Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қорғай білейік жаттығуы
Сыныбы:
3 сынып
Пәні:
Математика
Мұғалімі:
Умирзакова Куляш Избаскановна
Тақырыбы:
Үш амалдан тұратын жақшасы бар өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалу реті
Сабақтың мақсаты:
Білімділік:
Оқушыларға арифметикалық амалдардың орындалу ретін түсіндіру, алған білімдерін тереңдету
Дамыту-шылық:
Алған білімдерін есептер шығаруда жаңа білімді бекітуде қолдана білу, оқушылардың пәнге қызығушылығын арттырып, дамыту
Тәрбиелік:
Оқушыларды ұқыптылыққа, жауапкершілікке, өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу
Көрнекілігі:
Интер.тақта, Power paint оқулық, кестелер, суреттер, бор, стикерлер, плакат, маркер
Қолданылатын модульдер:
СТО, АКТ, диалог арқылы оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, өзін-өзі бағалау, көшбасшылық, дарынды оқушылармен жұмыс
Қолданылған әдіс-тәсілдер:
Диалог, топпен жұмыс, жеке жұмыс, жұптық жұмыс, әңгімелеу, ой қозғау, сұрақ - жауап
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі
7 мин
<<Бір - бірімізге жылу сыйлайық>> жаттығуы. (Оқушылардың арасында сенімділікті арттыру, бір-біріне деген жылы сөздерін айту арқылы достықтарын арттыру үшін шаттық шеңберге тұрып, айналамызға жылу сыйлайық деген ұсыныспен бір-бірлеріне жылы сөздер айтқызу)
<<Менің көңіл-күйім>> жаттығуы( оқушылардың көңіл-күйлерін анықтап, сабаққа деген қызығушылықтарын арттыру мақсатында өткіземін)
Топқа бөлу. (Сыныптағы оқушыларды бір таңбалы, екі таңбалы, үш таңбалы сандар арқылы үш топқа бөлемін.)
І.Қызығушылы-ғын ояту 5 мин
Үй тапсырмасын тексеру үшін,<<Өткенге шолу>> бойынша әр топ сағат тілімен айтып шығады. Әр топтың өздеріне тиесілісін айтып болғаннан кейін, екінші топ бірінші топтың тапсырмаларын орындалуын бағалайды .
Бұл тәсілдің нәтижесінде оқушылардың өткен материялдарға дайын екендігін көрсетеді.
Сабақ арасында кері байланыс жүргізу. Оны мен <<Бағдаршам>> жаттығуы арқылы жүргіземін. Оқушыларға алдын ала әр топтың алдына қызыл,сары, жасыл түстегі парақшаларды таратып қоямын. Осылар арқылы оқушылар өздерінің түсінбегендігін немесе қарсы екендігін білдіріп, бағалайды.
ІІ.Мағынаны тану
7 мин
1.<<Көрнекілік>> жаттығуы бойынша оқушыларға сабақтың мақсаты мен міндеттерін хабарлап, берілген плакатқа сүйене отырып, жаңа сабақты таныстыру.
2. <<Амалдарды таба білейік>> жаттығуы арқылы қалып қойған амалдардың таңбаларын атау.
3. <<Кім жылдам?>> жаттығуы арқылы әр топ амалдардың орындалу ретін сақтай отырып, есептейді.
ІІІ. Оқулықпен жұмыс
7 мин
Топтық жұмыс жүргізу. <<Есеп шығарайық>> жаттығуын жүргізу. Әр топтан 1 оқушы есепті оқиды, 2 оқушы шартын айтады, 3оқушы шешуін айтады,4 оқушы жауабын айтып, берілген тапсырманы қорғайды.
1 - топ: №9 есеп
2 - топ: №10 (1) есеп
3 - топ: №10 (2) есеп
ІV. Сергіту сәті
3 мин
<<Сандар әлемі>> жаттығуы
Шарты: оқушыларға алдын ала таратылған сандарға сүйене отырып, кестені ауызша есептеу.
V.Ой қозғау
10 мин
<<Қорғай білейік>> жаттығуы. Әр топ топтасып,
Плакатқа берілген теңдіктерді жазып, теңдік тура болатындай етіп, жақшалар қояды. Топ өзара келісіп, бір оқушы қорғайды.
Жұптық жұмыс. <<Сен мені, мен сені>> жаттығуын орындау барысында оқушылар қалдықпен бөлуді орындап, тексеріп бағалайды.( Өзара бағалау.)
Тест тапсырмасымен жұмыс. (қай амал бірінші орындалатынын көрсету)
VІ. Өзін-өзі бағалау 2 мин
Оқушылар өз аттары жазылған плакатта өзін- өзі бағалайды.
Балалардан өзін неге 4-ке, неге 5-ке бағалағандығын сұрау.
VІІ. Кері байланыс
3 мин
Сабаққа байланысты не ұнады? не ұнамады? деген сұрақтар арқылы кері байланыс алу.
VІІІ. Үйге тапсырма
1 мин
92 бет, № 5,6 тапсырмалар
3 сынып
Пәні:
Математика
Мұғалімі:
Умирзакова Куляш Избаскановна
Тақырыбы:
Үш амалдан тұратын жақшасы бар өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалу реті
Сабақтың мақсаты:
Білімділік:
Оқушыларға арифметикалық амалдардың орындалу ретін түсіндіру, алған білімдерін тереңдету
Дамыту-шылық:
Алған білімдерін есептер шығаруда жаңа білімді бекітуде қолдана білу, оқушылардың пәнге қызығушылығын арттырып, дамыту
Тәрбиелік:
Оқушыларды ұқыптылыққа, жауапкершілікке, өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу
Көрнекілігі:
Интер.тақта, Power paint оқулық, кестелер, суреттер, бор, стикерлер, плакат, маркер
Қолданылатын модульдер:
СТО, АКТ, диалог арқылы оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, өзін-өзі бағалау, көшбасшылық, дарынды оқушылармен жұмыс
Қолданылған әдіс-тәсілдер:
Диалог, топпен жұмыс, жеке жұмыс, жұптық жұмыс, әңгімелеу, ой қозғау, сұрақ - жауап
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі
7 мин
<<Бір - бірімізге жылу сыйлайық>> жаттығуы. (Оқушылардың арасында сенімділікті арттыру, бір-біріне деген жылы сөздерін айту арқылы достықтарын арттыру үшін шаттық шеңберге тұрып, айналамызға жылу сыйлайық деген ұсыныспен бір-бірлеріне жылы сөздер айтқызу)
<<Менің көңіл-күйім>> жаттығуы( оқушылардың көңіл-күйлерін анықтап, сабаққа деген қызығушылықтарын арттыру мақсатында өткіземін)
Топқа бөлу. (Сыныптағы оқушыларды бір таңбалы, екі таңбалы, үш таңбалы сандар арқылы үш топқа бөлемін.)
І.Қызығушылы-ғын ояту 5 мин
Үй тапсырмасын тексеру үшін,<<Өткенге шолу>> бойынша әр топ сағат тілімен айтып шығады. Әр топтың өздеріне тиесілісін айтып болғаннан кейін, екінші топ бірінші топтың тапсырмаларын орындалуын бағалайды .
Бұл тәсілдің нәтижесінде оқушылардың өткен материялдарға дайын екендігін көрсетеді.
Сабақ арасында кері байланыс жүргізу. Оны мен <<Бағдаршам>> жаттығуы арқылы жүргіземін. Оқушыларға алдын ала әр топтың алдына қызыл,сары, жасыл түстегі парақшаларды таратып қоямын. Осылар арқылы оқушылар өздерінің түсінбегендігін немесе қарсы екендігін білдіріп, бағалайды.
ІІ.Мағынаны тану
7 мин
1.<<Көрнекілік>> жаттығуы бойынша оқушыларға сабақтың мақсаты мен міндеттерін хабарлап, берілген плакатқа сүйене отырып, жаңа сабақты таныстыру.
2. <<Амалдарды таба білейік>> жаттығуы арқылы қалып қойған амалдардың таңбаларын атау.
3. <<Кім жылдам?>> жаттығуы арқылы әр топ амалдардың орындалу ретін сақтай отырып, есептейді.
ІІІ. Оқулықпен жұмыс
7 мин
Топтық жұмыс жүргізу. <<Есеп шығарайық>> жаттығуын жүргізу. Әр топтан 1 оқушы есепті оқиды, 2 оқушы шартын айтады, 3оқушы шешуін айтады,4 оқушы жауабын айтып, берілген тапсырманы қорғайды.
1 - топ: №9 есеп
2 - топ: №10 (1) есеп
3 - топ: №10 (2) есеп
ІV. Сергіту сәті
3 мин
<<Сандар әлемі>> жаттығуы
Шарты: оқушыларға алдын ала таратылған сандарға сүйене отырып, кестені ауызша есептеу.
V.Ой қозғау
10 мин
<<Қорғай білейік>> жаттығуы. Әр топ топтасып,
Плакатқа берілген теңдіктерді жазып, теңдік тура болатындай етіп, жақшалар қояды. Топ өзара келісіп, бір оқушы қорғайды.
Жұптық жұмыс. <<Сен мені, мен сені>> жаттығуын орындау барысында оқушылар қалдықпен бөлуді орындап, тексеріп бағалайды.( Өзара бағалау.)
Тест тапсырмасымен жұмыс. (қай амал бірінші орындалатынын көрсету)
VІ. Өзін-өзі бағалау 2 мин
Оқушылар өз аттары жазылған плакатта өзін- өзі бағалайды.
Балалардан өзін неге 4-ке, неге 5-ке бағалағандығын сұрау.
VІІ. Кері байланыс
3 мин
Сабаққа байланысты не ұнады? не ұнамады? деген сұрақтар арқылы кері байланыс алу.
VІІІ. Үйге тапсырма
1 мин
92 бет, № 5,6 тапсырмалар
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz