Топтарға өздеріне ұнаған фото суреттер топтамасымен жұмыс

Шығыс Қазақстан облысы

Семей қаласы

«№31 жалпы орта білім беретін мектеп» КММ

ҚазақстанРеспубликасы педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру

курстарының бірінші (ілгері) денгей бағдарламасын игерген, жоғары

санатты математика пәнінің мұғалімі Масакбаева Сайра Сабырхановна

Коучинг жоспары

Сабақтың тақырыбы : Lesson study - Мұғалімдердің білімін қалыптастыру және оқыту мен оқуды жетілдіру тәсілі

Мақсаты : Оқушыларды оқытуға көңіл аудара отырып, оқытуды жетілдіру және оның сапасын арттыру құралы ретінде мұғалімдерге Lesson Studyді ұсыну.

Практиканы жетілдіру құралы ретінде Lesson Studyді қалай пайдалануға болатынын мұғалімдер топтарының арасында көрсету.

Күтілетін нәтиже:

Мұғалімдер

  • Lesson Study үдерісін;
  • оқытуды жетілдіру және оның сапасын арттыру құралы ретінде мектептерде Lesson Studyді пайдалану үшін әріптестермен қалай ынтымақтастық орнатуға болатынын;
  • Lesson Study кезінде әріптестерге қалай қолдау көрсетуге болатынынтүсінуді үйренеді.

Әдісі : топтық жұмыс, диалогтік әңгіме, ашық және жабық сұрақтар, таныстырылым, қысқаша қорыту, қорытынды.

Сабақ барысы:

кезең
әрекет
Күтілетін нәтиже
уақыт
ресурстары
: 1
кезең: Тапсырма: «Топтау»
әрекет: Ортаға фото суреттер тасталады
Күтілетін нәтиже: Сын тұрғысынан ойлайды
уақыт: 5 мин
ресурстары:

фото суреттер

сабақтан көріністер

: 2
кезең: Топқа бөлу
әрекет: Ретпен 1-3 ке дейін санайды
Күтілетін нәтиже: Шағын топтарға бөлудің мүмкіндіктері туралы түсінік қалыптасады
уақыт: 1 мин
ресурстары:
: 3
кезең: Тапсырма: «Таңда»
әрекет: Топтарға өздеріне ұнаған фото суреттер топтамасымен жұмыс
Күтілетін нәтиже: Фото суреттер топтамасы арқылы постер жасайды
уақыт: 7 мин
ресурстары: Қағаз А2
: 4
кезең: Тапсырма: «Қорға»
әрекет: Топ болып немесе топ мүшесі өз жұмыстарын таныстырады
Күтілетін нәтиже: Фото суреттер арқылы бақылау жасап ой қорытады
уақыт: 10 мин
ресурстары: Постерлер
: 5
кезең: Таныстырылым «Lesson Study тарихы»
әрекет: Коучті тыңдайды
Күтілетін нәтиже: «LS» туралы түсініктері қалыптасады
уақыт: 5 мин
ресурстары:

ауызша

АКТ

: 6
кезең: Сергіту сәті
әрекет: Клип
Күтілетін нәтиже: Шаршағандарын басады
уақыт:

2

мин

ресурстары: Клип mp4
: 7
кезең: Тапсырма: «LS» мектепте енгізуге болама
әрекет: Пікір талас
Күтілетін нәтиже: «LS» мектепке енгізудің қажеттігін түсінеді
уақыт:

10

мин

ресурстары: ауызша
: 11
кезең: Рефлекция
әрекет: Ойларын қағазға түсіреді
Күтілетін нәтиже: Қорытынды жасап үйренеді
уақыт:

5

мин

ресурстары: түрлі-түсті қағаздар

«Lesson study - Мұғалімдердің білімін қалыптастыру және оқыту мен оқуды жетілдіру тәсілі» тақырыбы бойынша жұмыстар есебі.

Мектепте «LESSON STUDY» тобын құру көп дайындықты қажет етті. Бұл топқа мектептегі психолог маман - Азубаева К. А, 5 «А» сыныбының жетекшісі, тарих пәнінің мұғалімі - Кенжебекова Ж. К, мектептегі әдіскер, осы сыныптың бастауыш сыныптағы мұғалімі, директордың оқу ісінің меңгерушісі Гайсина М. С тартылды. Зерттеу кезінде, қызығушылық танытып, сабаққа қатысқысы келген әріптестер болды. Математика пәнінің мұғалімдері Гулнар Сейткалиевна, тәлім алушы Асия Аскарбаевна, да сабақ барысын бақылады. Зерттеу жұмысын бастамас бұрын, мектептегі мұғалімдер үшін коучинг өткіздім. Коучинг жоспары Сабақтың тақырыбы: Lesson study - Мұғалімдердің білімін қалыптастыру және оқыту мен оқуды жетілдіру тәсілі Мақсаты: Оқушыларды оқытуға көңіл аудара отырып, оқытуды жетілдіру және оның сапасын арттыру құралы ретінде мұғалімдерге Lesson Studyді ұсыну. Практиканы жетілдіру құралы ретінде Lesson Studyді қалай пайдалануға болатынын мұғалімдер топтарының арасында көрсету. Күтілетін нәтиже: Мұғалімдер ·Lesson Study үдерісін; ·оқытуды жетілдіру және оның сапасын арттыру құралы ретінде мектептерде ·Lesson Studyді пайдалану үшін әріптестермен қалай ынтымақтастық орнатуға болатынын; ·Lesson Study кезінде әріптестерге қалай қолдау көрсетуге болатынын түсінуді үйренеді. Әдісі: топтық жұмыс, диалогтік әңгіме, ашық және жабық сұрақтар, таныстырылым, қысқаша қорыту, қорытынды. Алдымен әр түрлі «мектеп», «өзгеріс», «мен», «оқушы» «әкімшілік» деген сөздер жазылған стикерлер жапсырылған конфеттер таратып топқа бөлдім. Содан кейін алдын ала дайындалып қойған фото суреттер бар столға жақындап, фотолармен жұмыс жасауды ұсындым. Мұғалімдер фотоларды сұрыптап бөлді. Енді осы фотолардан бір тобын таңдап алып, топта талқылап ойларын постерге түсірулерін сұрадым. Мұғалімдер постерлерін қорғады. Оысдан кейін «Lesson Study» таныстырылымын ұсындым. Одан кейін топ мүшелерімен отырыстарда, зерттеу тақырыбын анықтадық: «Топқа бөліп оқыту арқылы, оқушылардың өз бетімен білім алуына мүмкіндік беру». Зертеу барысында бақылауға үш Н, Е, Ж оқушы алынды. Зерттеу аяқталғанша осы оқушыларды кім бақылайтынын келістік. Lesson Study, бірінші сабақ тақырыбы: Шамалар арасындағы тәуелділіктің мысалдары; Lesson Study, екінші сабақ тақырыбы: Периметр және аудан ұғымын қайталау; Lesson


Ұқсас жұмыстар
Сын тұрғысынан ойлау сабақта қолдану
Менің отбасым .Өз отбасы туралы айта білуге үйрету, жаңа сөздерді меңгерту
Қысқа мерзімді сабақ жоспары 3 - сынып
Ә.Біржанқызы Киелі жеті саны
Оқушылар бүгінгі тақырыбымыз қазақ халқының өнері, музыкалық аспаптар
Сандар әлемі жаттығуы арқылы оқушыларды топқа бөлу
Интербелсенді тақта
Батыс Қазақстан қалалары
Жануарлардың әлемінінің алуан түрлілігі
Ол ақын болар ма еді
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz