Күнделікке жазу

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақтың тақырыбы: Дыбыстық ақпаратты өңдеу. Фонограф. Ойнатқыш

Сабақтың мақсаты: Компьютерге дыбыс жазуды, оны пайдалануды үйрене отырып, өз алған білімдерін өмірде қолдана алу.

Күтілетін нәтиже;

  • Микрофонды, құлаққапты қосуды
  • дыбыс жазу программасында дыбыс жазуды пайдалана алады.
  • мәтіндік құжатқа дыбыс орнатуды меңгере алады.
  • Бірлесіп жұмыс істей отырып, пікірлерін ортаға салады.
  • Диалогтік оқыту арқылы логикалық ойлауы дамиды

Қолданылатын модульдер;

  • Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
  • Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
  • Оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау
  • Оқыту мен оқуда АКт пайдалану

Әдіс-тәсілдер: «Ыстық алақан», «Серпілген сауал», «Венн диаграммасы», «Адасқан әріптер», «Сегіту сәті», «Конверт сұрақ», «Рефлексия»

Сабақ уақыты
Кезең, оның мазмұны

Мұғалімнің

іс-әрекеті

Оқушының

іс-әрекеті

Оқыту үшін бағалау, оқу үшін бағалау
Ресурстар
Сабақ уақыты: 5 мин
Кезең, оның мазмұны:

Кіріспе

«Ыстық алақан»

Мақсаты: тұлға аралық қарым - қатынас орнату.

Топқа бөліну

«Кофеттер» арқылы оқушыларды екі топқа бөлу. Топқа ат қою және топ басшыларын сайлауын ұсынамын.

Алтын ережені еске түсіру

Мұғалімніңіс-әрекеті:

Шаттық шеңберге тұрып, оқушылар бір- біріне жылы лебіз айтып бір-бірінің қолдарынан ұстауын сұраймын.

Оқушылардың топқа орналасуын қадағалап отырады.

.

Алтын ережені еске түсіремін

Оқушыныңіс-әрекеті:

Ыстық алақан жылуын сезінеді, достық қарым -қатынасты байқайды.

Оқушылар таңдаған конфеттері бойынша топқа блөініп отырады. Топқа ат қояды. Топ басшысын сайлайды.

Кезекпен кезек алтын ереженің бөлімдерін айтып шығады.

Оқыту үшін бағалау, оқу үшін бағалау:

Ауызша мадақтау

« Жарайсыңдар!»

«Тамаша»

«Өте жақсы»

Ресурстар:

Кәмпиттер.

Алтын ереже

Таныстырылым

Сабақ уақыты: 10 мин
Кезең, оның мазмұны:

Тұсаукесер

«Серпілген доп» әдісі

Мақсаты:

Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу.

Мұғалімніңіс-әрекеті:

Сұрақ- жауап

Блокнот қолданбасының атқаратын қызметі қандай?

Блокнот қолданбасын қалай іске қосамыз?

Блокнот қолданбасында қаріп пішінін, өлшемін, түрін. әлпетін қалай
өзгертеміз?

Блокнот қолданбасында құжаттарды сақтау, ашу әрекеттері қалай
орындалады?

Калкультор қолданбасының атқаратын қызметі қандай?

Калькулятордың қандай түрлері бар?

Оқушыныңіс-әрекеті: Алған білімдерін ортаға салып талқылау.
Оқыту үшін бағалау, оқу үшін бағалау: Смайлик арқылы бағалау
Ресурстар:

Смайлик

Доп

Сабақ уақыты: 20 мин
Кезең, оның мазмұны:

Негізгі бөлім

Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру

Қызығушылықты ояту

«Венн диаграммасы» әдісі

Мақсаты: тақырыптық -мазмұндық талдау жасау

«Адасқан әріптер»

Мақсаты: сыни ойлану

Практикалық тапсырма

Сергіту сәті: «Қара жорға»

Мақсаты: ойларын және дене шүшелерін сергіту

Мұғалімніңіс-әрекеті:

Сабақтың тақырыбын дәптерлеріне жазуды ұсынамын.

Оқушыларға экранда қандай фотобейнені көріп тұрғандарын айтып, мазмұнын ашу.

Лазерлік Әмбебап

Постерге жазып қорғауды ұсынамын

1 топ

There ENTER

Detele DELETE

Atl ALT

Cltr CTRL

BCKAPSACE BACKSPACE

2 топ

TBA TAB

SIFHT SHIFT

INESRT INSERT

DEN END

CPALSOCK CAPSLOSK

Әріптерді орнына қоюларын сұраймын.

  1. Дыбыс жазу программасын іске қосыңдар. Дыбыс қаттылығы индикаторында микрофонның дыбыс қаттылығының деңгейі көрінуі керек.
  2. Жазуды бастау батырмасын басыңдар. «Мен дыбыспен жұмыс істеуді үйренудемін» деген сөздерді жазыңдар.
  3. Жазуды тоқтату батырмасын шертіңдер. Сақтау терезесіндегі файлдың тұрпатына назар аударыңдар.
  4. Файлды сақтаудан бас тартыңдар. Программаның терезесінде жазуды жаңарту батырмасы пайда болады.
  5. «Микрофон үздік жұмыс істеп тұр» деген сөздерді қосып жазыңдар.
  6. Программаны жабыңдар. Файлды сақтағыларың келе ме деген сұрақ пайда болады. Дыбысты өз бумаларыңда сынау деген атаумен сақтаңдар.

Ортаға шығып сергіту сәтін орындауды ұсынамын

Оқушыныңіс-әрекеті:

Оқушылар дәптерлеріне сабақтың тақырыбын жазады.

Фотобейненің мазмұнын ашып, мазмұны жайлы ойларын ортаға салу.

Салыстыру арқылы Венн диаграммасына түсіру.

Адасқан әріптерді орнына орналастырып тақтаға жазу.

Тәжірибелік жұмысты компьютерде орындайды

«Қара жорға» биінің қимылдарын жасау

Оқыту үшін бағалау, оқу үшін бағалау:

«Тамаша»

Бірін-бірі бағалау

«Басбармақ»

«Жарайсыңдар»

Ресурстар:

Дәптер

Слайд

Постер, маркер

Белсенді тақта, қалам

Компьютер

«Қара жорға» әні

Сабақ уақыты: 10 мин
Кезең, оның мазмұны:

Ұқсас жұмыстар
Тақырып - Кестелер. Кестелерді құру
Тұйық етістік
Фотоэффект
Қожа ахмет иассауи "диуани хикмет" 9-сынып
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап бер
Паскаль тіліндегі басқару операторлары.9 сынып
"у" дыбысын қайталау қазақ тілі 2-сынып
Ұлы Жібек жолының тармақтары
Ұлы Жібек жолының қалыптасуы және тарихи маңызы
Киім дүкенінде
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz