Топ мүшелері

«Құрық селосының № 6 орта мектебі»

мемлекеттік мекемесі

Жаратылыстану пәндері мұғалімдерінің олимпиадасы

АШЫҚ САБАҚ

Тақырыбы: «Қазақстанның негізгі экологиялық проблемалары»

Өткізген: география пәнінің мұғалімі

Сдыкова Жадыра Алдамжаровна

2013-2014 оқу жылы

Күні: 5. 05. 2014

Сыныбы: 8

Пәні: Қазақстанның физикалық географиясы
Пәні: Қазақстанның физикалық географиясы: Сабақ тақырыбы:
Қазақстанның негізгі экологиялық проблемалары
Пәні: Қазақстанның физикалық географиясы: Сілтеме
Білім стандарты, география пәнінің Бағдарламасы, орта мерзімді жоспар
Пәні: Қазақстанның физикалық географиясы: Сабақтың мақсаты:
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер модулін пайдалана отырып, Қазақстанның негізгі экологиялық проблемалары туралы білім алады
Пәні: Қазақстанның физикалық географиясы: Күтілетін нәтиже
  • Топпен бірігіп жұмыс жасайды;
  • Мәтін мазмұнын өздері меңгереді;
  • Кескін картамен жұмыс жасайды;
  • Өз ойларын еркін жеткізеді;
  • АКТ-ны тиімді пайдаланады
Пәні: Қазақстанның физикалық географиясы: Тапсырмалар
«Ортада қаламсап», «өзара оқыту» стратегиясы, сәйкестендіру кестесі
Пәні: Қазақстанның физикалық географиясы: Келесі тапсырма
§51 (оқу), өз елді мекеніңнің негізгі экологиялық проблемалары туралы эссе жазу
Пәні: Қазақстанның физикалық географиясы: Дереккөздер
Қазақстанның физикалық географиясы 8-сынып, атлас, электорнды оқулық Мазбаев О. Қ. https://www. youtube. com/watch?v=m8U8d3bJIFU
Пәні: Қазақстанның физикалық географиясы: Бағалау
Критериалды бағалау
Дағдылар
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Әдіс-тәсілдер
Дағдылар:

Білу

2 минут

2 минут

7 минут

Мұғалім іс-әрекеті:

Ұйымдастыру

«Шаттық шеңбері»

Топқа бөлу

4 суреттің қиындылары беріледі. Суретті біріктіру арқылы топқа бөлінуді және араларынан топ басшысын сайлауды ұсынады.

Өткенді еске түсіру

«Ортада қаламсап» стратегиясы

Мұғалім әр топ мүшелеріне қаламдарын ортаға қоюын сұрайды. Мұғалім таңдаған қалам иесі сұраққа жауап береді. Жауап бере алмаса топ мүшелері көмектеседі

  1. Табиғат ресурстарына нелер жатады?
  2. Табиғат ресурстары нещеге бөлінеді?
  3. Өз өлкеңде қандай табиғат қорлары бар және олар қалай пайдаланылады?
  4. Табиғат ресурстарын тиімді пайдалануға қандай үлес қоса алар едің?

Жаңа тақырыпқа шығу

«Қазақстанның негізгі экологиялық проблемалары»

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар шеңбер жасап, өздерінің есімдерінің бас әрпінен басталатын сын есіммен тіркестіріп айтады

Оқушылар сурет қиындыларын біріктіріп, топқа бөлінеді . Топ басшысын сайлайды

Оқушылар қаламдарын ортаға қояды. Мұғалім қай оқушының қаламын таңдаса, сол сұраққа жауап береді.

Дәптерлерін ашып, тақырыпты жазады

Әдіс-тәсілдер:

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

Дағдылар:

Түсіну

2 минут

3 минут

10 минут

Мұғалім іс-әрекеті:

Электронды оқулық

«Өзара оқыту» стратегиясы

Мұғалім төрт топқа мәтінді бөліп береді. Мазмұнын түсінген соң өзара бір-біріне айтып талқыға салады

Постер қорғау

Берілген мәтін бойынша постер салып, қорғауды тапсырады

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар электорнды оқулыққа назар салады, тыңдайды

Оқушылар берілген мәтінді оқып шығып, топ ішінде талқыға салады. Өзара біріне-бірі түсіндіреді

Оқушылар мәтін бойынша өз ойларын постерге түсіріп, қорғайды.

Әдіс-тәсілдер:

Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

Дағдылар:

Қолдану

3 минут

Мұғалім іс-әрекеті:

Кескін картамен жұмыс

Ең ауыр жағдайда тұрған қалаларды кескін картаға түсіреді.

Оқушының іс-әрекеті: Кескін картаға Тараз, Теміртау, Алматы, Шымкент, Балқаш, Риддер, Өскемен, Хромтау, Екібастұз, Қарағанды қалаларын түсіреді
Әдіс-тәсілдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Дағдылар:

Талдау

6 минут

Мұғалім іс-әрекеті:

Бейнеролик

«Қазақстанның тұрмыстық қалдықтармен ластануы»

Мұғалім оқушыларға осы бейнероликті талқылауды ұсынады

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар бейнероликке назар аударып, талқылайды
Әдіс-тәсілдер: Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану
Дағдылар:

Жинақтау

2 минут

Мұғалім іс-әрекеті: Электронды оқулықпен жұмыс
Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар су, ауа, топырақ, ядролық жарылыс әсерінің адам ағзасына тигізетін әсері сәйкестік кестесін толтырады.
Әдіс-тәсілдер: Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану
Дағдылар:

Рефлексия

3 минут

Мұғалім іс-әрекеті:

«Екі жұлдыз, бір тілек»

Мұғалім оқушыларға стикерлер арқылы 2 үсыныс, бір тілек жазуын сұрайды

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар стикерлер көмегімен ұсыныс, тілектерін жазады.
Әдіс-тәсілдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Дағдылар:

Бағалау

3 минут

Мұғалім іс-әрекеті: Мұғалім топ басшысына тақтада көрсетілген бағалау шкаласы арқылы қорытынды жасауды ұсынады
Оқушының іс-әрекеті: Топ басшысы топ мүшелерін критерийлерге сүйене отырып бағалайды
Әдіс-тәсілдер: Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Дағдылар:

Үйге тапсырма

2 минут

Мұғалім іс-әрекеті:

Мұғалім сабақты қорытындылап, үйге тапсырма береді

§51 (оқу), өз елді мекеніңнің негізгі экологиялық проблемалары туралы эссе жазу

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар күнделіктеріне баға қойдырып, үй тапсырмасын жазып алады
Әдіс-тәсілдер:

Бағалау парақшасы

Топ мүшелері
«Ортада қаламсап»
Мәтінді меңгеру
Постер салу, қорғау
Кескін картамен жұмыс
Видеоролик талдау
Сәйкестендіру кестесі
қорытынды
Топ мүшелері: 1
«Ортада қаламсап»:
Мәтінді меңгеру:
Постер салу, қорғау:
Кескін картамен жұмыс:
Видеоролик талдау:
Сәйкестендіру кестесі:
қорытынды:
Топ мүшелері: 2
«Ортада қаламсап»:
Мәтінді меңгеру:
Постер салу, қорғау:
Кескін картамен жұмыс:
Видеоролик талдау:
Сәйкестендіру кестесі:
қорытынды:
Топ мүшелері: 3
«Ортада қаламсап»:
Мәтінді меңгеру:
Постер салу, қорғау:
Кескін картамен жұмыс:
Видеоролик талдау:
Сәйкестендіру кестесі:
қорытынды:
Топ мүшелері: 4
«Ортада қаламсап»:
Мәтінді меңгеру:
Постер салу, қорғау:
Кескін картамен жұмыс:
Видеоролик талдау:
Сәйкестендіру кестесі:
қорытынды:
Топ мүшелері: 5
«Ортада қаламсап»:
Мәтінді меңгеру:
Постер салу, қорғау:
Кескін картамен жұмыс:
Видеоролик талдау:
Сәйкестендіру кестесі:
қорытынды:
Топ мүшелері: 6
«Ортада қаламсап»:
Мәтінді меңгеру:
Постер салу, қорғау:
Кескін картамен жұмыс:
Видеоролик талдау:
Сәйкестендіру кестесі:
қорытынды:
Топ мүшелері: 7
«Ортада қаламсап»:
Мәтінді меңгеру:
Постер салу, қорғау:
Кескін картамен жұмыс:
Видеоролик талдау:
Сәйкестендіру кестесі:
қорытынды:

Толық жауап 5 ұпай

Бағалау парақшасы

Топ мүшелері
«Ортада қаламсап»
Мәтінді меңгеру
Постер салу, қорғау
Кескін картамен жұмыс
Видеоролик талдау
Сәйкестендіру кестесі
қорытынды
Топ мүшелері: 1
«Ортада қаламсап»:
Мәтінді меңгеру:
Постер салу, қорғау:
Кескін картамен жұмыс:
Видеоролик талдау:
Сәйкестендіру кестесі:
қорытынды:
Топ мүшелері: 2
«Ортада қаламсап»:
Мәтінді меңгеру:
Постер салу, қорғау:
Кескін картамен жұмыс:
Видеоролик талдау:
Сәйкестендіру кестесі:
қорытынды:
Топ мүшелері: 3
«Ортада қаламсап»:
Мәтінді меңгеру:
Постер салу, қорғау:
Кескін картамен жұмыс:
Видеоролик талдау:
Сәйкестендіру кестесі:
қорытынды:
Топ мүшелері: 4
«Ортада қаламсап»:
Мәтінді меңгеру:
Постер салу, қорғау:
Кескін картамен жұмыс:
Видеоролик талдау:
Сәйкестендіру кестесі:
қорытынды:
Топ мүшелері: 5
«Ортада қаламсап»:
Мәтінді меңгеру:
Постер салу, қорғау:
Кескін картамен жұмыс:
Видеоролик талдау:
Сәйкестендіру кестесі:
қорытынды:
Топ мүшелері: 6
«Ортада қаламсап»:
Мәтінді меңгеру:
Постер салу, қорғау:
Кескін картамен жұмыс:
Видеоролик талдау:
Сәйкестендіру кестесі:
қорытынды:
Топ мүшелері: 7
«Ортада қаламсап»:
Мәтінді меңгеру:
Постер салу, қорғау:
Кескін картамен жұмыс:
Видеоролик талдау:
Сәйкестендіру кестесі:
қорытынды:

Толық жауап 5 ұпай

Бағалау парақшасы

Топ мүшелері
«Ортада қаламсап»
Мәтінді меңгеру
Постер салу, қорғау
Кескін картамен жұмыс
Видеоролик талдау
Сәйкестендіру кестесі
қорытынды
Топ мүшелері: 1
«Ортада қаламсап»:
Мәтінді меңгеру:
Постер салу, қорғау:
Кескін картамен жұмыс:
Видеоролик талдау:
Сәйкестендіру кестесі:
қорытынды:
Топ мүшелері: 2
«Ортада қаламсап»:
Мәтінді меңгеру:
Постер салу, қорғау:
Кескін картамен жұмыс:
Видеоролик талдау:
Сәйкестендіру кестесі:
қорытынды:
Топ мүшелері: 3
«Ортада қаламсап»:
Мәтінді меңгеру:
Постер салу, қорғау:
Кескін картамен жұмыс:
Видеоролик талдау:
Сәйкестендіру кестесі:
қорытынды:
Топ мүшелері: 4
«Ортада қаламсап»:
Мәтінді меңгеру:
Постер салу, қорғау:
Кескін картамен жұмыс:
Видеоролик талдау:
Сәйкестендіру кестесі:
қорытынды:
Топ мүшелері: 5
«Ортада қаламсап»:
Мәтінді меңгеру:
Постер салу, қорғау:
Кескін картамен жұмыс:
Видеоролик талдау:
Сәйкестендіру кестесі:
қорытынды:
Топ мүшелері: 6
«Ортада қаламсап»:
Мәтінді меңгеру:
Постер салу, қорғау:
Кескін картамен жұмыс:
Видеоролик талдау:
Сәйкестендіру кестесі:
қорытынды:
Топ мүшелері: 7
«Ортада қаламсап»:
Мәтінді меңгеру:
Постер салу, қорғау:
Кескін картамен жұмыс:
Видеоролик талдау:
Сәйкестендіру кестесі:
қорытынды:

Толық жауап 5 ұпай

Бағалау парақшасы


Ұқсас жұмыстар
Қалай қалыптастырушы бағалау арқылы оқушылардың оқуын жақсартуға ықпал етуге болады
Мен және отбасым
Сөйлемдегі баяндауыштың орнын толықтыруы
Сүйекті балықтардың құрылысы және тіршілік әрекеті. 7 сынып
Адамның дене мүшелері. Дене мүшелері туралы
Көшбасшы жоспары
Сөйлем мүшелері жайлы ақпарат
Тәуекел хан тұсындағы қазақ хандығы
Жүзден жүйрік, мыңнан тұлпар - Дене тәрбиесі
Рационал теңдеулерді шешу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz