Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушылардың өзіндік ойлау қабілетін дамыту

Нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның туындысы мен интегралы.

Оразбаев Р.О.
Жаңақоныс орта мектебі

Қазіргі кездегі ғылым мен техниканың даму деңгейі әрбір оқушыға сапалы және терең білім мен іскерліктің болуын,олардың шығармашылықпен жұмыс істеуін,ойлауға қабілетті болуын талап етеді.
Оқушыларға терең де тиянақты білім беру,мұғалімнің басты мақсаты.Біздің заианымызда қоғамды дамыту үшін жеке тұлғаның қалыртастыру мақсатында ұстаздардың алдында тұрған негізгі міндеттердің бірі-қоғам құруға өзінің бар мүмкіндігін жұмсайтын шығармашыл,қабілетті маман дайындау.Осы талапқа сай мамандарды дайындауды мектеп қабырғасынан бастау керектігі белгілі.
Сабақтың мақсаты: Нақты көрсеткішт дәрежелік функцияны интегралдау мен дифференциалдау әдісін білу, алған теориялық білімдерін практикада қолдана алу . ҰБТ-ке дайындық жұмысын жалғастыру.
Міндеттері: -Ойлау және есте сақтау,танымдық қабілеттерін дамыту.
- Оқушылардың өзіндік ойлау қабілетін дамыту.
-Оқушыларды еңбекке,адамгершілікке,өз достарына көмектесе білуге тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Білімді жүйелеу және тереңдету.
Сабақтың түрі: Ойын элементтерін қолдана отырып оқыту
Оқытудың техникалық құралдары: интерактивті тақта, слайдтар,жеке тапсырмалары бар карточкалар,бағалау парағы.
Сабақтың кезеңдері:
I. Ұйымдастыру кезеңі .
II. Сәйкестендіру кестесі.
III. Жаңа сабақ.
IV. Оқулықпен жұмыс.
V. Сергіту сәті.
VI. Тест жұмысы.
VII. Үй жұмысы.
VIII. Қорытынды, бағалау.
Сабақтың өту барысы :
I. Ұйымдастыру кезеңі. (Үй жұмысын тексеру үшін дәптерлерін ауыстыру)

1)

2)

3)

4)

ІІ.Жаңа сабаққа дайындық: Сәйкестендіру кестесі.
Берілген функциялардың туындысы неге тең?
1. y=-3x2
2. y=x6
3. y=-5x6
4. y=8x2

1. y=16x
2. y=-6x
3. y=-30x5
4. y=6x5

Берілген функциялардың алғашқы функциясы:
1. y=3x2
2. y=2x
3. y=6x5
4. y=12x11

1. y=x6
2. y=x2
3. y=x12
4. y=x3

ІІІ.Жаңа сабақ: Нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның туындысы мен интегралы.

а кез келген нақты сан болса,онда y=xa дәрежелік функциясының туындысы
(xa)'=axa-1
формуласымен есептелінеді.
Кез келген нақты сан үшін дәрежелік функцияның интегралы мына формуламен анықталынады:

ІҮ.Оқулықпен жұмыс:
І-топ:(оқулықпен жұмыс)
Функцияның туындысын табың: 1. 2.
y=f(x) функциясы туындысының x=1 нүктесіндегі мәнін табыңдар: 3.
Абсциссасы х0 нүктесінде y=f(x) функциясының графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуін жазыңдар 4. , x0=1
Берілген қисықтармен шектелген фигураның ауданын табың: 5. y=2x2 , y=4x

ІІ-топ:(оқулықпен жұмыс)
Функцияның туындысын табың: 1. 2.
y=f(x) функциясы туындысының x=1 нүктесіндегі мәнін табыңдар: 3.
Абсциссасы х0 нүктесінде y=f(x) функциясының графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуін жазыңдар 4. , x0=1
Берілген қисықтармен шектелген фигураның ауданын табың: 5. y=x2 , y=-2x

Ү.Сергіту сәті:
1.Бөлшектің туындысы неге тең? 1.Синустың интегралы неге тең?
2.Дәрежелі функцияның интегралы неге тең? 2. Тұрақты санның туындысы неге тең?
3.Көбейтіндінің туындысы неге тең? 3.Тұрақты санның интегралы неге тең?
4.Косинустың интегралы неге тең? 4.Қосындының туындысы неге тең?

ҮІ.Тест жұмысы: (талапкер 2013)
І
1. у=ln(xsinx) функциясының туындысын табыңыз:
А) В) С) Д) E)
2. f(х)= 6х3-2х2 +5х-1 функциясының графигіне х0=1 нүктесінде жүргізілген жанаманың теңдеуін жазыңыз:
A) у=18х В) у=12х-1 С) у=5х -13 Д) у=19х-11 Е) у=7х +10
3. Берілген қисықтармен шектелген фигураның ауданын табың:
y=x2 -4х+2 және y=х-2
А) 3,5 В) 5 С) 4,5 Д) 4 Е) 2,5
4. Сұрақ белгісінің орнына қандай сан жазылуы керек?
1(27)2 2(64)2 2(?)3
А) 125 В) 80 С) 101 Д) 110 Е) 54
5. Есептеңіз:
А) 26 В) -24 С) 20 Д) 22 Е) -20

ІІ
1. у=ln(81-x2) функциясының анықталу облысын көрсетіңіз:
А) В) С) Д) E)
2. f(х)=х4 -2х2 +7 функциясының [-3;1] аралығындағы ең үлкен және ең кіші мәнін табыңыз.
A) 137;-7 В) 11;-7 С) 70;6 Д) 197;1 Е) 83;-1

3. Функцияның туындысын табыңыз: f(х)=3lgx
А) В) С) Д) Е) .
4. Сандар қатары қандай да бір заңдылықпен берілген.Сұрақ белгісінің орнына қандай сан жазылуы керек?
14(625)11 12(196)2 10(?)5
А) 15 В) 225 С) 100 Д) 2500 Е) 25

5. у=-3х+1 функциясының алғашқы функциясын табыңыз:
А) х+1,5х2+С В) С) Д) Е)

Тест жауаптары көрсетіліп, өзара тексеріледі.

І
ІІ
1
А
Д
2
Д
С
3
С
C
4
А
В
5
С
В

ҮІІ. Үй жұмысы. №163.

Әр оқушы сабақ жайында пікірлерін айтады.
ҮІІ.Қорытынды, бағалау.
Бағалау парағы

Оқушының аты
оқушы бағасы
мұғалімнің бағасы
қорытынды баға

1
2
3
4
1
2
3
4

Шынар

Мағжан

Лаура

Фариза

Ақтөбе облысы,Шалқар ауданы
Аққайтым

Ұқсас жұмыстар
Шығармашылық жұмыс
Оқушылардың танымдық қабілетін дамыту
Оқушылардың өздігінен қазақ тілі сабағында жүргізілетін жұмыстар
Оқушылардың зеректілігін, ойлау қабілетін дамыту
Дамыта оқытуды іске асыруда оқушылардың өзін-өзі және өзара бақылай отырып жеке-дара жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру
Заманауи мұғалим, мұғалімнің кәсіпқойлығы
Жеке тұлғаға бағдарланған сабақтар жүйесі
Информатика пәнінің берілуі
Оқушыларды сабақта сыни тұрғыдан ойлауға үйрету жолдарын анықтау
Оқушы тәрбиелеу
Пәндер