдар, компьютер, жиһаздар т.б. Келесі топқа | |
|қойған сұрағым, адам өзіне керек қажеттіліктерін қалай | |
|алады дегенімде, Диана: адам жұмыс жасап ақша табады, сол | |
|ақшаға адам өзіне керек заттарын алады деді. Сол керек | |
|заттарды алу үшін алдымен біз ненің қайда сатылатын | |
|білуіміз керек, оны қалай білуге болады деген сұраққа Аяла | |
|былай деді, адамдар базарға барып, аралап көруіне болады | |
|немесе жарнама арқылы білуге болады, мысалы дүкендердің | |
|барлығын аралап шаршамай-ақ жарнама арқылы білеміз. | |
|Интернетте, газет-журналдарда, көшедегі плакаттарда, | |
|радиода, теледидарда әртүрлі жарнамалар арқылы өзімізге | |
|керек заттарды білуге болады деп жауап берді. (4мин) | |
| | |
|2-тапсырма.Жарнама дегеніміз не сұрағына оқушылар өз | |
|ойларын айтып, постермен жұмыс жасады.Өз ойларын қағаз | |
|бетіне әртүрлі материалдар пайдалану арқылы түсірді.Әр топ | |
|өз жұмыстарын өз сөздерімен қорғады.Оқушылардың ойы | |
|тыңдалғаннан кейін әр топ бір-бірін мадақтап отырды. | |
| | |
| | |
| | |
|4 топ өз жұмыстарын қорғағанда, жарнама тақырыбын жақсы | |
|ашып көрсетті. Жарнама тарату көздері, мысалы көшедегі | |
|плакаттар, газет-журналдар арқылы көруге болатынын ашып | |
|көрсетті. | |
|2 тапсырма орындап болған соң сергіту сәтін жасап, сергіп, | |
|бой жазып демалып алу. | |
|3-тапсырма.Жарнама сөзіне талдау жасау,яғни берілген | |
|әріптерге экономикалық термин сөздер жазу.Әр топ бұл | |
|тапсырманы да жақсы орындады.Мысалы: екінші топ А-әрпінен | |
|басталатын көп сөздер айтты, ақша,адам,алтын, | |
|акция,айырбас,акционерлік қоғам т.б. Үшінші топ Ж-әрпінен | |
|басталатын сөздерді көбірек айтты,жарнама,жұмыс, | |
|жәрмеңке,жұмыссыздық,жалақы,жемқорлық т.б.; | |
| | |
| | |
|4-тапсырма.Бұл тапсырманы да жақсы орындады.Әр топ берілген| |
|тапсырма бойынша сахналық көрініс қойды. Сөйлемей, тек қана| |
|іс-әрекет қимыл арқылы көрініс қою. Мысалы: 5топ «tuc» | |
|печеньесінің жарнамасын көрсетті. 2топ «jacobs» кофесін | |
|жарнамалады.2топ « twiks» шоколадының жарнамасын | |
|көрсетті.4 топ «dirol» сағызын жарнамалады. Барлық топ | |
|жасырылған жарнаманың жауабын тез, жылдам шешіп отырды. | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|5-тапсырманы орындата отырып, оқушыларды шапшаңдыққа, | |
|жылдам ойлап жазып үйренуге баулу. | |
|Слоган дегеніміз – бір заттың қасиетін, сапасын білдіретін | |
|девиз. Бірінші топ берілген уақыт 15 слоган жазды. Басқа | |
|топтарға қарағанда тапсырманы жылдам және көп жазды. | |
|Сабақ соңында әр топ бір-бірін әртурлі бағалау түрлерімен | |
|бағалады.Жеке-жеке тапсырма бойынша бағалай отырып, соңында| |
|жиынтық бағамен қоса, өзімде бағаладым.Екеуін қоса отырып | |
|оқушыларға жеке баға қойып шықтым. | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz