Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

ОҚЫТУДА КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ ЖҮЙЕСІН ҚОЛДАНУ

Cабақ тақырыбы:
<<ОҚЫТУДА КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ ЖҮЙЕСІН ҚОЛДАНУ>>
Жaлпы мaқcaт:
Мұғалімдерге қазіргі бағалау жүйесімен, яғни бағалау түрлері туралы ақпарат беру, оқу, оқытудың сапасын жақсарту мақсатында формативтік бағалау жүргізудің маңыздылығын ұғындыру. Критериалды бағалауға бағыт беру;
Күтілетін нәтиже
Мұғалімдер бағалау туралы ақпарат алады,күнделікті өздері бағалап жатқан түрлерімен салыстырады, келешекте сабақта қолдануға бейімделеді,сапалы нәтижеге әкелетін критерийлер құру арқылы бағалауды біледі.
Түйінді идеялaр:
Бағалаудың түрлері туралы кеңінен мәлімет бере отырып,мұғалімдерді оқушылардың білімін нақты, тиімді дұрыс бағалауға жетелеу және бағалаудың түрлері, әдіс тәсілдерін тәжірибеде қолдануға бағыттау.
Дереккөздер:
Маркер, ақ парақтар, АКТ: бейнежазба, әр стикерлер, суреттер, бояулар.
Тапсырмалар:
Топпен жұмыс, постер қорғау. Мұғалімге арналған нұсқаулық.

Caбaқ бойыншa коуч пен мұғaлімдердің іc-әрекеті:

Ұйымдacтыру кезеңі
Уақыты
Коучтың іс-әрекеті
Қатысушылардың іс-әрекеті
Психологиялық ахуал тудыру
2 мин
<<Мен басқаның көзімен>>.

Мұғалімдер шеңбер бойымен тұрып, қасындағы мұғалімге оның бойындағы жағымды бір мінезін айтады.
Ұйымдастыру кезеңі
2 мин
Топқа бөлу: Мұғалімдерді әдістемелік бірлестіктері бойынша топтастыру. Ол үшін өз бірлестіктерін бейнелейтін суреттерді ұсыну..
Мұғалімдер өз бірлестіктерін бейнелейтін суреттерді таңдап алады, топқа бөліне бастайды.

Ой қозғау
10 мин

Бағалау туралы не білесіз? Бағалау бізге не үшін керек?
БББ кестесін тарату
білемін
білдім
Білгім келеді

Мұғалімдер БББ кестесінің <<Білемін>> бағанын толтырады.
Теориялық материал
5 мин
<<ОҚЫТУДА КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ ЖҮЙЕСІН ҚОЛДАНУ>> туралы презентация арқылы қысқаша мәлімет бердім.
Таныстырылымды ұстаздар тыңдады
Топтық тапсырма.
10 мин
Тапсырма: Өз сабақ жоспарларыңызда критериалды бағалау жүйесін құрыңыз
Әр бірлестік мұғалімдері өз пәндері бойынша бір сабаққа критериалды бағалау жүйесін қолданып, постермен орындайды.

Сергіту сәті
3 мин
<<Көңілді күн>> бейнежазбасын көрсетіп,билету
Бейне жазбадағы көрсетілген биге қосылып биледі
Тапсырма №2.
5мин

Топтарға гүлге, көбелекке, аққуға критерийді құруды тапсырамын.
Суретке критерий құрады.
Қорытындылау
10 мин
Топтарға коучинг соңында бағалау бойынша не білетінін жазуды тапсырамын.
Сіз тағы қандай бағалау тәсілдерін ұсынар едіңіз?
Топтар таратылған бағанына бағалау туралы не білетінін жазады.
Рефлекcия
3 мин
<<Екі жұлдыз, бір тілек>> стратегиясын түсіндіріп,пайдаландым.
Әріптестерім соңынан <<Алақан>> өз пікірлерін жазып ілді. Теориялық білімдерін қанша мұғалімнің меңгергенін бақыладым.
Формативті бағалаумен <<Екі жұлдыз, бір тілек>> стратегиясын пайдаланып, топтың жақсы жетістіктері және жіберген кемшіліктеріне ұсыныс айтылды

білемін
білдім
Білгім келеді

білемін
білдім
Білгім келеді

білемін
білдім
Білгім келеді

білемін
білдім
Білгім келеді

Ұқсас жұмыстар
Бүгінгі оқушының білім сапасын критериалды бағалау жүйесі арқылы жетілдіру
Критериалды бағалаудың міндеттері
Формулаларды еңгізу
Түсіну тапсырмалары
Оқу процесінде назарбаев зияткерлік мектептері” дербес білім беру ұйымының тәжірбесін ескеріп қазіргі заманғы әдістемелер мен технологияларды енгізудің өзекті мәселелері
Жалпы қалыптастырушы бағалау сабақ жүйесінде жеке қарастырылмайтын, сабақпен қатар жүретін үрдіс
Оқушыларға интернет туралы ағылшын тілінде айтуға үйрету
Қазақ тілі пәнін оқытудың негізгі міндеттері
Оқу жоспары
Орта мектептегі арнайы және көмекші (түзету-коррекциялық) сыныптарда оқушыларды жаңа ақпараттық технологиялар пайдалану
Пәндер