Қорғай білейік жаттығуы

Сабақтың мақсаты:
Ұйымдастыру кезеңі
7 мин
«Бір - бірімізге жылу сыйлайық» жаттығуы. (Оқушылардың арасында сенімділікті арттыру, бір-біріне деген жылы сөздерін айту арқылы достықтарын арттыру үшін шаттық шеңберге тұрып, айналамызға жылу сыйлайық деген ұсыныспен бір-бірлеріне жылы сөздер айтқызу)
«Менің көңіл-күйім» жаттығуы( оқушылардың көңіл-күйлерін анықтап, сабаққа деген қызығушылықтарын арттыру мақсатында өткіземін)
Топқа бөлу . (Сыныптағы оқушыларды бір таңбалы, екі таңбалы, үш таңбалы сандар арқылы үш топқа бөлемін. )
Үй тапсырмасын тексеру үшін, «Өткенге шолу» бойынша әр топ сағат тілімен айтып шығады. Әр топтың өздеріне тиесілісін айтып болғаннан кейін, екінші топ бірінші топтың тапсырмаларын орындалуын бағалайды .
Бұл тәсілдің нәтижесінде оқушылардың өткен материялдарға дайын екендігін көрсетеді.
Сабақ арасында кері байланыс жүргізу. Оны мен «Бағдаршам» жаттығуы арқылы жүргіземін. Оқушыларға алдын ала әр топтың алдына қызыл, сары, жасыл түстегі парақшаларды таратып қоямын. Осылар арқылы оқушылар өздерінің түсінбегендігін немесе қарсы екендігін білдіріп, бағалайды.
ІІ. Мағынаны тану
7 мин
1 . «Көрнекілік» жаттығуы бойынша оқушыларға сабақтың мақсаты мен міндеттерін хабарлап, берілген плакатқа сүйене отырып, жаңа сабақты таныстыру.
2. «Амалдарды таба білейік» жаттығуы арқылы қалып қойған амалдардың таңбаларын атау.
3. «Кім жылдам?» жаттығуы арқылы әр топ амалдардың орындалу ретін сақтай отырып, есептейді.
ІІІ. Оқулықпен жұмыс
7 мин
Топтық жұмыс жүргізу.
«Есеп шығарайық»
жаттығуын жүргізу. Әр топтан 1 оқушы есепті оқиды, 2 оқушы шартын айтады, 3оқушы шешуін айтады, 4 оқушы жауабын айтып, берілген тапсырманы қорғайды.
1 - топ: №9 есеп
2 - топ: №10 (1) есеп
3 - топ: №10 (2) есеп
ІV. Сергіту сәті
3 мин
«Сандар әлемі» жаттығуы
Шарты: оқушыларға алдын ала таратылған сандарға сүйене отырып, кестені ауызша есептеу.
V. Ой қозғау
10 мин
«Қорғай білейік» жаттығуы. Әр топ топтасып,
Плакатқа берілген теңдіктерді жазып, теңдік тура болатындай етіп, жақшалар қояды. Топ өзара келісіп, бір оқушы қорғайды.
Жұптық жұмыс. «Сен мені, мен сені» жаттығуын орындау барысында оқушылар қалдықпен бөлуді орындап, тексеріп бағалайды. ( Өзара бағалау. )
Тест тапсырмасы мен жұмыс. (қай амал бірінші орындалатынын көрсету)
Оқушылар өз аттары жазылған плакатта өзін- өзі бағалайды.
Балалардан өзін неге 4-ке, неге 5-ке бағалағандығын сұрау.
VІІ. Кері байланыс
3 мин
VІІІ. Үйге тапсырма
1 мин
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz