№
    
     Сабақтың тақырыбы
    
     Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер
    
     Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі
    
     Оқып үйренудің нәтижесі
    
     Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
    
     Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
    
     Негізгі дереккөздер немесе ресурстар
    
     Мерзімі
    
 
     №:
    
     1
    
     Сабақтың тақырыбы:
    
     Атмосфералық қысым. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
    
     Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
    
     Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
    
     Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
    
     Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
    
     Оқып үйренудің нәтижесі:
    
     Оқушылар атмосфералық қысым туралы түсінеді. . Топпен жұмыс жасап үйренеді.
    
     Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
    
      Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
     
      Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
     
 
     Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
    
     Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
    
     Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
    
     Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
    
     Мерзімі:
    
 
     №:
    
     2
    
     Сабақтың тақырыбы:
    
     Ауаның температурасы. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
    
     Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
    
     Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
    
     Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
    
     Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
    
     Оқып үйренудің нәтижесі:
    
     Оқушылар Ауаның температурасы туралы түсініктерін дамытып, оқып үйренеді.
    
     Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
    
     Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
    
     Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
    
     Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
    
     Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
    
     Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
    
     Мерзімі:
    
 
     №:
    
     3
    
     Сабақтың тақырыбы:
    
     Ауадағы су буы. . Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
    
     Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
    
     Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
    
     Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
    
     Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
    
     Оқып үйренудің нәтижесі:
    
     Оқушылар ауадағы су буы туралы оқып үйренеді. Су буы туралы түсініктері қалыптасады.
    
     Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
    
     Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
    
     Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
    
     Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
    
     Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
    
     Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
    
     Мерзімі:
    
 
     №:
    
     4
    
     Сабақтың тақырыбы:
    
     Тұман және бұлт. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
    
     Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
    
     Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
    
     Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
    
     Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
    
     Оқып үйренудің нәтижесі:
    
     Оқушылар тұман және бұлттардың түрлері туралы мәлімет алады. Қозғалысы туралы оқып үйренеді.
    
     Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
    
     Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
    
     Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
    
     Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
    
     Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
    
     Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
    
     Мерзімі:
    
 
     №:
    
     5
    
     Сабақтың тақырыбы:
    
     Атмосфералық жауын-шашын. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
    
     Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
    
     Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
    
     Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
    
     Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
    
     Оқып үйренудің нәтижесі:
    
     Оқушылар атмосфералық жауын -шашынның адам өмірі үшін маңызының зор екенін түсінеді.
    
     Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
    
      Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
     
      Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
     
 
     Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
    
     Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
    
     Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
    
     Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
    
     Мерзімі:
    
 
     №:
    
     6
    
     Сабақтың тақырыбы:
    
     Жел. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
    
     Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
    
     Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
    
     Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
    
     Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
    
     Оқып үйренудің нәтижесі:
    
     Оқушылар жел дегеніміздің не екенін түсінеді және олардың маңызы туралы оқып үйренеді.
    
     Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
    
     Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
    
     Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
    
     Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы
    
     Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
    
     Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
    
     Мерзімі:
    
 
     №:
    
     7
    
     Сабақтың тақырыбы:
    
     Ауа-райы. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
    
     Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
    
     Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
    
     Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
    
     Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
    
     Оқып үйренудің нәтижесі:
    
     Оқушылар ауа райы туралы түсініп, мәліметтер алады.
    
     Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
    
     Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
    
     Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
    
     Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
    
     Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
    
     Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
    
     Мерзімі:
    
 
     №:
    
     8
    
     Сабақтың тақырыбы:
    
     Жердің Күнді айнала қозғалысының Жер бетіне жарық пен жылу таралуына әсері. Жылу белдеулері. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
    
     Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
    
     Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
    
     Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
    
     Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
    
     Оқып үйренудің нәтижесі:
    
     Жердің Күнді айнала қозғалысының Жер бетіне жарық пен жылу таралуына әсері. Жылу белдеулері туралы түсінеді. .
    
     Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
    
     Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
    
     Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
    
     Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
    
     Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
    
     Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
    
     Мерзімі:
    
 
     №:
    
     9
    
     Сабақтың тақырыбы:
    
     Климат. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
    
     Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
    
     Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
    
     Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
    
     Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
    
     Оқып үйренудің нәтижесі:
    
     Оқушылар климат туралы оқып үйренеді.
    
     Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
    
      Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
     
      Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
     
 
     Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
    
     Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
    
     Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
    
     Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
    
     Мерзімі:
    
 
     №:
    
     10
    
     Сабақтың тақырыбы:
    
     Өздерің тұрған жердің климаты. . Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
    
     Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
    
     Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
    
     Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
    
     Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
    
     Оқып үйренудің нәтижесі:
    
     Оқушылар өздері тұрған жердің климат ерекшеліктері туралы оқып, үйренеді.
    
     Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
    
     Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
    
     Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
    
     Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
    
     Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
    
     Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
    
     Мерзімі:
    
 
     №:
    
     11
    
     Сабақтың тақырыбы:
    
     Гиросфера туралы ұғым. Д/ж су айналымы. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
    
     Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
    
     Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
    
     Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
    
     Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
    
     Оқып үйренудің нәтижесі:
    
     Оқушылар гиросфераға сипаттама бере отырып, д/ж су айналымы туралы өз ойларын жеткізе білуді үйренеді.
    
     Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
    
     Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
    
     Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
    
     Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
    
     Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
    
     Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
    
     Мерзімі:
    
 
     №:
    
     12
    
     Сабақтың тақырыбы:
    
     Дүниежүзілік мұхит және оның бөліктері. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
    
     Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
    
     Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
    
     Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
    
     Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
    
     Оқып үйренудің нәтижесі:
    
     Оқушылар д/жүзілік мұхит және оның бөліктеріне сипаттама бере отырып, өз ойларын жеткізе білуді үйренеді
    
     Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
    
     Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
    
     Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
    
     Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
    
     Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
    
     Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
    
     Мерзімі:
    
 
     №:
    
     13
    
     Сабақтың тақырыбы:
    
     Мұхит суының температурасы мен тұздылығы. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
    
     Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
    
     Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
    
     Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
    
     Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
    
     Оқып үйренудің нәтижесі:
    
     Оқушылар мұхит суының температурасы мен тұздылығы туралы оқып үйренеді.
    
     Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
    
      Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
     
      Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
     
 
     Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
    
     Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
    
     Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
    
     Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
    
     Мерзімі:
    
 
     №:
    
     14
    
     Сабақтың тақырыбы:
    
     Мұхит суының қозғалысы. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
    
     Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
    
     Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
    
     Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
    
     Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
    
     Оқып үйренудің нәтижесі:
    
     Оқушылар мұхит суларының қозғалысымен танысады.
    
     Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
    
     Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
    
     Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
    
     Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
    
     Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
    
     Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
    
     Мерзімі:
    
 
     №:
    
     15
    
     Сабақтың тақырыбы:
    
     Мұхит ағыстары. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
    
     Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
    
     Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
    
     Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
    
     Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
    
     Оқып үйренудің нәтижесі:
    
     Оқушылар мұхит суларының ағыстары туралы оқып танысады
    
     Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
    
     Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
    
     Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
    
     Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
    
     Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
    
     Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
    
     Мерзімі:
    
 
     №:
    
     16
    
     Сабақтың тақырыбы:
    
     Мұхиттар мен теңіздердің адам өміріндегі маңызы. . Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
    
     Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
    
     Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
    
     Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
    
     Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
    
     Оқып үйренудің нәтижесі:
    
     Оқушылар мұхиттар мен теңіздердің адам өміріндегі маңызы туралы оқып біледі.
    
     Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
    
     Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
    
     Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
    
     Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
    
     Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
    
     Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
    
     Мерзімі:
    
 
     №:
    
     17
    
     Сабақтың тақырыбы:
    
     Тест жұмысы. Өткен тақырыптарды еске түсіріп, ойлау қабілеттерін дамыту
    
     Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
    
     Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
    
     Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
    
     Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
    
     Оқып үйренудің нәтижесі:
    
     Оқушылар білімін тексеру
    
     Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
    
     Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
    
     Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
    
     Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
    
     Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
    
     Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
    
     Мерзімі:
    
 
     №:
    
     18
    
     Сабақтың тақырыбы:
    
     Өзендер. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
    
     Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
    
     Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
    
     Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
    
     Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
    
     Оқып үйренудің нәтижесі:
    
     Оқушылар өзендер туралы ақпарат алады түрлі мәліметтер алады.
    
     Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
    
      Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
     
      Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
     
 
     Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
    
     Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
    
     Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
    
     Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
    
     Мерзімі:
    
 
     №:
    
     19
    
     Сабақтың тақырыбы:
    
     Көлдер. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
    
     Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
    
     Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
    
     Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
    
     Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
    
     Оқып үйренудің нәтижесі:
    
     Оқушылар көлдер туралы ақпарат алады түрлі мәліметтер алады
    
     Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
    
     Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
    
     Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
    
     Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
    
     Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
    
     Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
    
     Мерзімі:
    
 
     №:
    
     20
    
     Сабақтың тақырыбы:
    
     Жер асты сулары. . Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
    
     Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
    
     Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
    
     Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
    
     Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
    
     Оқып үйренудің нәтижесі:
    
     Оқушылар жер асты сулары туралы ақпарат алады түрлі мәліметтер алады
    
     Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
    
      Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
     
      Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
     
 
     Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
    
     Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
    
     Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
    
     Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
    
     Мерзімі:
    
 
     №:
    
     21
    
     Сабақтың тақырыбы:
    
     Мұздықтар және олардың маңызы. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
    
     Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
    
     Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
    
     Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
    
     Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
    
     Оқып үйренудің нәтижесі:
    
     Оқушылар мұздықтар туралы түсініктерін дамытып, оқып үйренеді.
    
     Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
    
     Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
    
     Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
    
     Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
    
     Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
    
     Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
    
     Мерзімі:
    
 
     №:
    
     22
    
     Сабақтың тақырыбы:
    
     Жер беті суларын қорғау. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
    
     Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
    
     Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
    
     Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
    
     Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
    
     Оқып үйренудің нәтижесі:
    
     Оқушылар жер беті суларын қорғаудың маңыздылығын түсінеді.
    
     Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
    
     Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
    
     Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
    
     Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
    
     Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
    
     Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
    
     Мерзімі:
    
 
     №:
    
     23
    
     Сабақтың тақырыбы:
    
     Биосфера туралы ұғым. Қозғалысы. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
    
     Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
    
     Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
    
     Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
    
     Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
    
     Оқып үйренудің нәтижесі:
    
     Оқушылар биосфера қабығы және оның адам өміріндегі маңызы туралы оқып үйренеді.
    
     Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: