Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушылардың жауабы
Ана тілі
Сабақтың тақырыбы: <<Ол ақын болар ма еді?. >>
Сабақтың мақсаты: <<Ол ақын болар ма еді?>> мәтінімен танысады. Желтоқсан оқиғасы және оның қаһарманы Қ.Рысқұлбеков туралы білімдерін жинақтап, тереңдетеді.Мәтінді мәнерлеп оқу дағдылары дамиды.Топпен жұмыс істей отырып, өзгенің пікірін тыңдайды,өз пікірін қосады.Оқушылар елін,жерін сүюге, отанын қорғауға тәрбиеленеді.
Сабақтың түрі: жаңа білім беру.
Сабақтың әдістері: баяндау,сұрақ-жауап,көрнекілік.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта,оқулық,ақ парақ ,нақыл сөздер т.б.
Қолданылатын технология: Сын тұрғысынан ойлау
Кезеңдері
Стратегия
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
І. Қызығушылығын ояту
<<Ой қозғау>> стратегиясы
Интерактивті тақтадан
бейнефильм
көрсетеді.
Бейнефильм көреді.
Сұрақтар мен жұмыс
жүргізеді.
ІІ. Мағынаны ажырату
<<Бірлесе оқу>>
стратегиясы
-Мәтінді оқып таныстырады.
-Сөздік жұмысы
-Сұрақтар береді
Мәтінді оқушылардың
оқуы.
Оқушылардың жауабы.
ІІІ. Ой толғаныс
<<Ойлану-жұптасу-ой қозғау>> стратегиясы.
Венн диаграммасы
<<Қос жазба күнделігі>>
Тапсырмалар береді.
1-топ: Мәтіннен Қ.Рысқұлбековтің
өз шығармаларынан келтірілген
үзінділерді тауып,мәнерлеп
оқы.
2-топ: Салыстыру. Рақымжан-
Қайрат-Мен
3-топ :
1-топ: Қос жазба күнделігін толтыру
Оқушылар топта ойланады, жауабын бір оқушы айтады.
Оқушылар өз ойларын жазады .
Күнделікті толтырады.
Сабақтың тақырыбы: <<Ол ақын болар ма еді?. >>
Сабақтың мақсаты: <<Ол ақын болар ма еді?>> мәтінімен танысады. Желтоқсан оқиғасы және оның қаһарманы Қ.Рысқұлбеков туралы білімдерін жинақтап, тереңдетеді.Мәтінді мәнерлеп оқу дағдылары дамиды.Топпен жұмыс істей отырып, өзгенің пікірін тыңдайды,өз пікірін қосады.Оқушылар елін,жерін сүюге, отанын қорғауға тәрбиеленеді.
Сабақтың түрі: жаңа білім беру.
Сабақтың әдістері: баяндау,сұрақ-жауап,көрнекілік.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта,оқулық,ақ парақ ,нақыл сөздер т.б.
Қолданылатын технология: Сын тұрғысынан ойлау
Кезеңдері
Стратегия
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
І. Қызығушылығын ояту
<<Ой қозғау>> стратегиясы
Интерактивті тақтадан
бейнефильм
көрсетеді.
Бейнефильм көреді.
Сұрақтар мен жұмыс
жүргізеді.
ІІ. Мағынаны ажырату
<<Бірлесе оқу>>
стратегиясы
-Мәтінді оқып таныстырады.
-Сөздік жұмысы
-Сұрақтар береді
Мәтінді оқушылардың
оқуы.
Оқушылардың жауабы.
ІІІ. Ой толғаныс
<<Ойлану-жұптасу-ой қозғау>> стратегиясы.
Венн диаграммасы
<<Қос жазба күнделігі>>
Тапсырмалар береді.
1-топ: Мәтіннен Қ.Рысқұлбековтің
өз шығармаларынан келтірілген
үзінділерді тауып,мәнерлеп
оқы.
2-топ: Салыстыру. Рақымжан-
Қайрат-Мен
3-топ :
1-топ: Қос жазба күнделігін толтыру
Оқушылар топта ойланады, жауабын бір оқушы айтады.
Оқушылар өз ойларын жазады .
Күнделікті толтырады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz