Топтарға өздеріне ұнаған фото суреттер топтамасымен жұмыс

Шығыс Қазақстан облысы
Семей қаласы
«№31 жалпы орта білім беретін мектеп» КММ
ҚазақстанРеспубликасы педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру
курстарының бірінші (ілгері) денгей бағдарламасын игерген, жоғары
санатты математика пәнінің мұғалімі Масакбаева Сайра Сабырхановна
Коучинг жоспары
Сабақтың тақырыбы : Lesson study - Мұғалімдердің білімін қалыптастыру және оқыту мен оқуды жетілдіру тәсілі
Мақсаты : Оқушыларды оқытуға көңіл аудара отырып, оқытуды жетілдіру және оның сапасын арттыру құралы ретінде мұғалімдерге Lesson Studyді ұсыну.
Практиканы жетілдіру құралы ретінде Lesson Studyді қалай пайдалануға болатынын мұғалімдер топтарының арасында көрсету.
Күтілетін нәтиже:
Мұғалімдер
- Lesson Study үдерісін;
- оқытуды жетілдіру және оның сапасын арттыру құралы ретінде мектептерде Lesson Studyді пайдалану үшін әріптестермен қалай ынтымақтастық орнатуға болатынын;
- Lesson Study кезінде әріптестерге қалай қолдау көрсетуге болатынынтүсінуді үйренеді.
Әдісі : топтық жұмыс, диалогтік әңгіме, ашық және жабық сұрақтар, таныстырылым, қысқаша қорыту, қорытынды.
Сабақ барысы:
фото суреттер
сабақтан көріністер
ауызша
АКТ
2
мин
10
мин
5
мин
«Lesson study - Мұғалімдердің білімін қалыптастыру және оқыту мен оқуды жетілдіру тәсілі» тақырыбы бойынша жұмыстар есебі.
Мектепте «LESSON STUDY» тобын құру көп дайындықты қажет етті. Бұл топқа мектептегі психолог маман - Азубаева К. А, 5 «А» сыныбының жетекшісі, тарих пәнінің мұғалімі - Кенжебекова Ж. К, мектептегі әдіскер, осы сыныптың бастауыш сыныптағы мұғалімі, директордың оқу ісінің меңгерушісі Гайсина М. С тартылды. Зерттеу кезінде, қызығушылық танытып, сабаққа қатысқысы келген әріптестер болды. Математика пәнінің мұғалімдері Гулнар Сейткалиевна, тәлім алушы Асия Аскарбаевна, да сабақ барысын бақылады. Зерттеу жұмысын бастамас бұрын, мектептегі мұғалімдер үшін коучинг өткіздім. Коучинг жоспары Сабақтың тақырыбы: Lesson study - Мұғалімдердің білімін қалыптастыру және оқыту мен оқуды жетілдіру тәсілі Мақсаты: Оқушыларды оқытуға көңіл аудара отырып, оқытуды жетілдіру және оның сапасын арттыру құралы ретінде мұғалімдерге Lesson Studyді ұсыну. Практиканы жетілдіру құралы ретінде Lesson Studyді қалай пайдалануға болатынын мұғалімдер топтарының арасында көрсету. Күтілетін нәтиже: Мұғалімдер ·Lesson Study үдерісін; ·оқытуды жетілдіру және оның сапасын арттыру құралы ретінде мектептерде ·Lesson Studyді пайдалану үшін әріптестермен қалай ынтымақтастық орнатуға болатынын; ·Lesson Study кезінде әріптестерге қалай қолдау көрсетуге болатынын түсінуді үйренеді. Әдісі: топтық жұмыс, диалогтік әңгіме, ашық және жабық сұрақтар, таныстырылым, қысқаша қорыту, қорытынды. Алдымен әр түрлі «мектеп», «өзгеріс», «мен», «оқушы» «әкімшілік» деген сөздер жазылған стикерлер жапсырылған конфеттер таратып топқа бөлдім. Содан кейін алдын ала дайындалып қойған фото суреттер бар столға жақындап, фотолармен жұмыс жасауды ұсындым. Мұғалімдер фотоларды сұрыптап бөлді. Енді осы фотолардан бір тобын таңдап алып, топта талқылап ойларын постерге түсірулерін сұрадым. Мұғалімдер постерлерін қорғады. Оысдан кейін «Lesson Study» таныстырылымын ұсындым. Одан кейін топ мүшелерімен отырыстарда, зерттеу тақырыбын анықтадық: «Топқа бөліп оқыту арқылы, оқушылардың өз бетімен білім алуына мүмкіндік беру». Зертеу барысында бақылауға үш Н, Е, Ж оқушы алынды. Зерттеу аяқталғанша осы оқушыларды кім бақылайтынын келістік. Lesson Study, бірінші сабақ тақырыбы: Шамалар арасындағы тәуелділіктің мысалдары; Lesson Study, екінші сабақ тақырыбы: Периметр және аудан ұғымын қайталау; Lesson
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz