Сөздер жазылған парақшалар

Пән : Қазақ тілі

Сынып: 6 сынып

Сабақтың тақырыбы: Еліктеу сөз және оның түрлері

Сабақтың мақсаты: Еліктеу сөздің түрлерін түсіндіре отырып, еліктеуіш сөздер мен бейнелеуіш сөздерді бір-бірінен ажырата білуге үйрету, оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін арттыру.

Күтілетін нәтиже: Еліктеу сөздің түрлерін түсінеді, еліктеуіш сөздер мен бейнелеуіш сөздерді бір-бірінен ажырата алады, оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау қабілеттері артады.

Кіріктірілген модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, с ын тұрғысынан ойлау, оқушылардың жас ерекшеліктері, талантты және дарынды оқушылармен жұмыс, ақпараттық- коммуникациялық технология, оқытуды басқару және көшбасшылық, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

Табыс критерийлері: 1. Еліктеу сөздер туралы толық білемін.
2. Еліктеу сөздердің басқа сөз таптарынан ерекшеліктерін білемін.
3. Еліктеу сөздердің түрлерін ажыратып, мысал арқылы дәлелдей аламын.

Деректер: тақта, стикерлер, плакат, маркерлер, бағдаршам түстері, интербелсенді тақта.

Әдіс тәсілдер: «Кім жылдам?», Венн диаграммасы, жұмбақтар әлемі, терме диктант

Сабақ кезеңдері
Уақыт
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Деректер
Сабақ кезеңдері: Ұйымдас-тыру кезеңі
Уақыт: 3мин
Тапсырма:

Топқа бөлу.

Кәмпит арқылы топқа бөлу

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушылармен сәлемдесемін. Түгелдеп, назарын сабаққа аударамын. Топқа бөлу үшін қазақтың конаққа бару салтын түсіндіре отырып, кәмпиттерді таратамын.

Топ ережесін еске түсіремін.

Оқушылардың іс-әрекеті:

Оқушылар сәлемдеседі.

Кәмпиттерді алып, алған кәмпитінің атына қарай топтасады.

Топ ережесін еске түсіреді.

Деректер: кәмпиттер
Сабақ кезеңдері: 3мин
Уақыт: Үй тапсырмасын тексеру
Тапсырма: Үйге берілген жаттығуды интербелсенді тақтада дұрыс нұсқасын көрсету арқылы тексеремін.
Мұғалімнің іс-әрекеті: Интербелсенді тақтада көрсетілген үй тапсырмасының дұрыс нұсқасымен тексеріп шығады.
Оқушылардың іс-әрекеті: Интербелсенді тақта, дәптер
Сабақ кезеңдері: Тұсауке-сер
Уақыт: 2мин
Тапсырма: «Кім жылдам?»
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Берілген сөздер жиынтығынан жаңа сөз шығару қажет. Ол үшін әр сөздің екінші әріптерінен сөз жасау керек, соны кім тез тауып береді.

Жаңа сабақтың тақырыбы шығады.

Оқушылардың іс-әрекеті: Берілген сөздер жиынтығынан жаңа сөз шығарады. Ол үшін әр сөздің екінші әріпттерінен сөз жасайды.
Деректер: Интербелсенді тақта
Сабақ кезеңдері: Мағынаны тану
Уақыт: 7мин
Тапсырма: Венн диаграммасы
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Еліктеу сөз және оның түрлері туралы ақпарат жазылған парақша таратамын.

Венн диаграммасын орындалуын түсіндіремін.

Оқушылардың іс-әрекеті:

Оқушылар парақшадағы ақпаратты оқып, талдайды.

Жаңа тақырып бойынша алған ақпаратты қорытындылай отырып, венн диаграммасын толтырады.

Деректер: Плакат, ақпарат жазылған парақша, маркер
Сабақ кезеңдері: 2 мин
Уақыт: 330-жаттығу
Тапсырма: Оқулықтағы жаттығуды ауызша орындатамын.
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқулықтағы жаттығуды ауызша орындайды.
Оқушылардың іс-әрекеті: оқулық
Сабақ кезеңдері: 5 мин
Уақыт: 331-жаттығу
Тапсырма: Берілген жаттығуды үш топқа бөліп, дәптерге орындатамын.
Мұғалімнің іс-әрекеті: Берілген жаттығуды үш топқа бөлініп, дәптерге орындайды.
Оқушылардың іс-әрекеті: Интербелсенді тақта, діптер, оқулық
Сабақ кезеңдері: Сергіту сәті
Уақыт: 4 мин
Тапсырма: Сөз жасыру ойыны
Мұғалімнің іс-әрекеті: Күлкінің түрлері жазылған еліктеу сөздерін жасыруға тапсырамын.
Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылар шыққан оқушыға күлкінің түрі жазылған парақшадағы сөзді қимылмен жасырады.
Деректер: Сөздер жазылған парақшалар
Сабақ кезеңдері:
Уақыт: 7 мин
Тапсырма: Жұмбақтар әлемі
Мұғалімнің іс-әрекеті: Интербелсенді тақта арқылы жұмбақтар жасырамын
Оқушылардың іс-әрекеті: Топпен бірлесе отырып, жұмбақтың шешімін табады.
Деректер: Интербелсенді тақта,
Сабақ кезеңдері:
Уақыт: 5 мин
Тапсырма: Терме диктант
Мұғалімнің іс-әрекеті: Үш топқа еліктеу сөз, еліктеуіш, бейнелеуіш сөздерді теріп жазуды тапсырамын.
Оқушылардың іс-әрекеті: Әр топ өздеріне берілген еліктеу сөздің түрін теріп жазады.
Деректер: Интербелсенді тақта, дәптер
Сабақ кезеңдері: Рефлек-сиялық кезең
Уақыт: 3 мин
Тапсырма: Бағалау
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушыларды жинаған фишкаларына қарай бағайлаймын.
Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылар жинаған фишкаларын санайды.
Деректер: фишкалар
Сабақ кезеңдері: 2 мин
Уақыт: Үй тапсырмасы
Тапсырма: 333-жаттығу. Тапсырмасын түсіндіріп өтемін.
Мұғалімнің іс-әрекеті: Күнделікке жазып алады.
Оқушылардың іс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері: 1 мин
Уақыт:

Стикерлер таратылады.

1. Бүгін мен не үйрендім?

2. Сабақтан алған әсерім?

3. Бүгінгі көңіл-күйім?

Тапсырма: Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну
Мұғалімнің іс-әрекеті: Ұсынылған стикерді толтыру
Оқушылардың іс-әрекеті: стикер
Сабақ кезеңдері: Қорытын-ды
Уақыт: 1 мин
Тапсырма: Сабақты аяқтау
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушыларға жақсы тілек тілей отырып, сабақты аяқтаймын.
Оқушылардың іс-әрекеті:
Деректер:

Ұқсас жұмыстар
Интерактивті әдіс
Мейірімділік-асыл қасиет. мейірімділік , қайырымдылық құндылықтары туралы
Мамандықтар сабақтың тақырыбын табу
С дыбысы мен әрпі туралы
Біріккен сөздің емлесі
Жылқы. ана тілі, 1 сынып
Сөйлем жайлы
Қаныш сәтбаев
А.құнанбайұлы. қыс. 5-сынып
Т т дыбысы және әрпі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz