Күнделікке жазу

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы: Дыбыстық ақпаратты өңдеу. Фонограф. Ойнатқыш
Сабақтың мақсаты: Компьютерге дыбыс жазуды, оны пайдалануды үйрене отырып, өз алған білімдерін өмірде қолдана алу.
Күтілетін нәтиже;
- Микрофонды, құлаққапты қосуды
- дыбыс жазу программасында дыбыс жазуды пайдалана алады.
- мәтіндік құжатқа дыбыс орнатуды меңгере алады.
- Бірлесіп жұмыс істей отырып, пікірлерін ортаға салады.
- Диалогтік оқыту арқылы логикалық ойлауы дамиды
Қолданылатын модульдер;
- Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
- Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
- Оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау
- Оқыту мен оқуда АКт пайдалану
Әдіс-тәсілдер: «Ыстық алақан», «Серпілген сауал», «Венн диаграммасы», «Адасқан әріптер», «Сегіту сәті», «Конверт сұрақ», «Рефлексия»
Мұғалімнің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Кіріспе
«Ыстық алақан»
Мақсаты: тұлға аралық қарым - қатынас орнату.
Топқа бөліну
«Кофеттер» арқылы оқушыларды екі топқа бөлу. Топқа ат қою және топ басшыларын сайлауын ұсынамын.
Алтын ережені еске түсіру
Шаттық шеңберге тұрып, оқушылар бір- біріне жылы лебіз айтып бір-бірінің қолдарынан ұстауын сұраймын.
Оқушылардың топқа орналасуын қадағалап отырады.
.
Алтын ережені еске түсіремін
Ыстық алақан жылуын сезінеді, достық қарым -қатынасты байқайды.
Оқушылар таңдаған конфеттері бойынша топқа блөініп отырады. Топқа ат қояды. Топ басшысын сайлайды.
Кезекпен кезек алтын ереженің бөлімдерін айтып шығады.
Ауызша мадақтау
« Жарайсыңдар!»
«Тамаша»
«Өте жақсы»
Кәмпиттер.
Алтын ереже
Таныстырылым
Тұсаукесер
«Серпілген доп» әдісі
Мақсаты:
Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу.
Сұрақ- жауап
Блокнот қолданбасының атқаратын қызметі қандай?
Блокнот қолданбасын қалай іске қосамыз?
Блокнот қолданбасында қаріп пішінін, өлшемін, түрін. әлпетін қалай
өзгертеміз?
Блокнот қолданбасында құжаттарды сақтау, ашу әрекеттері қалай
орындалады?
Калкультор қолданбасының атқаратын қызметі қандай?
Калькулятордың қандай түрлері бар?
Смайлик
Доп
Негізгі бөлім
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру
Қызығушылықты ояту
«Венн диаграммасы» әдісі
Мақсаты: тақырыптық -мазмұндық талдау жасау
«Адасқан әріптер»
Мақсаты: сыни ойлану
Практикалық тапсырма
Сергіту сәті: «Қара жорға»
Мақсаты: ойларын және дене шүшелерін сергіту
Сабақтың тақырыбын дәптерлеріне жазуды ұсынамын.
Оқушыларға экранда қандай фотобейнені көріп тұрғандарын айтып, мазмұнын ашу.
Лазерлік Әмбебап
Постерге жазып қорғауды ұсынамын
1 топ
There ENTER
Detele DELETE
Atl ALT
Cltr CTRL
BCKAPSACE BACKSPACE
2 топ
TBA TAB
SIFHT SHIFT
INESRT INSERT
DEN END
CPALSOCK CAPSLOSK
Әріптерді орнына қоюларын сұраймын.
- Дыбыс жазу программасын іске қосыңдар. Дыбыс қаттылығы индикаторында микрофонның дыбыс қаттылығының деңгейі көрінуі керек.
- Жазуды бастау батырмасын басыңдар. «Мен дыбыспен жұмыс істеуді үйренудемін» деген сөздерді жазыңдар.
- Жазуды тоқтату батырмасын шертіңдер. Сақтау терезесіндегі файлдың тұрпатына назар аударыңдар.
- Файлды сақтаудан бас тартыңдар. Программаның терезесінде жазуды жаңарту батырмасы пайда болады.
- «Микрофон үздік жұмыс істеп тұр» деген сөздерді қосып жазыңдар.
- Программаны жабыңдар. Файлды сақтағыларың келе ме деген сұрақ пайда болады. Дыбысты өз бумаларыңда сынау деген атаумен сақтаңдар.
Ортаға шығып сергіту сәтін орындауды ұсынамын
Оқушылар дәптерлеріне сабақтың тақырыбын жазады.
Фотобейненің мазмұнын ашып, мазмұны жайлы ойларын ортаға салу.
Салыстыру арқылы Венн диаграммасына түсіру.
Адасқан әріптерді орнына орналастырып тақтаға жазу.
Тәжірибелік жұмысты компьютерде орындайды
«Қара жорға» биінің қимылдарын жасау
«Тамаша»
Бірін-бірі бағалау
«Басбармақ»
«Жарайсыңдар»
Дәптер
Слайд
Постер, маркер
Белсенді тақта, қалам
Компьютер
«Қара жорға» әні
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz