Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Қытай шаруашылығы

11
№ 9
30.09.15ж
Сабақтың тақырыбы
Қытай шаруашылығы

Жалпы мақсаты:
Жалпы сипаты,өнеркәсібі,ауыл шаруашылығы және көлігі мен байланысын анықтайды.Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Міндеті:
Қытайдың экономикасын оқып білу, Қазақстанмен салыстара отырып, талдау жасау
Сабақ түрі
Жаңа сабақ
Көрнекілік
Атлас, презентация,
Түйінді идеялар:
oo Ел экономикасының даму себептері:
oo Мол шикізат қоры;
oo Арзан жұмыс күші,
oo Жаңа технологияны игеру,
oo Шаруашылықты экспортқа бағыттау;
Сабақ кезеңдері

Ұйымдастыру кезеңі

Сәлемдесу. Көшбасшылық
* Психологиялық ахуал
* Оқушыларды кесте бойынша топқа бөлу
* Бағалау парақтарын үлестіру.
Теория бойынша: <<Білу>> (тақырып мазмұны бойынша Кім? Не? Қандай? Қалай? Нені? Қашан? Не істеді? деген сұрақтарға жауап беретін толық ақпарат іріктеу)

Сұрақ-жауап:
1. Қытайдың жер ауданы?
2. Халқы?
3. Астанасы
4. Мемлекеттік құрылымы?
5. Заң шығарушы органы?
6. Мемлекеттік тілі?
7. Ақша бірлігі?

Теория бойынша:
<<Түсіну>> (Неге? неліктен?себебі? не үшін?)

Себебін анықтаңдар: топтық жұмыс
(постер, слайд, бейнеролик жасау)
1. Қытай делегациясы: Өнеркәсібін айтады
2. Ауыл шаруашылығы министрлері: <<Ауыл шаруашылығы>>
3. Мемлекеттік қайраткерлері: <<ән айту>>
4. Сарапшылар: салыстыру <<Қазақстан мен Қытай>>
Теория бойынша: <<Талдау>> Салыстыру

Сәкестендіру: (Мына берілген сөздерден Жапония мен Қытайға тән тіркестерді табу)
Кимоно, Бейжің, Каратэ, Икебана, Юань ,Шанхай, Хуанхэ, Фудзияма,
Тибет, Синтоизм, Конфуций, Кюсю, Аквакультура, Саньлань, Самурай
1Жапония: 2.Қытай:
Кимоно Бейжің
Каратэ Юань
Икебана Шанхай
Фудзияма Хуанхэ
Синтоизм Тибет
Кюсю Конфуций
Аквакультура Саньлань
Самурай

Практика бойынша. <<Қолдану>> (оқулықпен, атлас, кескін картамен жұмыс)

Картадағы сандар мен әріптерді ажырат: ( Интерактивті тақтада жұмыс жасау)

Теория бойынша:
<<Жинақтау>> Тақырыптың басты идеясын көрсету;
Қорытынды шығару, тірек сызба

www.ITest.kz сайтынан тест орындау.

Практика:
Баға беру: (Сен қалай ойлайсың? Өмірдегі жағдаяттарды шешуге бағытталып қойылады (топтық жұмыс)

Оқушылар пікірі: . <<Ең,ең,ең>> жедел тапсырма орындау.

Қытай дүние жүзіндегі ең...

Оқушыларды бағалау:
Аты- жөні
Сұрқ-жауап
сәкестендір
Картаны ажырат
тест
Өз пікірі
Қорытынды баға

Үйге тапсырма:

oo §8 оқу, сөзжұмбақ, ребус құрастырып келу.

Ұқсас жұмыстар
Үйсіндердің шаруашылығы
Тайпалық құрамы, қоғамдық құрылысы
Жүзім шаруашылығы
Қытай. үндістан
Үйсіндердің мекені
Ғұндар тарихы. ғұн мемлекетінің қалыптасуы
XVII-XVIII ғғ. Иран
Қытайдың шаруашылығы
Ежелгі Қытайдың мәдениеті мен өнері
тоқсан (18 сағат)
Пәндер