Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қытай шаруашылығы
11
№ 9
30.09.15ж
Сабақтың тақырыбы
Қытай шаруашылығы
Жалпы мақсаты:
Жалпы сипаты,өнеркәсібі,ауыл шаруашылығы және көлігі мен байланысын анықтайды.Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Міндеті:
Қытайдың экономикасын оқып білу, Қазақстанмен салыстара отырып, талдау жасау
Сабақ түрі
Жаңа сабақ
Көрнекілік
Атлас, презентация,
Түйінді идеялар:
oo Ел экономикасының даму себептері:
oo Мол шикізат қоры;
oo Арзан жұмыс күші,
oo Жаңа технологияны игеру,
oo Шаруашылықты экспортқа бағыттау;
Сабақ кезеңдері
Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу. Көшбасшылық
* Психологиялық ахуал
* Оқушыларды кесте бойынша топқа бөлу
* Бағалау парақтарын үлестіру.
Теория бойынша: <<Білу>> (тақырып мазмұны бойынша Кім? Не? Қандай? Қалай? Нені? Қашан? Не істеді? деген сұрақтарға жауап беретін толық ақпарат іріктеу)
Сұрақ-жауап:
1. Қытайдың жер ауданы?
2. Халқы?
3. Астанасы
4. Мемлекеттік құрылымы?
5. Заң шығарушы органы?
6. Мемлекеттік тілі?
7. Ақша бірлігі?
Теория бойынша:
<<Түсіну>> (Неге? неліктен?себебі? не үшін?)
Себебін анықтаңдар: топтық жұмыс
(постер, слайд, бейнеролик жасау)
1. Қытай делегациясы: Өнеркәсібін айтады
2. Ауыл шаруашылығы министрлері: <<Ауыл шаруашылығы>>
3. Мемлекеттік қайраткерлері: <<ән айту>>
4. Сарапшылар: салыстыру <<Қазақстан мен Қытай>>
Теория бойынша: <<Талдау>> Салыстыру
Сәкестендіру: (Мына берілген сөздерден Жапония мен Қытайға тән тіркестерді табу)
Кимоно, Бейжің, Каратэ, Икебана, Юань ,Шанхай, Хуанхэ, Фудзияма,
Тибет, Синтоизм, Конфуций, Кюсю, Аквакультура, Саньлань, Самурай
1Жапония: 2.Қытай:
Кимоно Бейжің
Каратэ Юань
Икебана Шанхай
Фудзияма Хуанхэ
Синтоизм Тибет
Кюсю Конфуций
Аквакультура Саньлань
Самурай
Практика бойынша. <<Қолдану>> (оқулықпен, атлас, кескін картамен жұмыс)
Картадағы сандар мен әріптерді ажырат: ( Интерактивті тақтада жұмыс жасау)
Теория бойынша:
<<Жинақтау>> Тақырыптың басты идеясын көрсету;
Қорытынды шығару, тірек сызба
www.ITest.kz сайтынан тест орындау.
Практика:
Баға беру: (Сен қалай ойлайсың? Өмірдегі жағдаяттарды шешуге бағытталып қойылады (топтық жұмыс)
Оқушылар пікірі: . <<Ең,ең,ең>> жедел тапсырма орындау.
Қытай дүние жүзіндегі ең...
Оқушыларды бағалау:
Аты- жөні
Сұрқ-жауап
сәкестендір
Картаны ажырат
тест
Өз пікірі
Қорытынды баға
Үйге тапсырма:
oo §8 оқу, сөзжұмбақ, ребус құрастырып келу.
№ 9
30.09.15ж
Сабақтың тақырыбы
Қытай шаруашылығы
Жалпы мақсаты:
Жалпы сипаты,өнеркәсібі,ауыл шаруашылығы және көлігі мен байланысын анықтайды.Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Міндеті:
Қытайдың экономикасын оқып білу, Қазақстанмен салыстара отырып, талдау жасау
Сабақ түрі
Жаңа сабақ
Көрнекілік
Атлас, презентация,
Түйінді идеялар:
oo Ел экономикасының даму себептері:
oo Мол шикізат қоры;
oo Арзан жұмыс күші,
oo Жаңа технологияны игеру,
oo Шаруашылықты экспортқа бағыттау;
Сабақ кезеңдері
Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу. Көшбасшылық
* Психологиялық ахуал
* Оқушыларды кесте бойынша топқа бөлу
* Бағалау парақтарын үлестіру.
Теория бойынша: <<Білу>> (тақырып мазмұны бойынша Кім? Не? Қандай? Қалай? Нені? Қашан? Не істеді? деген сұрақтарға жауап беретін толық ақпарат іріктеу)
Сұрақ-жауап:
1. Қытайдың жер ауданы?
2. Халқы?
3. Астанасы
4. Мемлекеттік құрылымы?
5. Заң шығарушы органы?
6. Мемлекеттік тілі?
7. Ақша бірлігі?
Теория бойынша:
<<Түсіну>> (Неге? неліктен?себебі? не үшін?)
Себебін анықтаңдар: топтық жұмыс
(постер, слайд, бейнеролик жасау)
1. Қытай делегациясы: Өнеркәсібін айтады
2. Ауыл шаруашылығы министрлері: <<Ауыл шаруашылығы>>
3. Мемлекеттік қайраткерлері: <<ән айту>>
4. Сарапшылар: салыстыру <<Қазақстан мен Қытай>>
Теория бойынша: <<Талдау>> Салыстыру
Сәкестендіру: (Мына берілген сөздерден Жапония мен Қытайға тән тіркестерді табу)
Кимоно, Бейжің, Каратэ, Икебана, Юань ,Шанхай, Хуанхэ, Фудзияма,
Тибет, Синтоизм, Конфуций, Кюсю, Аквакультура, Саньлань, Самурай
1Жапония: 2.Қытай:
Кимоно Бейжің
Каратэ Юань
Икебана Шанхай
Фудзияма Хуанхэ
Синтоизм Тибет
Кюсю Конфуций
Аквакультура Саньлань
Самурай
Практика бойынша. <<Қолдану>> (оқулықпен, атлас, кескін картамен жұмыс)
Картадағы сандар мен әріптерді ажырат: ( Интерактивті тақтада жұмыс жасау)
Теория бойынша:
<<Жинақтау>> Тақырыптың басты идеясын көрсету;
Қорытынды шығару, тірек сызба
www.ITest.kz сайтынан тест орындау.
Практика:
Баға беру: (Сен қалай ойлайсың? Өмірдегі жағдаяттарды шешуге бағытталып қойылады (топтық жұмыс)
Оқушылар пікірі: . <<Ең,ең,ең>> жедел тапсырма орындау.
Қытай дүние жүзіндегі ең...
Оқушыларды бағалау:
Аты- жөні
Сұрқ-жауап
сәкестендір
Картаны ажырат
тест
Өз пікірі
Қорытынды баға
Үйге тапсырма:
oo §8 оқу, сөзжұмбақ, ребус құрастырып келу.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz