Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Олжас Сүлейменовтың өмірі мен шығармашылығы
Ақмола облысы
Степногорск қаласы
Бестөбе кенті
№1 орта мектебінің
қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі
Абенов Қазбек Кенжетайұлы
Сабақтың тақырыбы: Олжас Сүлейменовтың өмірі мен шығармашылығы.
Сабақтың мақсаты: Ақын Олжас Сүлейменовтың өмірі мен шығармашылығымен танысу, зерделеу.
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру. Қызығушылығын ояту.
Оқушылармен жылы сәлемдесіп, сынып басшысымен сыныптың ахуалымен танысып аламын. Содан кейін түсті параққа қиылып жасалған өрнектерді таратып, сыныпты топқа бөліп аламын. Әр топта топ басшылары сайланады, бағалау парақтары таратылады. (3минут)
Топқа бөліп алған соң, зейінді сабаққа аударамын.
Үй тапсырмасы сұралады: 1) Қабдеш Жұмаділовтің <<Қаздар қайтіп барады>>әңгімесінде көтерілген негізгі идеясы не?
2) Әңгіменің <<Қаздар қайтіп барады>>деп аталуының қалай ұғасыңдар?
3) Қабдеш Жұмаділовтің тағы қандай шығармаларын білесіңдер?(7минут)
Жаңа сабақ: Оқушылар, бүгін біз қазақ халқының заңғар жазушысы, әрі ақыны Олжас Сүлейменовтің өмірі мен шығармашылығымен таныс боласыңдар.Оқулықтағы 226 бетті ашып, дәптерлеріне бүгінгі күнді және тақырыпты жазып қояды. Олжас Сүлейменов жайында слайд көрсетіледі. Оқушылар керекті мәліметті түртіп алады.
Оқулықпен жұмыс. 1топ <<Арғымақ>>, 2топ <<Қыз қуу>>, 3топ<<Махамбетке>> арналған өлеңдерін оқиды. Сергіту сәті. <<Бас>>деген сөзді дене мүшелермен жазады.(1о минут)
Топтар постер қорғайды.
1топ.Арғымақтың шабысында,суреттеуде қандай теңеулер үндестігі таңдап алынған және психологиялық паралаллизм өлең әсерін күшейтіп тұрғанын дәлелдеңдер.Қандай ұйқас мол екендігін байқадыңдар?
2топ. Қыз қуу ұлттық ойынды суретке түсіріп, әңгімелеп беріңдер.
3топ. Өлеңді оқып, Махамбеттің портретін ақын бейнесінде жасаңдар. (12минут)
Сергіту сәті. Оқушылар дөңгеленіп дұрып, үрленген шарды бір-біріне лақтырып сөзден, сөз тіркесі, сөйлем құрайды.(3минут)
Сабақты қорыту. Балалар,ақынның өздеріңнің оқулықтарыңа енген <<Арғымақ>>, <<Қыз қуу>>, <<Махамбетке>>атты өлеңдерін оқығанда ақын өлеңдеріндегі ұлттық мінездің асқақтығына тәнтті болдыңдар.
Біз бүгінгі сабағымызда ақын өлеңдерінде көрінген ұлттық болмысты бойымызға сіңірдік, сондай-ақ осы үлгі-өнегені басты назарда ұстап,елімізді,жерімізді сүйе білейік деп сабағымызды қорытамыз. (3минут)
Топ басшылары тобындағы оқушыларды жеке-жеке бағалап,бағасын қойып маған тапсырады. Әр оқушы бағаның жанына смаилик жапсырады. (5минут)
Үйге тапсырма: <<Арғымақ>>өлеңін жаттау,дәптерге қазақ халқының ұлттық ойындардың бірін салып келу.>> (2минут)
Степногорск қаласы
Бестөбе кенті
№1 орта мектебінің
қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі
Абенов Қазбек Кенжетайұлы
Сабақтың тақырыбы: Олжас Сүлейменовтың өмірі мен шығармашылығы.
Сабақтың мақсаты: Ақын Олжас Сүлейменовтың өмірі мен шығармашылығымен танысу, зерделеу.
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру. Қызығушылығын ояту.
Оқушылармен жылы сәлемдесіп, сынып басшысымен сыныптың ахуалымен танысып аламын. Содан кейін түсті параққа қиылып жасалған өрнектерді таратып, сыныпты топқа бөліп аламын. Әр топта топ басшылары сайланады, бағалау парақтары таратылады. (3минут)
Топқа бөліп алған соң, зейінді сабаққа аударамын.
Үй тапсырмасы сұралады: 1) Қабдеш Жұмаділовтің <<Қаздар қайтіп барады>>әңгімесінде көтерілген негізгі идеясы не?
2) Әңгіменің <<Қаздар қайтіп барады>>деп аталуының қалай ұғасыңдар?
3) Қабдеш Жұмаділовтің тағы қандай шығармаларын білесіңдер?(7минут)
Жаңа сабақ: Оқушылар, бүгін біз қазақ халқының заңғар жазушысы, әрі ақыны Олжас Сүлейменовтің өмірі мен шығармашылығымен таныс боласыңдар.Оқулықтағы 226 бетті ашып, дәптерлеріне бүгінгі күнді және тақырыпты жазып қояды. Олжас Сүлейменов жайында слайд көрсетіледі. Оқушылар керекті мәліметті түртіп алады.
Оқулықпен жұмыс. 1топ <<Арғымақ>>, 2топ <<Қыз қуу>>, 3топ<<Махамбетке>> арналған өлеңдерін оқиды. Сергіту сәті. <<Бас>>деген сөзді дене мүшелермен жазады.(1о минут)
Топтар постер қорғайды.
1топ.Арғымақтың шабысында,суреттеуде қандай теңеулер үндестігі таңдап алынған және психологиялық паралаллизм өлең әсерін күшейтіп тұрғанын дәлелдеңдер.Қандай ұйқас мол екендігін байқадыңдар?
2топ. Қыз қуу ұлттық ойынды суретке түсіріп, әңгімелеп беріңдер.
3топ. Өлеңді оқып, Махамбеттің портретін ақын бейнесінде жасаңдар. (12минут)
Сергіту сәті. Оқушылар дөңгеленіп дұрып, үрленген шарды бір-біріне лақтырып сөзден, сөз тіркесі, сөйлем құрайды.(3минут)
Сабақты қорыту. Балалар,ақынның өздеріңнің оқулықтарыңа енген <<Арғымақ>>, <<Қыз қуу>>, <<Махамбетке>>атты өлеңдерін оқығанда ақын өлеңдеріндегі ұлттық мінездің асқақтығына тәнтті болдыңдар.
Біз бүгінгі сабағымызда ақын өлеңдерінде көрінген ұлттық болмысты бойымызға сіңірдік, сондай-ақ осы үлгі-өнегені басты назарда ұстап,елімізді,жерімізді сүйе білейік деп сабағымызды қорытамыз. (3минут)
Топ басшылары тобындағы оқушыларды жеке-жеке бағалап,бағасын қойып маған тапсырады. Әр оқушы бағаның жанына смаилик жапсырады. (5минут)
Үйге тапсырма: <<Арғымақ>>өлеңін жаттау,дәптерге қазақ халқының ұлттық ойындардың бірін салып келу.>> (2минут)
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz