Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Әріп таңбасымен таныстыру
Білім беру саласы: <<Коммуникация>>
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі: Сауат ашу және жазу негіздері
Тақырыбы: <<Оо дыбысы мен әрпі>>
Уақыты: 23.10.13
Мақсаты: О дыбысы және оның әріп таңбасымен таныстыру. Сөз ойлап
табу, сөйлем құрап айтуға үйрету. Балалардың сөздік қорларын молайту, ойлау қабілетін, дүниетанымын кеңейту, тілін дамыту.Ұқыптылыққа, отансүйгіштікке тәрбиелеу.
Билингвальді компонент: Қоян-зайц, қасқыр-волк, аю-медвед, түлкі-леса
Әрекет кезендері
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Баланың қызметі
Мотивациялық- қозғаушылық
Амандасу.
Қоңыраудың сиқырлы
Естіледі сыңғыры.
Қолыңды бер дейді,
Шеңберге кел дейді.
Қайталау
а) Сұрақ-жауап: - Дыбыс деген не?
- Дыбыстар нешеге бөлінеді?
- Әріп деп нені айтамыз?
- Әріптерді не істейміз?
ә) Ойын <<Қай дыбыстан басталады?>>
Сурет атаулары қандай дыбыстан басталып тұрғанын тауып, тиісті әріпке сызық арқылы қос.
Тәрбиешімен амандасып, өлеңді тәрбиешімен бірге қосылып айтады.
Қоңыраудың сиқырлы
Естіледі сыңғыры.
Қолыңды бер дейді,
Шеңберге кел дейді.
-Дыбысты естейміз, жазамыз.
-Екіге бөлінеді. Дауысты және дауыссыз дыбыстар.
-Дыбысты таңбалайтын таңба
-Оқимыз, жазамыз.
Алмұрт - А, шар - Ш, піл - П, радио - Р, нан - Н, уық - У, лақ - Л, тарақ - Т, йогурт - Й, ғарышкер - Ғ
Іздену ұйымдастырушы
Жаңа тақырыпқа кіріспе
а) Тақтаға <<Бауырсақ>> ертегісінің суреті ілінеді. Кейіпкерлерін атайды.
-Бұлар нелер?
-Олар қайда өмір сүреді?
-<<Орман>> сөзі қандай дыбыстан басталып тұр?
-Ендеше бүгін біз о дыбысымен танысамыз.
Дыбысты айтып көріп дауысты дыбыс екенін анықтайды. Ешқандай кедергісіз еркін айтылады, созып айта аламыз.
ә) - Енді ертегіге қайта оралайық. Бауырсақты түлкіге жегізбеу үшін жабайы аңдардың тапсырмасын орындайық. Сол арқылы о дыбысымен танысатын боламыз.
1. Қоянның тапсырмасы.
<< Не артық?>> ойыны. Суретте заттардың ішінде не артық, қалғанын бір сөзбен қалай атауға болады?
Әріп таңбасымен таныстыру. Неге ұқсас?
2. Қасқырдың тапсырмасы.
<<Орнын тап>> ойыны. О дыбысының орнын табу. Сөздің басында, ортасында, кейбір басқа тілден енген сөздерде сөздің соңында кездеседі.
11-слайд.
3. Аюдың тапсырмасы.
Дәптермен жұмыс: о әрпін жазу.
а) ауада жазып қол жаттықтыру;
ә) екі жолға баспа әрпін толтырып жазу.
Сергіту сәті: Ормандағы аюдың,
Құлпынайы көп екен.
Теріп-теріп алайық,
Қалтамызға салайық.
4. Түлкінің тапсырмасы.
ОТАН, ТОРҒАЙ, ТОН сөздеріне дыбыстық талдау жасау.
- Отанымыз қалай аталады?
- Отан туралы қандай тақпақ білесіңдер?
5. Бауырсақ пен бірге мына буындарды оқиық:
Бауырсақ атасы мен әжесіне қайтып келіп, олар өте қатты қуанып жатыр. Сендерге риза болып алғыстарын білдіруде.
<<Кім зерек?>> ойыны.
Дауысты дыбыстарды қызыл түсті үйге, дауыссыз дыбыстарды көк түсті үйге сызық арқылы қос.
Орыс тілінен аударылған сөздер: Қоян-зайц, қасқыр-волк, аю-медвед, түлкі-леса
-Жабайы аңдар.
-Орманда.
-О дыбысынан.
-Алма артық, қалғаны ойыншықтар.
-Ойыншық сөзі о дыбысынан басталады.
-Дөңгелекке, допқа, тоқашқа.
Орамал, ою, отырғыш - сөз басында;
Доп, моншақ, домбыра - сөз ортасында;
Пальто, кресло - сөз соңында.
Сөздерді буынға бөлу.
Отан-2буын, 4әріп, 4дыбыс.
Торғай-2буын, 6әріп,6дыбыс.
Тон-1буын, 3әріп,3дыбыс
Қазақстан Республикасы.
Тақтаптар айтады.
О-й ой ой т-ой той той
О-р ор ор т-ор тор тор
О-л ол ол т-ол тол тол
Ой-на ойна ойна Ай-на Ай-на
Қоян-зайц, қасқыр-волк, аю-медвед, түлкі-леса
Рефлексивті коррекциялаушы
Қорыту
Сұрақ-жауап:
-Бүгін біз қандай дыбыспен таныстық?
-О дыбысы қандай дыбыс екен?
-Әріп таңбасы неге ұқсас?
-О дыбысына байланысты сөздер айту.
Мадақтау.
Сұрақтарға жауап береді.
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: /о/ дыбысының дауысты дыбыс екенін.
Нені игереді: жақсы өмірге еңбек арқылы жетуге болатынын.
Нені біледі: о әрпін танып, көрсете білуді.
Айтиев бастауыш мектебі
Ұйымдастырылған ашық оқу іс-әрекеті
Даярлық тобы
Тақырыбы: <<О дыбысы мен әрпі>>
(Сауат ашу және жазу негіздері)
Тәрбиеші: Бақтиярова Б.Б
2013-2014 оқу жылы
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі: Сауат ашу және жазу негіздері
Тақырыбы: <<Оо дыбысы мен әрпі>>
Уақыты: 23.10.13
Мақсаты: О дыбысы және оның әріп таңбасымен таныстыру. Сөз ойлап
табу, сөйлем құрап айтуға үйрету. Балалардың сөздік қорларын молайту, ойлау қабілетін, дүниетанымын кеңейту, тілін дамыту.Ұқыптылыққа, отансүйгіштікке тәрбиелеу.
Билингвальді компонент: Қоян-зайц, қасқыр-волк, аю-медвед, түлкі-леса
Әрекет кезендері
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Баланың қызметі
Мотивациялық- қозғаушылық
Амандасу.
Қоңыраудың сиқырлы
Естіледі сыңғыры.
Қолыңды бер дейді,
Шеңберге кел дейді.
Қайталау
а) Сұрақ-жауап: - Дыбыс деген не?
- Дыбыстар нешеге бөлінеді?
- Әріп деп нені айтамыз?
- Әріптерді не істейміз?
ә) Ойын <<Қай дыбыстан басталады?>>
Сурет атаулары қандай дыбыстан басталып тұрғанын тауып, тиісті әріпке сызық арқылы қос.
Тәрбиешімен амандасып, өлеңді тәрбиешімен бірге қосылып айтады.
Қоңыраудың сиқырлы
Естіледі сыңғыры.
Қолыңды бер дейді,
Шеңберге кел дейді.
-Дыбысты естейміз, жазамыз.
-Екіге бөлінеді. Дауысты және дауыссыз дыбыстар.
-Дыбысты таңбалайтын таңба
-Оқимыз, жазамыз.
Алмұрт - А, шар - Ш, піл - П, радио - Р, нан - Н, уық - У, лақ - Л, тарақ - Т, йогурт - Й, ғарышкер - Ғ
Іздену ұйымдастырушы
Жаңа тақырыпқа кіріспе
а) Тақтаға <<Бауырсақ>> ертегісінің суреті ілінеді. Кейіпкерлерін атайды.
-Бұлар нелер?
-Олар қайда өмір сүреді?
-<<Орман>> сөзі қандай дыбыстан басталып тұр?
-Ендеше бүгін біз о дыбысымен танысамыз.
Дыбысты айтып көріп дауысты дыбыс екенін анықтайды. Ешқандай кедергісіз еркін айтылады, созып айта аламыз.
ә) - Енді ертегіге қайта оралайық. Бауырсақты түлкіге жегізбеу үшін жабайы аңдардың тапсырмасын орындайық. Сол арқылы о дыбысымен танысатын боламыз.
1. Қоянның тапсырмасы.
<< Не артық?>> ойыны. Суретте заттардың ішінде не артық, қалғанын бір сөзбен қалай атауға болады?
Әріп таңбасымен таныстыру. Неге ұқсас?
2. Қасқырдың тапсырмасы.
<<Орнын тап>> ойыны. О дыбысының орнын табу. Сөздің басында, ортасында, кейбір басқа тілден енген сөздерде сөздің соңында кездеседі.
11-слайд.
3. Аюдың тапсырмасы.
Дәптермен жұмыс: о әрпін жазу.
а) ауада жазып қол жаттықтыру;
ә) екі жолға баспа әрпін толтырып жазу.
Сергіту сәті: Ормандағы аюдың,
Құлпынайы көп екен.
Теріп-теріп алайық,
Қалтамызға салайық.
4. Түлкінің тапсырмасы.
ОТАН, ТОРҒАЙ, ТОН сөздеріне дыбыстық талдау жасау.
- Отанымыз қалай аталады?
- Отан туралы қандай тақпақ білесіңдер?
5. Бауырсақ пен бірге мына буындарды оқиық:
Бауырсақ атасы мен әжесіне қайтып келіп, олар өте қатты қуанып жатыр. Сендерге риза болып алғыстарын білдіруде.
<<Кім зерек?>> ойыны.
Дауысты дыбыстарды қызыл түсті үйге, дауыссыз дыбыстарды көк түсті үйге сызық арқылы қос.
Орыс тілінен аударылған сөздер: Қоян-зайц, қасқыр-волк, аю-медвед, түлкі-леса
-Жабайы аңдар.
-Орманда.
-О дыбысынан.
-Алма артық, қалғаны ойыншықтар.
-Ойыншық сөзі о дыбысынан басталады.
-Дөңгелекке, допқа, тоқашқа.
Орамал, ою, отырғыш - сөз басында;
Доп, моншақ, домбыра - сөз ортасында;
Пальто, кресло - сөз соңында.
Сөздерді буынға бөлу.
Отан-2буын, 4әріп, 4дыбыс.
Торғай-2буын, 6әріп,6дыбыс.
Тон-1буын, 3әріп,3дыбыс
Қазақстан Республикасы.
Тақтаптар айтады.
О-й ой ой т-ой той той
О-р ор ор т-ор тор тор
О-л ол ол т-ол тол тол
Ой-на ойна ойна Ай-на Ай-на
Қоян-зайц, қасқыр-волк, аю-медвед, түлкі-леса
Рефлексивті коррекциялаушы
Қорыту
Сұрақ-жауап:
-Бүгін біз қандай дыбыспен таныстық?
-О дыбысы қандай дыбыс екен?
-Әріп таңбасы неге ұқсас?
-О дыбысына байланысты сөздер айту.
Мадақтау.
Сұрақтарға жауап береді.
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: /о/ дыбысының дауысты дыбыс екенін.
Нені игереді: жақсы өмірге еңбек арқылы жетуге болатынын.
Нені біледі: о әрпін танып, көрсете білуді.
Айтиев бастауыш мектебі
Ұйымдастырылған ашық оқу іс-әрекеті
Даярлық тобы
Тақырыбы: <<О дыбысы мен әрпі>>
(Сауат ашу және жазу негіздері)
Тәрбиеші: Бақтиярова Б.Б
2013-2014 оқу жылы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz