Топ мүшелері

«Құрық селосының № 6 орта мектебі»
мемлекеттік мекемесі
Жаратылыстану пәндері мұғалімдерінің олимпиадасы
АШЫҚ САБАҚ
Тақырыбы: «Қазақстанның негізгі экологиялық проблемалары»
Өткізген: география пәнінің мұғалімі
Сдыкова Жадыра Алдамжаровна
2013-2014 оқу жылы
Күні: 5. 05. 2014
Сыныбы: 8
- Топпен бірігіп жұмыс жасайды;
- Мәтін мазмұнын өздері меңгереді;
- Кескін картамен жұмыс жасайды;
- Өз ойларын еркін жеткізеді;
- АКТ-ны тиімді пайдаланады
Білу
2 минут
2 минут
7 минут
Ұйымдастыру
«Шаттық шеңбері»
Топқа бөлу
4 суреттің қиындылары беріледі. Суретті біріктіру арқылы топқа бөлінуді және араларынан топ басшысын сайлауды ұсынады.
Өткенді еске түсіру
«Ортада қаламсап» стратегиясы
Мұғалім әр топ мүшелеріне қаламдарын ортаға қоюын сұрайды. Мұғалім таңдаған қалам иесі сұраққа жауап береді. Жауап бере алмаса топ мүшелері көмектеседі
- Табиғат ресурстарына нелер жатады?
- Табиғат ресурстары нещеге бөлінеді?
- Өз өлкеңде қандай табиғат қорлары бар және олар қалай пайдаланылады?
- Табиғат ресурстарын тиімді пайдалануға қандай үлес қоса алар едің?
Жаңа тақырыпқа шығу
«Қазақстанның негізгі экологиялық проблемалары»
Оқушылар шеңбер жасап, өздерінің есімдерінің бас әрпінен басталатын сын есіммен тіркестіріп айтады
Оқушылар сурет қиындыларын біріктіріп, топқа бөлінеді . Топ басшысын сайлайды
Оқушылар қаламдарын ортаға қояды. Мұғалім қай оқушының қаламын таңдаса, сол сұраққа жауап береді.
Дәптерлерін ашып, тақырыпты жазады
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Түсіну
2 минут
3 минут
10 минут
Электронды оқулық
«Өзара оқыту» стратегиясы
Мұғалім төрт топқа мәтінді бөліп береді. Мазмұнын түсінген соң өзара бір-біріне айтып талқыға салады
Постер қорғау
Берілген мәтін бойынша постер салып, қорғауды тапсырады
Оқушылар электорнды оқулыққа назар салады, тыңдайды
Оқушылар берілген мәтінді оқып шығып, топ ішінде талқыға салады. Өзара біріне-бірі түсіндіреді
Оқушылар мәтін бойынша өз ойларын постерге түсіріп, қорғайды.
Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Қолдану
3 минут
Кескін картамен жұмыс
Ең ауыр жағдайда тұрған қалаларды кескін картаға түсіреді.
Талдау
6 минут
Бейнеролик
«Қазақстанның тұрмыстық қалдықтармен ластануы»
Мұғалім оқушыларға осы бейнероликті талқылауды ұсынады
Жинақтау
2 минут
Рефлексия
3 минут
«Екі жұлдыз, бір тілек»
Мұғалім оқушыларға стикерлер арқылы 2 үсыныс, бір тілек жазуын сұрайды
Бағалау
3 минут
Үйге тапсырма
2 минут
Мұғалім сабақты қорытындылап, үйге тапсырма береді
§51 (оқу), өз елді мекеніңнің негізгі экологиялық проблемалары туралы эссе жазу
Бағалау парақшасы
Толық жауап 5 ұпай
Бағалау парақшасы
Толық жауап 5 ұпай
Бағалау парақшасы
Толық жауап 5 ұпай
Бағалау парақшасы
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz