Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
ОҚЫТУДА КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ ЖҮЙЕСІН ҚОЛДАНУ
Cабақ тақырыбы:
<<ОҚЫТУДА КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ ЖҮЙЕСІН ҚОЛДАНУ>>
Жaлпы мaқcaт:
Мұғалімдерге қазіргі бағалау жүйесімен, яғни бағалау түрлері туралы ақпарат беру, оқу, оқытудың сапасын жақсарту мақсатында формативтік бағалау жүргізудің маңыздылығын ұғындыру. Критериалды бағалауға бағыт беру;
Күтілетін нәтиже
Мұғалімдер бағалау туралы ақпарат алады,күнделікті өздері бағалап жатқан түрлерімен салыстырады, келешекте сабақта қолдануға бейімделеді,сапалы нәтижеге әкелетін критерийлер құру арқылы бағалауды біледі.
Түйінді идеялaр:
Бағалаудың түрлері туралы кеңінен мәлімет бере отырып,мұғалімдерді оқушылардың білімін нақты, тиімді дұрыс бағалауға жетелеу және бағалаудың түрлері, әдіс тәсілдерін тәжірибеде қолдануға бағыттау.
Дереккөздер:
Маркер, ақ парақтар, АКТ: бейнежазба, әр стикерлер, суреттер, бояулар.
Тапсырмалар:
Топпен жұмыс, постер қорғау. Мұғалімге арналған нұсқаулық.
Caбaқ бойыншa коуч пен мұғaлімдердің іc-әрекеті:
Ұйымдacтыру кезеңі
Уақыты
Коучтың іс-әрекеті
Қатысушылардың іс-әрекеті
Психологиялық ахуал тудыру
2 мин
<<Мен басқаның көзімен>>.
Мұғалімдер шеңбер бойымен тұрып, қасындағы мұғалімге оның бойындағы жағымды бір мінезін айтады.
Ұйымдастыру кезеңі
2 мин
Топқа бөлу: Мұғалімдерді әдістемелік бірлестіктері бойынша топтастыру. Ол үшін өз бірлестіктерін бейнелейтін суреттерді ұсыну..
Мұғалімдер өз бірлестіктерін бейнелейтін суреттерді таңдап алады, топқа бөліне бастайды.
Ой қозғау
10 мин
Бағалау туралы не білесіз? Бағалау бізге не үшін керек?
БББ кестесін тарату
білемін
білдім
Білгім келеді
Мұғалімдер БББ кестесінің <<Білемін>> бағанын толтырады.
Теориялық материал
5 мин
<<ОҚЫТУДА КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ ЖҮЙЕСІН ҚОЛДАНУ>> туралы презентация арқылы қысқаша мәлімет бердім.
Таныстырылымды ұстаздар тыңдады
Топтық тапсырма.
10 мин
Тапсырма: Өз сабақ жоспарларыңызда критериалды бағалау жүйесін құрыңыз
Әр бірлестік мұғалімдері өз пәндері бойынша бір сабаққа критериалды бағалау жүйесін қолданып, постермен орындайды.
Сергіту сәті
3 мин
<<Көңілді күн>> бейнежазбасын көрсетіп,билету
Бейне жазбадағы көрсетілген биге қосылып биледі
Тапсырма №2.
5мин
Топтарға гүлге, көбелекке, аққуға критерийді құруды тапсырамын.
Суретке критерий құрады.
Қорытындылау
10 мин
Топтарға коучинг соңында бағалау бойынша не білетінін жазуды тапсырамын.
Сіз тағы қандай бағалау тәсілдерін ұсынар едіңіз?
Топтар таратылған бағанына бағалау туралы не білетінін жазады.
Рефлекcия
3 мин
<<Екі жұлдыз, бір тілек>> стратегиясын түсіндіріп,пайдаландым.
Әріптестерім соңынан <<Алақан>> өз пікірлерін жазып ілді. Теориялық білімдерін қанша мұғалімнің меңгергенін бақыладым.
Формативті бағалаумен <<Екі жұлдыз, бір тілек>> стратегиясын пайдаланып, топтың жақсы жетістіктері және жіберген кемшіліктеріне ұсыныс айтылды
білемін
білдім
Білгім келеді
білемін
білдім
Білгім келеді
білемін
білдім
Білгім келеді
білемін
білдім
Білгім келеді
<<ОҚЫТУДА КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ ЖҮЙЕСІН ҚОЛДАНУ>>
Жaлпы мaқcaт:
Мұғалімдерге қазіргі бағалау жүйесімен, яғни бағалау түрлері туралы ақпарат беру, оқу, оқытудың сапасын жақсарту мақсатында формативтік бағалау жүргізудің маңыздылығын ұғындыру. Критериалды бағалауға бағыт беру;
Күтілетін нәтиже
Мұғалімдер бағалау туралы ақпарат алады,күнделікті өздері бағалап жатқан түрлерімен салыстырады, келешекте сабақта қолдануға бейімделеді,сапалы нәтижеге әкелетін критерийлер құру арқылы бағалауды біледі.
Түйінді идеялaр:
Бағалаудың түрлері туралы кеңінен мәлімет бере отырып,мұғалімдерді оқушылардың білімін нақты, тиімді дұрыс бағалауға жетелеу және бағалаудың түрлері, әдіс тәсілдерін тәжірибеде қолдануға бағыттау.
Дереккөздер:
Маркер, ақ парақтар, АКТ: бейнежазба, әр стикерлер, суреттер, бояулар.
Тапсырмалар:
Топпен жұмыс, постер қорғау. Мұғалімге арналған нұсқаулық.
Caбaқ бойыншa коуч пен мұғaлімдердің іc-әрекеті:
Ұйымдacтыру кезеңі
Уақыты
Коучтың іс-әрекеті
Қатысушылардың іс-әрекеті
Психологиялық ахуал тудыру
2 мин
<<Мен басқаның көзімен>>.
Мұғалімдер шеңбер бойымен тұрып, қасындағы мұғалімге оның бойындағы жағымды бір мінезін айтады.
Ұйымдастыру кезеңі
2 мин
Топқа бөлу: Мұғалімдерді әдістемелік бірлестіктері бойынша топтастыру. Ол үшін өз бірлестіктерін бейнелейтін суреттерді ұсыну..
Мұғалімдер өз бірлестіктерін бейнелейтін суреттерді таңдап алады, топқа бөліне бастайды.
Ой қозғау
10 мин
Бағалау туралы не білесіз? Бағалау бізге не үшін керек?
БББ кестесін тарату
білемін
білдім
Білгім келеді
Мұғалімдер БББ кестесінің <<Білемін>> бағанын толтырады.
Теориялық материал
5 мин
<<ОҚЫТУДА КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ ЖҮЙЕСІН ҚОЛДАНУ>> туралы презентация арқылы қысқаша мәлімет бердім.
Таныстырылымды ұстаздар тыңдады
Топтық тапсырма.
10 мин
Тапсырма: Өз сабақ жоспарларыңызда критериалды бағалау жүйесін құрыңыз
Әр бірлестік мұғалімдері өз пәндері бойынша бір сабаққа критериалды бағалау жүйесін қолданып, постермен орындайды.
Сергіту сәті
3 мин
<<Көңілді күн>> бейнежазбасын көрсетіп,билету
Бейне жазбадағы көрсетілген биге қосылып биледі
Тапсырма №2.
5мин
Топтарға гүлге, көбелекке, аққуға критерийді құруды тапсырамын.
Суретке критерий құрады.
Қорытындылау
10 мин
Топтарға коучинг соңында бағалау бойынша не білетінін жазуды тапсырамын.
Сіз тағы қандай бағалау тәсілдерін ұсынар едіңіз?
Топтар таратылған бағанына бағалау туралы не білетінін жазады.
Рефлекcия
3 мин
<<Екі жұлдыз, бір тілек>> стратегиясын түсіндіріп,пайдаландым.
Әріптестерім соңынан <<Алақан>> өз пікірлерін жазып ілді. Теориялық білімдерін қанша мұғалімнің меңгергенін бақыладым.
Формативті бағалаумен <<Екі жұлдыз, бір тілек>> стратегиясын пайдаланып, топтың жақсы жетістіктері және жіберген кемшіліктеріне ұсыныс айтылды
білемін
білдім
Білгім келеді
білемін
білдім
Білгім келеді
білемін
білдім
Білгім келеді
білемін
білдім
Білгім келеді
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz