Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Этникалық өзгерістер
№18 орта мектеп
Ашық сабақ
Тақырыбы: Қазақстан аумағына моңғолдардың шапқыншылығы және жаулап алғаннан кейінгі этникалық үдерістер (ХІІІ-ХҮ ғғ.)
Пәні: Қазақстан тарихы
Сыныбы: 10 <<Б>>
Пән мұғалімі: Малбасова Л.М.
2015-2016 оқу жылы
Сабақ : 1- сабақ
Сабақ өтілетін уақыт: _________________Орны:
Барлық оқушы саны: Қатысқаны:
Сілтеме
Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық.
Сабақ тақырыбы
Қазақстан аумағына моңғолдардың шапқыншылығы және жаулап алғаннан кейінгі этникалық үдерістер (ХІІІ-ХҮ ғғ.)
Жалпы мақсаттар
Моңғол шапқыншылығы туралы білу;
Этникалық өзгерістердің орын алуы туралы мәлімет алу;
ХІҮ-ХҮ ғғ. этникалық дамуы туралы білу;
Түйінді идеялар
-Оқушылар іс-әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді. Оқушылардың тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, түсінік деңгейін ескере отырып шешім қабылдау.
Оқыту нәтижелері
Моңғол шапқыншылығы туралы біледі;
Этникалық өзгерістердің орын алуы туралы мәлімет алады;
ХІҮ-ХҮ ғғ. этникалық дамуы туралы біледі;
Көрнекіліктер
Суреттер, карта, АКТ.
Дереккөздер
оқулық, дерекнама, сайт, 10 сынып оқулық, Алматы <<Мектеп>> 2014. <<Қазақстан аумағына моңғолдардың шапқыншылығы және жаулап алғаннан кейінгі этникалық үдерістер (ХІІІ-ХҮ ғғ.)>>, (143-151 бб.) Қазақстан тарихы көне заманнан бүгінге дейін І том, бейнежазба https://www.youtube.com/watch?v=hCyflrIv17A
Сабақ барысы
Уақыты
Әдіс-тәсілдер
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Сабақ кезеңдері
1-кезең: Қызығушылықты ояту:
- ұйымдастыру
- белсенді әрекетке жұмылдырылады;
- ойлау жұмысына ынталандырылады
5 мин
8 мин
5 мин
"Өз жартыңды тап" ойыны.
<<Сұрақ қою>> стратегиясы
Мәнмәтінде айқындау.
1.Ұйымдастыру
Топқа бөлу: "Өз жартыңды тап" ойыны.
Үй тапсырмасын сұрау арқылы топқа бөлу
Жаңа сабақ. <<Болжау>> стратегиясы арқылы басталады.
Бейнеролик: <<Отырардың опаты>>
1. Бұл бейнероликте не туралы айтылған?
2. Бүгінгі тақырып не туралы болмақ?
Жауабы жақындағандарға, дұрыс тапқандарға жетондар беріледі беремін.
(оқушыларға бір рет тақырыпты толықтай оқытамын)
Топ тапсырмалары:
І. Моңғол империясының құрылуы
ІІ. Моңғол шапқыншылығы
ІІІ. Этникалық өзгерістер
ІҮ. ХІҮ-ХҮ ғғ. этникалық дамуы
Оқушылар топқа бөлінеді.Топта өзара әрекет етеді. Бір-бірімен пікір алмасады. Іштерінен көшбасшы шығарады.
Оқушылар жаңа топпен жұмыс істейді.
Оқушылар <<ой қозғау>> арқылы ойланады.
Әркім өз ойларын айтады.
Сұрақтарға жауап бергенде көшбасшы анықталады?
Болжау жасайды.
Өз жауаптары дұрыстығын салыстырады, көз жеткізеді.
оқушыларға бір рет тақырыпты толықтай оқиды.
Топпен жұмыс: әр топқа тақырып бойынша тапсырмалар бөлініп беріледі.
Өзін-өзі
2-кезең: Мағынаны ажырату:
- оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;
8 мин
7 мин
<<Бірге ойланамыз>> ойын арқылы оқыту.
<<Венн диаграммасы>>
<<Бірге ойланамыз>> постер қорғау
I топ: Моңғол империясының құрылуы
II топ: Моңғол шапқыншылығы
ІІІ топ: Этникалық өзгерістер
ІҮ топ: ХІҮ-ХҮ ғғ. этникалық дамуы
<<Венн диаграммасы>>
Халықтардың ұлы қоныс аударуы мен моңғол шапқыншылығын салыстыру
көршілеріңіз естімейтіндей етіп, сіздің сұрағыңызға жауапты талқылаңыз.
· мұғаліміңіз 1 - 4 дейін санды таңдайды;
· осы санға сәйкес келетін оқушы жауап береді;
· талқылау және саралау үшін тамаша тәсіл.
Бұл стратегияның мақсаты салыстыру, пайымдау. Екі зат немесе мезгілдің (объектінің) айырмашылығы мен ұқсастығы жазылады.
Формативті
3-кезең: Ой- толғаныс:
анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді;
синтез, бір-бірімен ой бөліседі.
сабақ қорытындысы
7 мин
<<Эссе>> стратегиясы
Бекіту: <<Эссе>> стратегиясы
Моңғол шапқыншылығының зардаптары
тақырыпқа сай оқушы өз ойын қорыта және жинақтай отырып, ой-толғанысын жазады. Оқушы өз бетімен жеке жұмыс жүргізеді. Эссені 5-10 минут ішінде тоқтамай жазады.
топпен
Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы)
2 мин. §.Келесі тақырыпты қарау.
Моңғол ұлыстары билігі дәуіріндегі Қазақстан аумағындағы мемлекеттердің саяси дамуының ерекшеліктері тақырыпты оқу, интернет материалдарын пайдалану.
Күнделікке жазады. Сұрақтар болса сұрайды.
Рефлексия
3 мин. Екі жұлдыз бір тілек
Сабақ мақсатына жетті. Оқушылар түгел белсене қатысты.
Ашық сабақ
Тақырыбы: Қазақстан аумағына моңғолдардың шапқыншылығы және жаулап алғаннан кейінгі этникалық үдерістер (ХІІІ-ХҮ ғғ.)
Пәні: Қазақстан тарихы
Сыныбы: 10 <<Б>>
Пән мұғалімі: Малбасова Л.М.
2015-2016 оқу жылы
Сабақ : 1- сабақ
Сабақ өтілетін уақыт: _________________Орны:
Барлық оқушы саны: Қатысқаны:
Сілтеме
Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық.
Сабақ тақырыбы
Қазақстан аумағына моңғолдардың шапқыншылығы және жаулап алғаннан кейінгі этникалық үдерістер (ХІІІ-ХҮ ғғ.)
Жалпы мақсаттар
Моңғол шапқыншылығы туралы білу;
Этникалық өзгерістердің орын алуы туралы мәлімет алу;
ХІҮ-ХҮ ғғ. этникалық дамуы туралы білу;
Түйінді идеялар
-Оқушылар іс-әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді. Оқушылардың тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, түсінік деңгейін ескере отырып шешім қабылдау.
Оқыту нәтижелері
Моңғол шапқыншылығы туралы біледі;
Этникалық өзгерістердің орын алуы туралы мәлімет алады;
ХІҮ-ХҮ ғғ. этникалық дамуы туралы біледі;
Көрнекіліктер
Суреттер, карта, АКТ.
Дереккөздер
оқулық, дерекнама, сайт, 10 сынып оқулық, Алматы <<Мектеп>> 2014. <<Қазақстан аумағына моңғолдардың шапқыншылығы және жаулап алғаннан кейінгі этникалық үдерістер (ХІІІ-ХҮ ғғ.)>>, (143-151 бб.) Қазақстан тарихы көне заманнан бүгінге дейін І том, бейнежазба https://www.youtube.com/watch?v=hCyflrIv17A
Сабақ барысы
Уақыты
Әдіс-тәсілдер
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Сабақ кезеңдері
1-кезең: Қызығушылықты ояту:
- ұйымдастыру
- белсенді әрекетке жұмылдырылады;
- ойлау жұмысына ынталандырылады
5 мин
8 мин
5 мин
"Өз жартыңды тап" ойыны.
<<Сұрақ қою>> стратегиясы
Мәнмәтінде айқындау.
1.Ұйымдастыру
Топқа бөлу: "Өз жартыңды тап" ойыны.
Үй тапсырмасын сұрау арқылы топқа бөлу
Жаңа сабақ. <<Болжау>> стратегиясы арқылы басталады.
Бейнеролик: <<Отырардың опаты>>
1. Бұл бейнероликте не туралы айтылған?
2. Бүгінгі тақырып не туралы болмақ?
Жауабы жақындағандарға, дұрыс тапқандарға жетондар беріледі беремін.
(оқушыларға бір рет тақырыпты толықтай оқытамын)
Топ тапсырмалары:
І. Моңғол империясының құрылуы
ІІ. Моңғол шапқыншылығы
ІІІ. Этникалық өзгерістер
ІҮ. ХІҮ-ХҮ ғғ. этникалық дамуы
Оқушылар топқа бөлінеді.Топта өзара әрекет етеді. Бір-бірімен пікір алмасады. Іштерінен көшбасшы шығарады.
Оқушылар жаңа топпен жұмыс істейді.
Оқушылар <<ой қозғау>> арқылы ойланады.
Әркім өз ойларын айтады.
Сұрақтарға жауап бергенде көшбасшы анықталады?
Болжау жасайды.
Өз жауаптары дұрыстығын салыстырады, көз жеткізеді.
оқушыларға бір рет тақырыпты толықтай оқиды.
Топпен жұмыс: әр топқа тақырып бойынша тапсырмалар бөлініп беріледі.
Өзін-өзі
2-кезең: Мағынаны ажырату:
- оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;
8 мин
7 мин
<<Бірге ойланамыз>> ойын арқылы оқыту.
<<Венн диаграммасы>>
<<Бірге ойланамыз>> постер қорғау
I топ: Моңғол империясының құрылуы
II топ: Моңғол шапқыншылығы
ІІІ топ: Этникалық өзгерістер
ІҮ топ: ХІҮ-ХҮ ғғ. этникалық дамуы
<<Венн диаграммасы>>
Халықтардың ұлы қоныс аударуы мен моңғол шапқыншылығын салыстыру
көршілеріңіз естімейтіндей етіп, сіздің сұрағыңызға жауапты талқылаңыз.
· мұғаліміңіз 1 - 4 дейін санды таңдайды;
· осы санға сәйкес келетін оқушы жауап береді;
· талқылау және саралау үшін тамаша тәсіл.
Бұл стратегияның мақсаты салыстыру, пайымдау. Екі зат немесе мезгілдің (объектінің) айырмашылығы мен ұқсастығы жазылады.
Формативті
3-кезең: Ой- толғаныс:
анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді;
синтез, бір-бірімен ой бөліседі.
сабақ қорытындысы
7 мин
<<Эссе>> стратегиясы
Бекіту: <<Эссе>> стратегиясы
Моңғол шапқыншылығының зардаптары
тақырыпқа сай оқушы өз ойын қорыта және жинақтай отырып, ой-толғанысын жазады. Оқушы өз бетімен жеке жұмыс жүргізеді. Эссені 5-10 минут ішінде тоқтамай жазады.
топпен
Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы)
2 мин. §.Келесі тақырыпты қарау.
Моңғол ұлыстары билігі дәуіріндегі Қазақстан аумағындағы мемлекеттердің саяси дамуының ерекшеліктері тақырыпты оқу, интернет материалдарын пайдалану.
Күнделікке жазады. Сұрақтар болса сұрайды.
Рефлексия
3 мин. Екі жұлдыз бір тілек
Сабақ мақсатына жетті. Оқушылар түгел белсене қатысты.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz