Оқушылардың өзін - өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту

Пәні: Физикалық география Сыныбы: 6 сынып

Ұзақ мерзімдік жоспар

Сабақтың тақырыбы
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі
Оқып үйренудің нәтижесі
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар
Мерзімі
№: 1
Сабақтың тақырыбы: Атмосфералық қысым. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар атмосфералық қысым туралы түсінеді. . Топпен жұмыс жасап үйренеді.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№: 2
Сабақтың тақырыбы: Ауаның температурасы. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар Ауаның температурасы туралы түсініктерін дамытып, оқып үйренеді.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№: 3
Сабақтың тақырыбы: Ауадағы су буы. . Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар ауадағы су буы туралы оқып үйренеді. Су буы туралы түсініктері қалыптасады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№: 4
Сабақтың тақырыбы: Тұман және бұлт. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар тұман және бұлттардың түрлері туралы мәлімет алады. Қозғалысы туралы оқып үйренеді.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№: 5
Сабақтың тақырыбы: Атмосфералық жауын-шашын. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар атмосфералық жауын -шашынның адам өмірі үшін маңызының зор екенін түсінеді.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№: 6
Сабақтың тақырыбы: Жел. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар жел дегеніміздің не екенін түсінеді және олардың маңызы туралы оқып үйренеді.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№: 7
Сабақтың тақырыбы: Ауа-райы. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар ауа райы туралы түсініп, мәліметтер алады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№: 8
Сабақтың тақырыбы: Жердің Күнді айнала қозғалысының Жер бетіне жарық пен жылу таралуына әсері. Жылу белдеулері. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Жердің Күнді айнала қозғалысының Жер бетіне жарық пен жылу таралуына әсері. Жылу белдеулері туралы түсінеді. .
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№: 9
Сабақтың тақырыбы: Климат. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар климат туралы оқып үйренеді.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№: 10
Сабақтың тақырыбы: Өздерің тұрған жердің климаты. . Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар өздері тұрған жердің климат ерекшеліктері туралы оқып, үйренеді.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№: 11
Сабақтың тақырыбы: Гиросфера туралы ұғым. Д/ж су айналымы. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар гиросфераға сипаттама бере отырып, д/ж су айналымы туралы өз ойларын жеткізе білуді үйренеді.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№: 12
Сабақтың тақырыбы: Дүниежүзілік мұхит және оның бөліктері. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар д/жүзілік мұхит және оның бөліктеріне сипаттама бере отырып, өз ойларын жеткізе білуді үйренеді
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№: 13
Сабақтың тақырыбы: Мұхит суының температурасы мен тұздылығы. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар мұхит суының температурасы мен тұздылығы туралы оқып үйренеді.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№: 14
Сабақтың тақырыбы: Мұхит суының қозғалысы. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар мұхит суларының қозғалысымен танысады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№: 15
Сабақтың тақырыбы: Мұхит ағыстары. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар мұхит суларының ағыстары туралы оқып танысады
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№: 16
Сабақтың тақырыбы: Мұхиттар мен теңіздердің адам өміріндегі маңызы. . Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар мұхиттар мен теңіздердің адам өміріндегі маңызы туралы оқып біледі.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№: 17
Сабақтың тақырыбы: Тест жұмысы. Өткен тақырыптарды еске түсіріп, ойлау қабілеттерін дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар білімін тексеру
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№: 18
Сабақтың тақырыбы: Өзендер. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар өзендер туралы ақпарат алады түрлі мәліметтер алады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№: 19
Сабақтың тақырыбы: Көлдер. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар көлдер туралы ақпарат алады түрлі мәліметтер алады
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№: 20
Сабақтың тақырыбы: Жер асты сулары. . Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар жер асты сулары туралы ақпарат алады түрлі мәліметтер алады
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№: 21
Сабақтың тақырыбы: Мұздықтар және олардың маңызы. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар мұздықтар туралы түсініктерін дамытып, оқып үйренеді.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№: 22
Сабақтың тақырыбы: Жер беті суларын қорғау. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар жер беті суларын қорғаудың маңыздылығын түсінеді.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№: 23
Сабақтың тақырыбы: Биосфера туралы ұғым. Қозғалысы. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар биосфера қабығы және оның адам өміріндегі маңызы туралы оқып үйренеді.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Ұқсас жұмыстар
Тетіктерді біріктірудің сызбасы
Топтастыру СТО
Ұзақ мерзімді жоспар
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
Ұзақ мерзімді жоспар 6-7-8 сынып (i-ii тоқсан)
Оқушылардың өзін - өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау
Түрлі карталарда меридиандер мен параллельдердің бейнелену ерекшеліктері
7-сыныпқа арналған алгебра, геометрия пәнінен омж
Темір дәуірінің негізгі ерекшеліктері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz