Этникалық өзгерістер

№18 орта мектеп
Ашық сабақ
Тақырыбы: Қазақстан аумағына моңғолдардың шапқыншылығы және жаулап алғаннан кейінгі этникалық үдерістер (ХІІІ-ХҮ ғғ. )
Пәні: Қазақстан тарихы
Сыныбы: 10 «Б»
Пән мұғалімі: Малбасова Л. М.
2015-2016 оқу жылы
Моңғол шапқыншылығы туралы білу;
Этникалық өзгерістердің орын алуы туралы мәлімет алу;
ХІҮ-ХҮ ғғ. этникалық дамуы туралы білу;
Моңғол шапқыншылығы туралы біледі;
Этникалық өзгерістердің орын алуы туралы мәлімет алады;
ХІҮ-ХҮ ғғ. этникалық дамуы туралы біледі;
Сабақ кезеңдері
1-кезең: Қызығушылықты ояту:
- ұйымдастыру
- белсенді әрекетке жұмылдырылады;
- ойлау жұмысына ынталандырылады
5 мин
8 мин
5 мин
“Өз жартыңды тап” ойыны.
«Сұрақ қою» стратегиясы
Мәнмәтінде айқындау.
1. Ұйымдастыру
Топқа бөлу: “Өз жартыңды тап” ойыны.
Үй тапсырмасын сұрау арқылы топқа бөлу
Жаңа сабақ. «Болжау» стратегиясы арқылы басталады.
Бейнеролик: «Отырардың опаты»
1. Бұл бейнероликте не туралы айтылған?
2. Бүгінгі тақырып не туралы болмақ?
Жауабы жақындағандарға, дұрыс тапқандарға жетондар беріледі беремін.
(оқушыларға бір рет тақырыпты толықтай оқытамын)
Топ тапсырмалары:
І. Моңғол империясының құрылуы
ІІ. Моңғол шапқыншылығы
ІІІ. Этникалық өзгерістер
ІҮ. ХІҮ-ХҮ ғғ. этникалық дамуы
Оқушылар топқа бөлінеді. Топта өзара әрекет етеді. Бір-бірімен пікір алмасады. Іштерінен көшбасшы шығарады.
Оқушылар жаңа топпен жұмыс істейді.
Оқушылар «ой қозғау» арқылы ойланады.
Әркім өз ойларын айтады.
Сұрақтарға жауап бергенде көшбасшы анықталады?
Болжау жасайды.
Өз жауаптары дұрыстығын салыстырады, көз жеткізеді.
оқушыларға бір рет тақырыпты толықтай оқиды.
Топпен жұмыс: әр топқа тақырып бойынша тапсырмалар бөлініп беріледі.
2-кезең: Мағынаны ажырату:
- оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;
8 мин
7 мин
«Бірге ойланамыз» ойын арқылы оқыту.
«Венн диаграммасы»
«Бірге ойланамыз» постер қорғау
I топ: Моңғол империясының құрылуы
II топ: Моңғол шапқыншылығы
ІІІ топ: Этникалық өзгерістер
ІҮ топ: ХІҮ-ХҮ ғғ. этникалық дамуы
«Венн диаграммасы»
Халықтардың ұлы қоныс аударуы мен моңғол шапқыншылығын салыстыру
көршілеріңіз естімейтіндей етіп, сіздің сұрағыңызға жауапты талқылаңыз.
· мұғаліміңіз 1 - 4 дейін санды таңдайды;
· осы санға сәйкес келетін оқушы жауап береді;
· талқылау және саралау үшін тамаша тәсіл.
Бұл стратегияның мақсаты салыстыру, пайымдау. Екі зат немесе мезгілдің (объектінің) айырмашылығы мен ұқсастығы жазылады.
3-кезең: Ой- толғаныс:
анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді;
синтез, бір-бірімен ой бөліседі.
сабақ қорытындысы
Бекіту: «Эссе» стратегиясы
Моңғол шапқыншылығының зардаптары
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz