Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Эстафеталық есептер
Бекітемін Келісемін
Мектеп директоры_______ Оқу ісінің меңгерушісі_______
Қажымұратов Ж.С. Бақтыбаева Қ.Қ.
Күні:
13.05.13
Сыныбы:
10-сынып
Пәні:
Алгебра және анализ бастамалары
Мұғалімі:
Букенбаева Назира Съезқызы
Сабақтың тақырыбы:
Ньютон биномы тақырыбына есептер шығару
Сабақтың мақсаты:
Ньютон биномын практикада қолдану білік, дағдыларын қалыптастыру қажет
Күтілетін нәтижелер:
Биномдық жіктелудің қосылғыштарын, ізделінді мүшесін, биномдық коэффициентін таба алады
Сабақ ұраны:
<<Жүйріктен жүйрік озар жарысқанда>>
Жұмыс түрі
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Уақыты
Әдіс-тәсілдер
Құралдар, ресурстар
І
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен сәлемдесемін
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Топқа бөлемін, сабақтың ұранымен таныстырамын
Бағалау парақтарын, сабақ барысы жазылған ресурсты таратамын
Ортаға шығып, екеуден жұптасып, бір-біріне қарама-қарсы тұрады; біреуі айна болады, екіншісі оған қарап өз-өзін мақтайды; содан соң орындарымен алмасады. Бір қатарға тізіліп тұрып, бірінші, екіншіге саналады да, сәйкесінше бірінші және екінші топтарға отырады
3мин
қызығушылықты ояту, топқа бөлу (СТО)
Бағалау парақтары, сабақ барысы жазылған ресурс
ІІ
Үй жұмысын тексеру
Нұсқау беріп, қадағалап отырамын
Екі топ бір-бірінің үйде орындаған есептерін слайдқа қарап отырып тексереді
5мин
Сұрақ-жауап, АКТ, бағалау
Слайд1
Әр топ қағаз бетіне өткен екі тақырыпқа байланысты төрт термин жазады да, екінші топпен қағаздарымен алмасады, екінші топ оған жауап жазып, оқып береді
7мин
Топпен жұмыс, диалог, көшбасшылық, бағалау
Таза парақтар
ІІІ
<<Жұмыла көтерген жүк жеңіл>>
Тапсырманың мазмұнын түсіндіремін, дұрыс орындалуын қадағалаймын №283 есеп (екі тәсілмен орындауға болады, Паскаль үшбұрышын қолдану уақыт үнемдейді)
Екі топ та бір есепті шығарады, тапсырманың ұпайын бірінші шығарған топ алады
5мин
Көшбасшылық, топпен жұмыс, АКТ, бағалау
Слайд2, 3 жұмыс дәптері
ІV
<<Кім жылдам?>>
Логикалық сұрақтар оқимын
Логикалық сұрақтарға жауап береді
Жауап берген оқушыларды бағалайды
5мин
АКТ, сұрақ-жауап, бағалау
Слайд4-
Математикалық эстафета
Есептердің екі нұсқасын ұсынып, тапсырманың мазмұнын түсіндіремін, қадағалап отырамын
Әр топ есептер жазылған ресурсты таңдап алады; сол есептерді тақтаға кезекпен шығып орындайды
Бірін-бірі бағалайды
10мин
Топпен жұмыс, диалог (оқыту мен оқудағы жаңа тәсілде) оқытудыбағалау
Есептер нұсқасы, тақта, бор, жұмыс дәптері
Қорытынды
Бағалау
Рефлексия <<Бес саусақ>>
Үйге тапсырма: №288 есеп шығару
Екі топ бірін бірі бағалайды
Әр оқушы ақ параққа өз қолының суретін салып, слайдқа қарап отырыпа әр саусақ ішіне сәйкес жауапты жазады Үй тапсырмасын жазып алады
10мин
АКТ, диалог, бағалау
Бағалау парақтары,слайд4, ақ парақтар, күнделік
Бағалау парағы
Аты _________________________________
№
Білуге тиіс мәнмәтін
Ұпайы
1
Үй жұмысының есебі
2
Терминдердің анықтамасы
3
Жұмыла көтерген жүк жеңіл
4
Кім жылдам?
5
Эстафета
Қорытынды
Бағалау парағы
Аты _________________________________
№
Білуге тиіс мәнмәтін
Ұпайы
1
Үй жұмысының есебі
2
Терминдердің анықтамасы
3
Жұмыла көтерген жүк жеңіл
4
Кім жылдам?
5
Эстафета
Қорытынды
Эстафеталық есептер
Ітоп
1. А42+А52+А62 өрнегін есептеңдер.
2. a+b19 биномының жіктелуінің басынан санағанда бесінші мүшесінің коэффициентін табыңдар.
3. Дәреже көрсеткіші 10-ға тең биномның орта мүшесін табыңдар.
Эстафеталық есептер
ІІ топ
1. С116+C117C72 өрнегінің мәнін есептеңдер.
2. a+b19 биномының жіктелуінің соңынан санағанда бесінші мүшесінің коэффициентін табыңдар.
3. Дәреже көрсеткіші 12-ге тең биномның орта мүшесін табыңдар.
<<Жүйріктен жүйрік озар жарысқанда>>
Сабақ барысы
№
Білуге тиіс мәнмәтін
Уақыты
1
Үй тапсырмасын тексеру
5мин
2
Терминдердің анықтамасы
7мин
3
Жұмыла көтерген жүк жеңіл
5мин
4
Кім жылдам?
5мин
5
Эстафета
10мин
6
Бағалау
5мин
Сабақ барысы
№
Білуге тиіс мәнмәтін
Ұпайы
1
Үй тапсырмасын тексеру
5мин
2
Терминдердің анықтамасы
7мин
3
Жұмыла көтерген жүк жеңіл
5мин
4
Кім жылдам?
5мин
5
Эстафета
10мин
6
Бағалау
5мин
Мектеп директоры_______ Оқу ісінің меңгерушісі_______
Қажымұратов Ж.С. Бақтыбаева Қ.Қ.
Күні:
13.05.13
Сыныбы:
10-сынып
Пәні:
Алгебра және анализ бастамалары
Мұғалімі:
Букенбаева Назира Съезқызы
Сабақтың тақырыбы:
Ньютон биномы тақырыбына есептер шығару
Сабақтың мақсаты:
Ньютон биномын практикада қолдану білік, дағдыларын қалыптастыру қажет
Күтілетін нәтижелер:
Биномдық жіктелудің қосылғыштарын, ізделінді мүшесін, биномдық коэффициентін таба алады
Сабақ ұраны:
<<Жүйріктен жүйрік озар жарысқанда>>
Жұмыс түрі
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Уақыты
Әдіс-тәсілдер
Құралдар, ресурстар
І
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен сәлемдесемін
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Топқа бөлемін, сабақтың ұранымен таныстырамын
Бағалау парақтарын, сабақ барысы жазылған ресурсты таратамын
Ортаға шығып, екеуден жұптасып, бір-біріне қарама-қарсы тұрады; біреуі айна болады, екіншісі оған қарап өз-өзін мақтайды; содан соң орындарымен алмасады. Бір қатарға тізіліп тұрып, бірінші, екіншіге саналады да, сәйкесінше бірінші және екінші топтарға отырады
3мин
қызығушылықты ояту, топқа бөлу (СТО)
Бағалау парақтары, сабақ барысы жазылған ресурс
ІІ
Үй жұмысын тексеру
Нұсқау беріп, қадағалап отырамын
Екі топ бір-бірінің үйде орындаған есептерін слайдқа қарап отырып тексереді
5мин
Сұрақ-жауап, АКТ, бағалау
Слайд1
Әр топ қағаз бетіне өткен екі тақырыпқа байланысты төрт термин жазады да, екінші топпен қағаздарымен алмасады, екінші топ оған жауап жазып, оқып береді
7мин
Топпен жұмыс, диалог, көшбасшылық, бағалау
Таза парақтар
ІІІ
<<Жұмыла көтерген жүк жеңіл>>
Тапсырманың мазмұнын түсіндіремін, дұрыс орындалуын қадағалаймын №283 есеп (екі тәсілмен орындауға болады, Паскаль үшбұрышын қолдану уақыт үнемдейді)
Екі топ та бір есепті шығарады, тапсырманың ұпайын бірінші шығарған топ алады
5мин
Көшбасшылық, топпен жұмыс, АКТ, бағалау
Слайд2, 3 жұмыс дәптері
ІV
<<Кім жылдам?>>
Логикалық сұрақтар оқимын
Логикалық сұрақтарға жауап береді
Жауап берген оқушыларды бағалайды
5мин
АКТ, сұрақ-жауап, бағалау
Слайд4-
Математикалық эстафета
Есептердің екі нұсқасын ұсынып, тапсырманың мазмұнын түсіндіремін, қадағалап отырамын
Әр топ есептер жазылған ресурсты таңдап алады; сол есептерді тақтаға кезекпен шығып орындайды
Бірін-бірі бағалайды
10мин
Топпен жұмыс, диалог (оқыту мен оқудағы жаңа тәсілде) оқытудыбағалау
Есептер нұсқасы, тақта, бор, жұмыс дәптері
Қорытынды
Бағалау
Рефлексия <<Бес саусақ>>
Үйге тапсырма: №288 есеп шығару
Екі топ бірін бірі бағалайды
Әр оқушы ақ параққа өз қолының суретін салып, слайдқа қарап отырыпа әр саусақ ішіне сәйкес жауапты жазады Үй тапсырмасын жазып алады
10мин
АКТ, диалог, бағалау
Бағалау парақтары,слайд4, ақ парақтар, күнделік
Бағалау парағы
Аты _________________________________
№
Білуге тиіс мәнмәтін
Ұпайы
1
Үй жұмысының есебі
2
Терминдердің анықтамасы
3
Жұмыла көтерген жүк жеңіл
4
Кім жылдам?
5
Эстафета
Қорытынды
Бағалау парағы
Аты _________________________________
№
Білуге тиіс мәнмәтін
Ұпайы
1
Үй жұмысының есебі
2
Терминдердің анықтамасы
3
Жұмыла көтерген жүк жеңіл
4
Кім жылдам?
5
Эстафета
Қорытынды
Эстафеталық есептер
Ітоп
1. А42+А52+А62 өрнегін есептеңдер.
2. a+b19 биномының жіктелуінің басынан санағанда бесінші мүшесінің коэффициентін табыңдар.
3. Дәреже көрсеткіші 10-ға тең биномның орта мүшесін табыңдар.
Эстафеталық есептер
ІІ топ
1. С116+C117C72 өрнегінің мәнін есептеңдер.
2. a+b19 биномының жіктелуінің соңынан санағанда бесінші мүшесінің коэффициентін табыңдар.
3. Дәреже көрсеткіші 12-ге тең биномның орта мүшесін табыңдар.
<<Жүйріктен жүйрік озар жарысқанда>>
Сабақ барысы
№
Білуге тиіс мәнмәтін
Уақыты
1
Үй тапсырмасын тексеру
5мин
2
Терминдердің анықтамасы
7мин
3
Жұмыла көтерген жүк жеңіл
5мин
4
Кім жылдам?
5мин
5
Эстафета
10мин
6
Бағалау
5мин
Сабақ барысы
№
Білуге тиіс мәнмәтін
Ұпайы
1
Үй тапсырмасын тексеру
5мин
2
Терминдердің анықтамасы
7мин
3
Жұмыла көтерген жүк жеңіл
5мин
4
Кім жылдам?
5мин
5
Эстафета
10мин
6
Бағалау
5мин
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz