Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушының деңгейлік тапсырманы игеруі
Степногорск қаласының білім бөлімі
Бестобе кентінің № 1 орта мектебі
8" А" СЫНЫП БИОЛОГИЯ ПӘНІНЕН
ТАҚЫРЫБЫ: "ЖИТС- ғасыр дерті"
МҰҒАЛІМІ : МОЛДАХМЕТОВА.С.Қ.
2013 оқу жылы.
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні
Молдахметова Салия Қайыртайқызы.
6 <<б>> сыныбы.
Оқушының саны 18
Ақмола облысы
Степногорск қаласы.
№1 Бестөбе орта мектебі
28.01 2013
3 дәрісхана
Сабақтың атауы
Тақырыбы: <<ЖИТС>>
Сілтеме
Жүнісқызы.К, Әлімқұлова Р, Жұмағулова К, 8 сынып оқулығы. 156-159 бет.
Слайдтар.
Сабақ жоспары
Жалпы мақсаты
ЖИТС-ің қазіргі таңдағы адамзаттың басты проблемасы, оның зиянды жақтарын түсіндіру,ғасыр дертіне айналып отырған кеселдің залалын жан-жақты меңгерту
Міндеттер:
1. Сын тұрғысынан ойлауды дамыту
2. Ұйымшылдыққа,шығармашылыққа,ізденіске баулу
3. Салауатты өмір сүруге тәрбиелеу
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері
1.Өткен тақырып бойынша білімдерін тексеру
2.Оқушының деңгейлік тапсырманы игеруі
3.Оқушылардың өзін-өзі бағалауды қалыптастыру
Сабақта туындаған негізгі идеялар
1.ЖИТС-ң адам өміріне зиянды екенін аша отырып, олардың санасына ұғындыру.
2.Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын қалыптастыру
Күтілетін нәтиже
1.ЖИТС- қауіпті екені туралы білімді кеңейту;
2.Жаңа ақпаратты беру барысында салауатты өмір салтын насихаттау
Тапсырмаларбеттерінен жүктелген дереккөздер
І.ЖИТС-ХХI ғасыр зобалаңы реферат жазу
Деңгейлік тапсырмалар. Интернеттен мәлімет
ІІ.ЖИТС- ХХI ғасыр зобалаңы ? мәлімет жинау энцеклопедиядан.
Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: Мұғалімдер немен айналысады және оқушылар немен айналысады.
Оқушыларды ұйымдастыру, сәлемдесу 0,5мин
Слайд 3 Ауру қоздырғышы туралы мәліметті кім айтты?
Оқушы жауабы 5 мин
Қызығушылығын ояту <<әр топқа интернет желісінен карточкалар таратылады.>>
Мұғ. флип чарт, фломастер тарату
Берілген материалдарға сүйене отырып түсінгенін флипчартқа түсіру,топта қорғау?
Оқушылар жауабы /10 мин/
1.топ: ЖИТС деген не? Ғалымдардың есептеуі бойынша ЖИТС- ің тіркелуі?
2.топ:Ауру қоздырғышы мәліметті кім айтты?
3. топ:АИВ деп аталуы?
4.топ. ЖИТС - ің ХХI ғасыр зобалаңы деп аталуы?
(өз-өздерін оқыту)
Әр топтағы берілген мағлұматтарға сүйене отырып, эссе жазу /10/ (топ ішінде талқылап)ең жақсы жазған оқушы ортаға шығып оқиды.
Оқушылар жауабы /5мин
Бекіту инсерт кестесімен БББ
7. Бағалау 5мин
Мұғалім көшбасшы(2)
Бағалау критерийларын ескеріп отыру?
Ұйымшылдық
Белсенділік
Материалдың жинақылығы
5 Слайд АИВ деп аталуы.
6 Слайд ЖИТС- ХХI- ғасыр зобалаңы.
7 Слайд.Қорытынды. Инсерт кестесін
пайдалана отырып БББ.
Үйге :ЖИТС-ХХI ғасыр індеті. Реферат жазу, деңгейлік тапсырмалар, интернеттен мәлімет.
Бестобе кентінің № 1 орта мектебі
8" А" СЫНЫП БИОЛОГИЯ ПӘНІНЕН
ТАҚЫРЫБЫ: "ЖИТС- ғасыр дерті"
МҰҒАЛІМІ : МОЛДАХМЕТОВА.С.Қ.
2013 оқу жылы.
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні
Молдахметова Салия Қайыртайқызы.
6 <<б>> сыныбы.
Оқушының саны 18
Ақмола облысы
Степногорск қаласы.
№1 Бестөбе орта мектебі
28.01 2013
3 дәрісхана
Сабақтың атауы
Тақырыбы: <<ЖИТС>>
Сілтеме
Жүнісқызы.К, Әлімқұлова Р, Жұмағулова К, 8 сынып оқулығы. 156-159 бет.
Слайдтар.
Сабақ жоспары
Жалпы мақсаты
ЖИТС-ің қазіргі таңдағы адамзаттың басты проблемасы, оның зиянды жақтарын түсіндіру,ғасыр дертіне айналып отырған кеселдің залалын жан-жақты меңгерту
Міндеттер:
1. Сын тұрғысынан ойлауды дамыту
2. Ұйымшылдыққа,шығармашылыққа,ізденіске баулу
3. Салауатты өмір сүруге тәрбиелеу
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері
1.Өткен тақырып бойынша білімдерін тексеру
2.Оқушының деңгейлік тапсырманы игеруі
3.Оқушылардың өзін-өзі бағалауды қалыптастыру
Сабақта туындаған негізгі идеялар
1.ЖИТС-ң адам өміріне зиянды екенін аша отырып, олардың санасына ұғындыру.
2.Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын қалыптастыру
Күтілетін нәтиже
1.ЖИТС- қауіпті екені туралы білімді кеңейту;
2.Жаңа ақпаратты беру барысында салауатты өмір салтын насихаттау
Тапсырмаларбеттерінен жүктелген дереккөздер
І.ЖИТС-ХХI ғасыр зобалаңы реферат жазу
Деңгейлік тапсырмалар. Интернеттен мәлімет
ІІ.ЖИТС- ХХI ғасыр зобалаңы ? мәлімет жинау энцеклопедиядан.
Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: Мұғалімдер немен айналысады және оқушылар немен айналысады.
Оқушыларды ұйымдастыру, сәлемдесу 0,5мин
Слайд 3 Ауру қоздырғышы туралы мәліметті кім айтты?
Оқушы жауабы 5 мин
Қызығушылығын ояту <<әр топқа интернет желісінен карточкалар таратылады.>>
Мұғ. флип чарт, фломастер тарату
Берілген материалдарға сүйене отырып түсінгенін флипчартқа түсіру,топта қорғау?
Оқушылар жауабы /10 мин/
1.топ: ЖИТС деген не? Ғалымдардың есептеуі бойынша ЖИТС- ің тіркелуі?
2.топ:Ауру қоздырғышы мәліметті кім айтты?
3. топ:АИВ деп аталуы?
4.топ. ЖИТС - ің ХХI ғасыр зобалаңы деп аталуы?
(өз-өздерін оқыту)
Әр топтағы берілген мағлұматтарға сүйене отырып, эссе жазу /10/ (топ ішінде талқылап)ең жақсы жазған оқушы ортаға шығып оқиды.
Оқушылар жауабы /5мин
Бекіту инсерт кестесімен БББ
7. Бағалау 5мин
Мұғалім көшбасшы(2)
Бағалау критерийларын ескеріп отыру?
Ұйымшылдық
Белсенділік
Материалдың жинақылығы
5 Слайд АИВ деп аталуы.
6 Слайд ЖИТС- ХХI- ғасыр зобалаңы.
7 Слайд.Қорытынды. Инсерт кестесін
пайдалана отырып БББ.
Үйге :ЖИТС-ХХI ғасыр індеті. Реферат жазу, деңгейлік тапсырмалар, интернеттен мәлімет.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz