Қытай шаруашылығы

11
№ 9
30. 09. 15ж
11: Сабақтың тақырыбы
№ 9: Қытай шаруашылығы
11: Жалпы мақсаты:
№ 9: Жалпы сипаты, өнеркәсібі, ауыл шаруашылығы және көлігі мен байланысын анықтайды. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
11: Міндеті:
№ 9: Қытайдың экономикасын оқып білу, Қазақстанмен салыстара отырып, талдау жасау
11: Сабақ түрі
№ 9: Жаңа сабақ
11: Көрнекілік
№ 9: Атлас, презентация,
11: Түйінді идеялар:
№ 9:
  • Ел экономикасының даму себептері:
  • Мол шикізат қоры;
  • Арзан жұмыс күші,
  • Жаңа технологияны игеру,
  • Шаруашылықты экспортқа бағыттау;
11: Сабақ кезеңдері
№ 9:
30. 09. 15ж:
11: Ұйымдастыру кезеңі
№ 9:
30. 09. 15ж:

Сәлемдесу. Көшбасшылық

  • Психологиялық ахуал
  • Оқушыларды кесте бойынша топқа бөлу
  • Бағалау парақтарын үлестіру.
11: Теория бойынша: «Білу» (тақырып мазмұны бойынша Кім? Не? Қандай? Қалай? Нені? Қашан? Не істеді? деген сұрақтарға жауап беретін толық ақпарат іріктеу)
№ 9:
30. 09. 15ж:

Сұрақ-жауап:

  1. Қытайдың жер ауданы?
  2. Халқы?
  3. Астанасы
  4. Мемлекеттік құрылымы?
  5. Заң шығарушы органы?
  6. Мемлекеттік тілі?
  7. Ақша бірлігі?
11:
11:

Теория бойынша:

«Түсіну» (Неге? неліктен?себебі? не үшін?)

№ 9:
30. 09. 15ж:

Себебін анықтаңдар : топтық жұмыс

( постер, слайд, бейнеролик жасау )

  1. Қытай делегациясы: Өнеркәсібін айтады
  2. Ауыл шаруашылығы министрлері: «Ауыл шаруашылығы»
  3. Мемлекеттік қайраткерлері: «ән айту»
  4. Сарапшылар: салыстыру «Қазақстан мен Қытай»
11: Теория бойынша: «Талдау» Салыстыру
№ 9:
30. 09. 15ж:

Сәкестендіру: (Мына берілген сөздерден Жапония мен Қытайға тән тіркестерді табу)

Кимоно, Бейжің, Каратэ, Икебана, Юань, Шанхай, Хуанхэ, Фудзияма,

Тибет, Синтоизм, Конфуций, Кюсю, Аквакультура, Саньлань, Самурай

1Жапония: 2. Қытай:

Кимоно Бейжің

Каратэ Юань

Икебана Шанхай

Фудзияма Хуанхэ

Синтоизм Тибет

Кюсю Конфуций

Аквакультура Саньлань

Самурай

11: Практика бойынша. «Қолдану» (оқулықпен, атлас, кескін картамен жұмыс)
№ 9:
30. 09. 15ж:

Картадағы сандар мен әріптерді ажырат: ( Интерактивті тақтада жұмыс жасау)

11:

Теория бойынша:

«Жинақтау» Тақырыптың басты идеясын көрсету;

Қорытынды шығару, тірек сызба

№ 9:
30. 09. 15ж: www. ITest. kz сайтынан тест орындау.
11:

Практика:

Баға беру : (Сен қалай ойлайсың? Өмірдегі жағдаяттарды шешуге бағытталып қойылады (топтық жұмыс)

№ 9:
30. 09. 15ж:

Оқушылар пікірі: . «Ең, ең, ең» жедел тапсырма орындау.

Қытай дүние жүзіндегі ең . . .

Оқушыларды бағалау:

:
:
:
:
:
:
:
Аты- жөні
Сұрқ-жауап
сәкестендір
Картаны ажырат
тест
Өз пікірі
Қорытынды баға
11:
№ 9:
30. 09. 15ж:
11:
№ 9:
30. 09. 15ж:
11: Үйге тапсырма:
№ 9:
30. 09. 15ж:
  • §8 оқу, сөзжұмбақ, ребус құрастырып келу.

Ұқсас жұмыстар
Үйсіндердің шаруашылығы
Тайпалық құрамы, қоғамдық құрылысы
Жүзім шаруашылығы
Қытай. үндістан
Үйсіндердің мекені
Ғұндар тарихы. ғұн мемлекетінің қалыптасуы
XVII-XVIII ғғ. Иран
Қытайдың шаруашылығы
Ежелгі Қытайдың мәдениеті мен өнері
тоқсан (18 сағат)
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz