Торғай мұражайларының тарихы: неологизмдер мен қос сөздер

Н. Г. Иванов атындағы орта мектебі

Тақырыбы: Торғайдағы мұражай тарихынан.

Неологизм. Қос сөздер.

Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі: Мырзағалиева

Фарида Шамбыловна

Торғай - 2014 жыл.

Сабақтың тақырыбы: Торғайдағы мұражай тарихынан. Неологизм. Қос

сөздер.

Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік - Торғайдағы мұражайлар туралы түсінік бере отырып, неологизм, қос сөздерді қайталау, өз беттерімен талдауға дағдыландыру;

2. Дамытушылық - Оқушылардың ой - өрісін, ойлау қабілетін және шығармашылық қабілеттерін дамытып, сөздік қорын молайту.

3. Тәрбиелік - Өлкесі туралы көбірек білуге, елжандылыққа, тілін, дінін сыйлай білуге тәрбиелеу.

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі.

Психологиялық ахуал туғызу.

Әрбір адам - туысым, досым, жұрағат,

Әрбір сабақ - үйрету, ұғу, ұлағат.

Әрбір ісім - тірлік, тірек, адалдық,

Әрбір сөзім - шындық, бірлік, адамдық.

Сабақтың түрі: қайталау

Сабақтың әдісі: СТО жобасы бойынша (сұрақ - жауап, топтастыру, талдау, тест жұмысы) .

Сабақтың көрнекілігі: кеспе қағаздар, карточкалар, презентация.

Пәнаралық байланыс: орыс тілі, әдебиет, тарих, ән- күй.

Сыныпты топқа бөлу.

Жаңа сабақ: Торғайдағы мұражай тарихынан. Неологизм. Қос сөздер.

Жаңа ақпарат: * Мұражайлар туралы айту.

  • Мәтінмен жұмыс.
  • Неологизм, қос сөздерді қайталау.
  • Мәтінге ат қою.
  • Жоспар құру.
  • Сөздік жасау.
  • Аударма.

Ыбырай Алтынсарин атамызға неше жыл толып отыр?

(Шығармаларынан үзінді оқу) .

Карточка № 1 №2 №3 №4

Сатылай кешенді талдау - әнші - ақын, тарихи - өлкетану.

Фонологиялық талдау - желтоқсан, қолжазба.

Графикалық диктант: рен, қыттл, ахири, ханиу.

Өнер, ұлттық, тарихи, рухани.

Кім көп біледі?

Мына сөздерден қанатты сөздер құрастырыңдар.

1. Біліміңді жұмса жерге пайдалы.

2. Көпке жүр қашық.

3. Адамдардан жаман бол адал.

4. Достыққа берік.

Cергіту сәті: Абайдың әні “Желсіз түнде жарық ай».

Шығармашылық деңгей. Тренинг.

Кеше ( алғашқы мражайлар тарихы ) .

Бүгін ( қазіргі таңдағы мұражай ) .

Тест жұмысы.

Үй жұмысы: «Мұражай келбеті» ой толғау жазып келу.

Сабақты қорытындылау: Рефлексия.

Алақанның суретін салып, сабақты қорытындылау.

Бағалау.

Өз - өзімді бағалау
Өз - өзімді бағалау: Топтың бағасы
:
Өз - өзімді бағалау: Мұғалімнің бағасы
:
Өз - өзімді бағалау
Өз - өзімді бағалау: Топтың бағасы
:
Өз - өзімді бағалау: Мұғалімнің бағасы
:
Өз - өзімді бағалау
Өз - өзімді бағалау: Топтың бағасы
:
Өз - өзімді бағалау: Мұғалімнің бағасы
:
Өз - өзімді бағалау
Өз - өзімді бағалау: Топтың бағасы
:
Өз - өзімді бағалау: Мұғалімнің бағасы
:
Өз - өзімді бағалау
Өз - өзімді бағалау: Топтың бағасы
:
Өз - өзімді бағалау: Мұғалімнің бағасы
:

Бағалау қағазы

Бағалау қағазы

Бағалау қағазы

Бағалау қағазы

Бағалау қағазы

Карточка №1

Сатылай кешенді талдау жаса.

Әнші - ақын.

Карточка №2

Сатылай кешенді талдау жаса.

Тарихи - өлкетану

Карточка №3

Фонологиялық талдау жаса.

Желтоқсан

Карточка №4

Фонологиялық талдау жаса.

Қолжазба


Ұқсас жұмыстар
Қос сөздер мен қайталама қос сөздер: қазақ тілінен сабақ жоспары
Жаңа сөздер: неологизмдер туралы қазақ тілі сабағының жоспары
6-сынып: Қос сөздер және қайталама қос сөздер бойынша сабақ жоспары
Қос сөздер мен қайталама қос сөздердің түрлері және жасалу жолдары
Қос сөздер: түсінігі мен жасалу жолдары
5-сынып қазақ тілі сабағы: Жаңа сөздер, неологизмдер және архаизмдер
6-сынып: Күрделі сөздер мен қосарлама қос сөздер бойынша сабақ жоспары
6-сынып қазақ тілі сабақ жоспары: Қос сөздер және қайталама қос сөздер (Қазақтың ұлттық ойындары)
Сөйлемдегі қос сөздер: бастауыш сыныпқа арналған сабақ жоспары
Қос сөздердің түрлері (қайталама қос сөздер) тақырыбындағы 6-сынып сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz