Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Формулалар талданып болғаннан кейін, топты критериалды бағалау
Сабақтың аты: Қайталау сабағы
Жалпы мақсаты: Жылу құбылыстары бөлімін қайталау арқылы оқушылардың есте сақтау және
сөйлеу қабілетін дамыту. Топ бойынша критериалды бағалау арқылы үлгерімі
нашар оқушылардың топта белсенділігін арттыру
Күтілетін нәтиже: 1. Ішкі энергия және заттың агрегаттық күйлерінің өзгеруі туралы біледі.
2. Алған білімдерін тапсырмалар орындауда қолдана алады.
3. Үлгерімі нашар оқушылардың топта белсенділігі артады.
Негізгі идеялар: Ішкі энегия. Дененің ішкі энергиясын өзгерту тәсілдері. Жылу берілудің түрлері.
Механикалық және жылу процестеріндегі энергияның айналу және сақталу
заңы. Заттың агрегаттық күйлерінің өзгеруі. Ауаның ылғалдылығы .
Термодинамиканың 1-ші заңы. Жылу процестерінің қайтымсыздығы.
Дереккөздер:Физика 8 сынып авторы: Б.М. Дүйсембаев, Г.З.Байжасарова, А.А. Медетбекова;
Талапкер 2015,2016ж ; Әдістемелік нұсқау 8 сыныпқа арналған; Мұғалімдерге
арналған нұсқаулық <<Назарбаев зияткерлік мектептері>> ДББҰ .
Ресурстар: 1. Есептер жазылған , суреттер көшірілген жәнеформулалар жазылған А-4 ақ
қағаздар,фломастерлер, стикерлер.
2. Интерактивті тақта <<видеоролик>> , слайдтар.
Сабақ барысы:
I. Үй тапсырмасын тексеру . §27, 28. Миға шабуыл (Ашық - жабық сұрақтар)
II. Жылу құбылыстары тақырыбын қайталау
Түстер арқылы 3 топқа бөлу.
1. Формулалар сыры (әр топқа формулалар беріп, осы формулалар бойынша сөйлеу)
Формулалар талданып болғаннан кейін, топты критериалды бағалау.
2. Есептер шығарайық .( Айтылым дағдысын қалыптастыру ). Әр топқа есептер беріп, шығарған есептерін талдау.
Есептер шығарып, талдап болғаннан кейін , топты критериалды бағалау.
3. Суреттер сөйлейді.( Айтылым дағдысын қалыптастыру ).Әр топқа екеуден өткен тақырыптар бойынша суреттер беріп, осы суреттер бойынша сөйлеу.
Осы суреттерді талдап болғаннан кейін, топты критериалды бағалау
4. Электронды оқулық бойынша түсіндірмені тыңдай отырып , түсінген тақырыбын қайта түсіндіре алуы. (Тыңдалым дағдысын қалыптастыру)
Осы тапсырманы орындап болғаннан кейін, топты критериалды бағалау.
I. Сабақты қорытындылау . Әр топтың жинаған ұпайын хабарлау.
II. Кері байланыс: Қандай тапсырмалар саған қиын болды? Оқушылар стикелер арқылы өз ойларын білдіреді.
III. Үй тапсырмасы: Қайталау (Жылу құбылыстары бөлімі)
Жалпы мақсаты: Жылу құбылыстары бөлімін қайталау арқылы оқушылардың есте сақтау және
сөйлеу қабілетін дамыту. Топ бойынша критериалды бағалау арқылы үлгерімі
нашар оқушылардың топта белсенділігін арттыру
Күтілетін нәтиже: 1. Ішкі энергия және заттың агрегаттық күйлерінің өзгеруі туралы біледі.
2. Алған білімдерін тапсырмалар орындауда қолдана алады.
3. Үлгерімі нашар оқушылардың топта белсенділігі артады.
Негізгі идеялар: Ішкі энегия. Дененің ішкі энергиясын өзгерту тәсілдері. Жылу берілудің түрлері.
Механикалық және жылу процестеріндегі энергияның айналу және сақталу
заңы. Заттың агрегаттық күйлерінің өзгеруі. Ауаның ылғалдылығы .
Термодинамиканың 1-ші заңы. Жылу процестерінің қайтымсыздығы.
Дереккөздер:Физика 8 сынып авторы: Б.М. Дүйсембаев, Г.З.Байжасарова, А.А. Медетбекова;
Талапкер 2015,2016ж ; Әдістемелік нұсқау 8 сыныпқа арналған; Мұғалімдерге
арналған нұсқаулық <<Назарбаев зияткерлік мектептері>> ДББҰ .
Ресурстар: 1. Есептер жазылған , суреттер көшірілген жәнеформулалар жазылған А-4 ақ
қағаздар,фломастерлер, стикерлер.
2. Интерактивті тақта <<видеоролик>> , слайдтар.
Сабақ барысы:
I. Үй тапсырмасын тексеру . §27, 28. Миға шабуыл (Ашық - жабық сұрақтар)
II. Жылу құбылыстары тақырыбын қайталау
Түстер арқылы 3 топқа бөлу.
1. Формулалар сыры (әр топқа формулалар беріп, осы формулалар бойынша сөйлеу)
Формулалар талданып болғаннан кейін, топты критериалды бағалау.
2. Есептер шығарайық .( Айтылым дағдысын қалыптастыру ). Әр топқа есептер беріп, шығарған есептерін талдау.
Есептер шығарып, талдап болғаннан кейін , топты критериалды бағалау.
3. Суреттер сөйлейді.( Айтылым дағдысын қалыптастыру ).Әр топқа екеуден өткен тақырыптар бойынша суреттер беріп, осы суреттер бойынша сөйлеу.
Осы суреттерді талдап болғаннан кейін, топты критериалды бағалау
4. Электронды оқулық бойынша түсіндірмені тыңдай отырып , түсінген тақырыбын қайта түсіндіре алуы. (Тыңдалым дағдысын қалыптастыру)
Осы тапсырманы орындап болғаннан кейін, топты критериалды бағалау.
I. Сабақты қорытындылау . Әр топтың жинаған ұпайын хабарлау.
II. Кері байланыс: Қандай тапсырмалар саған қиын болды? Оқушылар стикелер арқылы өз ойларын білдіреді.
III. Үй тапсырмасы: Қайталау (Жылу құбылыстары бөлімі)
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz