Этникалық өзгерістер

№18 орта мектеп

Ашық сабақ

Тақырыбы: Қазақстан аумағына моңғолдардың шапқыншылығы және жаулап алғаннан кейінгі этникалық үдерістер (ХІІІ-ХҮ ғғ. )

Пәні: Қазақстан тарихы

Сыныбы: 10 «Б»

Пән мұғалімі: Малбасова Л. М.

2015-2016 оқу жылы

Сабақ : 1- сабақ
Сабақ өтілетін уақыт: Орны:
Барлық оқушы саны: Қатысқаны:
Сабақ : 1- сабақ: Сілтеме
Сабақ өтілетін уақыт: Орны:: Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық.
Сабақ : 1- сабақ: Сабақ тақырыбы
Сабақ өтілетін уақыт: Орны:: Қазақстан аумағына моңғолдардың шапқыншылығы және жаулап алғаннан кейінгі этникалық үдерістер (ХІІІ-ХҮ ғғ. )
Сабақ : 1- сабақ: Жалпы мақсаттар
Сабақ өтілетін уақыт: Орны::

Моңғол шапқыншылығы туралы білу;

Этникалық өзгерістердің орын алуы туралы мәлімет алу;

ХІҮ-ХҮ ғғ. этникалық дамуы туралы білу;

Сабақ : 1- сабақ: Түйінді идеялар
Сабақ өтілетін уақыт: Орны:: -Оқушылар іс-әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді. Оқушылардың тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, түсінік деңгейін ескере отырып шешім қабылдау.
Сабақ : 1- сабақ: Оқыту нәтижелері
Сабақ өтілетін уақыт: Орны::

Моңғол шапқыншылығы туралы біледі;

Этникалық өзгерістердің орын алуы туралы мәлімет алады;

ХІҮ-ХҮ ғғ. этникалық дамуы туралы біледі;

Сабақ : 1- сабақ: Көрнекіліктер
Сабақ өтілетін уақыт: Орны:: Суреттер, карта, АКТ.
Сабақ : 1- сабақ: Дереккөздер
Сабақ өтілетін уақыт: Орны:: оқулық, дерекнама, сайт, 10 сынып оқулық, Алматы «Мектеп» 2014. « Қазақстан аумағына моңғолдардың шапқыншылығы және жаулап алғаннан кейінгі этникалық үдерістер (ХІІІ-ХҮ ғғ. ) », (143-151 бб. ) Қазақстан тарихы көне заманнан бүгінге дейін І том, бейнежазба https://www. youtube. com/watch?v=hCyflrIv17A
Сабақ : 1- сабақ: Сабақ барысы
Сабақ өтілетін уақыт: Орны:: Уақыты
Барлық оқушы саны: Қатысқаны:: Әдіс-тәсілдер
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Сабақ : 1- сабақ:

Сабақ кезеңдері

1-кезең: Қызығушылықты ояту:

- ұйымдастыру

- белсенді әрекетке жұмылдырылады;

- ойлау жұмысына ынталандырылады

Сабақ өтілетін уақыт: Орны::

5 мин

8 мин

5 мин

Барлық оқушы саны: Қатысқаны::

“Өз жартыңды тап” ойыны.

«Сұрақ қою» стратегиясы

Мәнмәтінде айқындау.

1. Ұйымдастыру

Топқа бөлу: “Өз жартыңды тап” ойыны.

Үй тапсырмасын сұрау арқылы топқа бөлу

Жаңа сабақ. «Болжау» стратегиясы арқылы басталады.

Бейнеролик: «Отырардың опаты»

1. Бұл бейнероликте не туралы айтылған?

2. Бүгінгі тақырып не туралы болмақ?

Жауабы жақындағандарға, дұрыс тапқандарға жетондар беріледі беремін.

(оқушыларға бір рет тақырыпты толықтай оқытамын)

Топ тапсырмалары:

І. Моңғол империясының құрылуы

ІІ. Моңғол шапқыншылығы

ІІІ. Этникалық өзгерістер

ІҮ. ХІҮ-ХҮ ғғ. этникалық дамуы

Оқушылар топқа бөлінеді. Топта өзара әрекет етеді. Бір-бірімен пікір алмасады. Іштерінен көшбасшы шығарады.

Оқушылар жаңа топпен жұмыс істейді.

Оқушылар «ой қозғау» арқылы ойланады.

Әркім өз ойларын айтады.

Сұрақтарға жауап бергенде көшбасшы анықталады?

Болжау жасайды.

Өз жауаптары дұрыстығын салыстырады, көз жеткізеді.

оқушыларға бір рет тақырыпты толықтай оқиды.

Топпен жұмыс: әр топқа тақырып бойынша тапсырмалар бөлініп беріледі.

Өзін-өзі
Сабақ : 1- сабақ:

2-кезең: Мағынаны ажырату:

- оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;

Сабақ өтілетін уақыт: Орны::

8 мин

7 мин

Барлық оқушы саны: Қатысқаны::

«Бірге ойланамыз» ойын арқылы оқыту.

«Венн диаграммасы»

«Бірге ойланамыз» постер қорғау

I топ: Моңғол империясының құрылуы

II топ: Моңғол шапқыншылығы

ІІІ топ: Этникалық өзгерістер

ІҮ топ: ХІҮ-ХҮ ғғ. этникалық дамуы

«Венн диаграммасы»

Халықтардың ұлы қоныс аударуы мен моңғол шапқыншылығын салыстыру

көршілеріңіз естімейтіндей етіп, сіздің сұрағыңызға жауапты талқылаңыз.

· мұғаліміңіз 1 - 4 дейін санды таңдайды;

· осы санға сәйкес келетін оқушы жауап береді;

· талқылау және саралау үшін тамаша тәсіл.

Бұл стратегияның мақсаты салыстыру, пайымдау. Екі зат немесе мезгілдің (объектінің) айырмашылығы мен ұқсастығы жазылады.

Формативті
Сабақ : 1- сабақ:

3-кезең: Ой- толғаныс:

анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді;

синтез, бір-бірімен ой бөліседі.

сабақ қорытындысы

Сабақ өтілетін уақыт: Орны:: 7 мин
Барлық оқушы саны: Қатысқаны:: «Эссе» стратегиясы

Бекіту: «Эссе» стратегиясы

Моңғол шапқыншылығының зардаптары

тақырыпқа сай оқушы өз ойын қорыта және жинақтай отырып, ой-толғанысын жазады. Оқушы өз бетімен жеке жұмыс жүргізеді. Эссені 5-10 минут ішінде тоқтамай жазады.
топпен
Сабақ : 1- сабақ: Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы)
Сабақ өтілетін уақыт: Орны:: 2 мин. §. Келесі тақырыпты қарау.
Барлық оқушы саны: Қатысқаны:: Моңғол ұлыстары билігі дәуіріндегі Қазақстан аумағындағы мемлекеттердің саяси дамуының ерекшеліктері тақырыпты оқу, интернет материалдарын пайдалану.
Күнделікке жазады. Сұрақтар болса сұрайды.
Сабақ : 1- сабақ: Рефлексия
Сабақ өтілетін уақыт: Орны:: 3 мин. Екі жұлдыз бір тілек
Барлық оқушы саны: Қатысқаны:: Сабақ мақсатына жетті. Оқушылар түгел белсене қатысты.

Ұқсас жұмыстар
Түрік қағандары
Жетістік критерийлері
Сыныпта оқушылар
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы
Қазақстан аумағындағы этногенездің кезеңдерін айқындау
Қыпшақ хандығы
Хандық биліктің орталығы
Қазақ ұлттық мемлекеті құрылуының алғышарттары
7-сынып. Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы
Моғолстанның құрылуы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz