Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту

Пәні: Материктер мен мұхиттар географиясы Сыныбы: 7 сынып

Ұзақ мерзімдік жоспар

Сабақтың тақырыбы
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі
Оқып үйренудің нәтижесі
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар
Мерзімі
1
Кіріспе Жер шарының материктері, аралдары және мұхиттары. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар 6 материк және 4 мұхит және аралдар туралы түсінеді, өз бетімен оқып білуге үйренеді
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

2
Материктер мен мұхиттардың зерттелу кезеңдері. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар материк және мұхиттардың зерттелу тарихы туралы түсінеді. Топпен жұмыс жасап үйренеді.
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

3
Материктер мен мұхиттардың карталары. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар Материктер мен мұхиттар карталары жайлы мәліметтер алып білімдерін толықтырады.
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

4
Материктер мен жер қыртысының құрылымы. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар материктер мен мұхиттар жер қыртысының ерекшеліктерімен танысады және түрлі мәліметтер алады.
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

5
Құрлық бетінің және мұхит түбінің жер бедері. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар құрлық пен мұхит түбі жер бедерінің ерекшеліктері туралы мәліметтер алады.
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

6
Жер бетіне ауа температурасы мен қысымның таралуы Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын дамыту
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар Жер бетіне ауа температурасымен қысымның таралуы туралы біледі. Сыни тұрғыдан ойлайды
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

7
Жер бетіндегі ауа массалары мен басым желдер.. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,

Оқушылар ауа массалары және басым желдердің түрлерімен танысып біледі. Жұмыс істеуге үйренеді.
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

8
Климаттың қалыптасуына әсер ететін факторлар. Жер шарының климаттық белдеулері. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар климат туралы біліп үйренеді. Климаттық белдеулер туралы алған білімдерін толықтырады.
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

9
Табиғат кешені табиғат компоненттерінің өзара байланысы. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар табиғат кешені мен табиғат компененттерінің байланысы туралы оқып үйренеді.
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

10
Географиялық зоналылық. Сырлы әлем. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар географиялық зоналылық туралы түсінеді. Түрлі қызықты мәліметтер алады.
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

11
Солтүстік жарты шар материктері табиғатындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтар.. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар табиғат зоналарының ерекшеліктерін түсініп біледі.
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

12
Еуразияның географиялық орны халқының қоныстануы мен материктің зерттелуі. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
ОқушыларЕуразияның географиялық орны және халқы, зерттелуі туралы мәліметтер алады.
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

13
Еуразияға ұласатын мұхиттар мен теңіздер және олардың материк табиғатына әсері. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар сыни тұрғыдан ойлап жұмыс жасауға үйренеді.
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

14
Еуразияның жер бедері мен пайдалы қазбалары. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар жер бедері және пайдалы қазбалар жайлы мәліметтер жинақтайды.
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

15
Тест жұмысы. Өткен тақырыптарды еске түсіріп, ойлау қабілеттерін дамыту
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар білімін тексеру
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

16
Еуразияның климаты мен климаттық белдеулері Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар Еуразияның климаттық белдеулері туралы түсініктерін қалыптастырады.
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

17
Еуразияның ішкі сулары. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар материктің өзендерімен көлдеріне сипаттама бере отырып, ішкі сулары туралы мәліметтер алады.
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

18
Табиғат зоналары. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар материктің табиғат зоналарының ерекшеліктерімен танысады.
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

19
Еуразияның халқы және елдері. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар халқы және елдерімен танысады.
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

20
Солтүстік Еуропа . Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар Солтүстік Еуропаның халқы және елдері туралы мәліметтер алуға үйренеді. Астаналарын жаттайды
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

21
Батыс Еуропа. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар Батыс Еуропаның халқы және елдері туралы мәліметтер алуға үйренеді. Астаналарын жаттайды
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

22
Шығыс Еуропа. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар Шығыс Еуропаның халқы және елдері туралы мәліметтер алуға үйренеді. Астаналарын жаттайды
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

23
Оңтүстік Еуропа. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар Оңтүстік Еуропаның халқы және елдері туралы мәліметтер алуға үйренеді. Астаналарын жаттайды
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

24
Оңтүстік Батыс Азия. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар Оңтүстік Батыс Азияның халқы және елдері туралы мәліметтер алуға үйренеді. Астаналарын жаттайды
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

25
Оңтүстік Азия. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар Оңтүстік Азияның халқы және елдері туралы мәліметтер алуға үйренеді. Астаналарын жаттайды
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

26
Оңтүстік Шығыс Азия. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар Оңтүстік Шығыс Азияның халқы және елдері туралы мәліметтер алуға үйренеді. Астаналарын жаттайды
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

27
Орталық Азия. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар Орталық Азияның халқы және елдері туралы мәліметтер алуға үйренеді. Астаналарын жаттайды
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

28
Шығыс Азия. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
. Оқушылар Шығыс Азияның халқы және елдері туралы мәліметтер алуға үйренеді. Астаналарын жаттайды
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

29
Практикалық жұмыс. Материктің екі бөлігінің климат типін анықтау. Өткен тақырыптарды еске түсіріп, ойлау қабілеттерін дамыту
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар білімін тексеру
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

30
Солтүстік Американың географиялық орны, ашылуы және зерттелуі. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар Солтүстік Америка материгімен танысып, кескін картамен жұмыс жасап. Өз ойларын дамытады.
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

31
Материктің жер бедерімен пайдалы қазбалары. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар материктің жер бедері және пайдалы қазбалары жайлы оқып, мәліметтер алады.
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

32
Солтүстік Американың климаты.. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар материктің климатымен танысады.
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

Ұқсас жұмыстар
Топтастыру СТО
Тетіктерді біріктірудің сызбасы
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
Ұзақ мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар 6-7-8 сынып (i-ii тоқсан)
Оқушылардың өзін - өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту
Оқушылардың өзін - өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау
Түрлі карталарда меридиандер мен параллельдердің бейнелену ерекшеліктері
Темір дәуірінің негізгі ерекшеліктері
Батыс Қазақстанның шаруашылық географиясы
Пәндер