Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушылардың ойларын тыңдау
Подстепный қазақ жалпы орта білім беретін мектебі
Қалай оқу керектігін үйрену.
Өткізген: Биология пәнінің мұғалімі
Г.А.Карманова
.
Орал 2014 жыл
Коучинг сабағының тақырыбы
Қалай оқу керектігін үйрену.
Жалпы мақсаты
* Оқыту мен оқуды метатаным арқылы
анықтауға үйрету, метасананы оқыту
жолдары туралы түсініктерін
қалыптастыру.
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері
* Мұғалімдер оқушылардың сын тұрғысынан сөйлеу, жады, шығармашылық және метасана үдерістерін ескеріп оқытуды үйренеді..
Сабақта туындаған негізгі идеялар
. Оқушылардың оқыту мен оқудағы метатанын анықтап, түрлі жағдаяттардан шығуға үйрнеді.
Тапсырмалар.
Сергіту сәті <>
* М.Мақатаевтың <<Ана>>, <<Туған жер>>, <<Бақыт>>, <<Махаббат>> өлеңдерінен үзінді арқылы топтастыру.
* Қалай оқу керектігі жөнінде презентация
* Бейнежазба <<Ох, и нелегко!>>
* Оқушылардың ойларын тыңдау.
* Слайдтан сурет көрсетіп, сұрақ қойылады:
Мына суретке мұқият қарап алыңыздар, содан соң өз ассоциацияларыңызда қағазға түсіріңіздер.
(әр оқушының суретті түрліше қабылдауы - танымының түрлі деңгейін көрсетеді
постер дайындау.)
Рөлдік ойын:
1топ : 5 жасар баланың танымымымен қабылдаңыз
2 топ: 10 жасар баланың танымымен қабылдаңыз
3 топ: 20 жасар жігіттің танымымен қабылдаңыз
4 топ; 40 жасар ер адамның танымымен
қабылдаңыз.
Рефлексия.
<<Менің бүгінгі сабақтан алған әсерім.>>Эссе жазу.
Қалай оқу керектігін үйрену.
Өткізген: Биология пәнінің мұғалімі
Г.А.Карманова
.
Орал 2014 жыл
Коучинг сабағының тақырыбы
Қалай оқу керектігін үйрену.
Жалпы мақсаты
* Оқыту мен оқуды метатаным арқылы
анықтауға үйрету, метасананы оқыту
жолдары туралы түсініктерін
қалыптастыру.
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері
* Мұғалімдер оқушылардың сын тұрғысынан сөйлеу, жады, шығармашылық және метасана үдерістерін ескеріп оқытуды үйренеді..
Сабақта туындаған негізгі идеялар
. Оқушылардың оқыту мен оқудағы метатанын анықтап, түрлі жағдаяттардан шығуға үйрнеді.
Тапсырмалар.
Сергіту сәті <
* М.Мақатаевтың <<Ана>>, <<Туған жер>>, <<Бақыт>>, <<Махаббат>> өлеңдерінен үзінді арқылы топтастыру.
* Қалай оқу керектігі жөнінде презентация
* Бейнежазба <<Ох, и нелегко!>>
* Оқушылардың ойларын тыңдау.
* Слайдтан сурет көрсетіп, сұрақ қойылады:
Мына суретке мұқият қарап алыңыздар, содан соң өз ассоциацияларыңызда қағазға түсіріңіздер.
(әр оқушының суретті түрліше қабылдауы - танымының түрлі деңгейін көрсетеді
постер дайындау.)
Рөлдік ойын:
1топ : 5 жасар баланың танымымымен қабылдаңыз
2 топ: 10 жасар баланың танымымен қабылдаңыз
3 топ: 20 жасар жігіттің танымымен қабылдаңыз
4 топ; 40 жасар ер адамның танымымен
қабылдаңыз.
Рефлексия.
<<Менің бүгінгі сабақтан алған әсерім.>>Эссе жазу.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz