Оқушының деңгейлік тапсырманы игеруі

Степногорск қаласының білім бөлімі

Бестобе кентінің № 1 орта мектебі

8" А" СЫНЫП БИОЛОГИЯ ПӘНІНЕН

ТАҚЫРЫБЫ: "ЖИТС- ғасыр дерті"

МҰҒАЛІМІ : МОЛДАХМЕТОВА. С. Қ.

2013 оқу жылы.

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні
Молдахметова Салия Қайыртайқызы.

6 «б» сыныбы.

Оқушының саны 18

Ақмола облысы

Степногорск қаласы.

№1 Бестөбе орта мектебі

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:
Молдахметова Салия Қайыртайқызы.: 28. 01 2013
6 «б» сыныбы.Оқушының саны 18: 3 дәрісхана
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Сабақтың атауы
Молдахметова Салия Қайыртайқызы.: Тақырыбы: «ЖИТС»
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Сілтеме
Молдахметова Салия Қайыртайқызы.:

Жүнісқызы. К, Әлімқұлова Р, Жұмағулова К, 8 сынып оқулығы. 156-159 бет.

Слайдтар.

Сабақ жоспары

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Жалпы мақсаты
Молдахметова Салия Қайыртайқызы.: ЖИТС-ің қазіргі таңдағы адамзаттың басты проблемасы, оның зиянды жақтарын түсіндіру, ғасыр дертіне айналып отырған кеселдің залалын жан-жақты меңгерту
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Міндеттер:
Молдахметова Салия Қайыртайқызы.:

1. Сын тұрғысынан ойлауды дамыту

2. Ұйымшылдыққа, шығармашылыққа, ізденіске баулу

3. Салауатты өмір сүруге тәрбиелеу

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері
Молдахметова Салия Қайыртайқызы.:

1. Өткен тақырып бойынша білімдерін тексеру

2. Оқушының деңгейлік тапсырманы игеруі

3. Оқушылардың өзін-өзі бағалауды қалыптастыру

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:
Молдахметова Салия Қайыртайқызы.:
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Сабақта туындаған негізгі идеялар
Молдахметова Салия Қайыртайқызы.:

1. ЖИТС-ң адам өміріне зиянды екенін аша отырып, олардың санасына ұғындыру.

2. Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын қалыптастыру

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Күтілетін нәтиже
Молдахметова Салия Қайыртайқызы.:

1. ЖИТС- қауіпті екені туралы білімді кеңейту;

2. Жаңа ақпаратты беру барысында салауатты өмір салтын насихаттау

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Тапсырмаларбеттерінен жүктелген дереккөздер
Молдахметова Салия Қайыртайқызы.:

І. ЖИТС-ХХI ғасыр зобалаңы реферат жазу

Деңгейлік тапсырмалар. Интернеттен мәлімет

ІІ. ЖИТС- ХХI ғасыр зобалаңы ? мәлімет жинау энцеклопедиядан.

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: Мұғалімдер немен айналысады және оқушылар немен айналысады.

Оқушыларды ұйымдастыру, сәлемдесу 0, 5мин

Слайд 3 Ауру қоздырғышы туралы мәліметті кім айтты?

Оқушы жауабы 5 мин

Қызығушылығын ояту «әр топқа интернет желісінен карточкалар таратылады. »

Мұғ. флип чарт, фломастер тарату

Берілген материалдарға сүйене отырып түсінгенін флипчартқа түсіру, топта қорғау?

Оқушылар жауабы /10 мин/

1. топ: ЖИТС деген не? Ғалымдардың есептеуі бойынша ЖИТС- ің тіркелуі?

2. топ:Ауру қоздырғышы мәліметті кім айтты?

3. топ:АИВ деп аталуы?

4. топ. ЖИТС -ің ХХI ғасыр зобалаңы деп аталуы?

(өз-өздерін оқыту)

Әр топтағы берілген мағлұматтарға сүйене отырып, эссе жазу /10/ (топ ішінде талқылап) ең жақсы жазған оқушы ортаға шығып оқиды.

Оқушылар жауабы /5мин

Бекіту инсерт кестесімен БББ

7. Бағалау 5мин

Мұғалім көшбасшы(2)

Бағалау критерийларын ескеріп отыру?

  • Ұйымшылдық
  • Белсенділік
  • Материалдың жинақылығы

5 Слайд АИВ деп аталуы.

6 Слайд ЖИТС- ХХI- ғасыр зобалаңы.

7 Слайд. Қорытынды. Инсерт кестесін

пайдалана отырып БББ.

Үйге :ЖИТС-ХХI ғасыр індеті. Реферат жазу, деңгейлік тапсырмалар, интернеттен мәлімет.


Ұқсас жұмыстар
Бунақденелілер қайда кездесетін жәндіктер
Үшбұрыштың бұрыштарының қосындысы
Оқушының аты - жөні
Оқушылар бүгінгі тақырыбымыз қазақ халқының өнері, музыкалық аспаптар
Аралық бақылау
Жас мұғалімдердің дүниетанымы мен мәдениеті
«слайдтағы объектілерге басқару батырмаларын қолдану»
Білімді бақылау
Өндірістік оқу сабақтарында деңгейлеп саралап оқыту технологиясын пайдалану
Оқушыларды бағалау. Сабақтың тақырыбы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz